۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

ادامه آماده باش سپاه و بسيج از ترس قيام آفرينان

سپاه پاسداران, طي ابلاغيه اي به يگانهاي سپاه و بسيج, از ترس ادامه اعتراضات مردمي تا تاريخ 25 بهمن به ارگانهاي خودش آماده باش داده است و به آنها دستور داده كه تا 25 بهمن بطور شبانه روزي اقدام به ايست و بازرسي در مناطق حساس بكنند و تورهاي بازرسي در گلوگاهها و گذرگاهها و ميادين اصلي برقرار كنند. اين كار در اولويت يك و دو نيروهاي سپاه قرار دارد.

بعلت ضربه اي كه نيروهاي سپاه و بسيج در منطقه صادقيه از نيروهاي مردمي خوردند , سپاه پاسداران مجبور شد نيروهاي سركوبگر خود را بعد از 22 بهمن  در اين منطقه نگهداشته  و نيروهايي كه از سپاه سيد الشهدا از اسلامشهر  براي سركوب اين منطقه فرستاده شده بودند را از آنجا خارج نكند.

لازم به توضيح است كه سپاه پاسداران از ترس اعتراضات مردمي يك هفته قبل از 22 بهمن به نيروهاي سپاه و بسيج آماده باش داده بود و به همين منطور تورهاي بازرسي گسترده اي را در ميادين اصلي و گلوگاههاي تهران برقرار كرده بود. پستهاي بازرسي از ابتداي شب تا ساعت 11 شب برقرار ميشد. هدف از ايجاد اين تورها ايجاد فضاي رعب و ترس بود. اين كار بعنوان بخشي از عمليات جنگ رواني سپاه انجام شده است. يكي از فرماندهان سپاه (ضد) محمد رسول الله به سرتيپ پاسدار همداني فرمانده اين سپاه در مورد آماده باش يك هفته قبل از 22 بهمن گزارش كرد كه: "در يك هفته گذشته تورهاي بازرسي در سطح شهر در همه مناطق و ميادين اصلي و گذرگاه اصلي برقرار بود و اين تور ها خيلي نقش بازدارنده داشت. با اين گشت ها و تور هاي بازرسي كه تا ساعت 11 شب در كل تهران  بر قرار بود. خيلي تاثير باز دارنده در روحيات معترضين داشت.

در روز 22 بهمن عمليات رواني خوبي راه اندازي كرديم . نيروهاي سپاه  و بسيج گزارش كردند كه  شهر ً قرق ً و كرده و بگير و ببند راه انداخته اند.  اين كار را با هدف  عمليات رواني  براي مقابله با معترضين بود."

هفته گذشته درجلسه توجيهي فرماندهان سپاه كه در قرارگاه ثارالله برگزار شد, آنها نسبت به طرح جنگ رواني سپاه پاسداران توجيه كرده بودند. در اين جلسه به آنها گفته شد بايد با قرق كردن شهر فضاي رعب و وحشت ايجاد كنند تا باعث كاهش شركت نيروهاي مردم در روز 22 بهمن بشود.

عليرغم همه طرحها و توطئه هاي ضد مردمي سپاه پاسداران و درگيري گسترده در تمامي سطح شهر تهران با نيروهاي مردمي و تظاهر كنندگان نتوانستند, مانع شكل گيري اعتراضات و شعار مرگ بر خامنه اي و پائين كشيدن و آتش زدن عكس خامنه اي و ... بشوند

تظاهرات 22 بهمن در مياندوآب

به گزارش هموطني كه در اين تظاهرات شركت داشت : از ساعت 5 تظاهراتي  شروع شد كه خيلي سريع مزدوران رژيم حمله كردند . تعدادشان زياد بود . خودم هم بشدت كتك خوردم و بسختي از دست مزدوران فراركردم . 

شعار اصلي مرگ بر اصل ولايت فقيه .- تا آنجايي كه خودم شاهد بودم 4-5 نفر دستگير شدند . تظاهرات ما خارج تظاهرات رژيم بود كه صبح انجام داده بودند .

گزارشي از وضعيت حضور نيروهاي رژيم در اصفهان

22 بهمن – بنا به گزارش هموطنان از اصفهان ، در روز قيام 22 بهمن مردم خيلي زياد آمده بودند ولي مزدوران رژيم بصورت گله هاي پياده يا با موتور در بين و قاطي با آنها بودند بنحوي كه ما بهم نگاه ميكرديم ولي نميتوانستيم شعار بدهيم .

در انتهاي چهارباغ و مجسمه و سي و سه پل كه محل وزارت اطلاعات و سپاه هم آنجاست ، حدود 1000 نفر مزدور حضور داشتند .

نكته قابل توجه اينكه رژيم ديگر براي برگزاري تظاهرات خودش هيچ نيرويي نداشت و اساسا خبري از تظاهرات 22 بهمن رژيم نبود!

درگيري سه زن شجاع با مزدوران در اصفهان

صبح روز 22 بهمن سه مادر بين 40-50 ساله ، كه قصد شركت در قيام داشتند ، مورد مزاحمت مزدوران قرار ميگيرند و مزدوران به آنها ميگويند كه برويد . آنها در پاسخ ميگويند مگر راه رفتن جرم است ؟ بلافاصله مزدور مربوطه با بي سيم به مزدور ديگري اطلاع ميدهد كه آنها را به اتوبوس راهنمايي كنيد و با شنيدن اينموضوع آن سه مادر شروع به دويدن ميكنند و جوانان و مردم حاضر در محل بلافاصله خود را بين مزدوران و آن مادران شجاع قرار ميگيرند تا آنها موفق به فرار شوند .

يكي از شاهدين اين صحنه چنين نقل ميكند كه در كنار هر درختي يك ميني بوس براي سوار كردن دستگيرشدگان آماده بود.

گزارشي از دستگيريهاي قيام 22 بهمن در اصفهان

عده اي از دستگير شدگان صبح روز قيام ، روز بعد آزاد شدند . همچنين از زنداني بنام  ايراندوست در اين شهر ، شب بعد از پايان قيام حدود 40 نفر آزاد شدند . گفته ميشود حدود 20 – 25 نفر از مردم هنوز در زندان هستند كه روز 24 بهمن تاريخ محاكمه آنها ميباشد .

شرح يك درگيري در قيام 22 بهمن در اصفهان

يك خانواده كه به همراه فرزند نوجوان و هفده ساله خود در قيام شركت كرده بودند نقل ميكنند :

جمعيت خيلي زياد بود ومزدوران به هيچ ماشيني اجازه ايستادن نميدادند. در همين ميان يك نفر كه شعار مرگ بر ديكتاتور را شروع ميكند مزدوران او را به باد كتك ميگيرند در اين ميان فرزند آنها از ماشين بيرون پريده و دست مزدور را ميگيرد تا مانع كتك خوردن هموطنش بشود و پاسدار كثيف ميگويد دست مرا ميگيري ؟ و به صورت جوان اسپري فلفل ميزند و مردم حاضر در صحنه نيز به كمك جوان ميشتابند ويك درگيري به مدت 15 دقيقه درميگيرد كه طي آن شعار دهندگان و جواني كه اسپري خورده بود از دست مزدوران نجات مييابند .

نفرت بي انتها از آخوند جماعت

تهران – دي ماه88 - در داخل مترو ,وقتي دو آخوند وارد شدند و نشستند , سه دختر با روشي به سراغشان مي روند و با پرخاش به آنها مي گويند : آخر به چه زباني به شما بگوييم كه ما شما را نمي خواهيم ؟ چرا نمي رويد گورتان را گم كنيد ؟ پدر مردم را در آورديد و ...

