۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

پخش هزاران تراكت در فراخوان به عاشورا

تهران – 20 آذر – به گزارش شاهدان از منطقه ستارخان ، عصر روز شنبه هزاران تراكت فراخوان به عاشورا در اين منطقه پخش شد . بر روي اين تراكتها شعار « مرگ بر اصل ولايت فقيه » با امضاي « دانشجويان هوادار اشرف »  نوشته شده بود .

مرگ بر اصل ولايت فقيه - فراخوان به عاشورا

تهران – 20 آذر – به گزارش رسيده از بهجت آباد روز شنبه هزاران قطعه اورا تبليغي كوچك و سبك بر فراز خيابان حافظ به پرواز درآمده و توجه مردم را جلب كرده بود. بر روي يكي از اين اوراق به مناسبت سالگرد شهداي قيام عاشوراي 88 ، فراخوان به قيام در عاشوراي 89 با شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه داده شده بود .  

جلسه هماهنگي در وزارت كشور براي عاشورا

تهران – 18 آذر – بنا به خبر رسيده روز پنجشنبه ساعت 10 صبح جلسه اي در ساختمان وزارت كشور در خيابان فاطمي تهران ، درمورد مقابله با خيزشهاي مردمي در ايام تاسوعا و عاشورا برگزار شد . در اين جلسه وزير كشور ، استانداران و شهردار تهران حضور داشتند . يكي از اصلي ترين موضوعات، هماهنگي ها براي سركوب توسط انتظامي و بسيج بود .

انتقال سانديسخورها به تهران

تهران – 18 آذر – به گزارش رسيده ازشاهدان ، روز پنجشنبه تعداد زيادي اتوبوس از تعاونيهاي مختلف اتوبوسراني ، مزدوران سانديسي را از شهرهاي ديگر به محلي در منطقه ورزشگاه آزادي منتقل كردند . اين مزدوران براي سركوب در روزهاي تاسوعا وعاشورا ، در شكل هيئتهاي عزاداري قرار است در شهر بچرخند .

تظاهرات 16 آذر دانشگاه آزاد رشت

رشت – 16 آذر – به گزارش رسيده در دانشگاه آزاد رشت ، تظاهرات روز دانشجو با شعار مرگ بر ديكتاتور در ساعت 0930  شروع شد . با ورود گله 200 نفره از مزدوران بسيجي از درب اين دانشگاه ، درگيري بين دانشجويان و مزدوران در مقابل درب دانشگاه صورت گرفت كه طي آن 5 تن از دانشجويان زخمي شدند . اين تظاهرات و درگيري با مزدوران تا ساعت 14 ادامه داشت .

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

وضعيت بازار تهران روز پنجشنبه

تهران- 18 آذر – وضعيت  بازار تهران در روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 12 به اين شرح گزارش شده است:

بازار طلا و جواهر :                 50% باز، 50% بسته

بازار ازر و صرافها :                  55% باز ، 20% بسته ، 25% نيمه باز

بازار كفش و چرم :                 75% باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

بازار پارچه و لباس :                70% باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

درگيري و هو كردن بسيجي ها

تهران – 16 آذر – به گزارش رسيده در ساعت 2130 سه شنبه در ميدان توپخانه تعداد 10-12 مزدور بسيجي براي مردم مزاحمت ايجاد ميكردند . مردم و جوانان به حمايت از كساني كه مورد مزاحمت قرار گرفته بودند آمده و با مزدوران بسيجي درگير شده و يك صدا آنها را هو كرده و فراري دادند .

«مرگ بر ديكتاتور» شبانه از سراسر تهران

تهران – 16 آذر – بانگ همبستگي شبانه مردم با خيزش دانشجويي 16 آذر ، چهارشنبه شب ازسراسر تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب آسمان را شكافت .

به گزارش رسيده از جمله مناطقي كه بانگ مرگ بر ديكتاتور سردادند، تهرانپارس ، تجريش ، نواب ، هاشمي ، سلسبيل ، راه آهن ، باب همايون ، توپخانه ، امام حسين ، بهارستان ، خزانه و منطقه آذري بود .

گزارش تكميلي از تظاهرات پلي تكنيك

تهران – 16 آذر- در جريان تظاهرات دانشجويان پلي تكنيك در روز دانشجو و درگيري با گله هاي بسيجي ، دو تن از دانشجويان زخمي و دستگير شدند . دستگيرشدگان از دانشجويان دانشكده انفورماتيك و دانشكده مكانيك بودند .

يكي از شاهدان گفت كه تظاهرات 16 آذر شرايط خيلي خوبي براي دانشجويان فراهم كرد . چرا كه باورود مزدوران بسيجي ، اگر چه كه تعداد بچه ها كم بود و بظاهر تظاهرات متفرق شد ولي شعارها محكمتر و داغتر شد .

يك شاهد ديگر گفت رژيم رژيم 150-200 نفر بسيجي وارد كرد ول آنطور كه ميخواست به هدفش نرسيد چراكه دانشجويان عليرغم كمتر بودن تعدادشان خوب مقاومت كردند .

۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

تظاهرات دانشگاه آزاد شرق

تهران – 16 آذر – تظاهرات دانشجويان دانشگاه آزاد تهران واحد شرق ، از ساعت 1030 با شعار مرگ بر ديكتاتور شروع شد . اين تظاهرات با ورود گله اي مزدوران بسيجي از هم پاشيده شد . اما دانشجويان عليرغم اينكه تعداد مزدوران بسيجي دو تا سه برابر تعداد آنها بود ، با قدرت تمام به شعارهاي خود ادامه ميدادند .

توصيف وضعيت نيروهاي رژيم

توصف وضعيت نيروهاي رژيم

تهران – 16 آذر – بنا به يك گزارش ، وضعيت مزدوران بسيجي اي كه امروز به دانشگاه علم و صنعت سرازير شده بودند ديدني بوده است . شاهدان گفتند آنها آنقدر ترسيده بودند كه بطور كور عكسهاي خامنه اي را اينطرف و آنطرف ميچسباندند ،بعد يكي ديگر ميآمد آنها راميكند تا درست بچسباند . چند تن از شاهدان گفتند عوامل رژيم امروز به طرز عجيبي بهم ريخته بودند .

عكس گرفتن از چهره ها توسط اطلاعاتي ها

تهران – 16 آذر – در دانشگاه پلي تكنيك هنگامي كه گله هاي بسيجي به دانشگاه سرازير شده و پاي خود را به زمين ميكوبيدند و الله اكبر ميگفتند ،عده ديگري از مزدوران اطلاعاتي از بالاي ساختمانها با دوربينهاي با لنز قوي از چهره هاي دانشجويان عكس ميگرفتند .

ربودن دانشجويان توسط اطلاعاتي ها

تهران – 16آذر – در جريان تظاهرات و درگيريهاي امروز دانشگاه پلي تكنيك يك دانشجوي دختر بنام شراره بابايي توسط مزدوران ربوده شد و از بعد از تظاهرات مفقود شده است .

بنا به يك گزارش ديگر از شاهدان در دانشگاه هنر ، مزدوران اطلاعات ، در محل درب پشتي دانشگاه هنر اقدام به دزديدن دانشجويان ميكردند.

چلوكباب گله هاي سانديس خور!

تهران – 16 آذر – روز سه شنبه به گله هاي مزدوران بسيجي و حزب اللهي كه توسط رژيم به دانشگاه سرازير شده بودند ، در همان پشت دانشگاه تهران در محلي از پيش تعيين شده ، ناهار چلو كباب داده شد . آنقدر به آنها چلو كباب داده شد كه با خود غذاي ذخيره هم بردند .

بنا به همين گزارش روز دوشنبه ساعت 8تا 10 صبح جلسه اي با حضور روساي كلانتريها و وزير كشور برگزار شد . اصلي ترين موضوع اين جلسه هماهنگي حضور و جا دادن همان گله هاي بسيجي تحت عنوان نيروهاي ويژه مستقل بود كه امروز در همه كلانتريهاي نزديك دانشگاهها از قبل جاسازي شده بودند و حوالي ساعت 11 به دانشگاهها سرازير شدند و بعد هم چلوكباب خورده و رفتند.

بنا به گزارش ديگري اين گله هاي بسيجي دقيقا همانند گله هاي دام تمام گلكاري صحن دانشگاه را زير سم هاي خود له و نابود كردند .

ترس از سايه خود در ايستگاه مترو!

تهران – 16 آذر – به گزارش شاهدان  روز سه شنبه در تمام ايستگاههاي مترو چه در زير زمين و چه در بالاي ايستگاه ، مزدوران انتظامي اي كه بنظر ميرسيد از سايه خود نيز ميترسند و با چشمهاي ترسان همه را زير نظر داشتند  ، با باتونهاي برقي حضور داشتند .

بانگ الله اكبر شبانه پس از خيزش 16 آذر

تهران – 16 آذر – از ساعت 2115 طنين  شعار هاي الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور از مناطق تجريش ، هاشمي و نواب ، آسمان تهران را پر كرده بود .

تظاهرات 16آذر در دانشگاه آزاد فلاورجان

فلاورجان – 16 آذر – در دانشگاه آزاد فلاورجان ، تعداد 35 تن از دانشجويان اقدام به پخش اطلاعيه و تظاهرات با شعار مرگ بر ديكتاتور نمودند . مزدوران بسيج و سپاه وارد شدند وبراي متفرق كردن تظاهرات با دانشجويان درگير شدند . دو تن از دانشجويان بنامهاي بابك شيرازده نجف آبادي و سعيد صالحي دستگير شدند . 

تظاهرات 16 آذر در دانشگاه آزاد نجف آباد

نجف آباد – 16 آذر – در دانشگاه آزاد نجف آباد تظاهرات دانشجويان از ساعت 1030 با شعار مرگ بر ديكتاتور شروع شد . مزدوران بسيج و انتظامي و سپاه از جاده كمربندي كه درب اصلي دانشگاه درآنجا واقع شده وارد دانشگاه شدند . دانشجويان در حين تظاهرات خود تمام كريدورها و ديوارهاي دانشگاه را پراز شعار كردند . از جمله شعارهاي ميكشم ميكشم آنكه برادرم كشت و نصرو من الله وفتح قريب مرگ بر اين دولت مردم فريب

مزدوران بسيج كه از شهر كوچكي در نزديكي نجف آباد بنام ويلاشهر به محل آورده شده بودند ، با 50 موتور وارد دانشگاه شدند و سعي در ترساندن و متفرق كردن دانشجويان داشتند .

