۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

اعتراض شبانه در تهران نو

تهران – سيزده بدر – در ساعت 2130 ، مردم تهران نو ، يك صدا براي در كردن نحوست ولايت فقيه از ايران و ايراني ، تا ساعت 22 فرياد الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور سر دادند .

۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

اعتراض شبانه مردم تهرانپارس

تهران – سيزده بدر – ساعت 22 – مردم تهرانپارس ، جمعه شب ، در پايان روز پيروز سيزده بدر بانگ الله اكبر سر دادند .

تظاهرات و جنگ و گريز در جنت آباد

تهران – سيزده بدر – ازساعت 1630 در جنت آباد كه به سمت سه راه ايرانپارس منطقه جنگلي مانند كوه ميباشد، جمعيت زيادي از مردم براي سيزده بدر حضور داشتند و نيروهاي انتظامي و لباس شخصيها هم در اطراف مردم  قدم ميزدند . جوانان مردم را  تشويق به سوت زدن ميكردند كه جلوي ماشين ها را گرفته و از آنها ميخواستند كه بوق بزنند و با تلفيق صداي سوت و بوق صدا زيادتر شد و سپس شعار مرگ بر ديكتاتور از ميان يك خانواده شروع شد و همه با آنها همراهي كردند و تظاهرات شروع شد .

مزدوران لباس شخصي ترسيدند و كمي عقب نشيني كرده و با بي سيم درخواست كمك كردند. چند دقيقه بعد  7 ويا 8 نيسان پر از نيروانتظامي سر رسيدند كه  مردم آنها را هو كردند .

هنگام حمله انتظامي و لباس شخصيها به مردم ، مغازه داران و خانه هاي اطراف دربها را باز كردند و مردم را به داخل راه دادند . روحيه مردم در اين روز شاد و در عين حال متحد و همدل با يكديگر بود .

تظاهرات در پارك جنگلي تهران

 تهران – سيزده بدر – ساعت 13 - ازساعت 1300 پارك اكباتان شلوغ شد در   ابتداي  پارك جنگلي چيت گر  ، يكعده از جوانان شروع به دادن شعار مباركه مباركه مبارك و بعد شعار مرگ بر ولايت  مرگ بر ولايت نمودند .  و بلافاصله  ماموران امنيتي از بين مردم بيرون آمده و چند نفر را  دستگير كردند جوانان از مردم كمك ميخواستند ولي ماموران امنيتي يكدفعه مثل مورچه ريختند كه تعدادشان خيلي زياد بودو  فحش ميدادند وقتي با اعتراض خانواده ها مواجه شدند  از ترس خانواده ها شروع كردند به نصيحت كردن مادرهايي كه با بچه هايشان آمده بودند، جوانان نيز مجددا از فرصت استفاده كرده و  از لابلاي درختها شعار مرگ بر بسيجي دادند و نيروهاي انتظامي ترسيده بودند.

هراس از قيام كنندگان در سيزده بدر و 12 فروردين

تهران – 12 فروردين – به گزارش هموطنان پنجشنبه شب  ايستهاي بازرسي  خيلي شديد درآريا شهر وجنت آباد مشاهده شد  كه تا كنون بيسابقه بوده است .

علاوه براين تعدادي هم موتور سوار پليس كه مسلح بودند نيز سراسر پنجشنبه شب تا بامداد سيزده بدر  درحال گشت زني در منطقه بودند .

اين گزارش ميافزايد اين درجه از وحشت از بعد از درسي كه مردم در چهارشنبه سوري به رژيم داده بودند ، براي رژيم حادث شده است .

آماده باش رژيم در پارك ها در روز سيزده بدر

ـ تهران – پارك ملت – رژيم كه از قبل به انحا مختلف تلاش كرده بود تا اين پارك را به محل تجمعي براي قيام كنندگان معرفي و اعلان كند تا بتواند كنترل بيشتري بر تظاهرات آنها داشته باشد ،  با حدودا 6 دستگاه اتوبوس و 10ون ودهها موتور گاردي ونيروي ا نتظامي  اطراف پارك ملت را محاصره كرده بود

حدود 30گارد پياده داخل پارك ملت درصفهاي نظامي راه مي رفتند وقصد ايجاد رعب ووحشت را داشتند.

حضور لباس شخصي ها دربين جمعيت نيز كاملا محسوس بود .

