۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

غرب تهران در شب قبل از عاشورا - ابوالفضل علمدار ديكتاتورو برش دار

براي ديدن فيلم در يوتوب كليك كنيد

نياوران – تاسوعا – ساعت 22 - بسيجي اراذل پيوندتان مبارك

در حال حاضر بيمارستان اورژانس قلب تهران موسوم به بيمارستان خميني مملو از زنان و دختران و مجروحين باتوم خورده ميباشد.

درگيري هاي پراکنده در خيابانهاي ياسر و نياوران ادامه دارد  بوق ماشين ها مستمرا بعنوان اعتراض و همبستگي با مردم درگير در صحنه بلند است. اينجا غوغاست . فردا ميگن چهل پنجاه ميليون به تهران ميريزند. همه ميخوان از  خونه هاشو بيان بيرون تا كنترل رو بر اينا سخت كنند.

مردم در تجريش شعار ميدادند: اي رهبر آزاده !  تجاوزم آزاده؟ - بسيجي اراذل پيوندتان مبارك

كتك خوردن خبرنگاران ايسنا توسط نيروي انتظامي – تهران - تاسوعا

ساعت 1230 هنگامي كه تعدادي از خبرنگاران ايسنا قصد ورود به ساختمان ايسنا را داشتند به همراه آنها تعدادي از مردم كه از دست يگان ويژه فرار مي كردند وارد ساختمان شدند كه همان موقع موتور سواران گارد ويژه سر رسيدند و وارد ساختمان شده وهمه را منجمله خبرنگاران را زير باد كتك گرفتند. ولي كسي را دستگير نكردند.
آدرس ايسنا : ميدان انقلاب  خيابان انقلاب , خيابان فخررازي  خيابان شهداي ژاندامري پلاك 7 

برنامه روز عاشورا به مناسبت هفتم منتظري در نجف آباد

مراسم هفت منتظري براي فردا از صبح درچند مسجد نجف آباد برگذار ميشود, مساجد خيابان شريعتي, مسجد محمدرسول الله , مسجد مهدي, مسجد ابوالفضل, مسجد حضرت علي اكبر, مسجد امام علي خيابان منتظري جنوبي محل مراسم اعلام شده است . 

گزارش از اطراف خانه طاهري والله اكبر شبانه – تاسوعا - اصفهان

ساعت 22-  در اطراف بلوار كشاورز، خيابان حسين آباد، مسجد حسين آباد كه نزديك منزل طاهري است حدودا دو اتوبوس مزدور آورده اند و درحال مستقر كردن نيرو هستند .

از كوچه اي كه اين مسجد در آن واقع شده نيز مزدوران رژيم نميگذارند كسي وارد و خارج شود. هركسي در مسجد مانده و هركسي هم كه بيرون مسجد هست را دارند كنترل ميكنند كه كسي ديگر جابجا نشود و هركسي آن جا باقي مانده تحت كنترل آنها باشد .

همچنين بالاي پشت بام مناطق چهارباغ پايين و انقلاب صداي الله اكبرها از پشت بامها بگوش ميرسد.

بالاخره كارمان را كرديم – تاسوعا - كرمانشاه

يك صاحب تكيه  ميگويد عليرغم اينكه رژيم جمعيت حاضر در تكيه را از ورود به خيابان ممنوع كرده بود, با اين وجود بالاخره جمعيت حاضر از تکيه بيرون ميروند و به خيابان مي آيند. صاحب تكيه ميگويد  مي دانم اگر شلوغ شود برايمان گران تمام خواهد شد ولي بالاخره كارمان را كرديم!!

خبرهايي از هموطنان در مورد تاسوعاي تهران

- مردم و جوانان به هم مي گفتند  فردا  مسيرهاي منتهي به انقلاب و امام حسين رو كه امروز رژيميها بسته اند ما مي بنديم ببينيم كودتاچيان مزدور از كجا و چطوري مي خواهند  نيرو بياورند.

ـ تعدادي از طريق اس.ام.اس متوجه شدند كه در چهار راه ولي عصر جمعيت شكل گرفته و در اتوبوس به صورت عمومي اعلام كردند همه ولي عصر پياده شويم. ولي به محض توقف اتوبوس براي پياده شدن گاز اشك آور به سمت اتوبوس پرتاب كردند كه مانع پياده شدن مردم شوند.

- يك دختر كه با موباليش ترك يك موتوري نشسته و فيلم برداري مي كرد را دستگير كردند.

- ساعت 14 جمعيت تظاهر كننده در خيابان انقلاب كم شده بود  15خودروي ون انتظاميها مستقر بود.

- همه مي گفتند امروز يك تمرين خوب و مانور  براي خسته كردن نيروهاي رژيم بود فردا مسابقه خوبي برگزار مي شود.

