۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

تظاهرات به ياد شهداي قتل عام 67 در زير گوش خامنه اي

تهرا ن – 16 مرداد - ساعت21.35 دقیقه شماری از هموطنان با شعار مرگ بر خامنه ای و الله اکبر در ميدان حر ( كه چند صد متر بيشتر با بيت العنكبوت خامنه اي فاصله ندارد ) ، یاد شهدای قتل عام را گرامی داشتند.

در این تظاهرات برق آسا ، جوانان تهران حضور پر شوري داشتند و به مدت چند دقيقه صداي شعارهايشان ميدان پاستور و خيابان كارگر و خيابان دانشگاه جنگ را فرا گرفته بود . مردم حاضر در صحنه درعين همراهي با اين تظاهرات با خوشحالي به يكديگر ميگفتند « ما كه گفتيم تمام نميشود ديدين چطور شد ؟ »

نیروهای وارفته امنيتي پس از متفرق شدن جمعيت در محل حاضر شده و به عربده کشی پرداختند

شعار نويسي گسترده در تهران در سالگرد قتل عام 67

تهران - 15 مرداد – به گزارش رسيده از شمار زيادي از هموطنان تهراني از محلات مختلف ، شعارهاي جديدي در گراميداشت ياد شهداي قتل عام و نيز حمايت از تحريمها بعنوان مقدمه تغيير و همچنين فراخوان به خيزش در 12 شهريور در شرق و شمال غرب و جنوب تهران توسط جوانان نوشته شده كه توجهات را بخود جلب كرده است . منجمله

ـ در تهرانپارس در خيابانهاي شاهد و جشنواره و صادقي و شبستري و علي پور و پارسا و تقاطع رسالت و شاهد

ـ در جواديه تهرانپارس در خيابانهاي مراديان و طالقاني

ـ در خزانه فلاح ، خيابان ابوذر ، ميدان ابوذر ، خيابان  احمدي و دائمي

ـ در قلعه مرغي ، شهرك شريعتي در خيابانهاي شقايق ، نيايش ، مومن زاده  و پارك سپهر

ـ در جنت آباد جنوبي در خيابانهاي شاهين ، پارك ساحل ، خيابان رجايي

ـ در پونك خيابان سردار جنگل ، حيدري مقدم ، اتوبان نور

ـ در سيمتري جي ، سه راه مقدم ، خيابان فلاح ، پرستش ، ملكي

 

برخي شعارهاي جديد از اينقراراست :

گرامي باد خاطره 30000 گل سرخ در قتل عام سال 67

راه شهداي سالهاي 60 تا 89 در قيام ما ادامه دارد

تحريم مقدمه تغيير است ، ايراني با اعتصاب بپا خيز

خامنه اي بداند قيام ادامه دارد

قيام ما زنده است ، خامنه اي مرده است – 12 شهريور يادت نره

12 شهريور روز قيام ملت ، روز مرگ ولايت

 

همچنين شعار مرگ برخامنه اي و مرگ بر اصل ولايت فقيه نيز در همه اين مناطق توسط هموطنان گزارش شده است .

خريد هزاران گاو مريض توسط وزارت كشاورزي

تهران – 15 مرداد – طبق يك گزارش محرمانه از داخل وزارت كشاورزي و دامپروري آخوندها ، هفته گذشته ، بودجه اختصاص داده شده براي تهيه دام از خارج كشور به غارت رفته است.  براساس اين گزارش ، سردمداران دزد و غارتگر پاسدار در اين وزارتخانه ، با خريد ارزان و بواقع مجاني گاوهاي مريض ازكشور ونزوئلا ، نه تنها تمام بودجه اينكار را به يغما بردند بلكه ايران را به زباله دان دامپروري ونزوئلا تبديل كردند .

دو دستگي خامنه اي يا احمدي نژادي در سپاه تهران

تهران – 15 مرداد – براساس خبر رسيده از داخل سپاه پاسداران در تهران ، در روزهاي اخير ، دو دستگي و سگ دعوا بين باندهاي مختلف در داخل اين ارگان جنايتكار به جايي رسيده كه علنا از يك ديگر ميپرسند كه « تو احمدي نژادي هستي يا خامنه اي ؟ »

عده زيادي از پاسداران سركوب و جنايت مخالف باند احمدي نژاد در سپاه هستند و به همين دليل نيز در هفته اخير بركناري تعداد زيادي از پاسداران جريان داشته است .

آموزش مزدوران لبناني در اطراف طبس و نيشابور

15 مرداد – بنا به يك گزارش موثق ، از جمله محلهاي آموزشهاي سنگين و سبك نظامي به  مزدوران لبناني و خارجي سپاه ، در دونقطه در اطراف شهر طبس در كوير و در شرق نيشابور قرار دارد .

۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

گرامي باد خاطره 30000 گل سرخ در قتل عام 67

تهران – 14 مرداد – گزارشي از خوانندگان  

صبح  به اتفاق دوستانم به منطقه دريان نو رفتيم كه شعارنويسي كنيم ولي با ماموران انتظامي گشت مواجه شديم . بعد رفتيم به منطقه وحيديه كه خيلي شلوغ بود و خود همين بقول بچه ها  آدم را ميگرفت البته ما كه روز اولمان نيست ماخيلي پوست كلفت تر از اين چيزها هستيم . بهرحال بايد اين اعتراف را بكنم كه رژيم دوست دارد بگويد كه  قيام آرام آرام خوابيده و بقيه هم دارند به همين نحو به خواب ميروند، ولي ما نخواهيم گذاشت . ما آرامش دشمن را امروز در خيابانهاي ورودي متروي سبلان ، اميري ، نظري ، اسديان ، نظام آباد تقاطع حسيني گرفتيم … و در 25 نقطه ي آن شعار نوشتيم :

تحريم مقدمه تغيير است ايراني با اعتصاب بپا خيز

راه شهيدان سال 60 تا 89 ادامه دارد

گرامي باد خاطره 30000 گل سرخ در قتل عام 67

12 شهريور مياييم

12 شهريور روز قيام ملت روز مرگ ولايت

خامنه اي بداند قيام ادامه دارد

قيام ما زنده است خامنه اي مرده است

تهران – 14 مرداد – گزارش فعاليت جوانان قيام

با درود به شهيدان قيام 88

به اتفاق بچه ها  در چهارصددستگاه در خيابانهاي اميري ، اقوامي ، شكوفه ، عزيزي ، مستوفي ، شروع به كار كرديم كه سروكله نيروي انتظامي پيدا شد . با توجه به خروجي كوچه بلافاصله از محل در رفتيم و به يكي از كوچه هاي باريك پيچيديم و در ميان جمعيت كوچه خودمان را گم كرديم و بعد از مدتي از محل خارج شديم . ولي حتما آنها ما را ديدند كه چند نفر بوديم چون وقتي ما از انتهاي كوچه فرار ميكرديم ماشين آنها پر گاز آمد ولي نتوانستند به ما برسند . با اينحال ما در 20 جاي محله شعار نوشتيم

گرامي باد خاطره شهداي قتل عام سال 67

قيام ما زنده است خامنه اي مرده است قرار ما 12 شهريور

ما هستيم قيام بي شكستيم

مرگ بر اصل ولايت فقيه

نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران

تهران – 14 مرداد – گزارشي از چگونگي ادامه تظاهرات بر ديوارها توسط دليران بي باك تهران

امروز 14 مرداد ساعت 9 صبح از خيابان انقلاب سوار تاكسي شدم چون با بچه ها در ميدان هفت تير وعده داشتيم . باور كنيد خيلي خوشحالم كه امروز شهاب  هم همراه ماست بالاخره هرچه تعدادمان زيادتر باشد خودمان بيشتر قلبهامان آرام ميگيرد . به ميدان كه رسيدم محمود هم  آمده بود خيلي سرحال بود چند دقيقه بعد بقيه هم آمدند . اول چك كرديم لوازم كار را آورده باشيم.

بعد باهم  سوار شديم و در بهجت آباد در خيابان ميرزاي شيرازي سر خيابان همايون پياده شديم . امروز قرار است در اين منطقه كار كنيم . سراين خيابان ديدم پسر بچه كوچولويي روي يك پيت روغن نشسته و واكس ميزند به او گفتم پسرجان خداقوت ، گفت سلامت باشيد . خيلي دلم برايش سوخت بيشتر از 9 سال نداشت .

برگرديم به كار خودمان كه همان آتش زدن به آخوندهاي جنايتكار و حكومت كثيف آنهاست .

من از سركوچه شروع كردم و محمود از ته كوچه ، شهاب هم از آخر كوچه كشيك ميداد شاهرم  هم از سر كوچه كشيك ميداد كه سريعا اطلاع بدهند .

خيابان اسدي را تا انتها تمام كرديم .

واقعا تمام اين شعارها پر از معناست :

راه شهيدان سال 60 تا 89 ادامه دارد

تحريم مقدمه تغيير است ايراني با اعتصاب بپا خيز

نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران قرار بعدي 12 شهريور

اين محل را ترك كرديم و به خيابان جاويد رفتيم سر ورودي جاويد در ولي عصر من و شاهرخ و محمود دور شهاب ايستاديم كه او ديده نشود و او نشست روي پلاك برق نوشت : « قيام ما زنده است خامنه اي مرده است – وعده ما 12 شهريور »

در زمان كوتاهي محل را ترك كرده و به خيابان زرتشت كه بيمارستان ميرزاكوچك خان در آنجاست رفتيم . باور كنيد عابري از آنجا ميگذشت كه يك خانم 55 ساله بود ديدما چكار ميكنيم فقط لبخندي زد و از كنار ما رد شد .