بالاي پارك ملت كه ساختمان صدا وسيما مي باشد محوطه آن مقر نيروهاي رژيم بود وتبديل به پادگان نظامي شده بود سراسر محوطه صدا وسيما پر از موتورها وماشين هاي سياه رنگ نيروهاي امنيتي رژيم  بود

 

ـ تهران – سيزده بدر – ساعت 17 : دراطراف پارك لاله پراز اتوبوسها وون ها ونيسانهايي بود كه اتاقك توري براي بردن ودستگير كردن نفرات درپشت آنها داشت

دربين گاريهاي ديده شد كه بسته هاي كيك وسانديس پخش ميكردند

استقبال شبانه از بدر كردن نحوست ولايت فقيه در اصفهان

اصفهان – 12 فروردين - ديشب (روز پنجشنبه 12فروردين ) ساعت 2100 مردم اصفهان درخيابان آبشار و خيابان بزرگمهر با سردادن الله اكبر به پيشباز سيزده بدر رفته واعتراض كردند

ادامه درگيريهاي سيزده بدر در پاركها

ـ تهران – سيزده بدر – ساعت 17 - در پارك دانشجو بين قيام كنندگان در روز سيزده بدر د راين پارك و مزدوران درگيري صورت گرفت  وتعدادي از مردم توسط اين نيروي سركوب دستگير شدند

 

ـ اصفهان – سيزده بدر – در  پارك مشتاق  مردمي كه براي سيزده بدر آمده بودند شعار مرگ بر ديكتاتور سر دادند و صدايشان از بيرون پارك براحتي شنيده ميشد . مزدوران لباس شخصي اي كه در بين جمعيت بودند با حمايت و نظارت نيروي انتظامي اقدام به دستگيري تعدادي از مردم نمودند .

درگيري و جنگ و گريز در سيزده بدر

تهران – پارك شهر – سمت درب ورودي باب همايون مردمي كه براي سيزده بدر به اين پارك رفته بودند دست به تظاهرات عليه رژيم زدند و شعار مرگ بر خامنه اي و خامنه اي قاتله ولايتش باطله سر دادند و با مزدوران انتظامي درگير شدند .

 

تهـران – پارك شقايق – تظاهرات مردم در اين پارك و درگيري با مزدوران انتظامي به خيابان كشيده شد و 8 نفر از مردم دستگير و دو نفر براثر زدن اسپري به چشم شان مجروح شدند .  

 

تهران –ميدان آزادي – 20 موتور سوار در ميدان هر تجمعي از مردم را بهم ميزدند . براساس اين گزارش در ميدان آزادي حداقل 5 نفر ازمردم دستگير و دو نفر با ضربات ميله هاي آهني زخمي و به بيمارستان منتقل شدند

درگيري و تظاهرات در پارك شقايق

تهران – سيزده بدر – ساعت 1630 – در اين ساعت توسط مردم و جوانان تظاهرات با شعار مرگ بر خامنه اي و خامنه اي قاتله ولايتش باطله در پارك شقايق واقع در نارمك-  تهرانپارس گزارش شده است .

سيزده بدر با بوق و چراغ روشن

اصفهان – سيزده بدر – ساعت 17 – به گزارش رسيده ، پس از درگيريهاي پارك آيينه خانه امروز در اصفهان،  مردم شهر نحوست ولايت فقيه را با روشن كردن  چراغهاي ماشينهايشان و بوق ممتد در خيابانهاي چارباغ و كمال اسماعيل و ميدان انقلاب ، در ميكنند .

حمله به مزدوران و ادامه درگيري در اصفهان

اصفهان – سيزده بدر – حوالي ساعت 15 - به گزارش رسيده در پارك آيينه خانه مردم حاضر به عقب نشيني در مقابل ماموران رژيم  نشده و با سنگ وچوب به مزدوران انتظامي حمله كرده و با شعار مرگ برخامنه اي شماري از آنان را زخمي كردند . اين درگيري هنوز ادامه دارد .

درگيري در پارك دانشجو

تهران – سيزده بدر – حوالي ساعت 16 در پارك دانشجو مردم و جوانان كه براي سيزده بدر تجمع كرده بودند ، با شعار خامنه اي قاتله ولايتش باطله دست به تظاهرات زده و با مزدوران درگير شدند . در اين درگيري درحدود 10-15 نفر از مردم دستگير شدند .

شعار نويسي در شهرك غرب

تهران – 3 فروردين – شهرك غرب

تظاهرات و درگيري با مزدوران در اصفهان

اصفهان – 13 فروردين – به گزارش هموطنان ، روز جمعه در پارك آيينه خانه در امتداد زاينده رود ، امروز مردم شعار مرگ برخامنه اي داده و با مزدوران رژيم درگير شدند .

جو شديد امنيتي در وحشت از قيام كنندگان در سيزده بدر

تهران -13 فروردين – در اكثر معابر و خيابانهاي اصلي تهران پستهاي بازرسي شديد برقرار است و خودروها و سرنشينان آنها بطور كامل بازرسي ميشوند .اين بازرسي بويژه در ميدان انقلاب و ورودي خيابان آزادي كه مردم در ميدان آزادي و در صحن چمن آن تجمع سيزده بدر دارند ، خيلي شديدتر است .

