۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

مقايسه كوتاه تصويري بين دي ماه 1388 و دي ماه 1357

براي ديدن در يوتوب كليك كنيد

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

اظهارات يك شاهد قيام عاشورا از تهران

شعارها و اطلاع رساني

ـ بخدا شايد باور نكني هيچ كس و هيچ گروهي نيست كه بگويد شعار اين باشد و يا رهبري در اين زمينه بكند. مرديم در خيابانها ميآيند و همينطور شعارها ساخته ميشود. و دهن به دهن داده ميشود.  همه كارمان شده هر روز و هر شب اينترنت را چك كردن و برنامههايي كه اعلام ميشود را در آوردن و كانال به كانال زنگ ميزنيم و خبر ميدهيم و قرار ميگذاريم. 

ـ ما همه چيز را ميگيريم و شعارها را ميگيريم ما الان مشكل خبر و اخبار نداريم همه روي اينترنت در حال جستجو هستند.

 

اقشار و آمار شركت كنندگان در قيام

ـ در ايران 90درصد از مردم مخالف رژيم هستند. تازه بغيراز خود رژيميها بقيه هم مخالف هستند ولي منافع آنها با رژيم گره خورده است.

ـ مردم همه با اين رژيم مخالف هستند حالا يك تعدادي كه بيشتر از همه هم جوانان هستند ميريزند بيرون ولي تعدادي هم نميآيند بيرون و ميگويند فايده اي ندارد. و يا اينكه ميترسند. ولي همه مخالف هستند. مگر اينكه رژيمي باشي.

ـ  همه اقشار مردم را شما در بين مردم ميبيند مثلا مادر 80ساله  با چادور و يا بيچادور همه نوع آدمي را ميبينيد. مردم در تماميت اين رژيم را نميخواهند اينطور نيست كه قشري الان جلودار باشد ولي خوب زنان نقش خيلي برجسته اي دارند. چون بيشتر تحت فشار و ظلم هستند.

تازه اين 25درصد مردم مخالف رژيم هستند كه ميآيند درقيام . هنوز اينطور نيست كه همه مخالفين همينها باشند خيلي بيشتر است ولي خوب حساب و كتاب ميكند تعدادي هم نااميد هستند.

ـ هنوز مردم فقير به اين مردم ناراضي در خيابانها اضافه نشده اند. علت آنهم اين است كه دسترسي به اخبار ندارند و تا خرخره درگير جور كردن چيزي هستند كه شكم خانواده خودشان را سير كنند. آنها اينترنت ندارند. اگر هم تلويزيون داشته و يا راديو گوش كنند بيچاره ها همه تبليغات رژيم است. همين عاشورا تعدادي از آنها در صحنه بودند و ديدند. و تازه متوجه شدند كه دنيا دست كيست.

ـ نكته اي ميگويم كه شايد باور نكنيد. تعداد زيادي نفر جانباز كه روي صندلي چرخدار هستند در تظاهراتها شركت ميكند. و خانواده هاي آنها همه هستند.

ـ  ما تعدادمان كم نيست وقتي با هم جمع ميشويم چندتا دسته 30الي 40 نفره هستيم. ولي هيچ كدام به هيچ گروه و يا سازماني وابسته نيستيم همه خبر را كه ميگيريم و به هم زنگ ميزنيم و خبر ميدهيم . و از اين بابت است كه رژيم اتفاقا نميتواند ضربه بزند. از اينرو دنبال اين است كه اتفاقا اين حركت را به يك گروه و يا دسته وصل كنند. ولي خودشان بهتر از هر كس ميدانند كه اينها كه در خيابانها هستند مردم ناراضي و بجان آمده هستند.

ـ قشر روشنفكر جامعه و مردم بجان آمده ريختن توي خيابانها و تضمين و استمرار اين قيام هم در همين است. بايد عجله نكينم. و براي خودمان ببريم كه حتي دو سال ولي بلاخره ما پيروز ميشويم. اين رژيم بايد در تماميتش برود.  

