۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

بازرسي انبارهاي ميدان تره بار اصلي تهران

تهران – 4آذر –در ساعت 0710 صبح روز پنجشنبه ، مزدوران انتظامي به ميدان تره بار اصلي تهران حمله كرده و اقدام به بازرسي انبارهاي آنجا نمودند . به گفته شاهدان ، علت اين اقدام باجگيري از تره بار فروشان و يا قطع شدن باجي كه تابحال به انتظامي داده ميشده ، بوده است .  

دستگيري 15 نفر در شيراز در آستانه 16 آذر

شيراز – هفته آخر آبان- به گزارش رسيده 15 نفر كه اغلب دانشجوبودند در شيراز در هفته گذشته به اتهام فعاليت در جريان انتخابات سال گذشته دستگير شدند . اسامي برخي از آنها كه دانشجويان دانشگاه شيراز ميباشند از اينقرار است :

شيوا حسيني 25 ساله

رضا ناظمي 24 ساله

ساسان عبدلي 26 ساله

يعقوب كمال زاده 23 ساله

زهره كرباسي زاده 26 ساله

درگيري بين سپاه وارتش در پادگان عشرت آباد

تهران – 5 آذر – ساعت 10 صبح جمعه از پادگان عشرت آباد صداي تيراندازي شنيده ميشد . به گفته سربازان و شاهدان ، يك درگيري مسلحانه بين عده اي از ارتشيان و پاسداران در اين ساعت درگرفته است.

اختلاس نجومي در قشم

قشم – 5 آذر – به گزارش رسيده از قشم ، ميليونها دلار اختلاس كه هنوز رژيم صدايش را درنياورده است توسط سازمان اداري جزيره قشم صورت گرفته است . اين اختلاس از محلِ فروش مخفيانه و غير قانونيِ  اقلام  ورودي به اين جزيره، كه شامل اتوموبيل ، ماشينهاي صنعتي ، انواع لوازم يدكي خودرو بوده صورت گرفته است .  

افزايش پايه حقوق كاركنان بسيجي در دولت

تهران – 5 آذر – براساس يك ابلاغيه محرمانه از طرف دولت به ادارات دولتي ، مانند آموزش پرورش و ... ، به كليه بسيجياني كه كار دولتي داشته و در بسيج فعال بوده اند ، يك پايه حقوق اضافه تعلق ميگيرد .

غارت اموال توليت آستان قدس رضوي

مشهد – 5 آذر – به گزارش رسيده نمونه هايي از دزدي اموال آستان قدس در يك سال اخير از اينقرار بوده است :

درمهرماه ميزان پول و جواهر شمارش شده داخل ضريح امام رضا (ع) 155 ميليون تومان بوده است درحاليكه مبلغ واريز شده به حساب 72 ميليون تومان بوده است . و اين دزدي يك امر جاري است و هرماه صورت ميگيرد .

ميزان واقعي درآمد از توليدات باغهاي مركبات اين آستان در سال گذشته ، 800 ميليون تومان بوده ، درحاليكه مبلغ اعلام شده 250ميليون تومان بوده است .

درمورد دامداري هاي متعلق به آستان قدس نيز همين وضعيت حاكم است .

16آذر دانشگاه اصفهان

اصفهان – 4 آذر –حراست دانشگاه اصفهان طي اطلاعيه اي اعلام كرده است كه روز 16 آذر هيچ تجمعي دراين دانشگاه صورت نميگيرد .

ادامه پستهاي بازرسي در مناطق كردي

كردستان ايران – 5 آذر – به گزارش رسيده از هموطنان مناطق كردنشين ، همچنان پستهاي بازرسي شبانه و صبحگاهي مزدوران انتظامي و بسيج و اطلاعات در شهرهاي مهاباد و سقز و بانه و سلماس و ورودي اروميه برقرار است . براساس گزارش مسافران اين مناطق ، برخي از افراد به كيوسك پست بازرسي، منتقل شده و درآنجا مورد بازرسي و سوال وجواب قرارميگيرند.

