۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

گزارشي از راهپيمايي مادران پارك لاله روز شنبه 28آذر

روز شنبه 28 آذر  مادران دلير از درب  پارک به سوي  خیابان امیر آباد و چهار راه فاطمی اقدام به راه پیمائی کردند.

آنها كه با ممانعت ماموران سركوبگر لباس شخصي و بسيجي براي رفتن به محل هميشگي قرارشان در ميدان آب نماي پارك مواجه شدند در مقابل درب اصلي پارك تجمع خود را شكل داده و راهپيمايي را شروع كردند .

تظاهرات پايدارانه مادران در محاصره مزدوران سركوبگر و حملات و اهانت آنها براي متفرق شدن تا چهار راه فاطمي ادامه يافت .

ماموران در وحشت از حركت مادران به سمت دانشگاه ، مانع از حركت آنها كه با پيوستن دهها تن از زنان و دختران شجاع همراه بود  شدند به همين دليل مادران مسير خيابان اميرآباد را براي ادامه اعتراض خود برگزيدند .

مامورین لباس شخصی و نیروی انتظامی چند بار اقدام به متفرق کردن مادران نمودند ولی هر بار باز هم مادران به هم پیوستند و به اعتراض خود ادامه دادند.

عجز و زبوني مزدوران در جلوگيري از استمرار حركت مادران در اظهارات آنها نسبت به مردمي و مادراني كه به تجمع پيوسته يا آن را تحسين ميكردند كاملا هويدا بود .

مادران در اين تجمع تصميم خود را براي ادامه حركت تا رسيدن بخواسته هايشان را اعلام كردند و گفتند از اين پس هر هفته تجمع خود را با رفتن بخانه يكي از مادران شهدا پايان خواهند داد و امروز شنبه 28 آذر نيز مادران در خانه « ندا »شهيد ملي قيام مردم ايران ، با سر دادن 5 الله اکبر برای شادی روح تمامی شهدا به خصوص ندا و5 الله اکبر برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی به حرکت اعتراض خود پایان دادند.

با نمايش جمعه 27 آذر 88 ، ولايت فقيه حربه اي بنام « ضد تظاهرات » را براي هميشه باخت

قشون كشي با صدها اتوبوس از روستاهاي اطراف تهران و بستن خيابان انقلاب حد فاصل دانشگاه تهران تا ميدان انقلاب براي اينكه مردم  اين «قشون كشي » را نبينند ، بعد از نزديك به 10 روز تبليغات كركننده ي حاكي از وحشت ولي فقيه از سرنگوني با مخفي شدن در پشت اسم  خميني دجال و خونخوار با بي محلي جانانه مردم تهران و ايران براي هميشه حربه اي بنام ضد تظاهرات را از دست ولايت فقيه خارج كرد .

تا درس خوبي براي خامنه اي باشد كه از اين غلطها و نمايشها در برابر قيام ميليوني مردم ، بپا  نكند!

شعار دانشجويان دانشگاه تبريز 22 آذر

اگر بسيجي نبود                   ترانه پيش ما بود

حسين حسين شعارشه          تجاوز افتخارشه

بسيجي فاشيسته                  پول ميگيره واميسته

ما اهل كوفه نيستيم              پول بگيريم بايستيم

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

اطراف دانشگاه تهران همچنان شلوغ است

ساعت 1850 روز دوشنبه 23 آذر اطراف دانشگاه تهران همچنان شلوغ است و عده اي از معترضان در داخل و بيرون دانشگاه توسط نيروهاي سركوبگر دستگير شدند .

محاصره نظامی دانشگاه تهران

بنابه خبر رسیده روز دوشنبه 23 آذر ،هزاران نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به حضورهای نیروهای سرکوبگردر دانشگاه وتعرض و هتک حرمت دانشجویان و دانشگاه دست به اعتراضات گسترده ای زدند.