- يك هموطن گفت: امروز يك لباس شخصي  را در خيابان انقلاب ديديم كه در تظاهرات 16آذر هم بود و كاملاً تغيير قيافه داده و عاديسازي كرده بود. 16آذر هم وقتي به مردم حمله كرد متوجه شديم از لباس شخصيها است.

- به علت اين كه در خيابان به شدت مي زدند داخل اتوبوسها محل شعار دادن شده بود.

- امروز به جاي مأموران شركت واحد كه معمولاً در ايستگاهها مستقر بودند لباس شخصي چيده بودند و با بي سيم صحنه را گزارش مي كردند. يكي از آنها به يك منبع گفت: تاسوعا عاشورا مرخصي نداريم و بايد به امنيت كمك كنيم.

گزارش يك هموطن از تهران ساعت 1330 تاسوعا

- در ساعت 13 در منطقه حوالي چهار راه كالج , تعداد ماموران از مردم بيشتر بود و هركس را كه رد مي شد مي زدند. بشدت گاز اشك آور زده بودند.

در چها رراه مصدق هم وضعيت به همين ترتيب بوده است. مردم ابتدا آرام حركت مي كردند ولي وقتي سوار اتوبوس ميشدند,  شروع به شعار دادن مي كردند .ازجمله شعارهايي كه مي دادند:

اين ماه ماهه خونه – خامنه اي سرنگونه

جمهوري ايراني براي هر ايراني

-  جوانها به يكديگر اس ام اس مي زدند,  امروز خاتمي شياد مي رود جماران سخنراني,  همه به هم اس ام اس مي زنند كه شب برويم جماران, آنجا  شلوغ ميشود.

- همه مي گويند فردا روز اصلي است و خودشان را براي فردا آماده مي كنند.

- در پل چوبي و حافظ جوانان بخصوص دختران را وحشيانه مي زدند.

 

صحنه پيروزي زنان و دختران در تهران- تاسوعا

در درگيريهاي امروز تهران در يكي از مناطق درگيري ، دختري كه خودش را روي پيرمردي انداخته بود تا مانع كتك خوردن او شود بشدت زير ضربات بي رحمانه مزدوران قرار گرفت و سر و كمر او با شدت تمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت . در اين حين دختران و جوانان از يك طرف و عابرين سواره با بوقهاي ممتد خود ، مزدوران را مورد تهاجم قرار دادند و اين دختر و پير مرد از دست مزدوران نجات يافتند . پس از آن دختران جوان دستهاي خود را به علامت پيروزي بلند كردند.

مردم شعار ميدادند:

سگهاي رهبر رها   تهران شده كربلا

ابوالفضل علمدار   برس به داد ايران

شعار از داخل اتوبوس - تاسوعا تهران

 

حكومت نظامي اعلام نشده در قائمشهر

در قائمشهر مردم اجازه بيرون رفتن ندارند. شهر بعد از ساعت ١١ شب توسط نيروهاى رژيم اشغال ميشود.

بنا بدستور رژيم فقط ٣ مسجد در سطح شهر باز هست. يك مسجد در مجاورمحله ديگرى در محله حسن آباد و يك مسجد بنام ثار الله كه در اختيار سپاه پاسداران است.

عين گزارش يك هموطن ازتهران حوالي ساعت 1530- تاسوعا

« امروز دست گرمي بود فردا جوابشون رو ميديم.

هنوز تهران ادامه داره ولي نه مثل دوساعت قبل. كمي آرومتر شده ولي هنوز ادامه داره.

هنوز تهران ملتهب هست تمام شعارها به رهبرولايت نشون رفته بود.

هيچكس رهبر رو از اين بابت بي نصيب نذاشته

اينطوري يه كه رژيم از روساي هيئتها امضا گرفته كه مردم توي خيابونا نيان و توي تكايا بمونن اما مردم توي خيابونها گسترده هستن. اينطرف خيابون دسته هاي صدنفره شعار ميدن  اونطرف خيابون جوابشون رو ميدن.

اينام با زنجير و مشت و لگد و گاز و .. ريختن به جون ملت. ولي امروز خيلي جنگيدن همه، فيلمها بعدا بايد زياد باشه از هسته هاي مختلف، هركسي هسته شو هدايت ميكرد»

دستگيري هسته هاي اوليه – تاكتيك محوري رژيم براي مقابله قيامهاي ميليوني

هشيار باشيم!
بنا به گزارش رسيده از درون رژيم ، طرح اصلي رژيم در تاسوعا و عاشورا  بر دستگيري هسته هاي اوليه سوار است .و اين تجربه اي است كه جديدا بعد از مقابله با تجمعات بعد از فوت منتظري كسب كرده اند. به اين صورت كه عوامل رژيم در كمين هسته هايي هستند كه اولين شروع كنندگان شعار و تظاهرات هستند و به محض دستگيري چند نفر اصلي در بين آنها ، درتاخير يا عدم شكل گيري تظاهرات موفقيت كسب ميكنند . اولويت حمله به زنان و دختران نيز،  بكارگيري همين تاكتيك محسوب ميشود. امروز نيز خط نيروهاي سركوب همين بوده است .

