۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

16 آذر، چون آذر ، مياييم – مرگ بر خامنه اي

تهران – 30 مهر – جوانان و دانشجويان شجاع و فعال در اميرآباد و فيشرآباد با ديوارنويسي هاي خود اقدام به فراخوان گسترده براي 16 آذر نمودند شعارهايي همچون :

دانشجو ميرزمد  خامنه اي ميلرزد – 16 آذر يادت نره

16 آذر چون آذر  مياييم – مرگ بر خامنه اي

بنام خدا بنام حسين بنام مجاهد ، روز عاشورا منتظر باش اي خامنه اي جنايتكار

تهران – 30 مهر – به گزارش رسيده در منطقه شوش و خزانه و ميدان اعدام ، روز جمعه تراكتهايي با مضمون به مبارزه طلبيدن خامنه اي در روز عاشورا در اين مناطق توزيع شده است . متن چند تراكت از اينقرار بوده است :

بنام خدا بنام حسين بنام مجاهد ، روز عاشورا منتظر باش اي خامنه اي جنايتكار

مجاهد ميرزمد  خامنه اي ميلرزد – وعده ما عاشورا

وضعيت افت و خيز در اعتصاب بازار

تهران – 29 مهر- بر اساس گزارشي از بازاريان تهران ، علت اصلي افت و خيز و عدم يكدستي در اعتصاب توطئه هاي رژيم از طريق عواملي است كه در ارتباط با شوراي اسلامي بازار هستند هر روزي كه اين به اصطلاح شوراي اسلامي با رژيم سازشي ميكند تعداد بيشتري از مغازه ها باز ميكنند ولي بعد كه بازاريان خودشان باهم ديگر متحد و همدست ميشوند اعتصاب اوج ميگيرد .

درگيري لفظي بين شريعتمداري و احمدي نژاد

تهران – در هفته سوم مهر حسين شريعتمداري سردبير(بخوانيد سردژخيم) كيهان و احمدي نژاد يك مشاجره تلفني داشتند . علت اين مشاجره ، تماس تلفني و اعتراض احمدي نژاد به مطلبي كه در كيهان درمورد سياست يارانه ها درج شده بود ، بوده است .

درگيري در مقابل تربيت معلم

تهران – 26مهر – روز دوشنبه دانشجويان دانشگاه تربيت معلم در مقابل درب ورودي اين دانشگاه با ماموران رژيم درگير شدند . علت اين درگيري اعتراض به ايجاد مزاحمت براي دانشجويان دختر به بهانه بدحجابي بود .  

شايعه مخالفت احمدي نژاد با آخوندها

تهران –مهر ماه – اخيرا نيروهاي رژيم در دانشگاه هاي هنر و ملي فعال شده اند . يكي از فعاليتهاي اين مزدوران پخش شايعه در دانشگاه  به نفع احمدي نژاد است . يكي از اين شايعات اينست كه « احمدي نژاد مخالف آخوندهاست و اگر او از كار بركنار شود حكومت كاملا آخوندي ميشود»

مرگ بر ديكتاتور در دانشكده ادبيات

تهران – 28 مهر –روز چهارشنبه بعلت ايجاد مزاحمت يك مزدور رژيم ، براي يكي از دختران دانشجو به بهانه بدحجابي ، يك درگيري بين دانشجويان و مزدوران رژيم صورت گرفت . در اين درگيري ، حدود 50 تن از دانشجويان با شعار مرگ بر ديكتاتور مزدور مزاحم را فراري دادند .

وضعيت بازار تهران روز پنجشنبه

تهران – 29 مهر – به گزارش شاهدان عيني روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 11 در بازار طلافروشان 35% مغازه ها بسته ،50% آنها باز  و 15% نيمه بسته بود ( كار نميكردند) از ساعت 11 تا 3 عصر  40% كاملا بسته و 60% باز بودند .

در بازار پارچه و پاساژ قائم و تيمچه ها در ساعت 9 تا 11 50% مغازه ها باز و الباقي يا نيمه بسته و ياكاملا بسته بودند . از ساعت 11 تا 3 عصر تعداد مغازه هايي كه بطور كامل بسته بودند به 35% رسيد .