 

شهدا

ـ از تعداد شهداي روز عاشورا حداقل 30شهيد را همه ميدانند. ولي خيليها ميگفتند كه بيشتر است .

 

سبز

ـ  تظاهراتها و تجمعات با روزهاي اول قيام خيلي فرق كرده است. حتي بايد انقدر چشم بيندازي كه شايد يك پارچه سبز ببيني آنهم طرف بخاطر  عادي سازي بسته به دستش. بابا سبز يعني چي؟ مردم يك محمل براي بيرون ريختن ميخواستند وگرنه مگر كسي موسوي را قبول دارد. خوب نميشود بيكباره ريخت بيرون و گفت كه اصل ولي فقيه را نميخواهيم و ما با اين رژيم مخالف هستيم. يك ريل و يك مرحله اي را بايد طي ميكرديم تا به اين نقطه ميرسيديم. الان فقط يك حرف وجود دارد و آنهم اينكه مرگ بر اصل ولايت فقيه و مردم اين نظام و اين رژيم را نميخواهند حالا اگر كسي هنوز به فكر اين است كه در درون اين رژيم تغييري ايجاد كنند. جواب خودشان را از مردم گرفتند.

 

رژيم

ـ  راستش را بخواهي از رژيميها هم مردم خيلي زخمي كردند. بصورتي كه بايد گفت كه عدد زخمي آنها هم خيلي زياد بود.

ـ نيروهاي رژيم خيلي لات و لمپن بودند. خيلي ها از شهرستان آمده بودند. و از قشر پايين بودند. با يكي از آنها خودم صحبت كردم ميگفت كه 70هزارتومان به هر نفر دادند. مثلا من ماههاست بيكار هستم و خودم با زن و پسرهايم آمديم تا بعنوان نفرات آنها در تظاهرات باشيم خوب خود اين يك كمكي است به من تا يك ماه خيالم از مسئله هزينه هايم راحت باشد.

چند خبر و نظر از هموطنان

بعد از قيام عاشورا

ـ در حال حاضر نيز دانشگاههاي پلي تكنيك و آزاد مشهد  هم اعتصابند. امروز هم گارد و زرهپوش اطراف انقلاب آماده بود.

ـ فضاي جديد در ايران اينست كه رژيم ميخواهد يك سال 60 ديگري را  درست كند اما همه

دنيا اين بار ناظر هستند  و ديگر نميتواند خفقان آنموقع را ايجاد كند.

ـ شعارنويسي در تهران زياد است ، شب مينويسند صبح پاك ميشود. هم رژيم  مينويسد هم ما مينويسيم.

ـ يك كارمند از خوزستان :  ما معتقد هستم که بايد جو انقلاب را بين مردم ترويج داد. يعني بايد بنيه اقتصادي رژيم را  فلج کرد اينكار با ايجاد اعتصاب در بين کارمندان عملي است .

ـ بعداز عاشورا برنامه هاي دانشجويي  عملا ساكت بوده اما همه به نحوي منتظر بهمن هستند. قطعا كه آنروز قيام هست .

ـ به هرصورت راديکال شدن قيام بي بازگشت و قطعي است سرکوب هم کاملا از طرف رژيم هست . اما رژيم  مجبور شد به جبر قيام و راديکاليزه شدن تن بدهد البته طرفداران اصلاح طلبي كه معلوم نيست چقدر با رژيم قاطي هستند ميگفتند که کاشکي راديکال نشه! چون رژيم منتظر اين هست که سرکوب کنه و رژيم راديکال شدن را ميخواهد!

حكومت نظامي در گچساران

درحال حاضر در گچساران حکومت نظامي محض هست و هر 10 متر، 5 راس مامور مسلح كاشته اند .

اين حکومت نظامي طوري هست که هرکسي که ساک يا کيفي حمل ميکند مورد تفتيش قرار ميگيرد. تمام کوچه پس کوچه ها اين طور هست. اگر همين طور ادامه پيدا کنه احتمال درگيري شون با مردم زياد هست.