 

بنابه گزارش ديگري ، تضاد و اختلاف در بين نيروهاي سركوبگر بطور خاص بين انتظامي و بسيج غوغا ميكند. سركرده انتظامي رژيم ميكوشد تا نيروهايش را عليه مردم فعالانه بجاي بسيج و سپاه بكار بگيرد ولي آنها بخصوص با ديدن بسيج و سپاه در صحنه پاي خود را كنار ميكشند وميگويند وقتي اينها هستند ما چرا درگير شويم با مردم؟ و اين موضوع ، از موضوعات درگيري از بالا تا پايين نيروهاي سركوبگر است .

حمله به مراكز دولتي در خيابان ولي عصر تهران – تاسوعا

ساعت 1500 - درگيري مردم با مزدوران  به 200 بالاتر از سينما آفريقا در  خيابان ولي عصر کشيده شده و مردم به چندين بانک ومحل هاي دولتي حمله ور شدند و نيروي انتظامي نيز بشدت واكنش نشان داد .

درگيري در كوي دانشگاه تهران -تاسوعا

در پي تظاهرات دانشجويان در كوي دانشگاه همراه با مردم اميرآباد ، نيروهاي سپاه و بسيج در كوي دانشگاه حمله به آنها را شروع كردند . دانشجويان با آتش زدن سطلهاي زباله به مقابله با مزدوران پرداختند .  

طرح و برنامه رژيم براي سركوب در تاسوعا

بنا به گزارش رسيده، طرح رژيم اين است كه مانع شكل گيري تظاهرات بزرگ بشود و بقول عواملش ليدر ها را فقط ميخواهند دستگير كنند ، زيرا از بابت فردا يعني روز عاشورا خيلي ميترسند .

فرماندهي ودستورات را ازطرف نيروي انتظامي، خانچلي ميدهد و رجب زاده هم حضوردارد.

امام حسين! خامنه اي يزيد شد روي يزيد سفيد شد

ـ از شعارهاي روز تاسوعا در ميدان امام حسين تهران:

خامنه اي يزيده روي يزيد سفيده

امام حسين    خامنه اي يزيد شد  روي يزيد سفيد شد

 

ـ 150 نفر در خيابان فلسطين در جنوب خيابان انقلاب در خيابان وحيد نظري و كوچه آشتياني تجمع كرده و آتش روشن كرده بودند وعليه رژيم شعار ميدادند .

اصفهان – درگيري شديد در ميدان دروازه دولت

يك هموطن ساعت 1245  روز تاسوعا ، گزارش داد كه در اصفهان غوغاست و درگيري شديدي در ميدان دروازه دولت جريان دارد

درگيري در ميدان محسني تهران – ظهر تاسوعا

در ميدان محسني سالها پيش يک مجسمه توسط زهرا رهنورد ساخته شده بنام مادر ومردم اسم اين ميدان را ميدان مادر گذاشته اند

امروز بسيجيها ميخواسته اند که مجسمه را پايين بياورند وهمين بهانه اي براي شروع درگيري شديد بين مردم و مزدوران در اين منطقه شده است که تا همين الان ادامه داشته است

امروز روز جنگه ، سرنگوني خرچنگه

اصفهان – تاسوعا -  در اصفهان مردم  اين شعار را زياد ميدادند:

"امروز روز جنگه ، سرنگوني خرچنگه".

گزارش يك هموطن از ميدان امام حسين - تاسوعا

در ميدان امام حسين قيامت است،  مردم را بطرز وحشتناکي ميزنند گاز اشک اور هم پرتاب کردند همه جا فرياد روي يزيد سفيد شد شنيده ميشد .

 از کوچه پس کوچه ها فرار کردم وحشتناک مردم را ميزنند تا چهار راه وليعصر  شلوغ است  البته من از انجا نيامدم حدود 2 هزار نفر بودند وهر لحظه هم به تعدادشان اضافه ميشد گلو وچشمهايم ميسوزد امروز حدس ميزنم خيلي شلوغ تر بشود. خسته هستم ديدن کتک خوردن مردم بد تر از کتک خوردن خود آدم است از زير دست پاي مردم در رفتم تازه 12 ظهر بود

گزارشي از تاسوعا در شهرها

اصفهان: ساعت 11 تا 1130 صبح تعداد 3000 تا 4000 نفر سه تا چهارهزار نفر،  در چهارباغ بالا تجمع داشتند . از اين منطقه چهارباغ بالا تا عباسي درگيري و تظاهرات رخ داد. خيلي مردم رو ميزدند.