تظاهرات 16 آذر در دانشگاه اصفهان

اصفهان – 16آذر – تظاهرات دانشجويان دانشگاه اصفهان از ساعت 1030 از مقابل درب ورودي در خيابان دروازه شيراز با شعار مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر شروع و به داخل دانشگاه كشيده شد . تعداد مزدوران بسيجي و انتظامي 150 نفر بود كه تلاش كردند تا دانشجويان را متفرق كنند، اما دانشجويان به سمت درب شمالي دانشگاه رفته و درآنجا مجددا به تظاهرات خود ادامه دادند . اين تظاهرات تا ساعت 1330 ادامه داشت .

در جريان درگيري مزدوران بسيجي با دانشجويان ، سه نفر از دانشجويان مجروح شدند .

صف آرايي بسيج و دانشجويان مقاوم در پلي تكنيك

تهران – 16 آذر – ساعت 1155 – در دانشگاه پلي تكنيك ، تعداد مزدوران بسيجي اي كه بطور ناگهاني وارد دانشگاه شدند به 500-600 نفر ميرسيد . آنها ميخواستند با كميت خودشان و تنوره كشيدن با شعارهاي الله اكبر دانشجويان مقاوم را به عقب نشيني وادار كنند . اما دانشجويان مغلوب آنها نشدند و همزمان با مزدوران كه شعار الله اكبر ميدادند آنها شعار هاي مرگ بر ديكتاتور خود را بلند تر فرياد ميزدند بخصوص كه در اين ساعت تعداد مزدوران بسيجي دو برابر دانشجويان شده بود .

دانشگاه تهران شبيه پادگان

تهران – 16 آذر – به گزارش شاهدان ، از ساعت 1130 ببعدامروز دانشگاه تهران شبيه پادگان شده بود . ولي از ساعت 0830 تا 1100 دانشگاه در دست دانشجويان و شعار هاي مرگ بر ديكتاتور ومرگ بر خامنه اي بود .

با اينحال به گفته دانشجويان ، رژيم عليرغم وارد كردن مزدوران بسيجي بطور گسترده، غافلگير شده و شكست خورد زيرا فكرش راهم نميكردند كه دوباره شروع شود و اين را از روحيه خراب مزدوران رژيم بخوبي ميشد فهميد .

برخي هموطنان كه شاهد خيزش امروز در دانشگاهها بودند ، گفتند كه فضاي يخ يك هفته قبل شكسته است و همه مردم به نسبت يك هفته قبل، بخصوص دانشجويان در مقابل رژيم پيشروي كرده اند .

مجوز برخورد با نيروي انتظامي براي سپاه

تهران – 16 آذر – بنا به گزارشهاي رسيده گفته ميشود كه به نيروهاي سپاه در صحنه ، از جانب رژيم  امروز مجوز دست باز  براي هر نوع برخورد با مردم و حتي با مزدوران نيروي انتظامي داده شده بود .

درگيري بين استادنمايان و دانشجويان

تهران- 16 آذر – به گفته شاهدان از داخل دانشگاه تهران ، روز سه شنبه صبح وقتي دانشجويان مشغول شعار دادن بودند ، برخي عوامل استادنماي رژيم ، سعي در ساكت كردن آنها داشتند كه دانشجويان با فحشهاي بسيار شايسته جواب آنها را ميدادند .

مرگ بر ديكتاتور تا ساعت 2330

تهران – 15 آذر –2330 -  به گزارش شاهدان ، دوشنبه شب در شب 16 آذر ، صداي شعارهاي مرگ بر ديكتاتور مردم منطقه هاشمي تا ساعت 2330 آسمان را ميشكافت .

درگيري و تيراندازي در ميدان انقلاب

تهران – 16 آذر – ساعت 1800 – در يك درگيري در مقابل يكي از مراكز نيمه علني انتظامي و اطلاعات در ميدان انقلاب طي يك درگيري و تيراندازي توسط مزدوران ، پاي يك جوان تير خورده و دستگير شد .

به گفته شاهدان عيني ، تعداد زيادي از دستگير شدگان خيزش روز 16 آذر به اين مركز منتقل شده بودند و خانواده هاي آنها براي آزادي آنها در مقابل اين مركز تجمع كرده بودند . درهمين حين يكي ديگر از خودروهاي مخصوص حمل دستگير شدگان سر رسيد و چند دانشجوي دختر را به اين مركز منتقل كرد . در اين حين مزدوران وحشت زده از مقاومت دستگير شدگان، اقدام به ضرب و شتم آنها نمودند و بلافاصله با اعتراض مردم حاضر در صحنه مواجه شدند . مزدوران در وحشت از تهاجم مردم اقدام به تيراندازي بظاهر هوايي نمودند ولي حداقل يكي از جوانان معترض از ناحيه پا تيرخورده و دستگير شد . پس از آن مزدوران داخل اين پايگاه با باتوم به جان مردم داخل كوچه افتادند تا آنها را پراكنده كنند .

