۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

شعارنويسي در ايستگاه هاي مترو

تهران -27 آبان - به گزارش رسيده ، روز پنجشنبه در ايستگاههاي مترو قلهك و گلبرگ و دردشت شعارهاي جديدي بر تابلوها و ديوارها نقش بسته بود كه توجه مسافران مترو را بخود جلب كرده بود . و موضوع بحث و صحبت در ايستگاه و داخل واگنها شده بود . اين شعارها عبارت بود از :
فرياد هر ايراني ـ درود بر رجوي - مرگ بر خامنه اي
دانشجويان قهرمان ايران ، ارتش آزاديبخش ملي آماده قيام است - هواداران مجاهدين خلق - 16 آذر يادت نره  

۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

نيروي انتظامي برو گمشو!

تهران - 27 آبان - در ساعت 1630 روز پنجشنبه در خيابان انقلاب در نزديكي ميدان فردوسي ، مزدوران انتظامي دو جوان را به بهانه اينكه مزاحم خانمها شده اند دستگير كرده بودند و مقاومت آن دو جوان موجب درگيري و تجمع وحمايت مردم از آنها شد . حتي خانمهايي كه مزدوران مدعي مورد مزاحمت واقع شدنشان بودند نيز به دفاع از جوانها ايستاده بودند و ميگفتند كه آنها فقط يك سوال كرده اند و مزدوران دروغ ميگويند . در اين حين جمعيت به نزديك 100 نفر رسيده بود . دو نفر ازته جمعيت تجمع كننده شعار دادند « نيروي انتظامي برو گمشو » و جمعيت بلافاصله و يك صدا اين شعار را تكرار كرد . به محض شنيدن صداي شعار ، به مصداق جن و بسم الله ، مزدوران انتظامي پا بفرار گذاشتند .  

درگيري ماهي فروشان با انتظامي

رشت - 27 آبان - ساعت 1500 روز پنجشنبه مزدوران انتظامي براي عده اي از ماهي فروشان محروم به بهانه هاي واهي مزاحمت ايجاد كرده و مانع از انتقال ماهي ها با وانت به بازار تره بار شدند . ماهي فروشان محروم به مقاومت در مقابل زورگويي مزدوران پرداخته و ساير مردم نيز به كمك آنها آمدند .حدود 150 نفر از مردم با حمايت از مقاومت ماهي فروشان ، شر مزدوران انتظامي را كم كرده و آنها را فراري دادند .

۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

پخش اعلاميه 16 آذر در سينما شهر قصه

تهران- 25آبان - روز سه شنبه در سينما شهر قصه حين نمايش فيلم ناگهان ساير يك نفر بر روي پرده سينما ظاهر شد و موجب قطع نمايش فيلم و اعتراض تماشاچيان شد . در همين لحظه با روشن شدن چراغهاي سينما تماشاچيان با دهها تراكت و اعلاميه كه برروي صندليها و كف سينما ريخته شده بود مواجه شده و همه مشغول خواندن آنها شدند .
پس از 20 دقيقه از اين واقعه مزدوران وحشتزده اطلاعاتي سر رسيدند و اقدام به بازرسي بدني كليه تماشاچيان نمودند. 
بر روي تراكتها و اعلاميه ها نوشته شده بود :
شانزده آذر روز دانشجو ، روز جنبش براي آزادي- دانشجويان قهرمان مجاهدين خلق ايران آماده قيام است 
درود بر مسعود و مريم رجوي نابود بادحكومت ارتجاع - پيروزي نزديك است آزادي نزديك است 
هواداران مجاهدين خلق - 16آذر ، روز عاشورا 

شعارنويسي 16آذر در دانشگاه هنر

تهران- 25آبان - به گزارش رسيده  روز سه شنبه حداقل در 5 نقطه در غذاخوري و كافه تريا وسرويسهاي عمومي اين دانشگاه شعارنويسي و نصب تراكت هاي جديد در فراخوان به 16 آذر و حمايت از مجاهدين ، توجه دانشجويان را جلب كرده بود . بر روي يكي از تراكتهايي كه بر در ورودي چايخانه اين دانشگاه نصب شده بود ، نوشته شده بود « درود بر مسعود رجوي ، نابود باد حكومت ارتجاع - 16 آذر روز دانشجو » . بنا به همين گزارش مزدوران وحشتزده حراست وقتي استقبال دانشجويان از اين تراكت را ديدند سريعا اقدام به كندن آن كردند . 