 

شيراز: در خيابان زند تظاهرات وسيعي بود. قريب به 5000 نفر بودند. ماموران و مردم و لباس شخصي ها و هيئتهاي زنجيرزني در خود هيئتها بودند.

 

اهواز: خيابان طالقاني و حسينيه اعظم و از حافظ تا نادري كه تقريبا نادري به حافظ يك شاهراه را تشكيل ميدهد، جمعا توي اهواز در اين چند خيابان و منطقه و شاهراه 20000 بيست هزار نفر تجمع داشتند كه شعارهايشان:

سلام بر شهيدان  شهيد فداي ايران

مرگ بر ديكتاتور

مرگ بر خامنه اي

اين ماه ماه خونه ولايت سرنگونه.

صداي مرگ بر ديكتاتور قطع نميشد

درحال حاضر هم مردم به مصلي در اهواز رفته اند و درگيريهايي كه بود تقريبا جمع كردند اما مردم بهرحال به صحنه آمدند.

 

كرمانشاه : مردم با شعار عليه بسيجي ها در ميدان شيروخورشيد با آنها درگير شده اند .

درگيري شديد در ميدان فردوسي ادامه دارد

ساعت 1240 تهران – تاسوعاي حسيني – درحاليكه عده اي از مردم به سمت ميدان آزادي درحركت هستند ، درگيريهاي شديد در ميدان فردوسي ادامه دارد و مردم به هيچ وجه درمقابل رژيم كوتاه نميايند

دسته هاي 5-10 نفره با شعار مرگ بر ديكتاتور در تاسوعاي حسيني

تهران ساعت 1255- مزدوران بطور وحشيانه مردم را حتي در پياده روها ميزنند ولي مردم حتي با تجمعات 5 نفره هم شعار مرگ بر ديكتاتور ميدهند و درخيابان انقلاب در حال رفتن به سمت ميدان آزادي هستند .

برخي شعارهاي مردم در روز تاسوعا در تهران

اين ماه ماه خونه ديكتاتور سرنگونه

ديكتاتور بدونه بزودي سرنگونه

تحجر جنايت دو پايه ولايت

ما اهل كوفه نيستيم پشت يزيد بايستيم

رهبري بداند بسيج ديگر اثر ندارد

تجاوز توي زندان اينم بود توي قران ؟

هاله نور و ديده  تجاوز و نديده !

تاسوعا مانور عاشوراست ، اس ام اس منتشره در تهران

ساعت 1215 به وقت ايران
اصفهان – مردم در مسجد سيد شعار مرگ بر ديكتاتور ميدهند

تهران – ستارخان ملتهب است و تظاهرات ادامه دارد

تهران – انبوه جمعيت درحال حركت به سمت ميدان آزادي است .

تهران – ادامه درگيري شديد در ميدان امام حسين همراه با شليك گاز اشك آور و تير هوايي

درگيري و جنگ و گريز شديد در تهران - تاسوعا

ساعت 1240 درگيري شديد در خيابان جمالزاده

ساعت 1240 درگيري شديد با ماشينها و مردم در ميدان فردوسي و شكاندن شيشه ماشينها

ساعت 1240 تيراندازي هوايي و درگيري شديد در چهار راه ولي عصر

درگيري و تجمع و ترافيك و بوق ممتد در كليه نواحي تهران

همه مناطق مركزي و شرق و غرب تهران  هفت تير ، چهار راه ولي عصر ، خيابان و ميدان فردوسي ، خيابان انقلاب ، ميدان امام حسين به سمت تهرانپارس ، خيابان ولي عصر جنوبي ، پارك دانشجو ، مملو از جمعيت در پياده رو ها و در بين ماشينهاست . ترافيك شديد است و صداي بوق قطع نميشود . ماموران وحشي شيشه هاي ماشينها را ميشكنند . در خيابان انقلاب به سمت ميدان انقلاب ، گاز اشك آور و تير هوايي شليك شده است .  
علاوه بر مردم در صحنه ، خبرگزاريهاي بين المللي و تلويزيونهاي خارجي نيز در حال گزارش اخبار درگيري و تظاهرات بزرگ مردم تهران هستند . بي بي سي دويچه وله العربيه

صداي بوق ممتد در خيابان انقلاب - تاسوعا

در ساعت 12 ظهر روز تا سوعا درتهران ، مردم با دستهاي بالا گرفته به علامت پيروزي ، به صداي بوق و همبستگي مردم در خودروها در خيابان انقلاب پاسخ ميدهند . عليرغم تلاش رژيم براي جلوگيري از شكل گيري تجمع ، بر تعداد مردم افزوده ميشود

تجمع در ستارخان – درگيري در خيابان انقلاب – تهران- صبح تاسوعا

ـ ساعت 1145 - در اطراف ميدان امام حسين ، پل چوبي درگيري هاي شديدي بين مردم و مزدوران بسيجي گزارش ميشود .

