۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

با فرياد ملت بپا خاسته و اشرفيان بي شكست

 

خبرهاي مردمي از سيزده آبان

13آبان- برخي شعارهاي مردمي

نه احمدی نه رهبر    نه مجتبی نه اکبر

رهبر زورگونمی خوایم  بسیج پررو نمی خوایم

رهبر مستضعفان    بسجیات بی حیان

نه روس می خوایم نه چینی نه مستبد نه دینی

دین از سیاست جداست  دمکراسی حق ماست

باراک حسین اوباما یا با رژیم یا با ما

احمدیه پدیده برق از کجات پریده

 

13 آبان – شركت نفت

در اين روز براي كاركنان شركت نفت تهران جلسه و نشست گذاشته اند تا نتوانند در تظاهرات شركت كنند .

 

13 آبان – يك پيام از ايران

آقای خامنه ای بدان سیزدهم آبان از سرکارم غیبت میکنم و به تظاهرات می روم ! دیگر کلاهت پشم ندارد ! دوره فصل الخطاب بازی سرآمده!

خبر تكميلي امروز مادران در پارك لاله - 9 آبان

گزارش يك هموطن - 9آبان
امروز تجمع پارك لاله رفتيم. ساعت 1700 در ميدان آب نما بوديم.

مادر سهراب هم آمده بود مثل هميشه عكسهاي ندا و سهراب و بقيه شهدا مصطفي و... را هم دور ميدان آب نماي پارك شمع در دست گرفتيم.

امروز سرود ايران مرز پرگهر را خوانديم و سپس براي خاطره شهدا يك دقيقه سكوت كرديم و بعد الله اكبرگويان ساعت 1800 برگشتيم.

تعداد مزدوران زياد بود. ما تعدادمان 250 نفر ميشد كه ماموران با استواري هركدام از مادران سكوت كرده و آنجا كاري نكردند

تجمع مادران در پارك لاله ساعت 17 امروز 9 آبان

ساعت 17 به وقت ايران طبق معمول هرهفته مادران وخانواده هاي دستگيرشدگان در پارك لاله تجمع نمودند – درساعت 17 نزديك به 70 نفر هستند ودربين آنها خانم سيمين بهبهاني شاعره بزرگ ايران نيز حضور دارد

مامورين گارد ومزدوران نيز دورتادور انها هستند وميخواهند به هرنحو شده مانع شكل گيري تجمع بشوند ولي مادران درساعت 17 راه رفتن خود دور آب نماي پارك لاله را شروع كردند

ساعاتي پيش تجمع اعتراضي خانواده ها در مقابل دادستاني آغاز گرديد

بنابه گزارشات رسيده ده ها تن از  خانواده هاي زندانيان سياسي در مقابل دادستاني تهران با در دست داشتن پلاکارد  دست به تجمع اعتراضي زدند.

 

از ساعت 11:00 ده ها تن از خانواده زندانيان سياسي در مقابل دادستاني تهران دست به تجمع اعتراضي زدند و لحظه به لحظه بر تعداد خانواده افزوده مي شود.خانواده هاي زندانيان سياسي در اعتراض به ادامه بازداشت و بلاتکليفي بودن و همچنين ادامه يافتن بازداشتها دست به اين تجمع اعتراضي زدند.خانواده هاي زندانيان سياسي در بيانيه خود تاکيد کردند که در صورت ادامه يافتن بازداشت عزيزانشان اقدام به تحصن و حتي اعتصاب غذا خواهند زد.

 

خانواده هاي زندانيان سياسي با در دست داشتن پلاکاردهاي که بر روي آنها نوشته شده است: دادگاه فرمايشي ملغا بايد گردد/ زنداني سياسي آزاد بايد گردد و همچنين اسامي عزيزانشان که خواهان آزادي آنها هستند به اعتراضات خود ادامه ميدهند

 

همچنين تعداد از فعالين زنان وخبرنگاران به حمايت از خانواده ها به جمع آنها پيوستند که از جملۀ آنها خانم ژيلا بني يعقوب و مهسا امرآبادي مي باشند. تعداد زيادي از مردم رهگذار به آنها پيوستند و همچنين تعداد زيادي از مردم در گوشه اي ديگر تجمع کرده اند.