انبوه لباس شخصي در پاركها

تهران – 13 فروردين – به گزارش رسيده ، پاركهاي اعلام شده قبلي توسط رژيم در سايتهاي معلوم الحال و پوششي آن ، مملو از ماموران لباس شخصي است كه در هيبت سيزده بدر ، تلاش دارند كه جلوي هرگونه حركتي از مردم را سلب كنند .

با اينحال مردم در پارك ملت تظاهرات كردند .

مزدوران انتظامي نيز به كمك لباس شخصيها آمده و مردم را پراكنده و يا دستگير كردند . دستگير شدگان را به خودروهاي مخصوص نيرو انتظامي كه بصورت ميني بوس زندان يا ون بزرگ ميباشد منتقل ميكنند .

محاصره تظاهركنندگان در پارك ملت

تهران – 13 فروردين – ساعت 1330 – مزدوران انتظامي ، در پارك ملت، جمعيتي كه عليه خامنه اي دست به تظاهرات زده و شعار مرگ بر خامنه اي ميدهند را به داخل يكي از فرو رفتگي هاي پارك سوق داده و آنها را محاصره  كرده اند .

تظاهرات شبانه در استقبال سيزده بدر

تهران – 12 فروردين – ساعت 22 – مردم جنت آباد تهران پنجشنبه شب، در استقبال از سيزده بدر و براي دفع شر رژيم ولايت فقيه و در سالروز به سرقت رفتن انقلاب ضد سلطنتي ، به تظاهرات شبانه بر فراز بامها پرداختند . زنان و جوانان اين منطقه  شعار الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور در شمال غرب تهران طنين انداز كردند .

تظاهرات عليه خامنه اي در اصفهان

اصفهان – 13 فروردين – ساعت 1330 – در پارك كوروش مقابل هتل كوثر ، مردمي كه براي در روز سيزده بدر از خانه ها بيرون آمده و به پاركها رفته اند ، شعار ميدهند خامنه اي قاتله ولايتش باطله ، مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور

تظاهرات در پارك ملت عليه خامنه اي

تهران – 13 فروردين – ساعت 1245 – در شمال شرق پارك ملت در نزديكي جام جم ، مردم در تجمع سيزده بدر ، عليه خامنه اي دست به تظاهرات زدند .

آنها شعار ميدهند مرگ بر خامنه اي ، خامنه اي قاتله ولايتش باطله .

 

۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

تظاهرات شبانه دفع نحوست ولايت فقيه

تهران – 12 فروردين – ساعت 2130 – پنجشنبه شب ، در شهرك غرب ، مردم و جوانان با تظاهرات شبانه به استقبال سيزده بدر رفتند. همزمان با سالروز نحس رفراندوم خميني و در شب سيزده بدر ، شعارهاي الله اكبر و مرگ بر اصل ولايت فقيه و مرگ بر ديكتاتور ، آسمان تهران را شكافت .

گوشه كوچكي از مايملك نجومي سردمداران رژيم

بنا به اخبار رسيده از هموطنان:  

ـ در نزديكي شهر نور در شمال ايران ، شهركي بنام نارنجستان ، متعلق به ناطق نوري است .

ـ در شهركي بنام مرواريد خزر ، تاسيسات  توليدي شترمرغ و تخم شتر مرغ متعلق به مجتبي خامنه اي برقرار است .

ـ زنجيره هتل بنام «شهر» كه 5 ستاره ميباشد ، متعلق به رفسنجاني است .  

اعتراض شبانه عليه سالروز رفراندوم

تهران – 11 فروردين – در شهرك غرب تهران ، مردم عليرغم فضاي امنيتي شديدي كه توسط رژيم در اين منطقه ايجاد شده بود از ساعت 2130 تا 2210 براي دفع شر هميشگي ولايت فقيه و سالروز نحس رفراندوم ، در شب 12 فروردين تظاهرات شبانه با شعار الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور  بر فراز بامها برگزار كردند .

۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

گول رژيم را در سيزده بدر نخوريد

گوشه هايي از چهارشنبه سوري سوزان و آتشين

تهران – 25 اسفند –  گوشه هايي از چهارشنبه سوري گدازان جنوب تهران توسط هموطنان اينچنين گزارش شده است :

 

ـ در خيابان منوچهري در محله دولاب در ساعت 1950 كيوسك انتظامي توسط جوانان به آتش كشيده شد .

 

ـ  در خيابان رشيد در جواديه جوانان ماشين سياهرنگ 110 را با پرتاب نارنجكهاي دستي خود متوقف كرده و 4 چرخ آن را از دور خارج كردند .

 

ـ تابلوي يك دبيرستان در خيابان احسان تقاطع هما در جواديه ، بدليل نامگذاري بنام امام دجالان ، توسط جوانان به پايين كشيده شد .