هر چقدر هم كه آنها با ذلت و وحشت مي گفتند كه ما كاره اي نيستيم و ...آنها ولشان نمي كردند . آخر هم در ايستگاه بعدي از وحشت پياده شدند .

۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

اعتراض شبانه در تهران

تهران – 23 بهمن – ساعت 22 – در دومين شب بعد از قيام پيروز 22 بهمن ، تظاهرات  شبانه عليه  ولايت فقيه با فرياد هاي مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر توسط مردم  تهرانپارس انجام شد  .

درگيري بين مردم و مزدوران در جواديه وميدان راه آهن تهران

تهران – 22 بهمن – بنا به گزارش هموطنان ساكن جواديه در روز قيام 22 بهمن درگيريهاي سنگيني بين مردم و مزدوران حكومتي نظامي و غير نظامي در جواديه و منطقه راه آهن تهران در گرفت . مزدوران زنان و دختران را بشدت مورد ضرب و شتم قرار ميدادند . تعداد زيادي از مردم زخمي و دستگير شدند . مزدوران زيادي هم گوشمالي جانانه داده شدند . گزارشات بعدي در اين مورد متعاقبا داده خواهد شد .

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

مرگ بر ديكتاتور شبانه در سراسر تهران

22 بهمن – تهران – ساعت 22 – در شب بعد از قيام 22 بهمن ، صداي فريادهاي بلند مرگ بر ديكتاتور ، خامنه اي قاتله ولايتش باطله و الله اكبر بر فراز تهران ، زمين را زير پاي ولي فقيه به لرزه در آورده است .  در گيشا و صادقيه و ميدان فردوسي و امير آباد صداي اين اعتراض گزارش شده است .

آثار قيام در ميادين امام حسين و فردوسي تهران

تهران – 22 بهمن – ساعت 2100

بنا به گزارش شاهدان عيني در اين ساعت در ميدان امام حسين هنوز لاشه دو موتور مزدوران در حال سوختن بود و ميدان پر از ماموران امنيتي بود .

همچنين در ميدان فردوسي نيز ، دكلي كه توسط مردم سرنگون و به آتش كشيده شده بود ، درحال خاموش كردن توسط آتش نشاني بود .

حمله شديد مزدوران انتظامي به مردم در جام جم

تهران – 22 بهمن – ساعت 20 – مزدوران سركوبگر رژيم كه در اين ساعت تعدادشان دو برابر مردم تجمع كننده در مقابل جام جم شده بود ، با باتوم و گاز اشك آور و موتور سواران يك حمله شديد به مردم كردند و آنها را 200 – 300 متر به عقب نشاندند .

سركوب وحشيانه در ميدان هفت تير

تهران – 22 بهمن – ساعت 13-1330- يك هموطن ساكن ميدان رضايي ها ميگويد ، در اين سايت حمله شديدي توسط مزدوران به مردمي كه ميخواستند تجمع كنند صورت گرفت و اين بار با تفنگهاي ساچمه اي مردم را از سينه و پا هدف قرار ميدادند .

اين هموطن همچنين ميگويد كه قيام  اين بار تفاوتش با عاشورا اين بود كه درگيري مردم با مزدوران سانديسي هم وجود داشت و فقط با نيروهاي نظامي نبود  . همچنين  به نقل از اقوامي كه در جنوب تهران دارد ميگويد درگيري و قيام در جنوب شهر مشخصا راه آهن وجواديه نيز اين بار خيلي شديد بوده است .

به آتش كشيدن خودروي يك مزدور اطلاعات

تهران 22 بهمن – صادقيه

جوانان صادقيه اين منطقه را تقريبا آزاد كرده و از دست رژيم خارج كرده اند . همچنين آنها يك خودرويي كه از مردم فيلم ميگرفت و متعلق مزدوران اطلاعات بود را بكلي از بين بردند .

مشعلهاي روشن در مقابل جام جم

تهران – 22 بهمن – ساعت 1800- جمعيت در مقابل جام جم به 4-5 هزار نفر رسيده است .تعداد نيروهاي امنيتي بويژه موتور سواران نيز زياد است .

درگيري و جنگ و گريز بين مردم و مزدوران جريان دارد .

مردم شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و خامنه اي قاتله ولايتش باطله ميدهند .

تعداد 50 -60 مشغول هم در دست مردم هست .

نيروي انتظامي كل خيابان مصدق را از شمال بسته است يعني تردد كاملا غير ممكن است  ولي از سمت جنوب نيمي از خيابان در دست مردم است .

حمله وحشيانه لباس شخصيها در اصفهان

22 بهمن - اصفهان - گزارش يك مادر قيام كننده : ماهمه خانوادگي ساعت 12 وقتي به پل آذر و پل فلزي رسيديم ديديم كه رژيم از همان اول مزدورانش را با اتوبوس مياورد و حين پياده شدن به آنها پرچم خودش و پرچمهاي سبز ميدهد . مردم خيلي زياد آمده بودند و همه بيرون ريخته بودند ، لباس شخصيها هم با چاقو و زنجيرخيلي رو در بين مردم و مزدوران تظاهر كننده ميچرخيدند و آنها را به دو طرف خيابان تفكيك ميكردند يعني مردم را از مزدوران جدا ميكردند و به شدت به مردم حمله كرده وآنها را لت و پار ميكردند .

مردم همه عليه ولي فقيه شعارهاي مختلف ميدادند .

ما كه نميتوانستيم بدويم بيشتر نتوانستيم بمانيم ولي جوانهايمان ماندند و گفتند شما برويد ما هنوز خيلي كار داريم .

گزارشي از شهرآرا تهران در قيام 22 بهمن

يك هموطن قيام كننده چنين خبر داد :جمعيت تظاهر كننده در ميدان شهر آرا موج ميزد كه گارد ويژه شروع به شليك مستقيم به مردم كرد كه تعداد زيادي به زمين افتادند. نيروهاي گارد ويژه و بسيجيها و نيروهاي لباس شخصي بيرحمانه به زن ها و مردم حمله ميكردند.

اكثر نفراتي كه رژيم براي تظاهرات حكومتي اورده بود دانش اموز و پيرمرد بودند و تيپ هاي جوان در بين  آنها ديده نميشود.

تهران – درگيري در مقابل جام جم

ساعت 1730 – جام جم توسط موتور سواران رژيم و گارد ويژه محاصره شده است و 500-600 نفر از مردم با شعار مرگ بر ديكتاتور مشغول جنگ و گريز هستند .

يك نانوايي در نزديكي خبرگزاري ايرنا به مردم گرسنه و ناهارنخورده اي كه هنوز در خيابان بودند نان مجاني ميداد

شايعات شنيده شده در مقابل جام جم

تهران – 22 بهمن

اخباري كه از مردم تجمع كننده در مقابل جام جم شنيده شده از اينقرار است :

·        4 نفر ( دودختر و دو پسر ) بر اثر ضربات وحشيانه باتوم در خيابان مصدق مقابل سينما آفريقا به شهادت رسيدند .

·        ماشين بزرگي از نيروي انتظامي از درب پشتي بيمارستان فارابي كليه زخمي هاي اين بيمارستان را ربود و برد .

پاره كردن عكس خامنه اي و خميني

تهران 22 بهمن

ظهر روز پنجشنبه در شهرك غرب جوانان عكس نحس خميني و خامنه اي را پاره كردند و همچنين در اين منطقه يك موتورسيكلت مزدوران سركوبگر نيز به آتش كشيده شد .