در تاريخ 8 دي نيز  سه تن از جوانان در حين شعارنويسي دستگير شدند

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

مزدوران رژيم شروع كننده درگيري بودند

تهران – قيام عاشورا

هموطني كه خود در قيام عاشورا در زير پل كالج بوده اينطور شهادت ميدهد كه :

ما زير پل بوديم كه لباس شخصيها از بالاي پل يك نفر را به پايين انداختند . و همانها بودند كه از بالاي پل با سنگ مردم را مورد حمله قرار دادند و درگيري را شروع كردند .  مردم و جوانها بودند كه باهمان سنگها جواب مزدوران را دادند.

تعداد زخميها و مجروحين واقعا خيلي زياد بود .

وضعيت مزدوران رژيم در عاشورا

تهران – قيام عاشورا

يك خانم هموطن 60 ساله كه در قيام عاشورا شركت داشته خود از مزدوران غير بومي رژيم در اين قيام شخصا سوال ميكند كه به چه صورت براي سركوب اجير شده وآمده اند ، و يكي از آنها به او ميگويد ما 5 نفر بوديم كه 300 هزار تومن گرفتيم و همه مان آمديم . صبحانه و شام هم به ما دادند ، محل استقرار مان هم در خانه هاي سازماني شهرك محلاتي است و همه را آنجا جمع كرده اند . خود اين مزدور گفته بهرحال با وضعيت فقري كه در روستاها دارند اين مبلغ برايشان مهم بوده و به اين خاطر 5 نفر از يك خانواده آمده بودند .

حكومت نظامي اعلام نشده

تهران – ادامه قيام عاشورا

17 دي - امروز ساعت 16 که از میدان هفت تیر رد می شديم حدود 20 تا نیروی موتور سوار و 3 تا ون نیروی انتظامی در اطراف میدان هفت تیر مستقر بودند.

17 دي - از بعد از عاشورا در نزديكي ميدان محسني يك كيوسك موقت پليس توسط رژيم داير شده است .

فرار سركردگان سركوب و شكنجه به آفريقا و آسياي شرقي

بنا به گزارش رسيده از درون رژيم ، سر دژخيمهاي اطلاعاتي و سپاه رژيم و خانواده هايشان هركدام داراي چندين پاسپورت و شناسنامه ي  جعلي هستند .اين شكنجه گران و جرثومه هاي رذالت و خيانت  با اسامي جعلي بعضا در چند كشور آفريقايي و اندونزي و سنگاپور و ... خانه خريده اند و هم اكنون در حال كسب آمادگي براي فرار به اين سوراخ موشهاي خود ميباشند  . از بعد از اوجگيري قيام و بويژه قيام عاشورا تعدادي از  آنها  براي چند روز جهت آداپته شدن با محيط و جا انداختن خود و خانواده شان در اين كشورها  اقدام به مسافرتهاي مقطعي كرده اند .

اعتراض شبانه 17 دي با شعار زنداني سياسي آزاد بايد گردد - اطلاع رساني كنيد


تقديم به شيرزنان و كوهمردان اسير قيام عاشورا

زنداني سياسي آزاد بايد گردد

زنداني عاشورا آزاد بايد گردد

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

فيلم گوشه اي از قيام كبير عاشورا در پل ستارخان و حوالي آن

تهران - قيام عاشورا
ابوالفضل علمدار ديكتاتور و برش دار - ما اهل كوفه نيستيم پشت يزيد بايستيم - ميجنگيم ميميريم ايرانو پس ميگيريم - هيهات منالذله

ريزش و فرار پاسداران به افغانستان و تركمنستان

ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده اخيرا پاسداران رده  بالا و نیروهای رژیم به تعداد بسیار زیادی با خانواده هایشان به افغانستان و ترکمنسان فرار کرده اند. به گفته شاهدان عيني وضع مالی کسانی که فرار كرده اند خیلی خوب است و براي زندگيشان پولهاي زيادي خرج میکنند.