پس از آن ميخواستيم به خيابانهاي ديگر برويم كه متاسفانه با ديدن ماشينهاي وزارت اطلاعات منطقه قرمز شد و بايد محل را ترك ميكرديم .

۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

زنده و جاويد باد ياد شهداي قتل عام 67

تهران – 13 مرداد – روز چهارشنبه همزمان با سالگرد انقلاب مشروطه ، توجه مردم چهارصد دستگاه تهران را موجي از شعارهاي جديد كه توسط جوانان قيام بر روي ديوارهاي كوچه ها و خيابانهاي اين منطقه بصورت مخفيانه سرداده شده بود بخود جلب كرده بود .

برخي شعارها از اينقرار بود :

زنده و جاويد باد ياد شهداي قتل عام 67 – 12 شهريور مياييم

12 شهريور روز قيام ملت ، روز مرگ ولايت

قيام ما زنده است خامنه اي مرده است – وعده ما 12 شهريور

توجه مردم محله به اين شعارها بويژه از بابت دعوت به خيزش در روز 12 شهريور و نيز گرامي داشتن ياد شهداي قتل عام 67  بسيار جلب شده بودو چند تن از اهالي محل حمايت خود از شعارنويسان جوان را ابراز نمودند .

ديوارها و صندليهاي سينما صحنه تظاهرات بي صداي جوانان

تهران – 14 مرداد – به گزارش رسيده ، عصر روز چهارشنبه پس از پايان نمايش فيلم ، وقتي چراغهاي سينما استقلال روشن شد ، تماشاچيان بر روي صندليها و ديوارهاي راهروي خروجي سينما ، شاهد تظاهرات بي صدا ولي با شعارهاي انقلابي تماشاچيان بود .

دهها شعار منجمله  « قيام ما زنده است ، خامنه اي مرده است – قرار بعدي 12شهريور » و « انتقام خون شهيدان و رنج زندانيان سياسي را از خامنه اي ميگيريم – وعده ما 12 شهريور »  و «تحريم مقدمه تغيير است ، ايراني با اعتصاب بپاخيز » و « مرگ بر خامنه اي »  همدلي و تحسين مردم حين خروج از سالن و راهروي سينما را به همراه داشت چرا كه قبل از شروع فيلم، چنين تظاهرات پر شعاري در سينما وجود نداشت .

تحريم مقدمه تغيير – شعار نويسي در جلاليه تهران

تهران – 13 مرداد – در سالگرد انقلاب مشروطيت ، جوانان فعال تهران در منطقه جلاليه تهران به شعار نويسي گسترده اقدام كردند .

در خيابانهاي ميرخاني ، نصرت ،قريب ، سه راه باقرخان ، انتهاي بلوار كشاورز و بيمارستان هزار تختخوابي ، ديوارها و تابلوهاي برق تا روي درب بيمارستان حكايت از يك جنگ مخفي بين ولايت فقيه و جوانان ميكرد .

از جمله شعارهايي كه توجه مردم منطقه  و مراجعين بيمارستان را جلب كرده بود از اينقرار است :

تحريم مقدمه تغيير است ، ايراني با اعتصاب بپا خيز – وعده ما 12 شهريور

قيام زنده است ، خامنه اي مرده است ، قرار بعدي 12 شهريور

12 شهريور ما هستيم ، قيام بي شكستيم

خامنه اي بداند قيام ادامه دارد ، ايراني با غيرت حمايت حمايت

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

فضاي امنيتي شمال تهران

تهران – 11 مرداد – دوشنبه بخاطر برنامه اي كه رژيم در سالني بنام سالن سران واقع در ولنجك براي مزدوران خارج كشوري اش داشت و احمدي نژاد درآن سخنراني كرده است  در منطقه وسيعي از شمال تهران شامل پارك وي ، ميدان آرژانتين ، تجريش ، نياوران و … با حضور گسترده نيروهاي سركوبگر جو امنيتي شديد حاكم بود .

دزدي كلان در وزارت نيرو

تهران – 11 مرداد – بنا به گزارش دريافتي ، از سه هفته پيش در وزارت نيرو ، يك مساله بزرگ مالي براي رژيم درست شده و آن اينكه مقدار كلاني از درآمد وزارت نيرو را معاون و كارشناسان اين وزارت بالا كشيده اند . تاكنون دولت جرات علني كردن اين قضيه را نداشته است و تلاش در مخفي كردن آن دارد .