درگيري در ميدان فردوسي

تهران – 16 آذر – در ساعت 1525 در ميدان فردوسي مزدوران سركوبگر انتظامي و اطلاعاتي با دو پژوي مخصوص سياه  در تعقيب 5 دانشجو بودند تا آنها را دستگير كنند . دانشجويان به محض اينكه متوجه اين قصد مزدوران شدند ، با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور به مقاومت برخاستند . به محض بلند شدن صداي شعارها،  مردم به كمك آنها آمده وتجمع كردند و با مزدوران رژيم درگيرشدند ، مردم در اين درگيري ، هر 5 دانشجو را تك تك از دست مزدوران نجات دادند

وضعيت بازار تهران در روز 16 آذر

تهران – 16آذر – گزارشي از وضعيت بازار تهران : امروز تعداد مغازه هاي باز طلافروشان كمترين درصد در يك ماه گذشته بود وفقط 35% مغازه ها باز بود و بقيه بسته بودند .

گفته ميشود علت اين تعطيلي علاوه بر همراهي با قيام 16 آذر ، ابلاغيه وزارت دارايي به طلافروشان براي پرداخت بدهي هاي مالياتي شان ظرف دو هفته آينده نيز بوده است .

همچنين از قرار بانك مركزي از ضرب 3 ميليون سكه طلا خبر داده است و اين امر موجب زيانهاي مالي بسيار براي طلافروشان ميشود

روحيه دانشجويان و رژيم در 16 آذر

تهران- 16 آذر – ساعت 1715 – به گزارش رسيده اداره اماكن رژيم به كليه كسبه ميدان انقلاب تا ميدان ولي عصر از مغازه ها تا دكه هاي مختلف ، دستور تعطيلي كامل در روز 16 آذر را داده بود . و به همين دليل امروز كليه اين مغازه ها تعطيل بودند .

درب دانشگاه تهران تا ساعت دريافت اين گزارش بسته است و فقط مزدوران سركوبگر رفت و آمد ميكنند به گفته شاهدان بنظر نميرسد كه تعداد دانشجويان باقيمانده در داخل دانشگاه زياد باشند .

اين گزارش ميافزايد ، روحيه همه مردم و دانشجوياني كه امروز در بيرون دانشگاه تهران و ساير دانشگاهها براي 16 آذر تجمع كردند ، عليرغم اينكه به يك مراسم و تجمع مورد دلخواه خود دست نيافتند ولي همگي از اينكه توانسته بودند رژيم را مجددا به چالش كشيده و به صحنه بياورند خوشحال و راضي بودند . دانشجويان ميگفتند كه امروز واقعا ترس را در چشمهاي مزدوران عليرغم لباسها و تجهيزات رعب انگيزي كه بخودشان بسته بودند ، ميديديم .

بنا به يك گزارش ديگر ، مزدوران رژيم در مقابل دانشگاه ، قصد درگيري با مردم را نداشتند و بيشتر ميخواستند كه آنها را متفرق كنند .

شعار مرگ بر ديكتاتور دانشگاه فردوسي

مشهد – 16 آذر – ساعت 1330 – در اين ساعت دانشجويان دانشگاه فردوسي تظاهرات خود را با شعار مرگ بر ديكتاتور از جلوي درب دانشگاه دربلوار موسوم به باهنر شروع كردند . نيروهاي آماده رژيم براي پراكنده كردن آنها وارد شدند ولي هنوز موفق نشده اند . امروز دانشجويان دانشكده هاي مهندسي ، دامپزشكي و پزشكي نيز به بقيه دانشجويان پيوستند و با شعارمرگ بر ديكتاتور آنها همراهي كردند .

به گفته شاهدان سه تن از دانشجويان اين دانشگاه به اسامي مهدي اسماعيلي سال سوم پزشكي ، اسماعيل رودكي سال دوم مهندسي فني و زهرا منوچهري سال دوم علوم انساني دستگير شدند

گزارشي از دانشگاه علم وصنعت

تهران –16 آذر - ساعت 1130 – به گزارش دريافتي از دانشگاه علم و صنعت ، امروزاز صبح  از ايستادن و تجمع دانشجويان درمحلي كه براي آن قرار داشتند توسط رژيم جلوگيري به عمل ميامد .درب ورودي دانشگاه پر از مزدوران رنگارنگ سركوبگر بود كه به گفته شاهدان « مثل سگ پاچه ميگرفتند»  و خيلي هم ميترسيدند . شاهدان گفتند كه تاكنون چنين ترسي را در چهره مزدوران رژيم نديده بوديم حتي در روزهاي عاشورا و روزهاي تاريخي سال گذشته نيز اينقدر وحشتزده نبودند .

بنا به همين گزارش تا ساعت دريافت اين گزارش مزدوران موفق به كنترل دانشجويان نشده اند و تعقيب و گريز در محوطه دانشگاه ادامه دارد . 