پرداخت حقوق يكماه كاركنان دانشگاه علوم پزشكي

تهران – 5 آذر – وزارت آموزش عالي از ترس اعتراض كاركنان و استادان و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشكي قصد دارد حقوق يك ماه گذشته را كه دانشگاه تعطيل بوده ، بپردازد   

۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

مصادره توليدات كارخانه نورد اهواز

اهواز – 4 آذر – به گزارش رسيده ، ميزان هنگفتي از توليدات كارخانه لوله سازي نورد اهواز ، بطور مخفيانه توسط رژيم به عراق منتقل ميشود

خامنه اي گوش دراز

رشت – 4 آذر – پنجشنبه شب در ميدان شهرداري ( ميدان اصلي شهر )  ، بر روي  دو تصوير نحس خامنه اي در آن نصب ميباشد ، گوشهاي درازي در طرفين سر او توسط جوانان رسم شده بود . اين كار جوانان كه با استقبال مردم مواجه شده بود ، باعث شد كه بسرعت هردو تصوير توسط مزدوران وحشتزده رژيم ، جمع آوري وكنده شود .

كنترل شديد مسافران خروجي

تهران-4آذر – به گفته شاهدان ، علاوه بر سختگيري و آزار مسافران ورودي به ايران از خارج كشور ، مسافريني كه قصد خروج از كشور دارند نيز اخيرا پاسپورتهايشان بطور خيلي دقيق چك ميشود . به گفته اين شاهدان بنظر ميرسد كه مزدوران اطلاعاتي از خروج افراد مشخصي نگران بوده و يا در تعقيب فرد يا افراد خاصي هستند .

تاسيس يك پادگان جديد سپاه

شيراز- 4آذر – به گزارش شاهدان ، يك پادگان جديد در جاده قديم فرودگاه شيراز در دست احداث ميباشد و  از ورود و تردد مردم به آن جلوگيري ميشود.

طرح جمع آوري دستفروشان

تهران – 4 آذر – براساس يك دستور ضد انساني توسط دولت به شهرداريها ، طرح  جمع آوري دستفروشان و جمعه بازارها در همه شهرها قرار است اجرا شود .

افزايش نجومي نرخ جريمه طرح ترافيك

تهران- 4آذر – به گزارش هموطنان ساكن تهران ، جريمه ورود ماشينهاي شخصي به محدوده مركز شهر تهران ( كه براساس شماره هاي زوج و فرد خودروهاي شخصي در روزهاي هفته تقسيم شده است) بطور ناگهاني از 10000 تومان به 70000 تومان افزايش يافته است .

مفقود شدن يك دانشجوي دختر پلي تكنيك بنام ياسمن نوايي

تهران- هفته آخر آبان – يك دختر دانشجوي پلي تكنيك بنام ياسمن نوايي ، هفته گذشته پس از آنكه با مزاحمت مزدوران حراست با بهانه حجاب قرار گرفت با زدن اسپري به چشم مزدوران از خودش دفاع كرد . مزدوران دسپاچه حراست با باتون اين دانشجو را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با ضربه به سر او ، وي بيهوش شده و توسط مزدوران ربوده شد و تا كنون نيز به دانشگاه باز نگشته است .

ممنوعيت استخدام فارغ التحصيلان كامپيوتر

تهران – 5آذر –به گزارش رسيده ، پس از ضربه اي كه رژيم از كرم اينترنتي استاكسنت نوش جان كرده است ، از كليه فارغ التحصيلان كامپيوتر به هنگام اخذ مدرك تعهدي اخذ ميشود كه در هيچيك از سيستمهاي دولتي و اطلاعاتي رژيم و بانكها وارد نشوند . در غير اين صورت مدرك آنها باطل ميشود.

آموزش عقيدتي در سپاه پاسداران

تهران- 5 آذر – به گفته يك پاسدار بركنار شده از كار ، سپاه پاسداران از لحاظ دروني دچار بحران است و به همين دليل در پي تعويض ساختار و دستچين كردن نيروهاي وفادار به ولايت فقيه است . از همين رو جديدا برگزاري كلاسهاي عقيدتي در سپاه شروع شده است!