 

ـ در پارك شهرداري جواديه واقع در خيابان جشنواره ، جوانان به مزدوران به اصطلاح گزارشگر صداو سيماي رژيم با نارنجك و ترقه حمله كرده و دوربين و دستگاههاي آنهاراتخريب كرده و از محل بيرونشان كردند .

 

ـ در ساعت 2230 در بلوار ميثمي تا ميدان سيدالشهدا در جواديه ، بيش از 500 نفر از مردم با شعار مرگ بر ديكتاتور به سمت مزدوران انتظامي حمله بردند و با نارنجك و ترقه با آنها درگير شدند . در اين درگيري 10 نفر از مزدوران زخمي شدند و 10 نفر  از مردم نيز دستگير شدند .

 

ـ در خيابان ياس در جواديه ، جوانان در يك حركت ابتكاري با كاشتن فشفشه و ترقه با فتيله انفجاري در سرتاسر طرفين خيابان و مشتعل شدن و انفجار همزمان آنها نيروهاي لباس شخصي و اطلاعاتي را در اين خيابان به دام انداخته ومحاصره كردند و مردم درحاليكه مزدوران را محاصره كرده بودند با شعار خامنه اي قاتله ولايتش باطله به آنها حمله ور شدند . براي پايان دادن به اين  درگيري نيروي كمكي انتظامي براي نجات مزدوران اطلاعاتي وارد شد و نهايتا 10 نفر از مردم زخمي و 5 نفر دستگير شدند .

تظاهرات شبانه در اصفهان

اصفهان – 9 فروردين – به گزارش رسيده ، دوشنبه شب در خيابان طالقاني چهار راه وفايي در اصفهان، در پيشواز دفع شر و نحوست 12 و 13 فروردين ، مردم فرياد شبانه الله اكبر سر دادند .  

۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

محاصره خانه منتظري

قم – 8 فروردين – ساعت 1500 – تعداد جمعيت در پيرامون منزل منتظري به بيش از 4000 نفر رسيده است ولي تمام منطقه توسط مامورين امنيتي رژيم محاصره شده است و از نزديك شدن مردم به آن محل ممانعت به عمل ميايد . جمعيت مزدوران رژيم را هو ميكنند.

ادامه تجمع در اطراف خانه منتظري

قم – 8 فروردين – ساعت 1230 – به گزارش شاهدان ، جمعيت در اطراف خانه منتظري روبه افزايش است و به بيش از 2000 تن رسيده است . جمعيت در داخل كوچه و بلوار كه با فشار ماموران لباس شخصي مواجه ميشوند مزدوران را هو ميكنند . تجمع كنندگان در عزاداري منتظري و همسرش شعار ميدهد . ولي ماموران از همان هم وحشت دارند و كساني كه با تلفن دستي تماس يا عكس وفيلم ميگيرند را دستگير كرده و تلفنهاي آنهارا ضبط ميكنند .

سيزده بدر امسال با دفع شر و نحوست 12 فروردين از نوروز

http://www.flickr.com/photos/iranuprising/4468614825/sizes/o/

تجمع نيروهاي امنيتي در اطراف خانه منتظري

قم – 8 فروردين – ساعت 1030 – تعداد زيادي نيروهاي لباس شخصي و حدود 100-150 نفر نيروي انتظامي از بلوار بابايي تا سر كوچه منزل منتظري مستقر شده اند .

حدود 400-450 نفر از مردم نيز حضور دارند .

هنوز تشييع شروع نشده است .

استمرار آلودگي آب در زندان گوهردشت

تهران – 7 فروردين – بنا به گزارشات رسيده زندانيان اين زندان ، آب زندان همچنان آلوده و گل آلود است است و روزانه دو ساعت فقط آب دارند و وضعيت بهداشتي بخاطر اين بي آبي بسيار فاجعه بار تر از قبل است.

بنا به همين گزارش فروشگاه اين زندان نيز ، عليرغم اينكه امكان گسترش دارد ولي زندانيان براي تهيه ساده ترين مايحتاج خود بايد ساعتها در صف انتظار بمانند . و اين تازه درحالي است كه مزدوران رژيم براي چپاول دارايي ناچيز زندانيان به آنها رسيد و برگه اي در قبال خريدهايشان نميدهند و هزينه هاي آنها راچند برابر ثبت ميكنند تا هرچه بيشتر از جيب خالي زندانيان بي دفاع دزدي كنند .

اين گزارش ميافزايد  نوبت پزشكي براي يك بيمار ، 45 روز بعد از درخواست وي داده ميشود و تا آنموقع بيمار يا بايد بميرد يا وضعش وخيمتر شود . و براي بيماريهايي مانند سرما خوردگي و ... زندانيان امكان هيچ درماني ندارند .