وضعيت بازار تهران

تهران - 25 آبان - براساس گزارش شاهدان از ساعت 9 الي 12 سه شنبه وضعيت بازار از اينقرار بوده است :
بازار كفش وچرم : 75%باز ، 15% بسته ،10%نيمه باز
بازار پارچه و كت و شلوار و پاساژ قائم : 70% باز ، 10% بسته ، 20%نيمه باز
بازار طلا وجواهر : 75% باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز
سبزه ميدان : 80%باز ، 10%بسته ، 10% نيمه باز

باتون هاي مزدوران حراست

تهران - 25 آبان - براساس گزارش رسيده بتازگي مزدوران حراست دانشگاه به باتونهاي كوتاهي مجهز شده اند كه در زير لباسهايشان مخفي است .

حمله به تجمع دانشجويان علوم پزشكي

تهران - 25 آبان -مزدوران اطلاعاتي با حمله به دانشجويان علوم پزشكي اين تجمع اعتراضي را بهم زده وبه همه آنها اخطار دادند كه حق تجمع ندارند .

۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

خشم مردم و نجات هموطن خود

تهران - 11 آبان - به گزارش رسيده از هموطنان ، مزدوران انتظامي درخيابان وصال شيرازي دو مرد ميانسال را دستگير كرده و بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند . مردم محل كه از اين حركت مزدوران به خشم آمده بودند دخالت كرده و آنها را از دست مزدوران نجات دادند .  

درگيري وتشنج در دانشگاه هنر

تهران - 23 و 24 آبان - در روزهاي يك شنبه و دوشنبه جو دانشگاه هنر متشنج گزارش شده است . بنابه اين گزارش روز يك شنبه ساعت دو ونيم بين دانشجويان ومزدوران حراست در صحن دانشگاه درگيري صورت گرفت و دانشجويان مزدوران حراست را هو كردند . اين درگيري در پي اعتراض به اقدامات ضدعلمي و سركوبگرانه مزدوران حراست توسط دانشجويان درگرفت .
بنا به يك گزارش ديگر روز دوشنبه صبح نيز در سالن دانشگاه هنر بين دانشجويان مخالف رژيم و بسيجيهاي دانشجو نما يك درگيري فيزيكي رخ داد كه طي آن دو تن از دانشجويان زخمي شدند .

روزه سكوت به مناسبت 16 آذر

تهران - 24آبان - به گزارش دريافتي از ساعت 9 صبح روز دوشنبه ، دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در جلسات درس سكوت كامل اختيار كرده و هر نوع سوال و جواب را به نشانه اعتراض تحريم كرده اند . آنها اعلام كرده اند كه به اين حركت خود تا 16 آذر ادامه خواهند داد. 

درگيري و دستگيري در دانشگاه علوم پزشكي

تهران - 23آبان - روز يك شنبه در مقابل درب اصلي دانشگاه علوم پزشكي ، 8 نفر از دانشجويان معترض بجرم نشستن بر روي زمين بعنوان تحصن ، دستگير شدند . همچنين 3 دانشجو نيز به همين جرم بشدت توسط مزدوران اطلاعاتي مضروب شدند .

وضعيت بازار تهران در روز دوشنبه

تهران - 24 آبان - از ساعت 9 تا 12 روز دوشنبه ، وضعيت بازار به قرار زير گزارش شده است
بازار كفش و چرم : 65%باز ، 15% بسته ، 20%نيمه باز
بازار پارچه وكت و شلوار و پاساژ قائم و تيمچه هاي مربوطه : 75%باز ، 15%بسته ، 10%نيمه باز
بازار طلاو جواهر : 70%باز ، 15%بسته ، 15%نيمه باز

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

انفجار يك مخزن بنزين در مهرآباد

تهران - 22 آبان - در 0045 نيمه شب صداي انفجار مهيبي از ناحيه آزادي مهرآباد شنيده شد . در تحقيقاتي كه توسط مردم محلي انجام شد ، معلوم شد كه يك مخزن بزرگ بنزين در فرودگاه مهرآباد منفجر شده است َ.