۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

16آذر – فراخوان مجدد دانشگاه تهران

تهران – 11 آذر – دانشجويان متشكل در « كميته برگزار كننده 16 آذر » از دانشگاه تهران ،طي اطلاعيه جديدي اعلام نمودند كه « براي احقاق حقوق از دست رفته ملت ايران روز 16 آذر همگام با ملت ايران در جلوي دانشگاه تهران تجمع كرده و خواهان آزادي دانشجويان و ديگر زندانيان سياسي ميشويم »

وضعيت بازار تهران روز پنجشنبه

تهران – 11 آذر – از ساعت 9 تا 12 ظهر وضعيت بازار تهران از اينقرار گزارش شده است :

بازار ارز و صرافها : 49% بسته ، 51% باز

بازار طلا و جواهر : 50% باز ، 50% بسته

بازار كفش و چرم : 71% باز، 10% بسته ، 19% نيمه باز

بازار لباس و پارچه : 75% باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

وزارت بهداري دشمن بيماران

تهران – 11 آذر – بنا به گزارش هموطنان از تهران ، يك نوع قرص مخصوص بيماري كبد كه فاسد بوده وتاريخ مصرف آن تمام شده بوده است ، توسط وزارت بهداري در بين داروخانه ها توزيع شده است . در دو هفته گذشته كه اين دارو به فروش رسيده است ، تعداد زيادي از مصرف كنندگان آن با ابتلا به بيماريهاي خطرناك جديد در بيمارستانها بستري شده اند .

 

افزايش ناگهاني كودكان كار

تهران – 11 آذر – در روزهاي اخير قيمت گوجه فرنگي از كيلويي 1750 تومان به 3000 تومان رسيده است . بنا به همين گزارش در يكي دو ماه اخير تعداد كودكان دستفروش بسيار افزايش يافته است و قبلا كه در سر هر چهارراه يك الي دو كودك دستفروش گل و آدامس و ... به ماشينها براي خريد التماس ميكردند ، هم اكنون در سر هر چهار راه 8-9 كودك در ميان ماشينها سرگردان و درحال التماس هستند .

باندهاي جنايتكار نيرو انتظامي

شهركرد – 7 آذر – يك باند جنايتكار فاسد 4 نفره ازنيروي انتظامي كه افرادي از 25 ساله تا 40 ساله در ميان آنها هستند ، دختران را ازشهركرد ربوده و سپس در ويلايي در اطراف آتشگاه اصفهان ، آنها را مورد تجاوز قرار ميدادند . اين باند اخيرا توسط ساير عوامل انتظامي لو رفته و دستگير شدند . گفته ميشود كه 15 دختر تا كنون از قربانيان اين باند بوده اند . رژيم و سركردگان نيروي انتظامي سعي د رمخفي كردن اين موضوع از ترس خشم مردم و خانواده هاي قربانيان را دارند .و فعلا اعضاي باند را براي ظاهرسازي خلع لباس كرده و از نيروي انتظامي اخراج كرده اند.

فضاي امنيتي در تهران

تهران -11 آذر – فضاي امنيتي در تهران بويژه در اطراف دانشگاه تهران بسيار شديد گزارش شده است . از ميدان آزادي تا دانشگاه در خيابان آزادي و انقلاب ، ماشينهاي پژو مشكي مزدوران لباس شخصي و اطلاعاتي جابجا مستقر هستند . همچنين در ميدان ولي عصر و ميدان تجريش نيز حضور اين مزدوران  گزارش شده است .

۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

جنايت نيروي انتظامي در متروي طالقاني

تهران – 7 آذر – روز يك شنبه 7 آذر در ساعت 18 در ايستگاه متروي طالقاني طي يك درگيري بين مردم و نيروي انتظامي ، مردم شعار مرگ بر نيروي انتظامي و نيرو انتظامي برو گمشو سردادند . در جريان اين درگيري مزدوران لباس شخصي يك جوان 25 ساله را از بالاي پله هاي ايستگاه به پايين پرتاب كردند . اين جوان كه بيهوش شده بود توسط مردم به بيمارستان منتقل شد و از سرنوشت وي خبري نيست .