هزاران دانشجو از  دانشكده های مختلف دانشگاه تهران در مقابل دانشکده فنی تهران تجمع کرده اند.

تعداد زیادی از اساتید دانشگاه تهران  نيزبه دانشجويان پيوسته اند .

تعدادی از مردم و جوانان در خیابانهای اطراف دانشگاه حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود

انبوهی از نیروهای گارد ویژه، نیروی انتظامی و لباس شخصیها  در خیابانهای اطراف دانشگاه تهران مستقر شده اند و دانشگاه را در محاصره کامل خود دارند.حضور آنها تا به میدان انقلاب ادامه دارد .

از ساعاتی پیش پرواز هلی کوپترهای نیروهای سرکوبگر بر فراز نقاط مرکزی تهان آغاز شده است. این هلی کوپترها از پادگان جی به سوی خیابانهای مرکزی در حال پروز هستند و بر فراز خیابانهای مرکزی تهران در حال گشت زدن هستند .

صد بسيجي در مقابل دانشگاه مشهد

يك هموطن از مشهد ميگويد روز يكشنبه 22 آذر در دانشگاه مشهد براي پاره كردن عكس خميني دجال, يك تظاهرات توسط بسيجي ها برگزار شد .

محل تظاهرات دانشگاه فردوسي مشهد در مقابل درب اصلي دانشگاه بوده كه فقط حدود صد نفر از بسيجي ها در آن شركت داشته اند و شعار مي داده اند:

«قوه قضاييه – اقتدار اقتدار»

معلوم است كه  انگيزه براي خميني امام جنايت پيشگان,  فقط در حد همين صد نفر است كه تازه با پاداش و شام و ناهار جمعشان كرده اند.

 در حاليكه در روز هاي 16 آذر و 13 آبان در همين دانشگاه فردوسي,  صد ها نفر عليه ولي فقيه نظام,  تظاهرات داشته اند.

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

تظاهرات و درگيري در پارك انديشه و دانشگاه

ساعت 1630 به وقت تهران
ينا به گزارش رسيده امروز يك شنبه 22 آذر در ساعت 1630 پارك انديشه در عباس آباد و خيابان دانشگاه ( قدس ) و داخل دانشگاه تهران تظاهرات عليه رژيم در جريان است . .

يك مادر هموطن از اصفهان درمورد قيام ميگويد

در اين مدت ما زنها در مقابله با اين رژيم يادگرفتيم كه از خودمان دفاع كنيم ما يادگرفته ايم كه اگر بسيجي كثيف آمد جلو ، ماهم جلو برويم و اجازه ندهيم كه هركثافتي را به زبان بياورد . اگر دقت كنيد تمام اراذل و اوباشي كه هم اكنون در خيابانها مردم را سركوب ميكنند همان اراذل مواد فروش محلات هستند كه تا ديروز در سر كوچه ها گردو فروشي وترياك فروشي ميكردند حال رژيم همانها را عين سالهاي  اول بعد از انقلاب  اجير كرده و بدستشان چماق داده و انداخته به جان دختر وپسرهاي مردم

مشاهدات يك هموطن دانشجو از روز 16 آذر

روز 16 آذر منكه از شهرستان به تهران براي تظاهرات رفته بودم با پسرخاله ام در ميدان آزادي بوديم و وقتي ديديم كه چند صد نفر شروع به شعار دادن كردند ماهم شروع كرديم . كمي بعد درگيري شروع شد و مزدوران به طرز وحشيانه اي همه را ميزدند . يك سري نيروي غول پيكر كه فارسي هم بلد نبودند در بين آنها بودند . وقتي دوربين پسرخاله ام را مزدوران گرفتند من و پسرخاله ام بشدت به مزدوران مربوطه براي پس گرفتن دوربين تهاجم كرديم چون نميخواستيم دوربين را از دست بدهيم در همين حين بود كه جمعيت هم ريختند سر اين بسيجيها و ما دوربين را گرفته و در رفتيم بعد مجددا تعدادي بسيجي ما را تعقيب كردند كه نفهميديم مردم چطوري از خانه ها بيرون آمده و مارا فراري دادند .