بازنشسته كردن فرماندهان سپاه جبهه رفته

اصفهان – 11 مرداد – بر اساس يك گزارش در سپاه اصفهان خيلي از پاسدارهاي قديمي بخصوص جبهه رفته هارا از دو سه هفته پيش بازنشست كرده اند يا به ادارات ديگري مثل پست وتلگراف يا كشاورزي فرستاده اند . علت اين تصفيه ، انتقاد يا بدگويي آنها از احمدي نژاد بوده است .

۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

شهادت نانواي شجاع اصفهان

اصفهان – 10 مرداد  – به گزارش هموطنان از اصفهان، خبر هولناكي نزديك به سه هفته است كه بر سر زبانهاي مردم اصفهان است . و آن اينكه  در يك جنايت وحشيانه مزدوران لباس شخصي و بسيجي هاي مسجد بهشت در آپادانا ، شاطر يك نانوايي در محله پل كوچك اصفهان را به شهادت رساندند . به گزارش مردم و حاضران در صحنه ، پس از اينكه نانواي جوان و شجاع، خامنه اي را در مقابل همه مردم ، به سگ يكي از مشتريانش تشبيه ميكند ، لباس شخصيها و بسيجيها نيم ساعت بعد او را از داخل نانوايي بيرون كشيده و با كينه اي وحشيانه و حيواني در مقابل مغازه و جلوي چشم مردم به قتل رسانده و جسد شهيد را نيز با خود ميبرند . به گزارش هموطنان اين نانوايي همچنان تعطيل است .

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

ياد 4شهيد 10 مرداد 1360 گرامي باد

از نامه هاي رسيده :
سحرگاه 10 مرداد 1360 چهار مجاهد خلق بنامهاي هرمز عابدي باخدا ، سيد محمود حجتي ، فخرالدين ابراهيمي و علي الوند پور كه از هواداران مجاهدين خلق در شهرستان فومن و شفت بودند د رزندان پل عراق رشت تيرباران شدند . هرچهار نفر آنها قبل از 30 خرداد 60 دستگير شده بودند . چند ساعت قبل از اعدام در يك دادگاه فرمايشي كه تماشاچيانش اكثرا از اوباشان چماقدار رژيم بودند و اجازه هيچگونه دفاعي را نميدادند، با قاضي اي بنام آخوند قتيل زاد كه در قساوت زبانزده بود ، به اعدام محكوم شدتد . در اين بيدادگاه هرمزعابدي با خدا جانانه از مواضع سازمان دفاع كرد . درحالي كه صداي شعار مزدوران رژيم مانع  از شنيده شدن صحبتهاي او ميشد ولي او با صداي رسا از ايدئولوژي سازمان و همرزمانش دفاع كرد بنحوي كه آخوند جلاد از وحشت به بقيه ديگر اجازه دفاع نداد و همانجا حكم اعدام هرمز و يارانش را صادر كرد . دفاعيات هرمز هنوز بعد از سالها به گفته بعضي از مزدوران سابق كه در دادگاه حضور داشتند از شجاعت هرمز و يارانش حكايت ميكند .

وقتي هرمز را اعدام كردند چون اولين اعدامي بود جسد اورا تحويل دادند و مردم فومن بعلت محبوبيت مردمي او ، پيكر او را تا مزارش تشييع كردند . جسد او مدتها روي دست مردم و با شعار مرگ بر خميني تا قبرستان عمومي فومن حمل شد و سپس توسط مردم به خاك سپرده شد .

مجاهد شهيد سيد محمود حجتي از مديران دبيرستان هاي شفت بود . مجاهد شهيد فخرالدين ابراهيم نيز معاون وي بود . هنوز مردم و شاگردان اين دومجاهد شهيد از صداقت و پاكي آنها خاطرات زيادي را نقل ميكنند و همه به نيكي از آنها ياد ميكنند .

مجاهد شهيد علي الوندپور برادر مجاهد شهيد پروانه الوندپور بود . او نيز مظلومانه اما سرفرازانه در 10 مرداد 1360 اعدام شد . پيكر علي در قبرستان امامزاده ميرزاي فومن در كنار هرمز بخاك سپرده شد .

بااينكه بارها سنگ مزار اين شهدا توسط عوامل رژيم شكسته شد ، هنوز كه هنوز است مزارشان با نامشان در آن قبرستان جايگاه خاصي دارد .

يادشان گرامي باد .
 
وصيت نامه مجاهد شهيد هرمز باخدا و چند عكس از وداع با پيكر پاكش رامشاهده كنيد