شعار مرگ بر ديكتاتور در اراك

اراك – 29 آبان – درساعت 1500 روز شنبه 29 آبان در خيابان پيروزي در مقابل بيمارستان وليعصر اراك كه در نزديكي دانشگاه نيز ميباشد ، طي يك درگيري با حراست بيمارستان و مزدوران انتظامي ، مردم شعار مرگ بر ديكتاتور و نيرو انتظامي برو گمشو سر دادند .

علت اين درگيري ، ممانعت مزدوران از ورود بستگان يك مجروح بستري به بيمارستان بود ، كه در درگيري با نيرو انتظامي زخمي شده بود .

تجمع اعتراضي ماهيگيران محروم

بندر انزلي – 8 آذر – در ساعت 11 صبح روز دوشنبه ، درحدود 80 نفر از ماهيگيران محروم وزحمتكش بدليل عدم دريافت سه ماه حقوق خود در مقابل شركت شيلات تجمع اعتراضي بر پا كردند . پس از ساعاتي ، مزدوران انتظامي اين تجمع را با زور متفرق كردند.

كمبود آب آشاميدني در تهران

تهران – 10 آذر – به گزارش رسيده از هموطنان شبها در شمال تهران آب آشاميدني منازل بشدت كم ميشود بنحوي كه عملا امكان استفاده از آن نيست .  شايع است كه آب رودخانه هايي مانند جاجرود و كرج كه از منابع تامين آب تهران ميباشند ، براي مصارف ديگري تغيير مسير داده شده است و كمبود فعلي ناشي از آن است .

سانسور آگهي هاي روزنامه ها

تهران – آذر ماه – به گزارش رسيده از منابع روزنامه نگاري ، طي يك ابلاغيه محرمانه به روزنامه ها ، رژيم مقرر كرده است كه درخواستهاي  آگهي  چاپي بايد 3 روز قبل از انتشار به ايميل اداره نظارت بر مطبوعات ارسال شود تا صحت آن آگهي مورد تحقيق قرار گيرد .

۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

16آذر – دانشگاه تبريز

تبريز – 9 آذر – دانشجويان دانشگاه تبريز در حمايت از فراخوان دانشجويان دانشگاه تهران براي تجمع در 16آذر ، طي اطلاعيه اي به تجمع در ساعت 0930 در مقابل درب دانشگاه تبريز در روز 16 آذر فراخوان دادند.

جو امنيتي يك هفته اخير در رشت

رشت – هفته اول آذر – در هفته اخير جو امنيتي رشت توسط رژيم تشديد شده است . شبها در ورودي رشت از سمت قزوين با تك باندي كردن جاده ، يك پست بازرسي داير شده و كليه ماشينها بازرسي ميشوند . همچنين درخيابان هايي مانند خيابان تختي نيز مزدوران انتظامي شبها پست بازرسي داير ميكنند .

گزارش وضعيت بازار تهران روز سه شنبه

تهران – 9 آذر – از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار تهران از اينقرار بود :

بازار طلا و جواهر  60% ، بازار صرافها و ارز  50% باز ، بازار كفاشها 70% و بازار پارچه و كت وشلوار 75% بازبودند .

كيفيت ماشينهاي آتش نشاني

تهران – 9 آذر – به گزارش رسيده رژيم از تركيه تعدادي ماشينهاي آتش نشاني خريداري كرده است كه خريدار يكي از شركتهاي وابسته به سپاه پاسداران بوده است . به گفته متخصصين اين ماشينها همه دست دوم و مستعمل ميباشند درحاليكه فروشنده ، آنها را به قيمت ماشين نو ، به سپاه فروخته است .

۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

وضعيت بازار تهران روز دوشنبه

تهران – 8 آذر – از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار به اين شرح گزارش شده است :

بازار صرافها:               50% باز ، 50% بسته

بازار طلا و جواهر :        55% باز ، 45% بسته

بازار كفش و چرم :       70%باز ، 10%بسته ، 20% نيمه باز

بازار پارچه و كت شلوار: 75%باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

سبزه ميدان :              70%باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

ادامه اقدامات رژيم در وحشت از خيزش 16 آذر

تهران – 8 آذر – بنا به خبر رسيده از هموطنان ، شركت اتوبوسراني واحد تهران براي 16 آذر قصد دارد تعداد اتوبوسها را به بهانه تحت تعمير بودن كاهش بدهد . كاركنان شركت واحد و راننده ها معتقدند با توجه به اين كه بتازگي بخشي از اتوبوسهاي شهري جديدا وارد كار شده اند ، بحران تعميرات كذب محض است .