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

نكاتي از گزارش يك شاهد عيني ميانسال

تهران – قيام عاشورا

طيف گسترده جمعيت

در روز عاشورا ، جمعيت خيلي زيادي از ميانسالان و زنان بودند .

 

شعار هاي اصلي

اصلي ترين شعار اين ماه ماه خونه سيدعلي سرنگونه بود و خامنه اي قاتله ولايتش باطله بود . شعارهاي عليه احمدي نژاد و ... ديگر مطرح نبود .

 

تهاجم جوانها و پشتيباني مردم از آنها

نكته جالب در پل كالج اين بود كه برخلاف دفعات قبل كه با حمله گارديها در ميرفتيم ، اين بار وقتي گارديها حمله كردند ، جوانها سه بار به سوي آنها حمله ور شدند و مردم در اين مواقع دست زدند و هورا كشيدند . ما همه هرچيزي كه قابل كندن بود از دريچه هاي فاضلاب ، سيمانهاي اطراف آن ، سيمانهاي نيمه ساخته و سنگهاي سنگفرش زمين و ... هرچه بدستمان ميرسيد را دست به دست به جوانها ميرسانديم تا براي حمله و دفاع از خودشان استفاده كنند .

 

موزيك جنگ و صدا كردن دشمن

 من در زير پل كالج بودم كه ديدم صدايي شبيه صداي كوبيدن باتون به سپرهاي گارديها ميايد چون آنها در قيامهاي قبلي اين كار را ميكردند و فكر كردم گارديها دارند ميايند بعد ديدم كه جوانها و مردم همه شروع كرده اند به كوبيدن به هر فلزي كه در دسترس شان است و صداي خيلي بلندي ايجاد كرده بود . در اين جا بود كه صداي تيراندازي ها شروع شد و صدايش قطع نميشد.

 

تظاهرات در ترافيك

در خيابان فيشر آباد ترافيك شديد بودو روي  پل كريم خان جمعيت پر و انبوه بود . مردم از داخل ماشينهايشان شعار ميدادند و بوق ممتد ميزدند . ناگهان صداي بوق قطع شد و درهمان لحظه من ديدم كه يكي از لباس شخصيها به يك نفر گفت كه پلاكهارا بكن و يك مزدور غول پيكر با سرعت عجيبي پلاكهاي ماشينها را ميكند و با باتوم ماشينها را خرد ميكردند ماكه در آنجا گير افتاده بوديم مجبور بوديم هر خسارتي به ماشين را تا خروج از ترافيك بپذيريم چون هيچ راهي نداشتيم .

 

آزادسازي تهران از دست دشمن

 در نزديكيهاي خيابان ويلا كه بوديم ، از خانم پياده اي سوال كردم خانم چه خبر است ؟ او گفت شهر در دست مردم است .

 

قيام،  ظرف اطلاع رساني

مردم درحين تظاهرات وعده ميدان محسني و شام غريبان را باهم ميگذاشتند .

شب در ميدان محسني هم بوق زدن ممتد ، شعار اين ماه ماه خونه و ميكشم ميكشم آنكه برادرم كشت از همه بيشتر داده ميشد .

 

احساس شيرين انتقام از دشمن

عليرغم اينكه هر بار در اين قيامها سركوب ميشويم و كتك ميخوريم ولي احساس شكست نداريم بلكه از اينكه توانسته ايم به اين جانيان آزار برسانيم و از آنها انتقام بگيريم  ، احساس شيريني داريم كه آدم را بيشتر و بيشتر تشجيع ميكند كه در قيام شركت كند و آدم نميتواند خانه نشين شود . عليرغم اينكه درحال گريز هستيم ولي بهمديگر علامت پيروزي نشان ميدهيم و قضيه را ادامه دار ميبينيم.