مرگ بر خامنه اي –وعده ما 16آذر

تهران – 29 مهر – جوانان و دانشجويان فعال به فراخوان 16 آذر در ديوارهاي تهران ادامه ميدهند . از مناطق الهيه و زعفرانيه گزارش ميرسد كه شعارهاي « مرگ بر خامنه اي – وعده ما 16 آذر » و « دانشجو ميرزند خامنه اي ميلرزد » امروز اين مناطق را مزين كرده بود .

مجاهد ميرزمد ، پاسدار ميلرزد

تهران – 29 مهر – بنا به گزارشي از منطقه تهرانپارس و تهران نو ، اخيرا مردم اين محل با شعارهاي جديدي در فراخوان به عاشورا و 16 آذر روبرو شده و از آن استقبال كردند . از جمله اين شعارها « مجاهد ميرزمد – پاسدار ميلرزد – در 16آذر و عاشورا مياييم » و « اشرفي قهرمان حمايتت ميكنيم – وعده ما در آذر و عاشورا »  

وحشت از خشم مردم در تهران

تهران – 29 مهر – روز پنجشنبه همزمان با اعلان قبلي اجراي طرح يارانه و در وحشت رژيم از غليان خشم مردم ، در بسياري از محلهاي تجمع مردم منجمله در برخي پمپ بنزينها و متروها و مدارس و ميادين اصلي و … حضور نيروهاي امنيتي لباس شخصي جديد گزارش شده است  .

انتقال تانك ونفربر بخارج از تهران

تهران – 28 مهر - شاهدان عيني روز چهارشنبه در ساعت 7و 20 دقيقه بامداد ،  12 تريلي بزرگ ارتشي را كه تانك و نفربرهاي زرهي با خود حمل ميكردند و از ميدان آزادي به سمت جاده قديم كرج در حركت بودند گزارش نمودند .

استقرار كانتينرهاي بزرگ در جاده كرج چالوس

تهران -29 مهر – به گزارش رسيده ، در يك هفته گذشته ، جاده كرج – چالوس بطور مستمر باز و بسته ميشد . علت اين امر استقرار كانتينرهاي بزرگي در اين مسير بود و عوامل رژيم براي مخفي نگهداشتن نحوه ومحل هاي استقرار آنها ، اقدام به بستن جاده ميكردند .

۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

سرنگوني شعار ماست 16 آذر افتخار ماست

تهران – 28 مهر – جوانان فعال در مناطق راه آهن و سه راه آذري و دولاب و همچنين خيابان آزادي اقدام به شعار نويسي هاي جديد و فراخوان به 16آذر نمودند . از شعارهاي جالب گزارش شده « سرنگوني شعار ماست ، 16 آذر افتخار ماست » ميباشد . همچنين « خامنه اي بدونه بزودي سرنگونه – وعده ما 16 آذر » از جمله شعارهاي گزارش شده ميباشد .

وضعيت بازار روز چهارشنبه 28 مهر

تهران – از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر 70% مغازه هاي بازار طلافروشان بسته ودر اعتصاب كامل بودند و 30% آنها باز بودند . از ساعت 3 تا 6 عصر 50% مغازه هاي اين بازار همچنان در اعتصاب بودند .

در بازارپارچه فروشان و پاساژ قائم و تيمچه هاي اطراف آن از ساعت 9 تا 3 بعد ازظهر تعداد مغازه هاي در اعتصاب  60% الي 70% بودند .

۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

بازار طلافروشان 60% در اعتصاب

تهران – 28 مهر – روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر 60% مغازه هاي طلافروشي بازار تهران بسته و در اعتصاب بودند .

۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

ما پول نفت را ميخواهيم ولي فقيه نميخواهيم

تهران - 26 مهر – روز دوشنبه از محله ونك و صددستگاه و جيحون و شريعتي ديوارنويسي با شعارهاي جديد « پول نفت چي شده ؟ خرج بسيجي شده » و « ما پول نفتو ميخوايم ولي فقيه نميخوايم » و همچنين شعار « خامنه اي بدونه بزودي سرنگونه - در 16 آذر و عاشورا مياييم » گزارش شده است .

