۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

حمله وحشيانه مزدوران به مردم در مشهد

مشهد -22 خرداد – ساعت حوالي 1630- حدود 250-300نفر مزدور چماق بدست و باطوم بدست بطور وحشيانه به مردمي كه در مناطق طبرسي و خالد اسلامبولي و سجاد حضور داشتند حمله كردند و تعدادي را زخمي كردند . اين حركت با هدف ايجاد رعب و وحشت در مردم صورت گرفت .

تظاهرات و درگيري در چهارراه انقلاب فلسطين

تهران – 22 خرداد – ساعت 1715 – حدود 400 نفر از مردم در تقاطع فلسطين با انقلاب با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و خامنه اي حيا كن كشورمو رها كن با مزدوران بسيج و لباس شخصي درگير شدند .

تظاهرات در فيشرآباد و زخمي شدن يك مزدور

تهران – 22 خرداد – ساعت 1715 – جمعيتي كه بيش از 250 نفر بودند در ابتداي فيشرآباد در ميدان فردوسي با شعارهاي مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور با مزدوران بسيج و گارد ويژه درگير شدند . در اين درگيري يك مزدور مفصلا گوشمالي داده شده وزخمي شد . سه تن از مردم نيز بر اثر حملات وحشيانه مزدوران مجروح شدند .

تظاهرات ودرگيري در ميدان معلم ساري

ساري – 22 خرداد – در ميدان معلم ساري ، حدود 150-200 نفر از مردم ، با شعار هاي مرگ برخامنه اي و مرگ بر ديكتاتور و خامنه اي حيا كن ايران را رها كن ، دست به تظاهرات زده و با مزدوران سركوبگر درگير شدند . دراين درگيري 3 تن از مردم مجروح شدند و توسط هموطنان خود به بيمارستان منتقل شدند .

تظاهرات و درگيري در خيابان ملاصدرا

تهران – 22خرداد – ساعت 1745- در خيابان ملاصدرا حدود 500 نفر از مردم ، با شعار مرگ بر خامنه اي با نيروهاي ضد شورش درگيرشده و آنها را عقب راندند ، نيروهاي وامانده از ترس فرار كرده و به آموزشگاه فني شمسي پور پناه بردند و آنجا مخفي شدند . مردم و جوانان نيز هم سركوچه اي كه مزدوران مخفي شده اند و هم سر خيابان ملاصدرا به شعارهاي خود ادامه ميدهند

تظاهرات ودرگيري در ميدان طبرسي مشهد

مشهد – 22 خرداد – عده اي از مردم درحدود 200 نفر ، با شعار يا حجت ابن الحسن ريشه ظلم و ازايران بكن و مرگ بر ظالمان ظالمان درميدان طبرسي مشهد تظاهرات كردند و نيروهاي لباس شخصي نتوانستند مردم را كنترل كنند و نيروي انتظامي وارد شد و مردم با آنها نيز درگير شدند و نهايتا در يك سمت ميدان  مردم به شعار دادن ادامه دادند و مزدوران نيز به سمت ديگر ميدان رفتند .

تظاهرات و درگيري درميدان شهداي مشهد

مشهد-22 خرداد – ساعت 1350 – مزدوران سركوبگر به يك خانم در ميدان شهدا حمله كرده و قصد دستگيري او را داشتند ولي مردم با شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور به مزدوران حمله كرده آنها را فرار ميدهند وهموطن خود را از دستگيري نجات ميدهند.

درگيري و تظاهرات در مقابل دانشگاه هنر

تهران – 22 خرداد – ساعت 1700 – در خيابان بالاور مقابل درب ورودي دانشگاه هنر مردم و جوانان شعار هاي مرگ بر ديكتاتور و مرگ برخامنه اي ميدهند . نيروهاي لباس شخصي و انتظامي از سمت شمال ولي عصر به آنها حمله كردند و با باتوم وچوب عده اي را مجروح كردند . درگيري ادامه دارد . عده اي از مردم به خيابان نيكويي در سمت ديگر ولي عصر در مقابل دانشگاه هنر رفتند . و درآنجا بازاري بنام بازار كامپيوتر و اقلام صوتي هست كه همه درب مغازه ها را باز گذاشته اند .