 

بنا به خبر ديگري براي تسهيل در سركوب خيزش 16 آذر ، رژيم قصد دارد خيابانهاي اصلي اطراف دانشگاه تهران را در روز 16 آذر ، يك طرفه كند .

سلطه مافياي سپاه بر راههاي آبي

تهران – 8 آذر – بنا به خبري از درون سپاه ، 85 شهر بندري و اسكله و حتي اسكله هاي كور در روستاها نيز در كنترل شركتهاي وابسته به مافياي تجاري سپاه پاسداران قرار دارد . سپاه با استفاده از اين امكانات دست به قاچاق انواع كالاها ميزند .

صنعت پتروشيمي در معرض ورشكستگي

تهران – 8 آذر – به اعتقاد كاركنان و متخصصين پتروشيمي ، در 6 ماه گذشته رژيم بلايي به سر صنعت پتروشيمي ايران آورده است كه تمامي كارخانه هاي اين صنعت در معرض ورشكستگي قرار گرفته اند . علت اصلي اين امر توليد بنزين توسط اين كارخانه ها و راكد شدن توليدات پتروشيمي است .

پايگاه اطلاعاتي جديد در كيش

كيش – 8 آذر – به گزارش دريافتي از شاهدان ، رژيم در حال ساختن يك ساختمان بزرگ براي فعاليتهاي جاسوسي و اطلاعاتي خود در اين جزيره ميباشد .

تاكيد بر فراخوان 16 آذر

تهران – 8 آذر – كميته دانشجويان دانشگاه تهران طي اطلاعيه جديدي ، با اعلام اينكه « اراده تجمع شما براي آزادي و دمكراسي در ايران است » ، مجددا به تجمع روز 16 آذر در مقابل درب دانشگاه فراخوان داده است .

شيراز – 8 آذر – دانشجويان دانشگاه شيراز در اعلام همبستگي با دانشجويان دانشگاه تهران براي تجمع در روز 16 آذر ، اعلام كردند كه در همان روز و ساعت ( 16آذر ساعت 0930 صبح ) در مقابل درب ورودي دانشگاه خود تجمع خواهند كرد .

كرايه سانديس خور براي عاشورا

ساوه – 8 آذر – بنا به خبر رسيده ، رژيم قرار است بسيجيهاي ساوه و روستاهاي اطراف آن را بعنوان هيئت عزاداري به تهران منتقل كنند . اين موضوع از هم اكنون به اين مزدوران اطلاع داده شده است تا خود را آماده كنند .

ادامه بازرسي مسافرين خارج از كشور

تهران – 8 آذر – بازرسي مسافرين در بيرون فرودگاه موسوم به خميني توسط مزدوران لباس شخصي همچنان ادامه دارد . به گزارش هموطنان ، اين مزدوران همه مسافرين يا كساني كه به آنها مظنون هستند را موقع خروج از فرودگاه به اتاقي كه در بيرون براي اينكار اختصاص داده شده از نو بازرسي ميكنند

توزيع دلار تقلبي

تهران- 8 آذر – به گفته شاهدان در تهران دلار تقلبي توزيع شده است و همه مردم نيز ميدانند كه اينكار خود رژيم است .

تشديد بازرسيهاي شبانه

تهران – 8 آذر – به گزارش رسيده از هموطنان در آستانه ماه محرم و 16 آذر شبها پستهاي بازرسي با برخوردهاي غير انساني و توهين آميز توسط مزدوران انتظامي در ميدان تجريش و جاده آرامگاه داير شده است.

حراج اموال شاه عبدالعظيم

شهرري – 8 آذر – به گزارش رسيده رژيم مغازه هاي متعلق به آستان امامزاده شاه عبدالعظيم را كه در محوطه بازار صحن و اطراف آن قرار دارند را به ايادي خودش به قيمتهاي خيلي ارزان كرايه داده است .

صف خريد شير

تهران – 8 آذر – به گزارش رسيده از هموطنان ، تهيه شير پاستوريزه بدليل حذف يارانه ها با ازدحام و صفهاي انتظار همراه شده است .