گران شدن ناگهاني دارو

تهران – 5 آذر – بنا به گزارش رسيده درتهران شايع شده است كه قيمت دارو بزودي بالا خواهد رفت و مردم به داروخانه ها براي تهيه داروهاي عمومي مثل سرماخوردگي و... رو آورده اند و از روز گذشته ، همه داروخانه ها شلوغ شده است . يك منبع در بهداري رژيم ، صحت گراني آتي دارو را تاييد كرد . 

هو كردن انتظامي در ميدان امام حسين

تهران – 3آذر- ساعت 2030 در ميدان امام حسين ، مردم مزدوران انتظامي اي را كه يك زن جوان را دستگير كرده و كشان كشان به سمت ماشين خود ميبردند را هو كردند و شعار « نيرو انتظامي برو گمشو » سر دادند .

وضعيت بازار تهران روز پنجشنبه

تهران – 4 آذر – از ساعت 9 تا 12 روز پنجشنبه وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :

بازار صرافها : 55% باز ، 35%بسته ، 10% نيمه باز

بازار كفش و چرم : 75%باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

بازار پارچه و كت شلوار : 75% باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

بازار طلا و جواهر : 60% باز ، 30%بسته ، 10% نيمه باز

سبزه ميدان : 70% باز ، 15%بسته ، 15%نيمه باز

دستگيري جوانان در شمال تهران

تهران – 1آذر – در ساعت 0430 بامداد سه شنبه در تهران در منطقه الهيه مزدوران انتظامي و عوامل اطلاعاتي رژيم ، به خانه اي حمله كرده و 66 دختر و پسر جوان را دستگير كردند . گفته ميشود در بين دستگير شدگان از بچه هاي آخوندهاي سرشناس رژيم نيز بوده اند كه مزدوران حمله كننده از اين موضوع اطلاع نداشتند .

افزايش تعداد خودسوزي در تهران

تهران – 4 آذر – به گزارش رسيده براثر فشار وحشتناك اقتصادي در تهران آمار خودكشي از طريق خودسوزي هر روز افزايش دارد . در يك هفته گذشته در تهران 27 نفر خودسوزي كرده اند كه 21 نفر آنهارا زنان تشكيل ميدهد .

مانور نيرو انتظامي در وحشت از 16آذر

تهران – 4آذر – به گزارش رسيده ، قرار است نيروي انتظامي در تهران در روزهاي 15 و 16آذر يك مانور برگزار كند . گفته ميشود رژيم قصد ندارد كه اين مانور را اعلام رسمي و قبلي بكند . 

تعطيلي علوم پزشكي

تهران – 4 آذر – به گزارش شاهدان ، روي درب دانشگاه علوم پزشكي اطلاعيه اي نصب شده كه طي آن اعلام شده كسانيكه با اين دانشگاه كار داشتند ديگر نميتوانند به آن مراجعه كنند .

كاهش نوبتهاي مترو در 16آذر

تهران – 4آذر – بنا به گزارش رسيده ، در وحشت از تجمع و خيزش در 16 آذر، در ايستگاههاي مترو اطلاعيه اي نصب شده كه طي آن تحت عنوان تعميرات ، تعداد نوبتهاي مترو در روز 16 آذر را كاهش داده شده است.

۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

جو امنيتي تهران در آستانه 16 آذر

تهران – 3 آذر – به گزارش شاهدان ، مزدوران اطلاعاتي مجهز به دوربين و لپ تاپ و كليه تجهيزات ثبت اطلاعات و بازجويي در خيابان ، در ماشينهاي مخصوص سياه رنگ ، در بلوار كشاورز ، متروي بهارستان ، متروي امام حسين ، ميدان ونك ، خيابان مصدق حد فاصل چهارراه جمهوري و ميدان ولي عصر ، كوي دانشگاه و مقابل دانشگاههاي هنر و پلي تكنيك مستقر شده اند . اين مزدوران عابران را به بهانه هاي واهي متوقف كرده و مورد تفتيش و بازجويي خياباني قرار ميدهند .