مانور و شعار دسته هاي موتور سوار در خيابان آزادي

تهران – 22 خرداد – ساعت 1615 – حدود 250 موتور سوار مزدور در خيابان آزادي حد فاصل ميدان انقلاب و ميدان آزادي مانور ميدهند و دسته جمعي شعار ميدهند حزب فقط حزب علي رهبر فقط سيدعلي – مرگ بر منافق – منافق آشوبگر اعدام بايد گردد .

تظاهرات شبانه در نزديكي حرم امام رضا در شب 22 خرداد

مشهد – 21خرداد – ساعت 22 – مردم و زوار در صحن آزادي در نزديكي حرم امام رضا (ع) در ساعت 22 با شعارهاي كوبنده الله اكبر ، مرگ بر ديكتاتور ، و يا حجت ابن الحسن ريشه ظلم و بكن دست به تظاهرات زدند .

تظاهرات در خيابان جمهوري با شعار مرگ بر خامنه اي

تهران – 22 خرداد – ساعت 1445- در خيابان جمهوري در 100 متري پل حافظ بين مردمي درحدود 200_250 نفر و مزدوران انتظامي و امنيتي رژيم درگيري صورت گرفت . مردم شعار ميدهند مرگ بر خامنه اي ، خامنه اي حياكن كشورمو رها كن – مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر . اين درگيري با شروع تظاهرات توسط مردم شروع شد و درحال حاضر تعقيب و گريز دركوچه هاي اطراف بين مردم و مزدوران ادامه دارد . عده اي هم به شعار دادن ادامه ميدهند .

فراري دادن مزدوران با شعار در ساري

ساري – 21 خرداد – ساعت 1115 – طي يك درگيري بين مردم و مزدوران انتظامي در مقابل مجتمع پزشكي و تخصصي سينا در ساري ، مردم با شعارهاي ضد حكومتي و هو كردن ، مزدوران راتعقيب كرده و فراري دادند .

مردم مزدوران انتظامي وحشت زده را هو ميكنند

تهران – 22 خرداد – ساعت 1400 - مزدوران انتظامي مستقر در ميدان راه آهن در وحشت از خيزش مردم ، پياده روي حدفاصل خيابان مصدق و كارگر جنوبي را با حصور خود مسدود كرده بودند . همين امر موجب اعتراض مردم شد و مردمي كه قصد استفاده از ايستگاه اتوبوس را داشتند مزدوران را هو كردند .

اعتراض در شب 22 خرداد در ساري

ساري – 21 خرداد – ساعت 2145 تا 2215 – مردم ساري در اين ساعت در محلات ميدان شهدا ، ميدان معلم ، خيابان امير مازندراني و پارك شهرداري ، شعارهاي الله اكبر ، مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور سر دادند .

تظاهرات شبانه در سراسر اصفهان در شب 22 خرداد

اصفهان – 21 خرداد ساعت 2130 تا 2210 – در مناطق خواجو ، منوچهري ، فردوسي ، كمال اسماعيل ، نشاط ، ميدان فلسطشاط ، ميدان فلسطين ، طنين بلند شعارهاي الله اكبر ، مرگ بر ديكتاتور و خامنه اي حياكن كشورمو رها كن آسمان را شكافت .

تظاهرات شبانه در شب 22 خرداد در اصفهان

اصفهان – 21 خرداد – ساعت 2130 – عده اي از مردم جمعه شب در اين ساعت به اطراف خانه طاهري رفته و در آنجا شعار الله اكبر و مرگ بر خامنه اي دادند .