 

نيروهاي سرکوبگر نيز به دادستاني گسيل شده اند و چند ماشين از نيروي انتظامي در حال گشت زدن هستند و همچنين تعداد زيادي موتور سوار لباس شخصي در حا دور زدن هستند.

هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق! – به ياد عبدالرضا رجبي

سپيده دمِ هفتم آبانماهِ سال 1387 بود كه  خبرِ شهادتِ يك مجاهد خلق بنام عبدالرضا رجبي در زير شكنجه هاي وحشيانه ي جلادانِ رژيم ولايت فقيه دهان به دهان گشت و نامش در زماني كوتاه  بر سرزبانها افتاد. نامي كه تداعي كننده ي ارزشهاي والاي مبارزاتي و انقلابي بود. ارزشهايي مثل پايداري, وفاداري, مقاومت, ايستادگي, سرزندگي و صداقت! نمي دانم در آن آخرين ساعات بر عبدالرضا چه گذشت؟ نمي دانم شكنجه هاي سبُعانه دژخيمان را چطور تاب آورد؟ نميدانم در آن ثانيه هاي آخر به چي فكر ميكرد و چي مي گفت ! اما يك چيز را به خوبي ميدانم!  من ميدانم كه نبضِ عبدالرضا در تمامِ اين سالهاي سخت و پرتلاطم در كجا مي تپيد. ميدانم كه دلش باكي بود و از كجا نيرو مي گرفت. آخر پاسخ همه اينها را خودش در جواب كوبنده اش به رژيم داده بود. همانجا كه وقتي ازش پرسيدند اگر آزادت كنيم چكار مي كني؟ با شهامت و صراحت تمام گفته بود: « معلومه يكراست ميروم اشرف» و اين رازِ ايستادگي عبدالرضا بود! عبدالرضا خودش را به سرچشمه اي وصل كرده بود كه منبع همه ي انگيزشها و همه ي دلگرمي هاست. پشتِ عبدالرضا به كوهِ عزم و اراده ي همرزمانش در اشرف گرم بود. به همين خاطر هم بود كه داغ و درفش دژخيمان و تهديد و تطميعهاي آنها هيچكدام نتوانست  اين مجاهد صدّيق را در هم بشكند.  

حالا يك سال است كه از پركشيدن عبدالرضا ميگذرد. اما هيچكس نبود او را حس نمي كند. چراكه  او هست. سرشارتر و سرزنده تر از هميشه هم هست و با همان نگاه مصمم و پرغرورش قدرت پوشالي آخوندها را تحقير مي كند. عبدالرضا در  دل تك تكِ مجاهدان اشرف نشان زنده است. او همراهِ آنها گام بر ميدارد و با حنجره هاي گرمشان فرياد ميزند.

عبدالرضا در  حماسه ي  فروغ ايران بود. با يارانش ياحسين گفت و با آنها ايستاد و خروشيد. عبدالرضا در قيامِ هموطنانمان هم بوده و هست. در تك تك چشمهاي ايرانيان آزاده ميشود نگاه او راهم ديد.  صدايِ اميدوارش را با همان لهجه ي شيرين كرمانشاهي در صداي همه ي آنهايي كه شعار مرگ بر ديكتاتور سر ميدهند ميتوان شنيد. هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق!

پل ارتباطي با امواج و اينترنت

 تصوير و فيلم و مخابره خبر از قيام 13 آبان يادت نره

يكي از وظايف ما , برقرار كردن يك پل ارتباطي بين همه جوانهاي آزاديخواه و اشرف نشانِ ايراني است . چه آنها كه در كوچه ها و خيابانهاي ايران ايستاده اند و مي رزمند و چه آنها كه پژواك صداي هموطنان داخل كشور در سرتاسر دنيا هستند . در روزگاري كه آخوندهاي حاكم بر ايران گرداگردِ هموطنان ما ديوارهاي سركوب و اختناق را بنا كرده اند, پنجره اي بايد وجود داشته باشد كه رو به آفتاب باز شود. امكاني بايدباشد كه بتواند چراغ رابطه را روشن كند. ما براي برآورده كردنِ اين هدف, امواج و اينترنت را  داريم. امواجي كه ميتواند صداي ما  و شما را به هم برساند.

۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

تهران - برنامه جوانان براي 13 آبان

جوانان باهمديگر قرار گذاشته اند كه اجازه دستگيركردن كسي را به مزدوران رژيم ندهند و همگي با هم به مزدوران رژيم حمله كنند.

شعارهاي اصلي آنها ازاينقرار است : جمهوري ايراني – مرگ بر ديكتاتور – اوباما اوباما يا بااونا يا باما

آنها شعارهاي خود را هر چه پرشورتر از قبل خواهند داد .

تا جايي كه بتوانند ميخواهند از حركت به اصطلاح سبز يعني موسوي و كروبي فاصله بگيرند براي اينكه آنها هر دويشان به قانون اساسي رژيم وفا دارند .

همچنين آنها تصميم دارند تا پاسي از شب يعني تا صبح روز بعد در خيابانهاي تهران بمانند .  

جوانان در تهران به هر طريقي تبليغ شركت در تظاهرات را ميكنند و در كاغذهاي كوچك مينويسند و در تاكسي  و اتوبوس توزيع ميكنند و سفارش ميكنند كه پاره نكنيد و به بقيه بدهيد .

جوانان همچنين اعلام كرده اند كه در مسيرهاي اعلام شده توسط رژيم تظاهرات نخواهند كرد بلكه در همه جاي تهران اين كار را خواهند كرد .

جوانان همه اقوام و دوستان شهرستاني خود را به تهران دعوت كرده اند تا در تظاهرات بزرگ شركت كنند .

 

هرچه گسترده تر منتشر كنيد

با تكرار نداي ملت بي شكست ايران و با فريادهاي كيانوش آساي خود ، در 13 آبا نرعشه « مرگ بر ديكتاتور»  ميافكنيم

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

مشهد احمدي نژاد

يك هموطن : مردم در تاكسي امروز صحبت از اين ميكردند كه احمدي نژاد قرار است ترور شود .

احمدي نژاد خيلي ديرتر از ساعت اعلام شده يعني 0845 در محل حاضر شد و تمام زمزمه مردم در محل عبارت از اين بود كه او راميخواهند بكشند !

يك هموطن ديگر از مشهد : هرجا كه سر خود را ميچرخاندي با يك لباس شخصي نره غول مواجه ميشدي . رژيم بشدت ميترسيد . به لحاظ انتخاب محل براي سخنراني ، رژيم با زرنگي و سو استفاده جايي را انتخاب كرده بود كه بيشترين جمعيت زوار و نمازگزار براي امام رضا كه بخاطر تولد امام رضا در حرم و اطراف آن هستند در دوربين بيفتند . درحاليكه واقعا كساني ك براي به اصطلاح استقبال آمده بودند خيلي كم بودند .

زوار و نمازگزاران در محل از اينكه احمدي نژاد وراجي ميكرده و مانع نماز آنها شده بود ناراضي بودند . 

چند خبر مردمي 29 اكتبر

يكي از كاركنان ماشين سازي اراك

اوضاع خيلي خيلي خرابست و به ورشكستگي كامل كشيده است و كار رژيم واقعا تمام است .

 

زلزله تهران

يك هموطن كه در شمال شهر ساكن است يك روزبعد از زلزله گفت كه اين تكان اصلا شبيه زلزله نبود بلكه به انفجار شبيه بود .

 

تهران – اكباتان

الله اكبر شبانه ادامه دارد

اعتراض كارگران هفت تپه به نقل از يك هموطن

کارگران نيشکر هفت تپه امروز  7 آبان براي 5امين روز متوالي به اعتصاب و تحصن شان ادامه  دادند.