ميدان انقلاب تهران فرداي 16 آذر

به نقل از هموطني ، در تهران شايع است كه جسد پيشنماز مسجدي در ميدان انقلاب كه روز 16 آذر براي نگهداري دستگير شدگان در مسجد با مزدوران همكاري ميكرد ، روز بعد از 16 آذر درحاليكه از پنكه سقفي مسجد آويزان بوده ديده شده است .  

بیانیه دانشجویان دانشگاه شیراز

این صدای انقلاب نوین مردم ایران است!

با نام و یاد هزاران هزار شهید آزادی ایران از عطار نیشابوری و سربداران و میرزای جنگل و ستارخان و باقرخان و رییسعلی و حنیف نژاد تا اشکان و سیاووش و ندا.

با تشکر از مردم آزادی خواه و دیکتاتورستیز ایران که در روز 16 آذر با توانی مضاعف در مقابل ضدبشرترین رژیم تاریخ همگام با دانشجویان خود فریاد و ندای آزادی را در راستای قیام های سراسری مردم ایران برافراختند.

دشمن دون بداند که راهی جز تسلیم و شکست و پذیرفتن خواست مردم که چیزی جز سرنگونی قطعی آخوندها نیست؛ ندارد.

وزارت کثیف و بدنام اطلاعات ملاها با تمام تلاش ها و حربه های خود در مقابل این سد عظیم ایستاد و همه راه های ارتباطی را مسدود نمود تا بلکه ندای آزادی ملت غیور ایران به گوش جهان نرسد اما با سیلی که همه سدها را ویران کرده است؛ چه می توانند بکنند؟

این انقلاب قطعی خواهد بود و در این راه همه هزینه ها باید و باید پرداخت شود و سرانجام به شکست آخوندها و یاران و اوپورتونیست هایشان منجر خواهد شد. انقلابی که حاصل تلاش و خون هزاران هزار شهید است و از اعماق تمدن ایرانی برخاسته و لاجرم با سربلندی ایران و ایرانی محقق خواهد گشت.

یاران آخوندها هم بدانند که "در این گور مرده ای نیست".

در قیام 16آذر در سراسر ایران به روشنی صدای خردشدن استخوان های خامنه ای و احمدی نژاد و هرگماشته ای که علیه ملت بود؛ شنیده شد. در شیراز و تهران و اصفهان و اراک و کرمان و قزوین و یاسوج و بندرعباس و کرج و زاهدان و مشهد و تبریز و ده ها شهر دیگر؛ دانشجویان آزاده و مبارز به همراه مردم در زنجیرشان؛ هفت طبقه بساط آخوندها را درهم ریختند.

جای هیچ شکی نیست که قیام فراگیر شده و دیگر ترسی از آخوندها و تعلیق و تحریم و اخراج و کمیته های چندگانه انظباطی و تهدید و اعدام و شکنجه و زندان و سایر جنایات؛ نیست. این شیخکان که از هیچ جنایتی درحق مردم و فرزندان مردم کوتاهی نکرده اند و بازهم دریغ نمی کنند. پس دیگر باکی نیست. آیا بالاتر ار اعدام؟

بدینوسیله ما دانشجویان دانشگاه شیراز همبستگی خود را با سایر دانشجویان ایران زمین و مردم بزرگوار میهن مان اعلام می کنیم و کلیه هموطنان را به شرکت در تظاهرات بعدی فرامی خوانیم.

همچنین از مردم غیور ایران می خواهیم محرم را به محل عزا و سوگواری برای رژیم پابه گور آخوندی تبدیل کنند.

حق با ماست.

ایران از آن ماست.

سلام بر آزادی.

سلام بر ملت شریف ایران

نیمه دوم آذرماه 88