الله اكبر شب 22 خرداد

تهران – 21 خرداد – جمعه شب  در مناطق خزانه و شهرري و شوش و صادقيه تظاهرات شبانه بر بامها با شعار الله اكبر و مرگ بر خامنه اي جريان داشت .

۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

تظاهرات شبانه شهرك غرب تهران - 21 خرداد با شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر اصل ولايت فقيه

 

تظاهرات با شعار مرگ بر خامنه اي در راه آهن تهران

تهران – 21 خرداد – در ساعت 1230 ، در سالن ورودي و اصلي راه آهن بين مردم و ماموران امنيتي راه آهن ، درمورد بليط هاي قطار درگيري رخ داد . در اين درگيري مردم معترض در سالن راه آهن دست به تظاهرات با شعار مرگ بر خامنه اي زدند .

ماموران امنيتي با وحشت مردم را از سالن راه آهن بيرون كردند ولي مردم در ميدان راه آهن به شعارهاي خود عليه خامنه اي ادامه دادند و وقتي  مزدوران انتظامي سر رسيدند ، مردم تظاهرات خود را پايان داده  بودند .

پاك كردن شعارنويسيهاي تهران در سالگرد قيام

تهران – 20 خرداد – از روز پنجشنبه رژيم براي پاك كردن همه شعارنويسي هاي انجام شده درجريان قيام در تهران ، بويژه فراخوانهاي مختلف براي خيزش خرداد ، مزدوران بسيجي خود را در هيبت كارگران شهرداري در كوچه پس كوچه ها و همه اماكن تهران بخدمت گرفته است . حضور و افزايش اين بسيجي هاي كارگرنما در سطح تهران كاملا مشهود است .

فضاي امنيتي تهران در شب 21 خرداد

تهران – 20 خرداد – پنجشنبه شب در ميدان انقلاب و امام حسين و چهارراه مصدق و در طول خيابان مصدق تا دوراهي يوسف آباد مزدوران امنيتي در دسته هاي ده نفره با ماشين و موتور مستقر بودند .

در ميدان فردوسي نيز لباس شخصيها درماشينهاي مختلف مستقر بودند .

۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

غريو شادي الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور برفراز تهران پس از تصويب قطعنامه شوراي امنيت

تهران - 19 خرداد - چهارشنبه شب بعداز قطعنامه محكوميت سازمان ملل عليه رژيم، مردم مناطق مختلف تهران شروع به الله اكبر در پشت بامها و با شعار مرگ بر ديكتاتور عليه رژيم به اعتراض برخاستند.

غريو تظاهرات شبانه از كليه مناطق تهران بويژه مناطق مركزي و شمالي مانند ونك و ميرداماد آسمان تهران را به لرزه درآورده است .

نمونه هايي از هزاران اوراق تبليغي جوانان تهران در فراخوان به خيزش 20 تا 30 خرداد

http://www.youtube.com/watch?v=yvQVd_UXR7c

تظاهرات شبانه در جنوب غرب تهران

تهران – 18  خرداد – مردم جنوب غرب تهران منجمله، خيابانهاي هاشمي و طوس سه شنبه شب ، اعتراضات شبانه خود به مناسبت فرارسيدن سالگرد قيام خرداد سراسري شروع كردند و فرياد الله اكبر سر دادند .

فراخوان به قيام 20 تا 30 خرداد در تهران نو

تهران – 18  خرداد – جوانان فعال تهران نو بار ديگر مردم ساكن اين منطقه را به طور گسترده با توزيع تراكتهاي تبليغي خود به آمدن به خيابانها عليه خامنه اي از 20 تا 30 خرداد فرا خواندند . از جمله معابر وخيابانهايي كه ساكنان آن با توزيع اين تراكتها مطلع شدند عبارت بودند : خيابان جاجرود ، تيموري فر ، امامت ، ابوريحان ، سفيد كوه ، جعفري ، نوبري ، مهيار ، افضلي و حسيني