همچنين رژيم خيابان فيشرآباد (قره ني ) را از ميدان فردوسي يك طرفه كرده است وعبور به سمت جنوب يعني به سمت ميدان فردوسي بسته و ممنوع است .

مردم تعدادشان درحال اضافه شدن است .

ـ در ساعت 1140 در خيابان ستارخان يك تجمع بزرگ از مردم درحال عزاداري هستند وهنوز درگيري اي گزارش نشده است .  

ـ ساعت 1140 درگيري روي پل حافظ بين مردم و مزدوراني كه مانع عبور از روي پل ميشوند گزارش ميشود .

شعارهاي شب تاسوعا در تهران

مرگ بر ديكتاتور

گر تير و فتنه بارد   جنبش ادامه دارد

ماهمه يك نداييم   ماهمه يك صداييم

تاسوعا تهران - جمعيت بر روي پل حافظ در خيابان انقلاب

ساعت 1050 تهران – تاسوعا – جمعيت از ميدان فردوسي به سمت چهار راه ولي عصر درحال عبور از روي پل حافظ است . نيروي انتظامي كاري با مردم ندارد. درگيريهايي با بسيج وجود دارد .

لباس شخصيها با باندرول سبز

تهران صبح تاسوعا - لباس شخصيهايي كه در خيابان وليعصر تهران سعي در متفرق كردن دسته هاي عزادار در صبح تاسوعا را دارند، پارچه هاي سبز به سرشان بسته اند .

وضعيت امنيتي تهران ساعت 0830 صبح 5 دي

يك شاهد : از ميدان آزادي تا ميدان امام حسين ، همه رقم نيروهاي مزدور رژيم مستقر شده و هزاران موتورسوار آماده هستند . مقابل پمپ بنزينها هم نيرو مستقر شده است .

بسيجي هاي دختر و پسر بدون نشان دادن كارت دانشجويي وارد دانشگاه صنعتي شريف شدند و درآنجا آماده هستند .  

 

جنوب تهران جمعه شب 4 دي

دسته هاي زنجير زني و عزاداري تا ساعت 12 و يك شب ، برگزار شده بود و جوانان با لباسهاي غير سياه در امتداد دسته هاي سينه زني در پياده روها با آنها همراهي ميكردند .

               

بهشت زهرا جمعه شب 4 دي

يك هموطن : در اين شب مردم و جوانان زيادي در قطعه 257 ، برمزار ندا و ساير شهداي قيام حضور داشتند و علاوه بر گراميداشت خاطره آنها ، يك اطلاع رساني وسيع در بهشت زهرا براي همبستگي در روز هاي تاسوعا و عاشورا در همين موقع صورت گرفت .

تهرانپارس ساعت 930 صبح تاسوعا

مردم در خيابان ها شعار ميدهند

مرگ بر ديكتاتور

الله اكبر

         

۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

گزارش جديدي از درگيريهاي اصفهان در 2 دي

يك مادر شيرزن اصفهاني چنين ميگويد : دخترم با پسرعمو و پسردايي هايش به مسجد سيد ميروند . وقتي ميبينند در كه در مسجد بسته است ، از دور چند عكس ميگيرند و مقداري مكث ميكنند تا در فرصتي مجددا جلو بروند . جمعيت زياد بود . روش كار رژيم اين بوده كه مزدوران لباس شخصي مردم محلي را از غير محلي شناسايي ميكردند مثلا سنتي ها را از غير سنتي ها تشخيص ميدادند و با بي سيم يا تلفن بي سيمي مزدوران گارد ويژه را خبر ميكردند و آنها بلافاصله ميريختند و به قصد كشت ميزدند وفرصت جمع شدن نميخواستند بدهند . بچه هاي ما را هم اين مزدوران ناگهاني روي سرشان ريختند و دخترم در حين فرار متوجه ميشود كه از سرش و چشمش خون جاري است و در آنجا مردم او را سوار ماشيني كرده و نجات ميدهند و الان سرش 12 بخيه خورده است، اوكتفش هم در درگيريهاي تير ماه بشدت باتوم خورده و مجروح شده بود .  

آن روز مزدوران براي اينكه جلوي شكل گيري تجمع را بگيرند ، اول به زنان و دختران حمله ميكردند و بيرحمانه ميزدند . دستگيري آنچنان زيادي نكردند ولي بيرحمانه و باطرح و برنامه جلوي تجمع را ميخواستند بگيرند .   

