۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

شعار نويسي براي روز كارگر

تهران – 17 فروردين – در ايستگاه متروي ميدان امام حسين ، خيابان آزادي – زنجان و پل هوايي جنت آباد ، شعارهاي زير در حمايت از قيام در روز كارگر نوشته شده است :

روز كارگر روز قيام همه مردم ايران است

سيدعلي بيچاره  روز كارگر تو راهه

مرگ بر خامنه اي - روز كارگر يادت نره

مرگ بر اصل ولايت فقيه – روز كارگر يادت نره

۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

درگيري در وزرشگاه مشهد و قطع بازي فوتبال

مشهد – 15 فروردين – روز يكشنبه در بازي بين تيمهاي ابومسلم و تراكتورسازي در ورزشگاه مشهد ، عليرغم حضور بيش از 4هزار نيروي امنيتي شامل کماندوها و پليس هاي ضد شورش و نفربرهاي زرهي و چترباز و عدم اجازه ورود هرگونه روزنامه، بطري آب و حتي خودکار به ورزشگاه و توقيف دوربين هاي عکاسي و فيلم برداري به ورزشگاه ،  مردم و جوانان با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي در اين ورزشگاه دست به تظاهرات زده و با نيروهاي امنيتي درگير شدند . براثر شدت اين درگيري  بازي از دقيقه 67 ، به تصميم داور قطع شد و ادامه پيدا نكرد .

۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

درگيري در شهرك غرب دانشگاه آزاد

تهران – 12 فروردين – بعد از ظهر روز پنجشنبه 12 فروردين ، بين مردم و دانشجويان دانشگاه آزاد مركز – تربيت بدني، واقع در شهرك غرب از يك طرف، و مزدوران لباس شخصي وابسته به انصار حزب الله از طرف ديگر درگيري رخ داد . در اين درگيري كه بدنبال حركت ضد حكومتي دانشجويان در سالروز نحس رفراندوم خميني و ربوده شدن انقلاب توسط وي صورت گرفت ، تعدادي از آنان دستگير شدند .

كارگر بيدار است از ديكتاتور بيزار ست