درگيري شديد و زخمي هاي زياد در ميدان آزادي

تهران – 22 بهمن

ساعت 1615 – درگيري شديدي در ميدان آزادي بين مردم و مزدوران در جريان است . مزدوران از تفنگ ساچمه اي استفاده ميكنند و تعداد زيادي زخمي شدند وهمه با آمبولانسهاي خود رژيم كه توسط مزدوران اداره ميشد از محل ربوده ميشدند .

مزدوران ماسكهاي جديدي به صورت داشتند كه با ماسكهاي قبلي اي كه تابحال مشاهده شده بود فرق داشت .  

دزديدن زخميهاي بيمارستان سپاهان اصفهان

اصفهان – 22 بهمن – جواناني كه براي نجات جان زخميهاي منتقل شده به بيمارستان سپاهان مراجعه كرده بودند گزارش كردند كه اين مجروحان توسط نيروهاي امنيتي از بيمارستان  ربوده شده بودند .

وضعيت دروازه دولت و خيابان سپاه و آرياشهر

تهران – قيام 22 بهمن

ساعت 1400 : دروازه دولت و خيابان سپاه درگيري ادامه دارد باشعار مرگ بر خامنه اي

آرياشهر در ساعت 1430 آزاد شده و در دست مردم است .

تهران – 22 بهمن – وضعيت در خيابان كارگر و نواب

خيابان كارگر ساعت 14

نيروهاي رژيم خيلي زياد بودند . ولي مردم بصورت دسته هاي 200 نفره و پراكنده هستند . نيروهاي ويژه ناگهان حمله كرده و چند نفر را دستگير ميكنند .

 

خيابان نواب ساعت 1445

خيابان پر از گله هاي مزدوران است . مردم از بامها و خيابان شعار الله اكبر ميدهند . مردم در خيابان پراكنده هستند .

تعداد زيادي موتور سوار به سمت شمال تهران رفتند .

به آتش كشيده شدن كانكس وموتور رژيم

تهران 22 بهمن - ميدان صادقيه ساعت 1430

كانكس و موتور سيكلت نيرو انتظامي آتش زده شد . مردم شعار ميدهند مرگ بر اصل ولايت فقيه – مرگ بر خامنه اي جلاد

تيراندازي مستقيم به مردم – خيابان نواب و توحيد

تهران قيام 22 بهمن

هموطنان از خيابان  نواب و توحيد خبر دادند  و گفتند به سمت مردم تيراندازي مستقيم ميكنند و جمعيت خيلي زياد است و تعدادي زخمي شده اند

تهران – ساعت 13 – انتقال مجروحين به بيمارستان ابن سينا

تهران – ساعت 13 – انتقال مجروحين به بيمارستان ابن سينا

بنا به گزارش هموطنان ، مجروحين درگيريهاي منطقه صادقيه به بيمارستان ابن سينا در همين منطقه منتقل ميشوند و اين بيمارستان توسط مزدوران سركوبگر اشغال شده است .

براي نجات زخميها از دستگيري بشتبابيم

يك شهيد در شيراز - قيام 22 بهمن - ساعت 13

در خيابان ملاصدراي شيراز يك نفر كشته شده است. درگيري در شيراز شديد است و همچنان ادامه دارد .

دستگيري رانندگان وسرنشيان خودروها

تهران – 22 بهمن - گزارش ساعت 13

در ميدان ولي عصر ماشينهايي كه چراغهايشان روشن يا برف پاك كنهايشان در حال حركت است را مزدوران رژيم پياده كرده و بشدت مضروب كرده و دستگير ميكنند .  

تيراندازي و درگيري در اصفهان

قيام 22 بهمن

در بين پل آذر و سي و سه پل مزدوران اطلاعات به سمت مردم تيراندازي كرده و 7 نفر را مجروح كرده اند . مجروحين به بيمارستان سپاهان منتقل شده اند .
به كمك هموطنان خود در بيمارستان سپاهان بشتابيم

تهران – قيام 22 بهمن – محل انتقال دستگير شدگان

ساعت 1245- در خيابان مصدق ، درگيري بين مردم و مزدوران جريان دارد . مزدوران ، جواناني كه دستگير ميكنند را بعد از زدن دستبندهاي پلاستيكي آنها را به ساختماني كه چسبيده به ساختمان خبرگزاري ايرنا در مقابل دوراهي يوسف آباد قرار دارد منتقل ميكنند .

قيام 22 بهمن - اصفهان- ساعت 1215

تيراندازي دقيقا در خيابان دروازه دولت تاخيابان سپاه بوده است و مردم شعار مرگ بر خامنه اي را با شدت هرچه تمامتر فرياد ميزدند. نزديك به 12 نفر تا اين ساعت دستگير شدند .

در خيابان موسوم به بهشتي روبروي سي و سه پل واقع است كه به سمت پل فلزي است مردم شعار عليه خامنه اي ميدادند كه خامنه اي بدونه جاش تو زباله دونه.

نزديك دروازده شيراز  مقابل دانشگاه صنعتي اصفهان هم درگيري شديدي است و گارد ويژه هم مستقر است و درگيريهاي اصفهان خيلي بيشتر از روز عاشورا هست.

مردم شعارهاي مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور قطع نميشود .

قيام 22 بهمن در اصفهان و شيراز و اهواز و گچساران

اصفهان-ساعت 1130: در پل  آذر به سمت سي و سه پل به سمت مردم تيراندازي شده است.

 

شيراز1130- خيابان پارامونت تا سينما سعدي جمعيتي بالغ 20هزار نفر شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي و مرگ بر اصل ولايت فقيه – مرگ بر اهريمن مي دهند.

گارد ويژه ضدشورش دو طرف خيابان را بسته اند و گاز اشك آور مي زنند. درگيري به مناطق ديگر نيز كشيده شده  است.

 

اهواز- ساعت 1130: مردم از خيابان سلمان فارسي بطرف چهارراه آبادان در حال تظاهرات هستند.

از حسينيه اعظم كه در خيابان طالقاني واقع است به سمت نادري شعارهاي زير داده ميشود:

مرگ بر ديكتاتور – مرگ بر اصل ولايت فقيه – خامنه اي رمال گم شو تو سطل آشغال

گارد ضدشورش بولوار موسوم به بهبهاني را بسته است.

 

گچساران- ساعت 1130: جمعيت در حد دوهزار نفر شكل گرفته. اما شعاري داده نمي شود. رژيم نيروهاي سركوبگر زيادي وارد كرده است.

تظاهرات و درگيري عظيم در خيابان وصال شيرازي

تهران – ساعت 1220

جمعيت در خيابان وصال شيرازي با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي موج ميزند . بحدي جمعيت فشرده است كه جاي تكان خوردن نيست .

مزدوران انتظامي تمام فرعيها را بسته اند و از طرفي جمعيتي كه از خيابان مصدق پراكنده شده اند اكثرا به فرعيها منجمله به خيابان وصال سرازير شده اند .

مزدوران گاز اشك آور ميزنند .

قيام 22 بهمن –تهران ساعت 1140 ستارخان

درگيري شديد در جريان است . مزدوران به مردم حمله كردند مردم هم آنها را گوشمالي دادند .

تهران – - قيام 22 بهمن جنگ و گريز در ميدان ولي عصر و بلوار كشاورز

- در ميدان وليعصر مزدوران بسيجي ميدان را بسته اند. در همه جاي ميدان ولي عصر جنگ و گريز ديده مي شود.

- خيابان 16آذر و خيابان قدس مردم پراكنده هستند

- درگيريهاي پراكنده در بلوار كشاورز شروع شده است به موتور سوارها دستور داده شدكه همگي به آن نقطه بروند.