در اين ساعت تعداد نيروهاي سركوبگر 80 نفر ، دانشجويان 240 نفر  و مردم در بيرون دانشگاه 200 نفر بود .

شعار نويسي گسترده دانشگاه هنر

تهران –16 آذر - ساعت 1130 – به گفته شاهدان كه قبل از ساعت 11 وارد دانشگاه هنر شده بودند ، تمام ديوارهاي اين دانشگاه مملو از شعار مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي گزارش شده است . ولي بعد از اين ساعت مزدوران بسيجي به تعداد 60-80 نفر در ورودي  اين دانشگاه را به كنترل خود درآوردند .

دو گزارش از دانشگاه تهران

تهران – 16 آذر – 1430 –به گزارش رسيده در اين ساعت مزدوران بسيج دانشجويي و انتظامي و اطلاعاتي درب اصلي دانشگاه تهران را كنترل ميكردند .در دانشگاه تهران از ساعت 9 تا 11 دانشگاه دست دانشجويان بود و مردم هم از بيرون حمايت ميكردند . ولي از ساعت 11 ببعد كه نيروهاي بسيجي در حد گردان 300-400 نفره وارد شدند فضا عوض شد و ديگر صداي شعارهاي دانشجويان كه قطع شد .  اين مزدوران تعدادي دم درب ومابقي در داخل دانشگاه پراكنده شدند . 

 

تهران- 16 آذر – ساعت 1130 - مقابل درب دانشگاه با يك داربست بلند و برزنت توسط رژيم مسدود شده است . مزدوران رژيم بسيار وحشي شده و ميترسند ، بنحوي كه هر تردد دونفره اي از اطراف دانشگاه منجر به ايجاد مشكل براي تردد كنندگان ميشود.

از بعد از ورود گردانهاي بسيجي به دانشگاه علاوه بر نصب شعارهاي رژيم به در و ديوار دانشگاه كل ورود و خروج به دانشگاه نيز مسدود شد .

 خبرنگاران رژيم  براي تهيه فيلم و گزارش از مزدوران بسيجي داخل دانشگاه نمايش اجرا ميكردند به داخل دانشگاه وارد شدند . 

وضعيت در مقابل دانشگاه تهران و شريف

تهران – 16 آذر – ساعت 1400 - در مقابل درب ورودي دانشگاه تهران توسط رژيم يك داربست كه روي آن برزنت كشي شده ، نصب شده است .

مزدوران نظامي و انتظامي در خيابان انقلاب و آزادي بطور مستمر با ماشين و موتورسيكلت درحركت و رفت و آمد هستند .

در كنار درب دانشگاه شريف موتور سواران لباس شخصي و گارد ويژه انتظامي با 25 موتور سيكلت مستقر شده اند .

مرگ بر ديكتاتور دانشگاه آزاد قزوين

قزوين – 15 آذر – در ساعت 11 صبح روز دوشنبه دانشجويان دانشگاه آزاد قزوين با جمعيتي حدود 250 نفر در خيابان سلماني واقع در روبروي درب اين دانشگاه ، دست به تظاهراتي با شعار مرگ بر ديكتاتور زدند .

اين تظاهرات با حمايت و استقبال مردم و بويژه كارمندان دولتي ادارات تعاون ، دخانيات ، گاز ، صنايع ومعادن و سازمان بازرگاني كه همه اين ادارات در پيرامون همين دانشگاه واقع شده اند ، مواجه شد . كارمندان از ادارات بيرون آمده ودانشجويان را حمايت كردند . 

16 آذر رژيمي !

تهران – 16 آذر – ساعت 11 –به گزارش رسيده  از دربهاي فرعي و پشتي دانشگاه تهران ، تعدادي مزدور دانشجونماي بسيجي با پلاكارد و الزامات تبليغ براي رژيم وارد صحن دانشگاه شده و اقدام به نصب اين تبليغات نمودند .

در خيابانهاي اطراف دانشگاه تعداد مزدوران اطلاعاتي و انتظامي افزايش يافته است.

تجمع مردم در مقابل دانشگاه علم و صنعت

تهران – 16 آذر – ساعت 9 تا 930 حدود 700 نفر از مردم دراطراف دانشگاه علم و صنعت تجمع كرده بودند .

در ساعت 1130 – در مقابل دانشگاه علم و صنعت ، حدود 150-200 مزدور بسيجي حاضر شده اند .

درحدود 50-60 نيروي انتظامي مجهز به كلاه خود و جليقه ضدگلوله نيز مستقر شده اند .

حراست دانشگاه ورود و خروج با كارت دانشجويي را بشدت كنترل ميكند .

مزدوران بسيجي درحال نصب تعدادي پارچه وپلاكارد ميباشند .

صف آرايي در مقابل دانشگاه شريف

تهران – 16 آذر – به گفته تجمع كنندگان در خيابان آزادي در اطراف دانشگاه شريف ، فضاي امنيتي در اين محل نسبتا شديد است . مزدوران با باتوم در يك طرف خيابان و مردم و دانشجويان در طرف ديگر خيابان صف آرايي كرده اند .مردم همه به يك ديگر قرار بعدي در روز عاشورا را يادآوري ميكنند.