سدكرج در معرض شكستن

كرج- 8 آذر – بنا به خبر رسيده ، در اثر عدم رسيدگي به سد كرج ، ديواره اصلي اين سد انحراف پيدا كرده است و عليرغم هشدارهاي بسيار كاركنان و متخصصان ، رژيم تا كنون هيچكاري براي ترميم اين سد انجام نداده است . فروريختن اين سد يك فاجعه ايجاد خواهد كرد .

تقويت لجستيكي سپاه پاسداران

تهران – 8 آذر – به گزارش رسيده از لجستيكي سپاه پاسداران در هفته جاري ، خودروهاي گشت شهري و خودروهاي جابجايي نيروي سپاه درحال تعويض و تبديل به احسن ميباشد .

درگيري مسلحانه در اتوبان قم

قم- 7 آذر – در ساعت 1030 صبح روز يك شنبه در اتوبان قم كه پست بازرسي مزدوران بسيج و انتظامي برقرار شده است يك درگيري مسلحانه صورت گرفت و حداقل 5 نفر زخمي شدند . بگفته شاهدان بدليل مسدود كردن منطقه توسط رژيم ، جزييات بيشتري از علت اين درگيري روشن نيست. ولي تردد آمبولانسها و صداي تيراندازي روشن ميسازد كه در محل همين پست بازرسي درگيري صورت گرفته است . 

۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

وضعيت بازار تهران روز يك شنبه

تهران – 7 آذر – از ساعت 9 تا 12 روز يك شنبه وضعيت بازار تهران به اين شرح بوده است :

بازار صرافها :             50%باز ، 40% بسته ، 10% نيمه باز

بازار طلاجواهر :         55%باز ، 30%بسته ، 15% نيمه باز

بازار كفش وچرم:       70%باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

بازار پارچه و كت شلوار : 70% باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

سبزه ميدان :            75%باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

گراني آتي نان در تهران

تهران – 7 آذر – در تهران شايع است كه نان هم قرار است كه گران شود ولي هنوز خبري نيست. به گفته هموطنان باتوجه به گران شدن دارو ، به احتمال زياد نان هم گران خواهد شد .

تشديد وضعيت امنيتي در آستانه محرم و 16آذر

تهران – 7 آذر – به گزارش رسيده در خيابانهاي انقلاب ، مصدق ، ميدان ولي عصر ، روبروي دانشگاه تهران ، كوي دانشگاه تهران ، ميدان امام حسين و اطراف ميدان آزادي مزدوران اطلاعاتي و انتظامي رژيم مستقر هستند .

شبها در ورودي اتوبان كرج در محل اخذ عوارض پستهاي بازرسي داير ميباشدو خودروها و مسافرين آنها بازرسي ميشوند .

اخيرا بدليل افزايش شعارنويسي در ايستگاههاي مترو ، حضور مزدوران پياده در اين ايستگاهها نيز مشاهده شده است .

حضور مزدوران امنيتي در ميدان راه آهن نيز گزارش شده است .

بنا به گزارش ديگري شنبه شب در ساعت 2030 عده اي 35 نفره از مزدوران انتظامي در وسط ميدان ونك تجمع كرده بودند .

وضعيت رودخانه كارون اهواز

اهواز – 7 آذر – به گزارش رسيده ، رودخانه كارون از زمان جنگ ببعد لايروبي نشده است و به همين دليل بوي تعفن ناشي از آن هميشه در فضاي اهواز پراكنده است . در تابستان گذشته عده زيادي از مردم محروم اين شهر براثر حشرات ناقل بيماريهاي مختلف كارون ، بيمار شدند .

چپاول محصولات ذوب آهن

اصفهان – بنا به گزارش رسيده از ذوب آهن اصفهان بخشي از توليدات اين كارخانه مانند آرماتور و ساير آهن آلات، توسط سردمداران چپاولگر اين كارخانه، مخفيانه در بازار آزاد بفروش ميرسد .

۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

نام يكي از سركردگان فاجعه كوي دانشگاه

تهران – 6 آذر – به گزارش رسيده ، اسم يكي از سركردگان اصلي در جنايت وحشيانه در كوي دانشگاه در خرداد 88 ، پاسداري بنام فرهاد ارجمندي ميباشد .