- احمدي نژاد در حال سخنراني بود كه مردم شعار مرگ بر ديكتاتور دادند و صدا و سيما صداي مردم رو قطع كردند

تهران 22 بهمن ساعت 11- تيراندازي درصادقيه

يك هموطن چنين گزارش داد : « تعداد ماموران  بیشتر از مردم بودم و چنان وحشی بودند که اصلا نمیگذاشتند ادم جایی بره

یه درگیری بوده . یه تیر اندازی شده بود و يك  نفر احتمالا شهید شده است

تظاهرات در همه جا بطور پراكنده است

ما از 9 صبح رفته بوديم ولي از همه طرف بسته بود و نميشد جايي رفت و برگشتيم»  

 

قيام 22 بهمن – تهران

در منطقه ولي عصر شيشه هاي ماشينهاي در حال تردد را بسيجي ها شكستند .

در ميدان وليعصر يك موتور انتظامي توسط جوانان به آتش كشيده شد .

خيلي از زنان در ولي عصر روسريشان را برداشته اند .

در ميدان توحيد آمبولانسهاي زيادي در تردد بودند .

الان در تلوزيون رژيم تظاهرات 22 بهمن را نشان مي داد كه اسمان آبي بود . در حاليكه امروز هواي تهران ابري است

درگيري در چهار راه مصدق

ساعت 1130 – تهران

ميدان هفت تير را رژيم بطور كامل بسته است هيچ نوع و ورود و خروجي به آن امكانپذير نيست .

در چهار راه مصدق درگيري بين مردم و مزدوران با گاز اشك آور و ... جريان دارد .

حدود 2-3 هزار نفر در اينجا شعار ميدهند و درگير هستند . شعار مرگ بر ديكتاتور است .

 

درگيري بين مردم و بسيجيها در شهرآرا

تهران – قيام 22 بهمن

يك دسته از مزدوران در ميدان شهر آرا وسط جمعيت شروع به شعار حزب فقط حزب الله ميكنند كه مردم با انها درگير شده اند.

رژيم و مزدورانش با راه اندازي دسته هاي اوباش حزب اللهي براي ترساندن مردم در خيابانهاي مختلف اقدام كرده اند.

قيام 22 بهمن سه خبر از تهران

تهران22بهمن ساعت0930- درخيابان انقلاب سر مصدق در درگيري 6 زن و يك مرد ر ا دستگير كردند.

ارتباط تلفني زندانيان گوهردشت  از ظهرپنجشنبه با خانواده هايشان قطع شده است .

ارژنگ داوودي  درهراس از شورش درزندان از گوهردشت به سلول انفرادي برده شد.

تهران – ميدان فردوسي – ساعت 11

در ميدان فردوسي ، در ضلع جنوب آن 4 الي 5 هزار نفر از مردم درحال دادن شعار ايراني با غيرت حمايت حمايت و مرگ بر ديكتاتور هستند .

تهران ميدان امام حسين ساعت 1030

تهران - ساعت 1030 : حدود 4000 نفر از مردم در ضلع جنوب ميدان امام حسين درحال شعار مرگ بر ديكتاتور هستند . از ابتداي خيابان انقلاب در ميدان امام حسين نيروهاي رژيم در چند رديف ايستاده اند . 

قيام 22 بهمن - ساعت 10ببعد

خيابان وصال : قدم به قدم مزدوران انتظامي پر هستند . ولي مردم درجاي ديگري

آرياشهر ساعت 1030: درگيري بين مردم و مزدوران گزارش ميشود

 عده اي از خانمها روسري هاي خود را در اين منطقه برداشته اند . ديشب از نيمه شب ، هلي كوپترهايشان مستمرا بالاي ميدان آزادي ميچرخند . مردم شعار الله اكبر ميدهند .

قيام 22 بهمن - 930

خيابان انقلاب : مردم فوج فوج به سمت ميدان آزادي ميرفتند

فلكه دوم صادقيه: امروز كربلاي 5 است و ما آماده شهادتيم . مضمون پلاكاردي كه دست يك مجروح جنگي سابق امروز در تهران بوده است .

قيام 22 بهمن - ساعت 930

تهران - صداي جمعيت از خيابان آزادي : شعارها ايراني با غيرت حمايت حمايت – مرگ بر ديكتاتور 
 

تهران – اوين  : جلوي زندان اوين تجمع نسبتا بزرگي ايجاد شده است .  

تبريز : خيابان ارك - شعار : مرگ بر ديكتاتور زنده باد آزادي

قيام 22 بهمن – تهران

صدا و سيما : دور تا دور آن با اتوبوس بسته شده است . آب پاشهاي چيني هم دو فقره در آنجا ديده شده است .

تهران : بلندگوها در نقاط زيادي از تهران از كار انداخته شده است. جمعيت زيادي به سمت زندان اوين درحال حركت هستند .

قيام 22 بهمن – تهران

فلكه صادقيه – ساعت 935 : صدها موتور سوار مسلح عبور ميكنند و خيابان مملو از مزدوران رنگارنگ است . حضور مردم هم زياد است.

 

امير آباد – 930  : مقابل پمپ بنزين جوانان تجمع كرده و درحال حركت به سمت ميدان انقلاب هستند .

 

قيام 22 بهمن – ساعت 9 صبح

تهران ساعت 9 - سعادت آباد خيابان سعادت آباد شمالي مردم درحال حركت  به سمت ميدان آزادي هستند .

 

تهران ساعت 940 : فلكه صادقيه جمعيت درحال جمع شدن است.

 

تبريز : امروز روز خون است يزيد سرنگون است .

 

تهران : عده اي از جوانان دختر و پسر  يك سازمان درست كردن بنام مادا مردم آزادي دمكراسي ايران و در اين سازمان گفته اند تا براندازي رژيم ميمانيم ولو اينكه نابود شويم .

22 بهمن - ساعت 850 صبح

·       تهران - اطراف بيمارستان خميني درحال تجمع هستند وچند تا از بلندگو هاهم شكسته شده و چند ثانيه هم سرودشاهنشاهي پخش شده است .

·       تبريز: ميدان ارك مردم درحال اجتماع هستند . در بازار و خيابان ستارخان درحال تجمع هستند . شعارهايشان اينستكه اگر به زنان و دختران ما دست بزنند بطرز فجيعي جواب خواهيم داد

·       كرج : ديشب ساعت 9 رژيم دو سه نفر آدم آمده بود براي تكبير رژيم ولي از ساعت 10 بطرزوحشتناكي صداي الله اكبر مردم شروع شد . صداي مردم تا تهران ميرفت.

·       تهران : در تمام تهران فرياد الله اكبر در همه جاي شهر شنيده ميشد .

·       آرياشهر :  اتوبوس حامل بسيجي ها به آتش كشيده شد (نيمه موثق است ).

۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر در شب 22 بهمن

تهران – 21 بهمن – ساعت 22 : مردم گيشا و صادقيه تهران در استقبال از قيام بزرگ 22 بهمن ، چهارشنبه شب ،با فريادهاي بلند مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر تظاهرات شبانه خود را در ساعت 22 آغاز  كردند . قابل ذكر اينكه صداي اين تظاهرات شبانه از شبهاي گذشته بسيار قويتر بود .

مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر در شب 22 بهمن

تهران – 21 بهمن – ساعت 22 : مردم گيشا و صادقيه تهران در استقبال از قيام بزرگ 22 بهمن ، چهارشنبه شب ،با فريادهاي بلند مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر تظاهرات شبانه خود را در ساعت 22 آغاز  كردند . قابل ذكر اينكه صداي اين تظاهرات شبانه از شبهاي گذشته بسيار قويتر بود .