همچنين در خيابان ستارخان نيز حضور 25 نيروي اطلاعاتي مجهز به باتوم برقي گزارش شده است .

وحشت از اطلاعيه هاي دانشجويان

تهران – 16آذر – شب گذشته در ساعت 20 نيروهاي حراست و اطلاعات به بلوكهاي خوابگاه اميركبير حمله كرده و با وحشت اقدام به جمع آوري و ربودن اطلاعيه هاي آماده شده دانشجويان نمودند .

تجمع مردم در مقابل و اطراف دانشگاه

تهران – 16 آذر – ساعت 1030 – 2 تا 3هزار نفر در مقابل و اطراف دانشگاه تهران جمع شده اند . تمام خيابانهاي دورتادور دانشگاه يا بسته يا يكطرفه شده است . مزدوران انتظامي مانع هرنوع ورود و خروج به دانشگاه هستند .

همه مزدوران از انتظامي تا لباس شخصي مجهز به باتونهاي برقي و جليقه هاي ضدگلوله هستند.

به گفته شاهدان ، كلانتريهاي تهران از جمله كلانتريها ي 101 در ميدان تجريش ، 148 در خيابان انقلاب ، كلانتري ناحيه 8 در خيابان آزادي ، كلانتري 104 در خيابان سهروردي شمالي ، كلانتري 107 در خيابان فسلطين ، پر از مزدوران سركوبگر آماده ميباشد . همچنين موتورسيكلتهاي آماده نيز در اين كلانتريها پارك شده وآماده هستند .  

چند خبر ونظر از دانشجويان

تهران – 16آذر – ساعت 0930 در حدود 1500-2000 نفر از مردم و دانشجويان مقابل درب دانشگاه تهران تجمع كرده اند . از ورود و خروج به دانشگاه توسط انتظامي ممانعت ميشود .

-------------------

تهران – 15 آذر – روز دوشنبه ساعت 17 دانشجويان دانشگاه هنر تمام صندليها و درو ديوار داخل محوطه دانشگاه را شعار نويسي كردند . شعارها عبارت است از : مرگ بر خامنه اي ، مرگ بر ديكتاتور ، خامنه اي پينوشه ايران شيلي نميشه .

---------------------

تهران – 15 آذر – روز دوشنبه ساعت 19 معصومه ابتكار قصد سخنراني در دانشگاه عباسپور را داشت كه با هو كردن دانشجويان مواجه شده و پا بفرارگذاشت . مزدوران دانشجونماي رژيم ، با دانشجويان معترض و مقاوم درگير شدند و سه نفر مجروح شدند .

---------------------

تهران – 16 آذر – ديشب از همه جاي تهران صداي الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور ميامد .

بچه هاي دانشگاه تهران گفته اند كه خودشان را براي درگيري هم آماده كرده اند . همه جا پر از مامور است ولي كسي اهميتي به اين موضوع نميدهد .

ديروز صداي سرود اي ايران بچه هاي دانشگاه تهران آنقدر بلند بود كه مردم در بيرون دانشگاه هم با آنها سرود ميخواندند .

-------------------

تهرا ن-  16 آذر –تازه اين پيشواز بود امروز بيچاره ميشوند . رژيم در تمام كلانتريها و مساجد رژيم آدم خوابانده است . چه باك امروز روز جنگ است . همه نيروهاي رژيم ترسيده اند .

-------------------------------

تهران – 16 آذر – همه جا پراز مامور است . اما بچه ها غوغا كردند . جاي همه شما  خالي بود . نيرو انتظامي همه جا هست خيلي ترسيده اند . مثل سگ ميترسند . لباسهاي ضدگلوله پوشيده اند . باور كنيد كه همه آنها منتظرند كه بهشان حمله شود . ديشب همه جا صداي الله اكبر ميامد .

-----------------------------

تهران – 16آذر – نيروهاي رژيم در متروي امام حسين 30 نفر ، متروي ميدان انقلاب 25 نفر ، متروي فردوسي 25 نفر ، در ميدان رضايي ها 50 نفر بود .

-----------------------

تهران – 16 آذر – تمام موبايلها مشكل داشت . در تمامي ايستگاههاي مترو از جمله فردوسي و توپخانه و جمهوري و انقلاب و امام حسين و رضايي ها و علم و صنعت نيروي انتظامي مستقر است .

ديشب در اغلب نقاط تهران پست و بازرسي خودروها جريان داشت مثل ميدان تجريش ، ميدان انقلاب ، ميدان آزادي ، دوراهي يوسف آباد .

---------------------

تهران – 16 آذر – خيلي ترسيده اند . نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي همه جا هستند . امروز روز نبرد است . در علم و صنعت هم امروز براي كيانوش آسا برنامه هست .

۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

مجروح و دستگيري در تظاهرات

تهران – 15 آذر – در دانشگاه هنر ، در جريان تظاهرات دانشجويان در پيشواز 16 آذر ، مزدوران حراست يك دختر دانشجو را هل دادند و او با سر به زمين خورد و مجروح شد .