گزارش يك هموطن از قيام ميدان توپخانه تهران 3 دي

«میدان توپ خانه نزدیک به 2000 نفر جمع شده بودن ولی پراکنده بسیجی ها هم میلولیدن بعد از سر باب همایون شروع شد

 بطور پراکنده شعار ها بسیار تند تر شده یک شعار جالب ، ما بچه های جنگیم بجنگ تا بجنگیم بود .

حمله رژيمي ها وحشتناک بود از اول خیابان فردوسی تا سر خیابان منوچهری مثل جنگ چریکی بود یک مرتبه 50 نفر جمع میشدند وشعار مرگ بر خامنه اي میدادند وناگهان نا پدید میشدند.

تا ساعت 9 شب که من بودم تا میدان فردوسی کشیده شده بود به هیچکس اجازه ایستادن نمیادند  حتی توی پیاده رو اینبار بیشتر کسانی که امده بودند جوان بودند وبشدت کتک میخوردند ولی من ندیدم کسی را بگیرند.

حتی موبایل را هم اگر دست کسی میدیدند میگرفتند.

دم ایستگاه مترو خیلی شلوغ بود من مقداری خرید کرده بودم ومثل خنگ ها وقتی جلویم را گرفتن گفتم مگه چه خبره من اومدم خرید ونمیدونم چه خبره وحالا هم میترسم .

در خیابان منوچهری مغازه داران بمردم پناه میدادند وهمینکه حمله میشد در مغازه را میبستند شعار ها مرگ بردیکتاتور .مرگ بر خامنه ای واصلا از موسوی حرفی نبود.»

تظاهرات جوانان شيراز پنجشنبه شب 3 دي

بنا به گزارش رسيده ، پنجشنبه شب 3دي  در شاهچراغ  شيراز، جوانان در هيئتهاي زنجيرزني خود  با اسامي" ثارالله " و " انصارالحسين"  شعار "مرگ بر ديكتاتور" سر دادند .  

شعارهاي ديگر اين جمعيت جوان كه  بالغ بر 500 نفر بودند از اينقرار بود :  

" ماه محرم امسال عزاي شمر و دجال"

" سلام بر شهيدان - شهيد فداي ايران"

 " پرچم سرخ حسين، نه سبزك ميرحسين "

 " اين ماه ماه خونه ولايت (خرچنگ) سرنگونه"

مزدوران انتظامي به اين تجمع حمله كرده و گاز اشك آور شليك كردند  و تعدادي را دستگير كردند .

برخي از مردم ميگفتند كه مزدوران توي كپسولها  گاز اشك آور ساچمه ريخته بودند .

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

گزارشي از شدت سركوب قيام در ميدان توپخانه تهران

3 دي - يك هموطن چنين گزارش ميدهد : ما از حدود ساعت سه بعداز ظهر درميدان توپخانه منتظربوديم اما اينقدر صحنه با بقيه روزها فرق ميكرد چون واقعا صحنه ها تکان دهنده بود ما در همه تظاهراتهای این مدت بودیم دستگیری زیاد دیدیم ولی امروز خیلی وحشی تر شده بودند و کلا همه درگيريها و دستگيري نفرات وبهم زدن تجمع كه هنوز اول كار بود همه اتفاقات به قدری سریع افتاد که ما بهت زده بودیم واين لباس شخصي ها با برنامه ريزي آمده بودند ابتدا وارد نشدند صحنه آرام بود اما يك دفعه آمدند وغافلگير كردند همه را وسريع هم منطقه را سعي كردند آرام كنند
 اما به یاری خدا عاشورا جوابشان را می دهیم
دو شعار جديد امروز در ميدان توپخانه اينها بود :

" جان به كف سرخ حسيني    بگو مرگ بر اين آل خميني"

" خون حسين است كه به جوش آمده ملت ايران به خروش آمده"

برنامه ترحيم براي منتظري در نجف آباد 3 دي

عين گزارش رسيده در ساعت 17 : امشب در مسجد امام سجاد در نجف آباد قرار است مراسم ترحيم براي آقاي منتظري برگزار شود . ماموران هم در خيابانهاي اطراف جمع شده اند .

فيلم تظاهرات شبانه 2 ديماه در غرب تهران

خامنه اي قاتله ولايتش باطله - درود بر ضد ولايت فقيه مرگ بر اصل ولايت فقيه - تجاوز جنايت مرگ بر اين ولايت

ادامه درگيري دسته هاي عزادار با مزدوران در زنجان

ساعت 1800- سوم دي – زنجان – تظاهرات مردم اين شهر كه بدنبال درگيري دسته هاي عزادار با مزدوران رژيم براي خروج از مسجد جامع شهر صورت گرفت هم اكنون در مركز شهر جريان دارد . مردم شعار ميدهند مرگ بر ديكتاتور – يا حسين – الله اكبر

چند نفر از مردم تاكنون دستگير شده اند .