بريدگي و انفعال در بسيج درد بي درمان يك رژيم سركوبگر

كابوسي بنام قيام 22 بهمن

يكي از آخوندهاي عقيدتي سياسي سپاه پاسداران در تعدادي از پايگاه بسيج در تهران براي حفظ و بالا بردن روحيه بسيجي ها فعال است, گزارش زير را  به فرماندهي سپاه داده است:

-   بعد از انتخابات تعدادي از پايگاه بسيج فعاليت در اغتشاشات اخير و شلوغي ها نه تنها شركت فعال نداشتند بلكه در بعضي از اغتشاشات حتي  يك نفر شان هم  پيدا نشد. وقتي اوضاع شلوغ ميشود. اينها درب پايگاه  بسيج را مي بنند و ميروند.

-   يكي از اين پايگاهها پايگاه بسيج قمر بني هاشم در نزديك ميدان آزادي و خيابان حبيب الله است كه مدتي است درب پايگاه بسيج برداران را بسته و رفته اند و بسيج خواهران هم يكسري كلاس ميگذارند ولي آنها هم در روز عاشورا درب پايگاه را بستند و رفتند. يك نمونه ديگر پايگاه بسيج امام حسين است كه آنها هم درب پايگاه را بسته و رفته اند. و اين مسئله در بسياري از پايگاهها كم و بيش وجود دارد.

تا آنجا كه من صحبت با بسيجيان كردم, در ظاهر ميگويند كه بعداز انتخابات بين بسيج ها در حمايت از موسوي و احمدي نژاد اختلاف افتاده و بهتر است براي اينكه دامن زده نشود, فعاليت را پائين بياوريم! اما آنچه خودم متوجه شدم بسيجي ها هركدام دنبال منافع شخصي بوده و هستند. يكي دنبال تائيديه، يكي دنبال پول، يكي دنبال كار و غيره رفته اند. مشكل اينها اين است كه انگيزه ندارند و از انقلاب كنار كشيدند.

عجز در سركوب از زبان عوامل داخل رژيم- كابوسي بنام قيام 22 بهمن

مصادره تجهيزات سركوب نيروهاي بسيج در روز عاشورا

در گزارشات داخلي كه به فرماندهي سپاه پاسداران ارسال شده, گزارشات مختلفي در مورد ضعف نيروهاي بسيجي در سركوب روز عاشورا بيان شده است.

يك موضوع قابل توجه در اين گزارشات خلع سلاح شدن و افتادن تجهيزات نيروهاي سركوگر بدست قيام آفرينان است  توجه شما را به يك نمونه  از اين گزارشات كه از يكي از حوزه هاي بسيج ارسال شده جلب ميكنيم:

« ما  چندبار براي فرماندهي گزارش كرديم كه  نيروهاي ما وسائل دارند ولي نمي دانند چطوري استفاده بكنند. مثلاً گاز اشك آور, باطوم ، شوكه ، سپر و غيره دست بچه هاي بسيج ميدهند ولي. اين بچه ها نميدانند چطوري استفاده بكنند.

در روز عاشورا اين وسايل دست دشمن افتاد. آمار باطوم هاي حوزه ما حداقل 20-30 مورد گم شد. در صحنه درگيري اغتشاش گران از بچه ها گرفته بودند. نيروهايمان بلد نيستند چطوري استفاده بكنند. بارها نيروهايمان آمده بودند بزنند كه تجهيزات بدست اغتشاشگران افتاده بود.

گاز اشك آور را بلد نبودند و سمت نيروهاي خودمان زده بود و كلي درد سر داشتيم. خيلي از تجهيزات را بر عليه خودمان در صحنه استفاده كردند. باطوم هاي جديد خيلي كوچك و جمع و جور است ولي بچه ها نميتوانند استفاده كنند. ما الان مربي آموزش نداريم. ما همين مشكل را دو ماه پيش اين موضوع را گزارش كرديم ولي هيچ اقدامي نشده است .

فردا  براي 22 بهمن دوباره همين تجهيزات دست بچه ها ميدهيد بدون اينكه بلد باشند چطوري به كار بگيرند. بايد در اولين فرصت مربي هاي به حوزه ها و پايگاه ها سرازير بشوند. آموزش هاي اوليه را به نيروها بدهند. در اغتشاش هاي چند ماه گذشته ما خيلي وقت ها نيروها را نتوانستم به صحنه بياوريم. چون آموزش نداشتند. نيرو بلد نيست سپر دست بگيرد. سپر را ميدهند و ميرود تحويل اغتشاش گران ميدهند. خيلي از نيروها چون آموزش نديدند سريع ميگويند ما آموزش نديديم و خودشان را كنار مي كشند. ما هم نميتوانم چيزي به آنها بگويم.

ولي نيروها كه همين طوري خوششان نمي آيد بيايند با مردم درگير بشوند. ما بايد يك انگيزه به اينها بدهيم. اينها نياز به آموزش دارند آموزش سياسي و آموزش عقيدتي و آموزش جسماني و آموزش تجهيزات و غيره ... اينطوري كه نميشود وارد صحنه بشوند. از طرف ديگر شرايط نگهداري گاز اشك آور ها خيلي سخت و حملش مشكل است. از طرفي حفاظت اطلاعات خيلي وقت ها به بچه ها گير ميدهد كه بچه ها نبايد همراه خودشان گاز اشك آور نگه دارند.»

 

آرايش قبل از طوفان خشم خلق توسط يك رژيم بزدل

تهران – 21 بهمن – ساعت 1800 – به گزارش شاهدان عيني در ميدان آزادي ، يك خودروي موسوم به ريو ارتشي پر از مزدوران انتظامي با تجهيزات كامل براي حفاظت از يك دكل كه در اين ميدان نصب شده در پايين آن دكل مستقر شده است . يك ريوي ديگر هم در كنار جايگاه سخنراني مستقر شده است .

در چهار راه مصدق يك نورافكن چرخشي بزرگ كه از دو روز قبل نصب شده درحال چرخش است .

در ميدان ولي عصر نيز يك ريوي ارتشي با مزدوراني كه لباس انتظامي پوشيده و تجهيزات كامل دارند مستقر شده است .

هموطنان اصفهاني رژيم را بور ميكنند

  اصفهان – 20 بهمن – بدنبال اعلام رژيم مبني بر اينكه  بايد روز 22 بهمن همه  در ميدان انقلاب باشند، تعداد زيادي از هموطنان در اصفهان از چند روز قبل به تهران رفته اند چون شنيده اند كه رژيم قصد دارد وروديهاي تهران را براي 22بهمن ببندد.

تداوم اعتراض براي آزادي دانشجويان زنداني

نجف آباد - 21بهمن- يك هموطن دانشجو گزارش كرده است  كه هر روز در دانشگاه آزاد نجف آباد براي آزادي زندانيان سياسي تجمعات اعتراضي با شعار زنداني سياسي آزاد بايد گردد برقرار است . حراست دانشگاه هم مرتب فيلم و عكس مي گيرند وكارت دانشجويي تعداد زيادي را هم گرفته اند ولي دانشجويان اهميت نمي دهند و مي گويند همه دانشجويان را كه نمي توانند اخراج كنند

اين هموطن ميافزايد: دانشجوياني كه در روز عاشورا و در تجمعات ضد رژيم بعد از عاشورا دستگير شده اند به بند1،  يك زندان كه در اتوبان ذوبحان است منتقل شده اند اين بند مربوط به زندانيان عادي است و زندانيان سياسي را براي فشار آوردن به آنجا مي برند.