متن يكي از تراكتهاي پخش شده در اين منطقه از اينقرار است :

« ايراني ميميرد ذلت نميپذيرد

جوانان غيرتمند بپا خيزيد و ولايت سفياني خامنه اي و نظام آخوندي را متلاشي كنيد . فرصتهاي بدست آمده در روزهاي 20 تا 30 خرداد هرگز تكرار نميشود

نظام آخوندي و دستگاههاي امنيتي آن در ضعف و ذلت ميباشند

ماهمه باهم هستيم نترسيد ، به خيابانها بريزيد

جوانان تهران خرداد 89 »  

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

در آستانه سالگرد قيام سراسري - خامنه ايِ سگ!

همايونشهر – 18 خرداد – جوانان فعال و مبتكر در آستانه سالگرد قيام خرداد ،  روز سه شنبه درمركز شهر همايونشهر ، تصاوير خامنه اي را به گردن حداقل سه سگ انداخته بودند و اين كار موجب انبساط خاطر مردم شده بود و آنها با تعقيب سگها نفرت خود از ولي فقيه را به نمايش گذاشتند .

مزدوران شهرداري كه قصد متوقف كردن اين نمايش نفرت از خامنه اي را داشتند ، بيش از يك ساعت خودشان نيز مجبور به تعقيب سگها شدند .  

۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

ايراني ميميرد ذلت نميپذيرد

تهران – 15 خرداد – هموطنان ساكن نظام آباد روز شنبه با صدها تراكت فراخوان به خيزش 20 تا 30 خرداد مواجه شدند .

متن يكي از تراكتها از اينقرار بود :

« ايراني ميميرد ذلت نميپذيرد

جوانان غيرتمند بپا خيزيد و ولايت سفياني خامنه اي و نظام آخوندي را متلاشي كنيد . فرصتهاي بدست آمده در روزهاي 20 تا 30 خرداد هرگز تكرار نميشود

نظام آخوندي و دستگاههاي امنيتي آن در ضعف و ذلت ميباشند

ماهمه باهم هستيم نترسيد ، به خيابانها بريزيد

جوانان تهران خرداد 89 »   

فعاليت تبليغي جوانان تهران براي خيزش 20 تا 30 خرداد ادامه دارد

تهران –14 و 15 خرداد – روز جمعه 14 خرداد مردم منطقه شهرآرا اوراق تبليغي اي كه طي آن به آمدن به خيابانها از 20 تا 30 خرداد فراخوانده شده بودند را ازجوانان اين منطقه دريافت كردند .

 

روز شنبه درمنطقه پرجمعيت نظام آباد در شمال پادگان عشرت آباد و درجنوب زندان قصر ، جوانان شجاع تهران اقدام به پخش گسترده  تراكتهاي تبليغي و فراخوان به خيزش وتظاهرات در خرداد ماه نمودند .

 مزدوران گشتهاي انتظامي مستقر در اين منطقه ، كه با دست پاچگي از حضور جوانان در اين منطقه بالنسبه حساس قصد دستگيري آنها را داشتند وقتي در مقابل شجاعت و هوشياري جوانان بور شدند ، زبونانه با تجمع ماشينهاي گشت در اين منطقه قصد مخفي كردن شكست خود را داشتند .

 

روز شنبه همچنين صدها نن از هموطنان ساكن منطقه بازار تهران در خيابانهاي مولوي و خيام و سيروس و بوذرجمهري ، تراكتهاي دستنويس جوانان فعال تهران را براي خيزش از بيستم تا سي ام خرداد را دريافت كردند .

متن يكي از تراكتهاي جوانان به شرح زير بود :

« ملت قهرمان ايران !

20 تا 30 خرداد روزهاي آزادي ايران و روزهاي نجات ملت ايران از دست آخوندهاي جنايتكار است

ميتوان و بايد خامنه اي جنايتكار را سرنگون كرد .

جوانان تهران – خرداد 1389 »