سازش ناپذيري با مزدوران حتي بر سر دوربين

تهران – قيام عاشورا

يك هموطن از تهران چنين نقل ميكند :  روز عاشورا در تهران  يکي از دوستانم که در حين فيلمبرداري بوده كه يکي لز لباس شخصي ها به او گير ميدهد و دوربين او را ميگيرد .  در حيني که مزدور مربوطه داشته دوربين را مي برده,  مردم روي سر مزدور ميريزند  و دوربين را از او پس گرفته  و حسابي وي را گوشمالي مي دهند.

كلا در روز قيام عاشورا مردم هيچ سازشي با رژيم و مزدورانش نميكردند .

وحشت رژيم از مسلح بودن سربازان

اصفهان – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارشات رسيده ، رژيم حفاظت پادگان نزديك محله حسين آباد و سه راهي حكيم نظام را به سپاه تحويل داده است  و سربازان عادي را مرخص كرده است علت آن اينست كه از اينكه سربازان اسلحه ها را بردارند و به ميان مردم بروند وحشت دارند . در گذشته در اين پادگان تعداد زيادي سرباز حضور داشته و سيستم هوانيروز و آموزش چتربازي و نيز يكي از مهمترين پايگاههاي هواپيما هاي جنگي برقرار بوده است.

شرح درگيري و نجات يك دختر جوان

اصفهان – قيام عاشورا

روز عاشورا ، در اصفهان يك دختر 24 ساله   با يكي از دوستانش به حسين آباد اصفهان ميرود .  

او و دوستش شاهد بوده اند كه لباس شخصي ها يك پسر نوجوان را كه با آنها بر سر اين كه كجا ميرود و ... بگو مگو مي كرده , با باتوم به سروصورتش مي زنند . وقتي ميخواهند از پشت يك ماشين از صحنه عكس بگيرند توسط مزدوران رژيم مورد ضرب و شتم با باتوم و گاز اشك آور قرار مي گيرندو با لگد به سر و صورت و شكم شان ضربه مي زدند, آنها فقط جيغ مي كشيدند, بسيجي اي كه آنها را مي زده, كمي از بقيه دورتر بوده, در نتيجه دوستش از دست آنها فرار مي كند. ولي  اين دختر چشمانش ديگر جايي را نمي ديده,  فقط متوجه مي شود كه روي دست بلندش مي كنند و از ترس اينكه بدست مزدوران افتاده است , يكسره جيغ ميزده  و دردش را هم فراموش كرده بود . اما  بعد متوجه مي شود كه عده اي از مردم هستند كه وي  را از دست مزدوران نجات داده و كمكش كردند تا  به خانه اي كه درش را باز گذاشته بود,  منتقلش كنند.

خانواده اي كه نجاتش داده بودند  با دود سيگار و سوزاندن روزنامه و مقوا و ... كمكش مي كنند كه بتواند چشمانش را باز كند. از فرط شدت ضربات  توسط مزدوران بسيجي ديگر توان حركت نداشته, و از همانجا به خانواده اش زنگ مي زند تا او را بجاي ديگري منتقل كنند , بخصوص كه  موبايلش دست مزدوران رژيم افتاده بوده و نمي خواسته به خانه خودشان بر گردد .

روز بعد هم عليرغم ادرار خون به بيمارستان هم مراجعه نمي كند, به يك دكتر و سونو گراف آشنا مراجعه مي كند كه درمانش را دنبال مي كنند.

مردم به حمايت از دانشجويان دانشگاه فردوسي برخاستند

مشهد – ادامه قيام عاشورا – 14 دي

در اعتراض به حمله و دستگيري هاي وحشيانه در دانشگاه فردوسي در ايام محرم و عاشورا ، حوالي ساعت 18 روز دوشنبه 14 دي ، حدود 600- 700 نفر از مردم و دانشجويان در مقابل درب دانشگاه فردوسي دست به تظاهرات زدند . آنها شعارهاي تندي عليه ولي فقيه ميدادند . و مردم نيز هر لحظه به آنها افزوده ميشدند . گفته ميشود چون تظاهرات در بيرون دانشگاه بود ، نيروهاي سركوبگر كار چنداني نتوانستند و تظاهر كنندگان اساسا از صحنه خارج شدند .  