جنگ و گريز دهها هزار نفر در ميدان توپخانه تهران

در ساعت 16 سوم دي ماه- دهها هزار نفر از مردم در ميدان توپخانه و خيابانهاي اطراف آن مشغول تظاهرات و جنگ و گريز با مزدوران رژيم هستند . گارد ويژه و لباس شخصيها وحشيانه به مردم حمله ميكنند . جنگ و گريز با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و الله اكبر جريان دارد . مردم دورتا دور ميدان نقطه به نقطه جمع شده و شعار ميدهند و با يورش ماموران جابجا ميشوند و باز به شعار دادن ادامه ميدهند .

شعارهاي مردم:  

هيهات من الذله

سكوت هر مسلمان خيانت است به اسلام

ابوالفضل علمدار  ديكتاتور رو برش دار

 

زنجان 3 دي – درگيريهاي گسترده

ازمسجد جامع زنجان در خيابان سبزه ميدان به سمت سينما بهمن تا پاركينگ طالقاني صحنه درگيري بين مردم عزادار و مزدوران رژيم است . گارد ويژه در مقابل مسجد سيد به مردم حمله كرده است .

مردم با شعارهاي الله اكبر و ضد خامنه اي مقابله ميكنند .

تهران – 3 دي –خيابان منوچهري

در ساعت 1730 نزديك به 3000 نفر از مردم درحال رفتن به سمت ميدان توپخانه هستند . شعار آنها : اين ماه ماه خونه ديكتاتور سرنگونه ميباشد .

زنجان 3 دي – درگيريهاي گسترده

ازمسجد جامع زنجان در خيابان سبزه ميدان به سمت سينما بهمن تا پاركينگ طالقاني صحنه درگيري بين مردم عزادار و مزدوران رژيم است . گارد ويژه در مقابل مسجد سيد به مردم حمله كرده است .

مردم با شعارهاي الله اكبر و ضد خامنه اي مقابله ميكنند .

جلوگيري سراسيمه از عزاداري مردم در سطح تهران 3 دي

ساعت 10 صبح درتجريش مسجد گياهي اول خيابان سعد آباد ماموران مردم  را به زور از مسجد بيرون ميكنند تجريش پر از مامور است.

ساعت 12 :ميدان تجريش ماموران پرچم و پارچه هاي مشكي مردم را به زور ميگيرند و به داخل ماشينهاي خودشان ميبردند

چند آخوند تعدادي دانش اموز ابتدايي را در  ميدان قدس به سمت تجريش كه چفيه بسيجي بر گردنشان انداخته بودند ميبردند.

دستگيري و ضرب و شتم شديد در ميدان توپخانه تهران 3 دي

مردم ازساعت 1330 براي برگزاري مراسم به سمت ميدان توپخانه مي آمدند .

درساعت 1545 مردم درحال تجمع بودند كه نيروهاي وحشي انتظامي به مردم حمله كرده و چند دختر جوان و يك خانم مسن را دستگير كردند.بشدت مردم را ميزنند.

ساعت 1600 رژيم به ازاي هر  يك نفر دو الي سه نفر مأمور بسيج كرده است. ماموران ايستاده اند جلوي مردم را ميگيرند كه  تجمعي شكل نگيرد.

صداي جيغ زنان از مسجد سيد اصفهان – بامداد 3 دي

ـ گزارش يك هموطن : ديشب از مسجد سيد صداي جيغ زنان ميامد ولي ما خانوادگي هرچه سعي كرديم نتوانستيم به آنجا نزديك شويم و مزدوران مانع نزديك شدن مردم به آنجا ميشدند .

ـ يك هموطن ديگر : عليرغم اينكه  بسيجيهاي آشغال آمده و شعار ميدادند كه خوني كه دررگ ماست .... ولي ما تا آخر مراسم عزاداري مان را انجام داديم و تازه بعد هم كه مراسم تمام شد ، گفتيم چكار كنيم ؟ بهتر است كه ادامه بدهيم و تا آخر شب ادامه داديم و حسابي بسيجيها را صاف و تار و مارشان كرديم .

ميدان توپخانه تهران 5000 نفر درحال شعار دادن ساعت 1700

جمعيت در توپخانه نزديك به پنج هزار 5000 نفر رسيده است . شعارها :

"ماه محرم و خون - خامنه اي سرنگون" ، " ماه محرم و خون - ديكتاتوري سرنگون " ،  "مرگ بر ديكتاتور"، " نصر من اله و فتح غريب و "

منتظري روحت شاد دشمنت سرنگون باد".

درگيري بين مردم و انبوه مزدوران لباس شخصي و گارد ويژه جريان دارد .