شعار نويسي در ميدان رضايي ها

تهران – 21 بهمن - سراسر ميدان رضاييها پر از شعار " مرگ بر خامنه اي مرگ بر خامنه اي – اتحاد اتحاد"  گزارش شده است .  

ايزوله كردن هرچه بيشتر حلقه سانديس در ميدان آزادي

كابوس قيام 22 بهمن

تهران – 21 بهمن – بنا به اخبار رسيده از هموطنان، امروز يك حلقه جديد در ميدان آزادي دورادور راه بند گذاشته اند كه نيروهاي مردمي فردا نتوانند به محل مزبور در شعاع اطراف ميدان نزديك شوند

روحيه نيروهاي سركوبگر در آستانه 22 بهمن

بنابر اخبار موثق از درون نيروهاي سركوبگر رژيم, بدنبال استمرار هفت ماهه قيام مردم ايران و بويژه در روز عاشورا كه با اوجگيري قيام مردمي مواجه شده اند, نيروهاي سركوبگر با وضعيت متشتت و مشكلات جدي روحي و مشكلات سازماندهانه مواجه هستند كه به نمونه هاي از اين گزارشات در زير اشاره ميشود:

در نيروي سركوبگر انتظامي

-       بعلت استمرار قيام و عدم توانايي رژيم در مهار آن, و ضرباتي كه دو ارگان جلودار آن يعني نيروي انتظامي و بسيج بويژه از زنان و مردان قهرمان دريافت كردند, بجان هم افتاده اند تا  ديگري را  مقصر بدانند. فرماندهان سپاه و  بسيج در مباحث دروني خود صراحتا ميگويند كه نيروي انتظامي روز عاشورا  كار را خراب كرد. بحث  اين است كه نيروي انتظامي را در  22 بهمن چقدر و  چگونه و در كجا  بكار بگيرند. 

-       فرماندهان نيروي انتظامي در گفتگوهاي دروني, روحيه نيروهاي انتظامي مشخصا بعد از ضرباتي كه از مردم در روزهاي 16 آذر  و 6 ديماه (روز عاشورا)  دريافت كرده اند بشدت افت كرده است. فرماندهان ارشد نيروي انتظامي در ارزيابي هاي دروني خود ميگويند كه يگان ويژه  نيروي انتظامي (كه يكي سركوبگرترين واحد نيروي انتظامي و يكي از اصلي ترين ارگانهاي سركوب است) در روز عاشورا  خوب عمل نكرد. خيلي ضعيف تر از مرحله قبل وارد صحنه شده و مقابله ميكردند. توان واقعي شان را به كار نگرفتند. همينطور كلاً ضعيف وارد صحنه شده بودند.

-       فرماندهان صحنه نيروي انتظامي ميگويند كه «ما اگر تظاهركنندگان را بزنيم قضيه كهريزك ميشود.  در حاليكه  به ما از بالا مي‌گويند برويد كهريزكي عمل كنيد و اقدام كنيد, (بعد كه افشا ميشود) پشت ما را خالي ميكنند بنابراين وقتي آن كارها را مي‌كنيم و مي زنيم بعد يك جور بايد جواب بدهيم. نزنيم خودمان توسط مردم لت و پار ميشويم. ما مانديم چكار كنيم. »

-       وضعيت روحيه يگان ويژه پاسداران نيروي انتظامي بقدري خراب است كه مسئول نمايندگي ولي فقيه در اين ارگان دنبال اين است كه براي اين نيروها يك ملاقات با خامنه‌اي جور كند چون براي روحيه آنها خيلي لازم است .حتي صحبت از اين است كه براي تقويت روحيه از بنياد مسكن زمينهايي در هشتگرد كرج بگيرند تا با استفاده از آن پاداش به اين افراد بدهند.

-       بنا بر يك گزارش موثق, در روز عاشورا 189 نفر از نفرات يگان ويژه نيروي انتظامي توسط مردم مجروح شدند كه جراحت 18 نفر آنها شديد بود. اين باعث تضعيف روحيه جدي در اين نيرو شده است. مشخصا كتك خوردن و مجروح شدن سرتيپ پاسدار رجب زاده, فرمانده نيروي انتظامي تهران در جريان عاشورا بدست يك خانم تظاهركننده, تاثيرات جدي روي افت روحيه نيروهاي انتظامي داشته است.

در نيروي سركوبگر بسيج

-       فرماندهان حوزه هاي بسيج مناطق تهران در گزارشات متعدد به فرماندهي اين نيرو از درگيري با خانواده هاي بسيجيان گزارش كرده اند. در اين گزارشات آمده است: خانواده هاي بسيجيان بويژه بعداز عاشورا به فرماندهان حوزه مراجعه كرده و از اينكه فرزندان آنها را به درگيريهاي خياباني فرستاده شده به شدت اعتراض كردند و خواسته اند كه ديگر بچه هاي آنها را به درگيريها نفرستند.  و همچنين گزارش كردند كه در روز عاشورا بسياري از خانواده ها بجد بدنبال اين هستند كه مانع حضور فرزندانشان در روزهاي حساس در بسيج بشوند.

-        چندين فرمانده نيروي رزمي بسيج در گزارشات خود به سرتيپ پاسدار حسين همداني فرمانده سپاه (ضد) محمد رسول‌الله تاكيد كرده اند كه از آنجاييكه چند ماهي است ماموريت هاي بسيج و سپاه زياد شده و نيروها خسته شده اند. ناچارا نميتوان در همه روزهاي قيامها از همه آنها استفاده كرد و از آنها هم كه استفاده مي‌شود را  در تمام روز نميتوان بكار گرفت ! در حال حاضر مواجه با اين هستيم كه خيلي از بسيجي ها بريده و رفته اند و اگر اين روند ادامه پيدا كند در شرايط حساس دستمان در پوست گردو ميگذارند بنابراين بايد سهميه بندي كرد.

-       در گزارشات اين فرماندهان تأكيد شده است كه بسياري از بسيجي ها  انگيزه انقلابي ندارند و بقول خودشان بخاطر يك لقمه نان آمده اند و در اين وضعيت وقتي كه تظاهركنندگان به آنها تهاجم ميكنند اين بسيجيها فرار ميكنند. 

 

خط ايست و بازرسي مشابه دهه 1360

-       بنا به گزارشات رسيده رژيم از ترس فعاليتهاي مردمي عليه رژيم در روزهاي قبل از 22 بهمن اقدام به برقراري پستهاي ايست بازرسي توسط نيروهاي بسيجي در برخي از نقاط تهران كرده است.

-       برخي از فرماندهان بسيج گفته اند كه وضعيت مشابه 30 سال قبل شده است(مثل سالهاي دهه 1360 ) و بخاطر اين شرايط جديد كاري را شروع كرده اند كه ساليان انجام نميدادند, مجددا از طرف سپاه پاسداران  براي پايگاهها و حوزه هاي بسيج مجوز ايست و بازرسي داده اند. آنها جلوي مردم را گرفته و اقدام به سوال و جواب ميكنند. در اين رابطه شبها, در برخي نقاط تهران بسيجيها اقدام به برگزاري ايست بازرسي ميكنند كه باعث افزايش خشم و نارضايتي مردم از اين اقدامات سركوبگرانه ميشود.

پست بازرسي درجاده قم

تهران – 21 بهمن – ترمينال جنوب : بنا به گزارش رسيده از هموطنان ، براي ايجاد رعب و برگرداندن مسافراني كه به تهران وارد ميشوند ، رژيم از ابتداي جاده قم در جنوب تهران  ، بعد از ترمينال جنوب يك پست بازرسي داير كرده و به كنترل كارت ملي مسافران خودروهايي كه به تهران وارد ميشوند پرداخته است.  