تظاهرات در چهار راه كالج در شب هفت شهدا

تهران – ادامه قيام عاشورا – 13 دي

در شب هفت شهداي قيام عاشورا، يكشنبه شب ، حدود 300 – 500 نفر از مردم و جوانان تهران ، در چهارراه كالج با شعار مرگ بر خامنه اي و  اين ماه ماه خونه سيدعلي سرنگونه ، اقدام به تظاهرات آني كردند . آنها جمع ميشدند شعار ميدادند و سريعا به كوچه هاي اطراف ميرفتند و مجددا اينكار را درجاي ديگري در اين ناحيه تكرار ميكردند و صداي خود را بلند تر ميكردند .

اسكناسهاي شعار نويسي شده – 15 دي

گفته ميشود در تهران درحال حاضر هيچ بانكي پولهاي نوشته شده را از مردم قبول نميكند و فقط دستگاههاي تبديل پول اتوماتيك كه تنها در تهران موجود است ، توسط مردم براي تعويض پول استفاده ميشود

شناسايي تصاوير مردم توسط رژيم

تهران – ادامه قيام عاشورا -15 دي
بنا به گزارش رسيده ، بعد از قيام عاشورا دستگيريهايي با شناسايي و مراجعه به منازل عده اي از قيام كنندگان توسط اطلاعات آخوندي صورت گرفته است.
علاوه بر اين تلويزيون رژيم براي ايجاد رعب بيشتر بطور مستمر اعلام ميكند كه هر كس كه فيلم و عكس از قيام دارد ، آنها را جهت شناسايي قيام كنندگان به رژيم تحويل بدهد .

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

ادامه اعتراضات در دانشگاه شهر كرد – 13 دي

يكي از دانشجويان دانشگاه شهركرد گفت ما هفته اي سه بار تجمع اعتراضي داريم. مزدوران رژيم مي ريزند و مي زنند و دستگير مي كنند,  ولي ما ادامه مي دهيم. 

ادامه اعتصاب در دانشگاه نجف آباد – 13 دي

در دانشگاه نجف آباد دانشجويان به دانشگاه مي روند ولي  كلاسهاي درس را تشكيل نمي دهند و كلاسها تعطيل است. يكي از دانشجويان مي گفت كه هر هفته جمع مي شويم و اعتراض مي كنيم.

به نظر مي رسد امتحانات پايان ترم كه علي القاعده بايستي در اين زمان برگزار شود, برگزارنشود.

ادامه حكومت نظامي اعلام نشده و اعتراضات شبانه

اصفهان - ادامه قيام عاشورا – 13 دي
 

از ساعت 8 شب به بعد منطقه حسين آباد اصفهان همچنان در حكومت نظامي است و رفت و آمدها را كنترل مي كنند. مردم را حتي كسانيكه عابر پياده هستند را مي گيرند و اذيت مي كنند تا ايجاد فضاي رعب و وحشت كنند.

شبها خيلي كنترل است. ميگويند هر شب از پشت بام ها صداي مرگ بر ديكتاتور مي آيد.

مزدوران بسيجي به هر تجمع جوانان در خيابانهاي شهر , حمله مي كنند و آنها را مي زنند و با موتور و يا .... دستگير كرده و مي برند. يا مردم كه جمع مي شوند,  تعداد زيادي لباس شخصي بين آنها مي آيند و از آنها  عكس مي گيرند و تا شلوغ مي شود,  آنها را مي گيرند.

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

حكومت نظامي اعلام نشده – 12 دي

شاهين شهر و اصفهان – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده ، از بعد ازقيام عاشورا در شاهين شهر و اصفهان،  مغازه ها تا ساعت 2030  شب تعطيل مي كنند . در حاليكه تا قبل از آن  معمولا مغازه ها تا ساعت 2130 و بعضا تا دیروقت شب کار می کردند.