تهران – 15آذر - روز دوشنبه در جريان تظاهرات دانشجويان پلي تكنيك با شعار مرگ بر ديكتاتور كه از ساعت 11 تا 12 در اين دانشگاه جريان داشت به گفته شاهدان حداقل 3 نفر دستگير شدند .  

الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور شبانه در سراسر تهران

تهران – 15دي –  به گزارش شاهدان در شب 16 آذر ، از نقاط مختلف تهران از ساعت 2130 تا 2200 بانگ  الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور از مناطق نيروهوايي ، تهران نو، دريان نو ، نواب ، هاشمي ، فردوسي ، سلسبيل ، مصدق ،ميدان ولي عصر ، راه آهن ، جواديه و آذري به گوش ميرسيد.  مردم شبانه با شادي،  خيزش و همبستگي يكصداي خود در برابر رژيم را  به يكديگر تبريك ميگفتند.  

دانشگاه پلي تكنيك – مرگ بر ديكتاتور

تهران – 15 آذر – به گزارش رسيده ، روز دوشنبه در ساعت 1330 ، جمعي از دانشجويان دانشگاه پلي تكنيك ،با سردادن  شعار « مرگ بر ديكتاتور » در يكي از كريدورهاي اين دانشگاه ، به پيشواز 16 آذر رفته و  ساختمان را به لرزه درآوردند .

« مرگ بر ديكتاتور » - دانشگاه هنر

تهران – 15 آذر – روز دوشنبه در ساعت 1615 در مقابل درب اصلي دانشگاه هنر ، جمعيتي حدودا 60 نفره از دانشجويان دست به تظاهرات با شعار مرگ بر ديكتاتور زدند .

مزدوران انتظامي به تعداد 30-40 راس ، آنها را دوره كرده بودند .

در حدود 200 -300 نفر از مردم نيز در حمايت از دانشجويان در محل جمع شده بودند

تظاهرات در دانشگاه تهران

تهران – 15 آذر – بنا به گزارش شاهدان محلي ، امروز در دو نوبت در ساعت 930 و 1230 از داخل دانشگاه تهران صداي شعارهاي  دانشجويان شنيده  شد. نيروهاي حراست دانشگاه جلوي دانشگاه صف كشيده بودند . مردم با شنيدن صداي دانشجويان درحدود 500-600 نفر جلوي درب اصلي دانشگاه تجمع كرده بودند ولي اجازه ورود به دانشگاه به آنها داده نميشد .

وضعيت بازار تهران

تهران – 14 آذر – از ساعت 9 تا 12 وضعيت بازار تهران به اين شرح گزارش شده است :

بازار ارز و صرافي:             57% باز ، 43% بسته

بازار طلا وجواهر :              50%باز، 50% بسته

بازار كفش و چرم :                70% باز ، 10% بسته ، 20% نيمه باز

بازار پارچه و لباس :             75% باز ، 10% بسته ، 15% نيمه باز

16 آذر- وحشت عريان رژيم از16 آذر در دانشگاه

تهران- 14 آذر – در دانشگاه تهران تعداد مزدوران حراست بطور چشمگيري افزايش يافته است و بطور 24 ساعته در دانشگاه حضور دارند . علاوه بر ورود و خروج به دانشگاه و كنترل كارتهاي دانشجويي ، ورود به راهروها نيز توسط اين مزدوران كنترل ميشود .

به گفته دانشجويان رژيم اين روزها علاوه بر كنترلهاي جاسوسي و مخفي مانند استفاده از دوربينهاي نصب شده و ... ، به طور عريان با حضور گسترده وعلني مزدوران خودش قصد دارد به هر قيمت جلوي تجمع 16 آذر را بگيرد .اما دانشجويان نيز بشدت مقاومت ميكنند تا هر طور شده تجمع خود را برگزار كنند .

16آذر - تداوم تشديد اقدامات امنيتي

تهران – 14 آذر – به گزارش شاهدان از تهران از روز شنبه بطور محسوسي حضور مزدوران انتظامي در سطح شهر افزايش يافته است . علاوه بر اين بسيجيها ولباس شخصيها با موتور و در برخي نقاط مانند ميدان انقلاب و دانشگاه تهران ، بطور پياده هم درحال گشت زني ميباشند .

دستگيري مهمانان يك مراسم عروسي

تهران – 13 آذر – بنا به گزارش شاهدان محلي ، شنبه شب در شهرك غرب مزدوران رژيم با حمله به يك عروسي در حدود 40 نفر از مهمانان را دستگير و با دو ميني بوس آنها را به پايگاهي در همان منطقه ، كه گفته ميشود متعلق به سپاه است ، منتقل نمودند .

قطع و وصل موبايلهاي ايران سل

تهران – 13 آذر – روز شنبه كليه موبايلهاي ايرانسل براي چند ساعت بسته بود . گفته ميشود كه رژيم براي كنترل و رديابي تماسهاي دانشجويان در روز 16 آذر با توجه به اينكه بسياري از دانشجويان از سيم كارتهاي ارزان قيمت ايرانسل استفاده ميكنند ، روي اين شبكه تلفني كار ميكند .