ممنوعيت ورود اتوبوس و ميني بوس در 16 آذر

تهران – 3 آذر – به گزارش دريافتي ، در وحشت از خيزش 16 آذر ، وزارت كشور رژيم قرار است طي اطلاعيه اي ورود اتوبوسهاي مسافري و ميني بوسهاي بين شهري به تهران را در روز 16 آذر ممنوع اعلام كند .

دانشگاه تربيت معلم – بستن كريدور

تهران -3 آذر – به گزارش رسيده روز چهارشنبه در دانشگاه تربيت معلم ، در اعتراض به ادامه ي  عدم برگزاري كلاسهاي علوم انساني در اين دانشگاه ، دانشجويان درب ورودي كريدور را بستند و مانع از ورود استادان و كاركنان شدند .

ژست كنترل دانشجويان قبل از 16 آذر

تهران – 3آذر – در مقابل درب ورودي دانشگاه هنر در روز چهارشنبه در سه نوبت در ساعتها 0825 و 1525 و 1230 مزدوران اطلاعاتي اقدام به گرفتن فيلم از دانشجويان نمودند .

ترور يك دانشجوي معترض با تصادف ساختگي

تهران – 3 آذر – يك دانشجوي معترض دانشگاه پلي تكنيك روز 2 آذر با حراست دانشگاه برخورد و درگيري داشت . اين دانشجو پس از ترك دانشگاه در روز چهارشنبه هنگامي كه قصد سوار شدن به وسيله نقليه عمومي داشت ، با يك موتور سوار مورد اصابت و تصادف ساختگي قرار ميگيرد . موتور سوار براحتي فرار كرده و اين دانشجوي معترض درحال حاضر در كوما فرو رفته است .

تهديد شركت كنندگان در تجمع 16 آذر

تهران – 3 آذر – به گزارش شاهدان در دانشگاه تهران يك اطلاعيه از جانب يك كميته وابسته به رژيم درهمه جا نصب و پخش شده است . در اين اطلاعيه تهديدي به اين شرح آمده است كه كساني كه روز 16 آذر در تجمع « سران فتنه » حضور يابند با آنها بشدت برخورد خواهد شد .  

وضعيت بازار تهران روز چهارشنبه

تهران – 3 آذر – از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :

بازار صرافها :                                  55% باز ، 35%بسته ، 10% نيمه باز

بازار طلا و جواهر :                           60% باز ، 30% بسته ، 10% نيمه باز

بازار پارچه و كت شلوار و پاساژ قائم :      70% باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

بازار كفش و چرم :                           75% باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

سبزه ميدان :                                 65% باز ، 10% بسته ، 25% نيمه باز

 

نحوه كنترل جديد مسافرين خارج كشور

تهران – 3 آذر – بنا به گزارش دريافتي از شاهدان ،  اخيرا برخي مسافران ورودي از خارج كشور پس از طي كليه مراحل بازرسي هاي امنيتي در فرودگاه موسوم به خميني ، در بيرون از فرودگاه نيز مورد بازرسي قرار ميگيرند . به اين صورت كه مزدوراني با لباس شخصي در محوطه بيرون دربهاي خروجي به كمين مسافران نشسته اند و مجددا در بيرون از آنها پاسپورت مطالبه ميكنند و به بازرسي آنها ميپردازند .

۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

تعويض رنگ تاكسي ها

تهران - 2 آذر - بنا به گزارشات رسيده از تهران تعويض رنگ تاكسي هاي تهران و يك رنگ شدن همه آنها از جمله برنامه هاي در دستور اجراي رژيم است كه ناشي از وضعيت بحراني دروني رژيم ميباشد .

جريمه سنگين براي مسافرين خارج

تهران - 2 آذر - بنا به گزارش مسافران فرودگاه موسوم به خميني ، رژيم از ايرانيان ساكن خارج كه بطور موقت وارد ايران ميشوند ، به بهانه اينكه در مقطع انتخابات رژيم در خارج كشور با گروههاي ضد انقلاب همكاري و تظاهرات داشته اند و يا اسم آنها در ليست چنين مجرميني هست ، جريمه هاس سنگين اخذ ميكند .
 