سپاه موسوم به ولي امر

تهران- 6 آذر – مسوليت حفاظت ازخامنه اي بعهده سپاه موسوم به ولي امر ميباشد . مقر اين سپاه در مجموعه موسوم به مطهري در ميدان پاستور است . فرمانده اين سپاه سردار نجات كار نام دارد .

بحران در صنعت چاي ايران

شمال ايران – آذر ماه – به گزارش دريافتي از منابع چايكاري در ايران ، در 6 ماه اخير وضعيت فروش چاي ايران بشدت تنزل كرده و به صفر رسيده است . علت اين امر اينست كه رژيم چاي تقلبي از پاكستان و هند با قيمت ارزان وارد ميكند و چاي مرغوب ايران ميداني براي عرضه ندارد . از همين رو چايكاران ايران با وضعيت بحراني اي مواجه هستند .

لباس مخصوص خانمها با حجاب

تهران – 6 آذر –رژيم براي پوشش خانمهايي كه كاركنان مراكز علمي و دانشگاهي ميباشند ، يك لباس مخصوص با حجاب طراحي كرده است كه به اجبار بايد آن را بپوشند .

شركت داتك

تهران – 6آذر – به گزارش رسيده شركت اينترنتي داتك واقع در خيابان ابن يمين تهران ، وابسته به سپاه پاسداران ميباشد و كليه كساني كه با اين شركت كار يا مراجعه ميكنند ، زير اطلاعات و كنترل سپاه پاسداران قرار ميگيرند .

چپاول توسط فناوري اطلاعات و ارتباطات

تهران – 6 آذر – به گزارش رسيده پاسداري بنام رضا تقي پور از سردمداران ارگاني بنام « فناوري اطلاعات و ارتباطات » در مخابرات تحت سلطه ي سپاه پاسداران ، با پيشفروش سيم كارتهاي اپراتور سوم كه قراربود در 6 ماه اول سال جاري به بازار بيايد وهنوز به بازار نيامده ، ميزان هنگفتي پول به جيب زده است .

گراني ناگهاني دارو

تهران – 6 آذر – به گزارش رسيده گراني ناگهاني دارو در تهران ، بدليل عدم پرداخت سوبسيد به داروخانه توسط رژيم ميباشد .

تحصن كارگران شهرداري رشت

رشت- 6 آذر – روز شنبه همه كارگران شهرداري رشت ، در مقابل استانداري اين شهر در اعتراض به عدم دريافت 4 ماه حقوق خود تحصن كردند.

وضعيت بازار تهران روز شنبه

تهران – 6 آذر – از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :

بازار صرافها :              50% باز، 40% بسته ، 10% نيمه باز

بازارطلا و جواهر :         50%باز ، 35%بسته ، 15% نيمه باز

بازار كفش و چرم :       70% باز ، 20% بسته ، 10% نيمه باز

بازار پارچه و كت شلوار: 75%باز ، 10%بسته ، 15% نيمه باز

سبزه ميدان :                70%باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

مزدوران اطلاعاتي مقابل كوي دانشگاه

تهران – 6 آذر – به گزارش رسيده حضور مزدوران اطلاعاتي در يك ماشين پژوي سياه همچنان در مقابل درب كوي دانشگاه تهران ادامه دارد .

مرگ هزاران ماهي و آبزي در مرداب انزلي

انزلي – 6 آذر – به گزارش رسيده در اثر عدم لايروبي مرداب انزلي در دو هفته گذشته ، هزاران ماهي و آبزي و مرغابي مرده بر سطح آب مرداب شناور شدند.

دستگيري يك جوان درمقابل دانشگاه

تهران – 6 آذر – مرد جوان 24 -25 ساله اي در مقابل درب ورودي دانشگاه تهران بر روي يك ملحفه ، تعدادي كتاب چيده و آنها را ميفروخت . مزدوران حراست دانشگاه ابتدا او را كتك زدند و بعد هم تحويل مزدوران امنيتي رژيم دادند .

اخاذي از فرط فشار فقر

تهران- 6 آذر – يك مرد در ميدان ونك با قمه مردم را تهديد كرده و از آنها پول ميگرفت و اينكار را تا يك ساعت ادامه داد و بعد از يك ساعت انتظامي آمده و او را دستگير كرد و برد .