احتمال محاكمه برخي عناصر سپاه و ارتش

تهران – 14 آذر – بنا به خبري از درون نيروهاي سركوبگر رژيم ، اينكه اخيرا در اخبار داخلي رژيم ، صحبت از « فرماندهاني كه درزمان انتخابات به ولايت پشت كردند » ميشود ، احتمالا مبين اينست كه رژيم قصد محاكمه برخي افراد از سپاه و ارتش را دارد .

دستگيري 5 نفر در روز يك شنبه

تهران – 14 آذر – به گفته شاهدان در ساعت 0830 روز يك شنبه در خيابان مصدق نرسيده به ميدان مصدق ، 5 سرنشين يك خودرو توسط مزدوران لباس شخصي مجهز به مسلسلهاي كوچك ، با زدن دستبند دستگير شدند . خودرو آنها نيز ابتدا با چادر پوشانده شد و سپس با جرثقيل مزدوران منتقل شد .

۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

رژيم در فكر چاره براي 16 آذر

تهران – 10 آذر – بنا به گزارشي از درون نيروي انتظامي ، روز چهارشنبه ، جلسه مشترك نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات به منظور يافتن چاره و راههاي مقابله رژيم با خيزش 16آذر ، برگزارشد .

16آذر - بازرسي كوي دانشگاه

تهران – 13 آذر – روز شنبه ساعت 2 بعد ازظهر ، در وحشت از روز 16 آذر ، مزدوران لباس شخصي وارد كوي دانشگاه شده و اقدام به بازرسي كليه خوابگاهها نمودند .

وضعيت بازار تهران روز شنبه

تهران – 13 آذر – وضعيت بازار تهران از ساعت 9 تا 12 روز شنبه به اين شرح گزارش شده است :

بازار صرافي و ارز :        59% باز ، 41% بسته

بازار طلا و جواهر : 50% باز ، 50% بسته

به گفته شاهدان علت بسته بودن 50% طلافروشان اينست كه آنها نميخواهند طلا و جواهر را به قيمت ارزاني كه بانك مركزي و رژيم  با وارد كردن سكه و طلا به بازار براي پايين آوردن قيمتها به آنها تحميل ميكنند بفروشند زيرا خود اين طلافروشان طلا را قبلا به قيمت گرانتري خريده اند. بنا به اين گزارش ، حتي طلافروشاني كه مغازه شان باز است هم سكه طلا را نميفروشند چون با قيمت فعلي بازار ضرر ميكنند .

بنا به گفته تني چند از طلافروشان ، دستهاي پنهان و آشكار رژيم در بازار كاملا نمايان است كه هر روز با وارد كردن يا جمع كردن طلا به بازار سعي در حفظ التهاب در بازار دارد .  

وضعيت بازار لباس

تهران – 13 آذر – به گفته يك تاجر لباس در بازار تهران ، قيمتها در بازار هر روز تغيير ميكند . خريداران لباس خيلي كم شده اند . مردم بيشتر دنبال لباسهاي ارزان قيمت هستند و لباسهاي با كيفيت بالا روي دست مغازه داران مانده است . مردم ديگر پول ندارند آنها را بخرند .

مسموميت ناشي آلودگي هوا

تهران – 13 آذر – به گزارش رسيده از اورژانس تهران در سه روز اخير بدليل آلودگي شديد هوا ، 66 نفر بدليل مسموميت هوايي با حالت بيهوش به اورژانس منتقل شدند . علت ميزان زياد سرب در هواي ميباشد .

حذف سوبسيد اقلام طبي دندان

تهران – آذرماه – بنا به گزارش رسيده ، براثر حذف سوبسيد مواد دارويي مخصوص پركردن و ساختن دندان مصنوعي ، قيمت اين مواد بحدي گران شده است كه يك دندانساز گفت نميدانيم اين پول هنگفت را چطوري از مردم بگيريم چون اصلا قادر به پرداخت نيستند . ما خودمان مواد را از بازار سياه تهيه ميكنيم و نميدانيم پول سفارشات مردم را چطوري بگيريم .

دستگيري دو دانشجوي فعال

تهران- 13 آذر – به گزارش شاهدان ساعت 8 صبح روز شنبه ، مزدوران حراست دانشگاه تربيت معلم دو دانشجو را كه در حال شعار نويسي بودند دستگير كردند

گسترش فعاليتها براي 16 آذر

11 آذر – بنا به گزارش رسيده از دانشجويان ، در دانشگاههاي علم و صنعت ، پلي تكنيك ، فردوسي مشهد ، خواجه نصير ، صنعتي اصفهان و دانشگاه شهركرد ، علاوه بر شعارنويسي براي 16 آذر عكسهاي دانشجويان زنداني نيز پخش شده است .

دستگيري هموطنان سني

تهران – 12 آذر –  به گزارش هموطنان ، ساعت 6 صبح روز جمعه نيروي انتظامي در منطقه سلسبيل بخانه اي حمله كرده و 6 نفر از اهل سنت را دستگير كرد .