دستور دستگيري از 15 آذر

تهران - 2 آذر - به گزارش رسيده از درون نيروي انتظامي ، رژيم طي يك اطلاعيه محرمانه به كليه ارگانهاي سركوبگر انتظامي و اطلاعاتي و … دستور داده است كه از روز 15 آذر ، كليه كساني كه در بازرسي هاي شبانه ، مورد تفتيش قرارميگيرند ، چنانچه كارت ملي همراه نداشته باشند ،بازداشت شوند  .

دستگيري در علوم پزشكي

تهران - 2 آذر - به گزارش رسيده از دانشگاه علوم پزشكي ، روز گذشته يكي از استادان اين دانشگاه دستگير شد .  

موضع مديريت دانشگاه تهران

تهران - 2 آذر - به گزارش رسيده از شاهدان ، در تابلوهاي اعلانات دانشگاه تهران يك ا طلاعيه از مديريت دانشگاه تهران نصب شده است كه درآن اعلام شده است كه روز 16 آذر هيچگونه تظاهراتي در داخل و مقابل درب دانشگاه انجام نميشود.

وضعيت بازار تهران روز سه شنبه

تهران - 2 آذر - از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :
بازار صرافها : 55%باز ، 30% بسته ،15%تق و لق
بازار طلا وجواهر :  55% باز ، 20% بسته ، 25% نيمه باز
بازار كفش و چرم : 75% باز ، 15% بسته ، 10% نيمه باز
بازار پارچه و كت شلوار و پاساژ قائم : 65% باز ، 15%بسته ،20% نيمه باز
سبزه ميدان : 65% باز ، 15% بسته ، 20% نيمه باز
 

۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

جلوگيري از مسافركشي

تهران – 29 آبان – براساس گزارش رسيده از تاكسي رانان ، رژيم قصد دارد كه اولا از مسافركشي در تهران جلوگيري كند و همچنين كليه انواع تاكسي موجود در تهران به يك نوع و با يك رنگ تبديل كند .

پستهاي بازرسي مناطق كردي

كردستان ايران – 30 آبان – بنا به گزارش شاهدان از شهرهاي بانه و مهاباد و سلماس و نقده ، در روزهاي آخر آبانماه پستهاي بازرسي شديدي در جاده و شهرها براي دستگيري دو نفر مظنون به عمليات مسلحانه عليه دادستاني سنندج برقرار بود.

دستگيري در اهواز

اهواز – 29 آبان – در ساعت 22 روز شنبه در منطقه زيتون اهواز ، مزدوران سپاه و وزارت اطلاعات مشتركا به خانه اي حمله كرده و 7 نفر را دستگير كردند . مزدوران به مردم محلي كه جمع شده و علت را جويا ميشدند ، جرم اين افراد را « ضد انقلاب » عنوان كردند!

16 آذر موضوع علمي

تهران – 30 آبان – بنا به خبري از دانشگاه تهران ، روز چهارشنبه 3 آذر قرار است هيئت علمي دانشگاه جلسه اي داشته باشد كه يكي از موضوعات اين جلسه 16 آذر است !

نيروي كمكي سركوبگر براي 16 آذر

تهران – 1 آذر – بنا به گزارشات رسيده رژيم قصد دارد براي سركوب هر حركتي در 16 آذر از شهرهاي قم و زنجان و قزوين و كرج نيروي كمكي انتظامي و نيز بسيجي و پاسدار به تهران بياورد .

وضعيت بازار تهران روز دوشنبه

تهران – اول آذر – از ساعت 9 تا 12 روز دوشنبه وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :

بازار لباس و پارچه : 65% باز ، 15% بسته ، 20%نيمه باز

بازار طلا وجواهر : 75% باز ، 15% بسته ، 10%نيمه باز

بازار كفش و چرم وكيف : 70% باز ، 10% بسته ، 20%نيمه باز

سبزه ميدان : 75%باز ، 10% بسته ، 15%نيمه باز

آماده باش سپاه در تاسوعا و عاشورا

تهران – 30 آبان – بنا به خبري از درون سپاه پاسداران ، به كليه پاسداران اعلام شده است كه در روزهاي تاسوعا و عاشورا ،بصورت لباس شخصي در تمامي تكيه ها و مساجد تهران به حالت آماده باش 100% حضور داشته باشند .

۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

عقب نشيني حراست از ترس اعتصاب دانشجويان

تهران -29آبان - دانشجويان دانشگاه هنر روز شنبه ، در اعتراض به نصب تابلويي از جانب حراست در محوطه دانشگاه ، از رفتن به كلاسها خودداري كردند . اين تابلـو درمورد حجاب بوده است . مزدوران حراست در وحشت از ادامه اعتصاب و تحريم كلاسها توسط دانشجويان مجبور به عقب نشيني شده و از نصب تابلو عقب نشيني كردند .

فراري دادن پاسداران زن

شهرري - 28 آبان - در ساعت 12 ظهر روز جمعه پاسداران زن در صحن شاه عبدالعظيم بر سرحجاب براي دودختر خانم مزاحمت ايجاد كرده بودند . بدنبال مقاومت دختران و درگيري ايجاد شده ، حدود 200 نفر ازمردم جمع شده و شروع به هو كردن پاسداران نمودند و آنها را فراري دادند .

طرح اخاذي تحت عنوان بدحجابي

تهران - 29 آبان - بر اساس يك گزارش از درون رژيم ، اتاق اصناف در پي اجراي طرحي است كه براساس آن ، از كسبه اي كه تابلوهاي ممنوعيت ورود خانمهاي بدحجاب را نصب نكرده اند ، جريمه بگيرند .

تخليه بايگاني دانشگاه علوم پزشكي

تهران - 29 آبان - محاصره دانشگاه علوم پزشكي همچنان ادامه دارد و اجازه ورود به اين دانشگاه داده نميشود . به گفته شاهدان بخشهايي از وسايل و پرونده ها از اين دانشگاه درحال انتقال به خارج از آن ميباشد . در اصل اتاق بايگاني اين دانشگاه كه پرونده هاي 35 سال گذشته در آن است ، از اين دانشگاه خارج ميشود .

بحران تدريس علوم انساني

تهران - 29 آبان - به گزارش رسيده از دانشگاه تربيت معلم ، بر سر تدريس واحدهاي علوم انساني دراين دانشگاه بحران وجود دارد و بدليل نامشخص بودن متون درسي اين رشته ها ، ساعت كلاسهاي علوم انساني در اين دانشگاه تعطيل است . اين بحران در پي تصميم رژيم به لغو و تغيير محتواي يك سري رشته هاي علوم انساني ميباشد .

كيوسكهاي امر به معروف

تبريز- 29 آبان - بنا به خبري از درون رژيم ، در تبريز ، قرار است به كمك شهرداري اين شهر ، درمحلات مركزي اقدام به داير كردن دكه هايي براي استقرار مزدوران سركوبگر موسوم به امر به معروف و نهي از منكر بنمايند .

۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

آمادگيهاي رژيم براي 16 آذر

تهران - 29 آبان - به گزارش رسيده ، رژيم كليه دوربينهاي جلوي دانشگاه تهران را تعويض كرده و دوربينهاي كوچكتروبسيار قويتري را نصب كرده است . دوربينهاي جديد قادرند تصوير چهره را از فاصله 500 متري ، بزرگ نمايي كنند .
بنا به همين گزارش روز شنبه ساعت 1030 در دانشگاه تهران جلسه  مشتركي بين وزارت اطلاعات و حراست برگزار شد .

وحشت رژيم از خيزش 16آذر

تهران - 28آبان - به گزارش هموطنان ، جديدا در سالن ورودي فرودگاه موسوم به خميني نيز گشتهاي دونفره انتظامي پيدايشان شده است .
بنا به همين گزارش ، مقابل دانشگاه تهران در امتداد خيابان انقلاب ، توسط رژيم نرده كشي شده است بنحوي كه امكان عبور پياده از پياده رو به خيابان و بالعكس ، مسدود شده است .