اعتراض كارگران به  اخراج 20 تن از همكارانشان(كارگران) در اعتراض به عدم پرداخت حقوق است.

معاون مزدور اين کارخانه کارگران را تهديد به اخراج و کميته امنيتي کرده.

کارگران هم بعد از اينکه صداي اين مزدور را از بلندگوي محوطه شنيدند با شعار دسته جمعي "نترسون کارگر رو از کميته " و " دروغگو دروغگو " به او پاسخ دادند.

اين شعار ها تا ساعت 9  صبح ادامه داشته و با سکوت از وحشت اعتراض بيشتر از سوي مسوولان کارخانه مواجه شد و هيچ عکس العملي نشان ندادند.

 راستي همه ميگويند اين كارگران حتما مجاهدهستند كه از حق شان كوتاه نميايند.

 

قابل ذكر اينكه كارگران هفت تپه روز دوم آبان نيز . بخاطر اخراج 22 نفر از كارگران و عدم پرداخت حق بيمه آنها تجمع برگزار كرده بودند.

 

درود بر عزم کارگران و همه اقشار زحمتکش ايران.

 

۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

دانشجویان خاموش نمی شوند


پنجمین تجمع پی در پی دانشجویان دانشگاه آزاد همراه با سه فيلم

دانشجویان دانشگاه آزاد پنجمین تجمع اعتراضی و مسالمت آمیر خود را در پنجمین سه شنبه از آغاز سال تحصیلی برگزار نمودند.

بیش از 1500 نفر (تا دوهزار نفر هم گفته شده)دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در پی فراخوانی که پیش از این داده شده بود در اعتراض به دولت کودتا و وقایع پس از انتخابات و همچنین حمایت از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز اقدام به برگزاری تجمع و راهپیمایی نمودند.

در حدود ساعت 12 ظهر امروز و با تعطیل شدن کلاس های نوبت صبح در صحن اصلی دانشکده فنی و با فریاد های «الله اکبر» دانشجویان تجمع شکل می گیرد.
سپس دانشجویان با خواندن سرود های «یار دبستانی» و «محمود قاتل» به تجمع خود ادامه می دهند.
در ادامه دانشجویان از صحن اصلی دانشکده فنی تا مقابل ساختمان ریاست راهپیمایی می کنند.
همچنین دانشجویان با دادن شعار« روحانی واقعی؛ منتظری صانعی» حمایت خود را از مواضع این دو مرجع تقلید شیعیان اعلام داشتند.
«مرگ بر دیکتاتور»،« نصر من الله و فتح قریب، ننگ بر این دولت مردم فریب»، « یاحسین،میرحسین» از دیگر شعار های داده شده در این تجمع بود.
دانشجویان با سر دادن شعار های « دانشجو می میرد, ذلت نمی پذیرد»،«دانشجو دانشجو، حمایت حمایت ، « دانشجو دستگیر بشه ، دانشگاه تعطیل می شه» حمایت خود را از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز نشان دادند.
حضور دانشجویان دانشکده های دیگر واحد تهران جنوب علی رغم مسافت زیاد با دانشکده فنی از نکات جالب توجه این تجمع بود.
این تجمع که از ساعت 12 ظهر آغاز شده بود در حدود یک ساعت به طول کشید و با خواندن سرود« یار دبستانی » پایان یافت.
از صبح امروز تعداد نیروهای حراستی به شدت در دانشکده فنی افزایش یافته بود و رفت و آمد نیروهای امنیتی نیز در صحن دانشکده محسوس بود.

علی رغم همه این شرایط استقبال پر شور دانشجویان موجب غافلگیری حراست و نیروهای بسیج شد.
رییس حراست واحد تهران جنوب نیز خود شخصا هنگام تجمع در دانشکده فنی حضور داشته است.
البته گفتنی است برخی از نیروهای حراستی و امنیتی با فیلمبرداری از چهره دانشجویان قصد ایجاد تنش و ممانعت از شکل گیری تجمع را داشتند که با حضور گسترده و هوشیاری دانشجویان ناکام ماندند.