وضعيت بازار تهران صبح روز سه شنبه 27 مهر

در بازار طلافروشها از ساعت 9 تا 11 صبح ، 60% در اعتصاب ، 10% باز و 30% نيمه بسته ( كار نميكردند ) بودند .

بازار پارچه فروشها و پاساژ قائم و تيمچه هاي آن از ساعت 9 تا 11 صبح ، 30% بسته و در اعتصاب ، 60% باز و 10% نيمه باز ( كركره هاي نصفه ) بودند .

اوج گيري تورم

تهران – 26 مهر – بنابه خبري از ستاد موسوم به تورم زدايي رژيم ، در اثر سياست يارانه هاي احمدي نژاد در هفته جاري و هفته آينده ، قيمتها چند برابر خواهد شد و تورم اوج جديدي خواهد گرفت .

قتل 8 زن در سه روز در تهران

تهران – 27 مهر – بنا به خبري از دايره جنايي نيروي انتظامي از تهران ، در سه روز گذشته در تهران 12 قتل صورت گرفته است كه 8 نفر از قربانيان، زن و تحت عنوان قتل ناموسي به قتل رسيده اند .

درگيري در بسيج تهران

تهران – 26 مهر – روز دوشنبه طي يك درگيري در مقر بسيج مركزي در تهران در جنوب قصرفيروزه ، يك درگيري بين مزدوران رخ داد كه طي آن 3 نفر زخمي شدند .

نيمه كاره ماندن برجهاي تهران

تهران – 27 مهر – بنابه گزارش رسيده ، در بخش اقتصادي ساختمان ، بر اثر تحريمهاي بين المللي ، شركتهاي بظاهر خصوصي ساختماني اي كه تحت پوشش سپاه پاسداران بوده و امتياز ساخت برجهاي بلند در تهران را دارا ميباشند با مشكلات ادامه كار مواجه شده اند .

درحال حاضر بدليل كمبود مصالحي كه تماما يا بخشي از آنها از خارج تهيه ميشد ، ساختمان اين برجها نيمه كاره باقي مانده است.

سردمداران چپاول در تدارك فرار

تهران – 26 مهر – هفته گذشته ، پسر آخوند جنتي ، بخش زيادي از اموال خود را به اسم اقوام خود كرده است .

۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

وضعيت بازار تهران روز يك شنبه 25 مهر

بازار طلا و جواهر : از ساعت 9 تا 11 صبح 35% بسته و بقيه باز بود . از ساعت 11 تا 3 بعد ازظهر 20%بسته 60%باز و 20% نيمه بسته بود . از ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 30%بسته 40%باز 30% نيمه بسته بود .

بازار پارچه و پاساژ قائم و تيمچه ها: از ساعت 9 تا 11 صبح 20%بسته 20%باز 60% نيمه بسته بود . از ساعت 11 تا 3 بعد ازظهر 20% بسته 45%باز و 35%نيمه بسته بود .

بازار كفاشها و بازار چرم : از ساعت 9 تا 11 صبح 70% باز 10%بسته و 20% نيمه بسته بود . از ساعت 11 تا 6 بعد ازظهر 80%باز  10%بسته و 10%نيمه بسته بود .

منظور از نيمه بسته ، كركره هاي نيمه بسته است كه هيچ معامله اي درآن صورت نميگيرد .

خريد دلارهاي بانك مركزي توسط عوامل رژيم

تهران – هفته دوم مهر – بنا به گزارش رسيده از بانك مركزي رژيم ، يك هفته قبل از گران شدن دلار و بحران ارزي فعلي ، ميليونها دلار از بانك مركزي توسط عوامل رژيم خريداري شده بود . و همه آنها از اين بحران خبر داشتند

تاخير پروازهاي ايران اير بخاطر كمبود قطعه

تهران- مهرماه – بنا به گزارش كاركنان ايران اير ، علت تاخير مستمر پروازهاي ايران اير كمبود قطعات براي بوئينگهاي قديمي است . تعدادي از اين هواپيماها در آشيانه ها منتظر تهيه قطعه از بازار سياه هستند .