تك تيرزنها سر بچه هاي مجاهدين را نشانه ميگرفتند

تهران – قيام عاشورا – 6 دي

گزارش يك شاهد عيني قيام عاشورا ازتهران :

درخيابانها روي بلندي ها تک تير زنهايي از اطلاعاتي ها گذاشته بودند که بچه هاي مجاهدين را از ناحيه سر بزنند بخاطر همين است که اکثر کشته شدگان از ناحيه سر هستند، البته « مردم ديگه از هيچي نمي ترسند !».

گزارش يك شاهد عيني ازروز چهاردهم محرم در تهران

ادامه قيام عاشورا – 10 دي - پنجشنبه
- روز پنجشنبه 10 دي,  ساعت 12  ازميدان سعادت آباد تهران شروع كردم. همه جا  پر از نيروهاي گارد بود, . در پاسخ اينكه چه خبر است , فقط فحش مي دادند.
 
- يك زن دلاور در حاليكه ميوه خريده بود و در حال بازگشت به خانه بود, در مقابل مزدوران رژيم ايستاد, به او گفتند برو, گفت اگر نروم چكارم مي كنيد؟, با وجود تمامي تهديدها, خيلي سر نترسي داشت .
 
- يك دختر 22 ساله با ديدن گارد به من گفت ماهواره ها قطع است تظاهرات كجاست كه برويم؟ من گفتم تظاهرات در تمامي ميادين تهران است. با  اين همه ايجاد وحشت,  باز جوانان مقاومت مي كنند.
 
- بعد ازظهر پنجشنبه كه به  بهشت زهرا رفته بوديم,  پر از نيروهاي ويژه گاردي بود, اجازه رفتن به قطعه شهدا را به من ندادند, مسخره اينكه حتي قطعه شهداي خودشان هم امن نبود و پر از مزدوران رژيم شده بود.
 

- بعد از آن به ميدان انقلاب رفتم, ميدان آزادي و...  انگار همه مردم به بيرون از خانه هايشان آمده بودند, پياده يا با ماشين, گاردي هاي رژيم در تمامي خيابانها با امكانات و تجيهزات كامل نظامي, موتورها و لباسهايي جديد, حضورداشتند و فقط رژه رفته و عربده كشي مي كردند, عموم مردم به آنها لعن ونفرين مي كردند و با موبايل هاي خود به همديگر خبر مي دادند كه شهر حكومت نظامي است.

با ديدن تو در سي ان ان افتخار ميكنيم

تهران – ادامه قيام عاشورا – 12 دي

يك هموطن از تهران ، با ديدن تصوير يكي از اقوام  خود در خارج از ايران در سي ان ان  كه در حمايت از قيام بزرگ عاشورا ، شعار ميداده ، براي او پيام ميفرستد كه تو باعث افتخار همه ما هستي و ما به فعاليت تو احتياج داريم كه با صداي بلند صداي مردم ما را ميرساني .   

يك بسيجي در آتش انداخته شد

تهران – قيام عاشورا – 6 دي

بنابه گزارش يك شاهد عيني از قيام عاشورا در تهران ، سر يكي از كوچه هاي نزديك ميدان آزادي مردم يك بسيجي را با انداختن در آتش به سزاي جناياتش رساندند .

يك گوشه از جنايات هولناك در عاشورا

تهران -  ادامه قيام عاشورا – 10 دي

يك پدر زحمتكش در تهران دو فرزند دختر و پسرش در جريان درگيريهاي قيام عاشورا مجروح ميشوند . پسرش را كه بشدت مجروح شده بود ، دوستان پسر از بيمارستان فراري داده و به منزل اقوام ميبرند . پدر بدنبال دخترش كه صورتش با قمه شكافته شده بود به بيمارستان ميرود ووقتي بيمارستان را پر از مزدوران رژيم ميبيند ، متوجه ميشود كه دخترش دستگير شده است در همانجا به همراهش ميگويد زانوانم  سست شده و بر زمين ميافتد و تا رسيدن به درب بيمارستان ، جان ميسپارد!