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در حالی در حمایت از دانشجویان واحد تهران مرکز انجام می گیرد که سومین تجمع مسالمت آمیز دانشجویان واحد تهران مرکز با حمله نیرو های بسیجی که با اتوبوس از خارج دانشگاه آورده شده بودند و به باطوم،شوکر الکتریکی،زنجیر،گاز اشک آور واسپری فلفل مجهز بودند به خشونت کشیده شد و در نتیجه آن ده تن از دانشجویان مجروح و مصدوم شدند و بیش از چهل ترم حکم ممنوعیت از تحصیل برای دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مر کز صادر شده است.

این تجمع گسترده پنجمین تجمع اعتراضی و متوالی دانشجویان دانشگاه آزاد در پنجمین سه شنبه از اغاز سال تحصیلی بود

فيلم شماره يك
فيم شماره دو

فيلم شماره سه

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

خبرهاي مردمي 4 آبان-26 اكتبر

قم - پاي صحبت يك روحاني مخالف

شوری که در ایران است را حداقل من تا به حال ندیدم روزی بی خبر و سرد در برابر سیاست های هئیت حاکمه نداریم  هر روز آبستن می شود برای فردا ,نانوائی ها , تاکسیها, و اتوبوسها همه و همه پچ پچ پچ برای قرار فردا را می شنوی همه بیخ گوش هم می گویند اینها ساقط اند در مساجد من مثال می گویم برای شما در مسجدی که نائب اول مجلس سخنرانی میکند و طرح بهینه سازی یارانه ها را می گوید و می شمرد جوانی به پا می خیزد که ای آقا چه می گویی لقمه نانی را هم که داریم کوفتمان کردید و دارید از گلویمان می برید حساب کنید مردم در چشم نائب اول مجلس چشم می دوزند و اعتراض می کنند تو خودت بخوان دیگه تا ته قضیه را . قم آتش زير خاكستر است

 

تهران- پاي صحبت يك هموطن

اوضاع امنيتي در تهران مثل سال 60 شده است . از تهرانپارس تا شهرك غرب ، در شب چهار بار ماشينم را زير و رو كردند . جوانها را خيلي بيشتر بازرسي ميكنند . اغلب پستها تركيبي از بسيجي و لباس شخصي ها هستند .

 تورم افسار گسيخته مردم را در هرقشري كلافه كرده است .

مردم ميگويند اين موسوي كاره اي نيست و اگر يك رهبر درست و حسابي بود تا حالا رژيم سرنگون شده بود  آنها ميگويند رهبري خارج از كادر اين رژيم لازم است .

 

وحشت رژيم از دانش آموزان در 13 آبان

يك هموطن ساكن خاك سفيد تعريف ميكند كه از مدرسه مادر بچه را احضار كرده و به او گفته اند كه روز 13 آبان نگذارد كه بچه اش از خانه خارج شود و اگر اتفاقي افتاد خودش مقصر است و به اين وسيله خانواده را ترسانده اند . ولي خانواده ميگويد بچه را كه نميشود در خانه زنداني كرد .

 

دلارهاي نو در بانك مركزي   

مدتی است هر روز صبح شما هر چقدر دلار از صرافی های تهران بخرید دسته های صد دلاری نو که از بانک مرکزی گرفته اند به شما میدهند. صراف ها می گویند مدتی است که بانک مرکزی فقط صد دلاری نو به آنها میدهد. با توجه به اینکه بانک مرکزی مستقیما نمیتواند از آمریکا... ارز بگیرد، بسیار بعید به نظر می آید که ارزهای دریافتی از مردم و بانکهای کشور های اروپا و آسیا همگی نو و با شماره سریال باشند. ماجرا چیست؟

۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

دو خبر مردمي

تهران – شهرك اكباتان

الله اكبر شبانه در شهرك اكباتان لاينقطع ادامه دارد .  

 

قيمتها در شيراز

زعفران هر مثقال 23000 تومان

گوشت كيلويي 18000 تومان

برنج پاكستاني كيلويي 2000 تا 2800 تومان