ماليخولياي درمان ناپذير ترس از قيام 22 بهمن!

تهران – 21 بهمن – براساس گزارش هموطنان ، رژيم طي روزهاي اخير تعداد زيادي از زندانيان آزاد شده سالهاي قبل را جهت باز جويي و سوال وجواب احضار كرده است. رژيم وعوامل اطلاعاتي اش ماليخوليا گرفته اند و از احضار شدگان يك سري سوال را مكررا ميپرسند مضمون سؤالها از اينقرار است :

1ـ انتخابات شركت كرديد يانه ؟

2ـ به اشرف رفتيد يانه ؟

3- آيا خانواده در خارج داريد؟

4- به چه كساني كمك مي كنيد؟

مراسم چهلم شهداي قيام عاشورا

تبريز – 16 بهمن – گزارش هموطنان :  روز چهلم شهدا به رغم اين كه فضاي امنيتي و كنترل در بازار خيلي شديد بود. ولي مراسم  با حضور 150 تا 200 نفر از بازاريان برگزار شد. تعداد لباس شخصيهاي غريبه در اين برنامه زياد بود. مجري اين برنامه يكي از تجار فرش بود. برگزار كنندگان برگزاري اين برنامه را با پخش اطلاعيه در بازار اطلاع رساني كرده بودند. زمان برنامه از ساعت 1330تا 1800 بود 

 تعدادي در اين مراسم در اعتراض به اعدامها و آزادي زندانيان سياسي و... سخنراني كردند.  زماني كه مي خواستند براي بيرون رفتن آماده شوند  , نيروي انتظامي داخل مسجد ريختند و گفتند برنامه ديگري داريم كه شما بايد برنامه را تمام كنيد. دو , سه  نفر از بازاريان اعتراض و اظهار كردند كه برنامه دارند و... نيروي انتظامي نفرات معترض را دستگير كرده و با خود برد .

صداي يك انفجار بزرگ در تهران

تهران – 21 بهمن – ساعت 1230 – صداي يك انفجار خيلي بزرگ كه از خيابان ولي عصر تا ميدان انقلاب و آزادي نيز شنيده شد ، توسط هموطنان گزارش شد . هنوز از علت و محل آن اطلاعي نداريم .

تكاپوي ديوانه وار رژيم براي مهار قيام 22 بهمن

تهران – 20 بهمن – نامه دريافتي از هموطنان :

« رژيم به شدت به تكاپو افتاده است هم  بشدت از ما ميترسد هم ميخواهد قلدريش راهم به كرسي بنشاند . براي همين خيلي كارها ممكن است بكند كه قبلا نكرده مثل ماشين آبجوش

چند روز پيش هم جلسه پشت جلسه با مزدوران لبناني شان داشتند . پس وقتي از خارجيها براي كنترل استفاده ميكنند هرچيزي امكان دارد . يعني ديگر زياد نميتوانند به مزدوران خودشان اعتماد كنند .

از طرفي ديروز شنيدم كه نيروهاي لباس شخصي از شهرستانها به تهران وارد ميشوند .

شايعاتي هم هست كه به اتوبوسراني ها گفته شده كه روزهاي سه شنبه و چهارشنبه از شهرستان به تهران مسافر نياورند كه مردم نتوانند براي پنجشنبه خودشان را به تهران برسانند .

يكي از همكاران از شهرستان كه براي كاري چند روز در تهران در هتل بود گفت كه از امروز هتل  به ما گفت قرارشده كه از مسافرين هتل كارت ملي شان را بگيريم . »

۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور شبانه

تهران – 20 بهمن – ساعت 2200 : مردم سعادت آباد ، عليرغم سرما و حضور گشتيهاي دشمن در خيابانهاي اين محل ، و يك شب مانده به قيام بزرگ 22 بهمن ، فريادهاي اعتراضي خود را همانند همه شبها راس ساعت 22 با شعار الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور شروع كردند .

نصب يك دكل در شمال غرب ميدان آزادي

تهران – 20 بهمن – ساعت 21- يك دكل بلند در گوشه شمال شرقي ميدان آزادي امروز توسط مزدوران برپا شده است .

گفته ميشود اين دكل براي بلندگوهاي بي سيمي جهت سر دادن نعره هاي ديكتاتوري در مسير قيام 22 بهمن است .

تلاش مذبوحانه براي انصراف از شركت در قيام

كابوس قيام 22 بهمن

 رژيم به عناصر فعال ضد رژيم در مشهد مراجعه ميكند و به آنها اخطار ميدهد كه درصورتي كه در تظاهرات 22 بهمن شركت كنند دستگير خواهند شد.

سيرك جانوران رنگارنگ وارداتي در تهران

تهران – 18 بهمن – يك هموطن چنين ميگويد : ما داريم ميرويم سيرك تماشا كنيم . آنقدر جانوران مختلف از ده كوره ها و با لباسهاي مختلف و رنگارنگ نظامي وارد تهران كرده اند كه عين سيرك ميرويم براي تماشا!

كنترل وروديهاي تهران

كابوس قيام 22 بهمن!

تهران – 20 بهمن –بنا به گزارش هموطنان ، وروديهاي شهر تهران چك ميشود و كساني كه ساكن تهران نيستند و از شهرستان به پايتخت ميايند ، را با اهانت و به زور برميگردانند و مانع از ورود آنها ميشوند .

جمع آوري مصالح ساختماني از سطح تهران

كابوس قيام 22 بهمن!

تهران – 20 بهمن – اخبار واصله حاكي است كه به كليه شركتها وپيمانكاراني كه مشغول ساختمان سازي در تهران ميباشند ، توسط رژيم دستور داده شده است كه مصالح خود را از كنار خيابان آزادي وانقلاب جمع آوري كنند و آنها را به داخل ساختمان منتقل كرده و اطراف پروژه هاي ساختماني را حصار كشي كنند .

همچنين از امروز توقف و پارك ماشين ها در طرفين خيابان انقلاب و آزادي ممنوع اعلام شده است .

يك مركز تجمع نيرو در ميدان جمهوري

كابوس قيام 22 بهمن!

تهران – 20 بهمن – به گزارش رسيده از هموطنان ، در ميدان جمهوري يكي از مراكز سابق بسيج  درجنوب شرقي اين ميدان با نام مقداد ، مملو از مزدوران  وارداتي از خارج تهران ميباشد .

بنا به همين گزارش تمام ساختمان وحياط اين مركز سركوب پر از مزدور گزارش شده است .

ممانعت از حضور خبرنگاران در 22 بهمن

كابوس قيام 22 بهمن !
رژيم عليرغم تبليغ بيروني درمورد حضور خبرنگاران در روز 22 بهمن ، منابع دروني رژيم چنين گزارش ميكنند كه :

-   وزارتخارجه اعلام كرده است كه اداره كل رسانه هاي وزارتخارجه  مسئوليتي در قبال دعوت از خبرنگاران خارجي براي مراسم 22 بهمن ندارد و اين مسئوليت با معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد است  و تا امروز (20 بهمن 88) ويزائي براي خبرنگاران خارجي كه در اين مراسم شركت كنند, صادر نكرده است. در اين گزارش دروني تاكيد شده كه بهتر است وزارتخارجه در مورد خبرنگاران موضعگيري نداشته باشد.

