۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

اونكه از تحريم ميترسه ولايته نه ملت – وعده ما شهريور 89

تهران – 3 شهريور- براساس گزارش هموطنان ، عصر روز چهارشنبه ، در مناطق بهجت آباد و ميدان رضايي ها و اطراف استاديوم امجديه ، شعارنويسي هاي جديدي مشاهده شده است . از جمله شعارهاي كه جديدا نوشته شده بود عبارت بود « مرگ بر اصل ولايت فقيه – درود بر ضد ولايت فقيه – شهريور 89 » و « اونكه از تحريم ميترسه ، ولايته نه ملت – وعده ما شهريور 89 » و « راه شهداي 60 تا 89 را با قيام خود ادامه ميدهيم . شهريور 89 »

طبق اين گزارش ، از جمله خيابانهايي كه شعار نويسي جديد درآنها مشاهده شده بود به اين ترتيب بود :

در بهجت آباد : خيابانهاي صدر ، عبده ، جاويد ، ناصر

در ميدان رضايي ها : خيابانهاي بيات ، دي ، همراه

در پيرامون استاديوم امجديه : خيابانهاي طبا ، اركيده ، ماني

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

درود بر طالقاني ، مرگ بر خامنه اي

تهران – 1 شهريور – روز گذشته شعارهاي جديدي بر در و ديوار مناطق شمالي و غربي تهران ، توجه هموطنان و عابران را جلب كرد . از جمله شعار « درود بر طالقاني ، مرگ بر خامنه اي » و « طالقاني افتخار روحانيت خامنه اي ابتذال روحانيت » در پارك طالقاني در شرق ميدان ونك ، بر روي نيمكتهاي اين پارك نوشته شده بود .

براساس اين گزارش شعار « ايراني با غيرت منتظريم ، شهريور يادت نره » و « خامنه اي بدونه ، بزودي سرنگونه » و « قيام ادامه دارد ، خامنه اي قاتل راه فرار ندارد » و « اونكه از تحريم ميترسه ، ولايته نه ملت » در خيابانها و كوچه هاي منطقه جي ، منطقه طرشت در شمال ميدان آزادي ، كوچه هاي روبروي سازمان موسوم به حج و زيارت در خيابان نواب ، ميدان اختياريه و كاووسيه روبروي دانشگاه خواجه نصير روز دوشنبه  نوشته شده و توجه مردم محلي را جلب كرده است .

بحران نقض استانداردهاي ايمني وتكنيكي در حمل و نقل هوايي

تهران – 31 مرداد – بنا به گزارش رسيده ، درحال حاضر ، بحران فقدان قطعات يدكي هواپيماهاي مسافري در شركت آسمان به مرحله حاد و خطرناكي رسيده است . بعنوان مثال براي اينكه يك هواپيما قادر به پرواز و انتقال مسافران خود باشد، تكنسينها بايد قطعه ي مورد نياز را از هواپيمايي كه تازه بر روي باند نشسته ، باز كنند و هواپيماي به اصطلاح آماده پرواز را راه اندازي كنند . هواپيماي قبلي نيز تا وقتي كه كمبود قطعه اش از يك هواپيماي مشابه ديگر برطرف نشود قادر به پرواز نيست .  

براساس اين گزارش قبلا نيز قطعات يدكي با واسطه هاي مختلف از خارج خريداري ميشد. اما در حال حاضر كاملا محسوس است كه امكان واسطه ها نيز بسيار محدود شده است و هواپيماها با فقدان كامل برخي قطعات  روبرو هستند .

براساس نظر يك هموطن ، اگر مسافران هواپيماها بدانند كه هواپيمايي كه سوار ميشوند ، تا اين حد از نظر تكنيكي بي تضمين و بي پشتوانه است ديگر از هواپيما استفاده نميكنند .

اين گزارش ميافزايد ، در وحشت از نارضايتي كاركنان و درز اطلاعاتِ نقض قوانين و استاندارهاي ايمني و تكنيكي توسط رژيم در صنعت حمل ونقل  هوايي ، كاركنان هواپيمايي ، هر دو سه ماه يك بار براي تفتيش عقايد و تخليه اطلاعاتي ، به دايره عقيدتي سياسي ، فراخوانده ميشوند .   

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

قيام ادامه دارد خامنه اي قاتل راه فرار ندارد – شهريور 89

تهران – 31 مرداد –بنا به گزارش هاي رسيده از محلات شرق تهران روز گذشته شعارنويسي جديد در مناطق وحيديه و نظام آباد و مجيديه و نارمك و تهران نو مشاهده شده است. ازجمله شعارهاي جديد كه دراين مناطق گزارش شده است از اينقرار ست

نه سازش نه تسليم نبرد تا رهايي

قيام ادامه دارد خامنه اي قاتل راه فرار ندارد – شهريور 89

زنده و جاويد باد ياد شهيدان خلق ، مرده و نابود باد دشمن غدار خلق – مرگ بر خامنه اي

خامنه اي ما بچه هاجنگيم بجنگ تا بجنگيم – قيام ادامه دارد – شهريور 89

      

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

قيام خلق زنده باد ، خامنه اي مرده باد – شهريور يادت نره

تهران- 30 مرداد – جوانان فعال تهران در مناطق مركزي تهران در خيابان هاي اطراف ميدان رضايي ها و چهار راه كالج روبروي دانشگاه پلي تكنيك ، و خيابان جيحون اقدام به شعار نويسي گسترده نمودند.

ازجمله شعارهاي نوشته شده « قيام خلق زنده باد ، خامنه اي مرده باد – وعده ما شهريور 89» و « مرگ بر اصل ولايت فقيه ، درود بر ضد ولايت فقيه » بود .

درخيابان جيحون يك هموطن وقتي متوجه حضور مزدوران انتظامي در محل ميشود ، بلافاصله خود را به جواناني كه درحال شعار نويسي در انتهاي كوچه بودند رسانده و آنها را از حضور مزدوران مطلع كرده و آنها را تا خروج به سلامت از محل ، همراهي نمود .