-   معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد در دعوت از خبرنگاران خارجي به قول خودشان "سياست بسته" را دنبال ميكنند. بخاطر ملاحظاتي كه امسال نظام دارد (بعلت قيام), خبرنگاران محدود آورده ميشوند و تلاش ميشود از خبرنگاراني باشند كه دوستان نظام جمهوري اسلامي هستند.

برنامه خبرنگاران در 22 بهمن:

معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد در توضيح سياست بسته گفت: خبرنگاران خارجي مقيم در ايران و تعداد محدودي از "دوستان جمهوري اسلامي" از خارج آورده ميشوند, برنامه آنها در روز 22 بهمن اين است كه آنها بطور دستجمعي به ميدان آزادي ميبرند و دستجمعي آنها را برميگردانند و به آنها مجوزي براي اينكه خارج از اين محدوده خبري گزارش كنند, نميدهند.

انتقال نيروي كمكي از مهرآباد ادامه دارد

كابوس قيام 22 بهمن!

تهران – 20 بهمن -  به گزارش رسيده ، تمام طول شب گذشته ، نيروي نظامي كمكي با چند هواپيما از شهرهاي ديگر به تهران منتقل شده و سپس با خودروهاي چادر دار انتظامي به مراكز از قبل تعيين شده منتقل شدند .

شاهدان گفتند در طول نيمه شب گذشته تا ساعت 6 صبح سه شنبه  حداقل 4 نوبت قشونهاي شامل  30 –35 خودروي پر از مزدوران غير بومي از مهرآباد نيرو وارد تهران نمودند .

۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

انتقال نيرو از خارج از تهران

كابوس قيام 22 بهمن!

تهران – 19 بهمن – ساعت 2330 – بنا به گزارش هموطناني كه از ميدان انقلاب به سمت ميدان آزادي ميرفتند ، يك قشون شامل 30-35 خودروي نظامي چادر دار را مشاهده كردند كه داخل آنها پر از مزدوران (سانديسي ) بود. اين خودروها از ميدان آزادي به طرف مركز تهران درحركت بودند .

گفته ميشود ، اين قشون كشي از شهرستانها به تهران براي 22 بهمن است .

پيشواز قيام 22 بهمن با اعتراض شبانه در تهرانپارس

تهران – 19 بهمن – ساعت 22 – اعتراض شبانه در منطقه تهرانپارس عليرغم سرما و تمهيدات تدافعي رژيم براي 22 بهمن  سر ساعت 22 شروع شد

تعويض عكس ولي فقيه با منظره

عقب نشيني از ساختار!

تهران – 19 بهمن – به گفته شاهدان عيني از تهران ، در پل سيدخندان يك تصوير بزرگ نحس از خميني و خامنه اي و رفسنجاني نصب بود كه از روز دوشنبه اين تصوير به يك منظره تبديل شده است !

افزايش تمهيدات امنيتي – ميادين اصلي

كابوس 22 بهمن !

تهران – 19 بهمن –  براساس گزارشات دريافتي از عصر روز دوشنبه نورافكنهايي در چهار راه مصدق و ميدان انقلاب روشن شده است . كه شبهاي قبل روشن نبود .

همچنين بنا به گزارش رسيده ، از همين روز در ميادين هفت تير و نارمك و وليعصر ،موانع فلزي به انحاء مختلف و براي بستن يا محدود كردن عبور و مرور از جلوي مراكز متعلق به رژيم يا … افزايش يافته است و روز قبل اين موانع نبود .

افزايش تمهيدات امنيتي - جام جم

كابوس 22 بهمن

تهران – 19 بهمن – ساعت 20 – بنا به اخبار رسيده ، از بعد ازظهر  روز دوشنبه ، ورود وخروج به جام جم ، با كنترل شديد صورت ميگيرد و موانع فيزيكي پاركينگ و محوطه همه تا پياده روها كشيده شده است . 

پخش گسترده يك تراكت در تهران

 اعلام خطر درمورد حضور در ميدان آزادي

تهران – 19 بهمن – در سطح تهران يك تراكت دستي بطور گسترده توزيع شده است كه طي آن به مردم هشدار داده شده است كه در 22 بهمن روي صندليها و امكانات ميدان آزادي نروند و الا اتفاق بدي برايشان ميافتد . اين تراكت هيچ امضايي ندارد .

حصاركشي در جام جم

كابوس 22 بهمن!

تهران – 19 بهمن – بنا به گزارش شاهدان عيني ، اطراف پاركينك و صحن جام جم بسرعت نرده كشي و بسته شده است .

گوشه اي از بحران دروني و ضعف رژيم در 22 بهمن

يك مقام امنيتي رژيم در جلسات دروني كه وضعيت بحراني كشور و مقابله با 22 بهمن را مورد بررسي قرار ميدادند نكات زير را مطرح كرده است.

-   در روز 22 احتمالا در مناطق ميدان انقلاب – كوي دانشگاه- 7 تير- ميدان ونك- ميدان و خيابان وليعصر- ميدان ميرداماد(ميدان محسني) و خيابان ميرداماد در تجريش و فلكه هفت حوض نارمك و چهارراه تلفنخانه نارمك و  مجموعه تهرانپارس اغتشاشات خواهيم داشت.

-   جمعبندي عاشورا نشان ميدهد كه نبايد برخوردي كرد كه جوانان پرشور را تحريك به مقابله بكند, اين درست نيست.! وقتي گاز اشك آور انداخته ميشود, هل من مبارز طلبيدن است كه آنطرف هم سنگ انداخت. چنانكه در عاشورا همينطور شد.

-   راه درست مقابله كار اطلاعاتي از قبل براي شناسائي محل هاي تجمعات است و بعد با حضور از قبل بسيج به شكل مردمي در آن محلها فضا را در دست ميگيرند. در اين تجمعات حتي با زدن فلش عكس برداري روي افراد, ميتوان فضاي رواني ترس ايجاد كرد و باعث پراكندگي شد. اگر با شناسائي در هر تجمعي 4 نفر از ليدرهاي آنها را دستگير كنند و بسيج بصورت مردمي (لباس شخصي) در صحنه باشد, ميتوان در نطفه اعتراضات را خفه كرد.

-   نيروي انتظامي در عاشورا به ضعيف ترين شكل به صحنه آمد. نيروهاي انتظامي كه  نميرود يك جايي بايستند كه گروهها آنها را محاصره كنند, نيروي زبده و زرنگ از روش جنگ چريك شهري يا دفاع شهري بايد استفاده كنند. اما نيروي انتظامي ما وفتند  و در يكجاهائي ايستادند, كه مردم  دورتا دور آنها جمع شدند و شعار دادند و بعد هم موتور آنها را هم آتش زدند. يا در نقاطي نيروي انتظامي پشت به ديوار ايستاد, جمعيت هم به آنها سنگ ميزدند.

-   وقتي نيروي انتظامي با لباس گارد حضور پيدا كرد و بعد به جمعيت حمله كرد, يك نوع  هل من مبارز طلبيدن بود. خوب آنها هم  هر چيزي در دست داشتند به سمت آنها پرت كردند. بايد اينرا فهم كرد كه  80-70 درصد برخورد, بايد اطلاعاتي و شناسايي است و اين  تقدم به عملياتي دارد.

-   نيروي انتظامي از سيستم هاي پراكنده سازي خود خوب استفاده نكرد. آب جوش پاشيدن چيز خوبي است ولي بايد آنرا درست بكار گرفت. ولي وقتي بجاي اينكار  گاز اشك آور پرت ميكند آنها آن را بر ميدارند و به سمت خودمان پرتاپ ميكنند بعد از اين طرف تحريك مي شوند و جرات پيدا ميكنند سنگ هم پرت ميكنند و آتش هم مي زنند...