موتورسوارهاي وحشي رژيم با موتور به ميان جمعيت ميروند ولي مردم ايستادگي ميكنند .

تهران ميدان توپخانه ساعت 1515

يك هموطن ميگويد : تظاهرات شروع شده است ، درحال حاضر جمعيت بيش از 2000نفر رسيده است ، شعارمردم اين است، مرگ بر ديکتاتور/ زنداني سياسي آزاد بايد گردد/ مرگ بر خامنه اي

تعداد زيادي موتور سواران رژيم درحال گشت هستند, حدود10 تا 15 ون هم مستقر ازرژيم براي دستگير كردن مردم در محل ايستاده اند

قم – 3 دي – ساعت 15 – تجمع اطراف خانه منتظري

يك هموطن : دور خانه منتظري خيلي شلوغ است و مردم تقريبا همه بيرون از خانه ها هستند و در خيابانها هستند. امروز قرار است تظاهرات شود. امروز قرار است خيلي خبرها شود. همه آماده هستيم. نميشود اين پدرسوخته ها هر كاري دلشان ميخواهد بكند و ما ساكت بمانيم.

ميدان توپخانه تهران 3 دي - ساعت 11

تمامي راههاي منتهي به ميدان توپخانه توسط رژيم بسته شده بود و همه ماشينها را يا بازرسي كرده يا ممانعت ميكردند تنها فقط مسير لاله زار باز بود .

ميدان توپخانه تهران 3 دي - ساعت 11

تمامي راههاي منتهي به ميدان توپخانه توسط رژيم بسته شده بود و همه ماشينها را يا بازرسي كرده يا ممانعت ميكردند تنها فقط مسير لاله زار باز بود .

شروع تجمع ميدان توپخانه 3 دي تهران

سوم دي ، ساعت 15 -  تجمع در تهران ميدان توپخانه شكل گرفته و درگيري شروع شده است.

ترحيم براي منتظري در كاشان

ساعت 14 امروز 3 دي در كاشان تجمع براي ترحيم منتظري شروع شده است و مركز شهر شلوغ است .

آزادي چند تن از طرفداران منتظري در اصفهان

چند نفر از جوانان طي قيام روز دوم دي در اصفهان دستگير شده و به سپاه اصفهان در خيابان كمال اسماعيل روبروي زاينده رود منتقل شدند . شب فرمانده مربوطه به سراغشان آمده و از آنها ميپرسد كه آيا شما طرفدار منتظري هستيد ، آنها نيز تاييد ميكنند . سپس در نيمه شب ، آنها را از درب پشتي محل ، آزاد ميكند .

مردم جاده نجف آباد اصفهان را باز كردند

بامداد 3 دي – شب گذشته رژيم جاده نجف آباد اصفهان را با الوار و تنه درخته بسته بود تامانع امداد رساني به نجف آباد شود .  جوانان درنيمه شب اقدام به آتش زدن الوارها ميكنند و سپس با تراكتور جاده را باز ميكنند و تردد به نجف آباد جريان پيدا ميكند .

 

شركت طاهري در عاشورا دراصفهان

يك هموطن نقل كرد كه طاهري در جمع خصوصي اي در مسجد سيد ، اعلام كرده است كه روز عاشورا در تظاهرات شركت خواهد كرد .

 

پول نويسي در اصفهان

يك هموطن اطلاع داد كه در اصفهان به تنهايي در آذر ماه گذشته ، روي دو ميليون تومان اسكناس پول نويسي كرده است .

درگيري در نمازجمعه بروجرد

در پايان  نمازجمعه هفته اخير در بروجرد بين بسيجي ها و جوانان  درگيري رخ داد . اين اولين بار است كه در بروجرد جوانان جسورانه سنگر نماز جمعه ولي فقيه درمانده را نيز مورد تهاجم قرار ميدهند .

تجمع در تهران در شب چله و فرداي آن

در تهران درشبهاي چله   در خيابان شريعتي سر ظفر مردم جمع شده بودند و بخاطر رحلت آقاي منتظري شمع روشن کرده بودند و برايش فاتحه ميخواندند. جمعيت خيلي زيادي جمع شده  و محله خيلي شلوغ بود,  ماموران امنيتي به دنبال آن سر رسيدند و تلاش كردند كه مردم را متفرق كنند اما بعد از 2 الي 3 ساعت توانستند كه مردم را مجبور كنند كه به خانه هايشان برگردند. 

چند خبر از اصفهان در 2 دي به نقل از هموطنان

- در دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتي اصفهان تظاهرات گسترده اي بوده است.

-  لباس شخصي ها دربهاي دانشگاه را بسته و  به دانشجويان حمله كرده اند و عده زيادي را دستگير كرده اند.

- دانشجويان قهرمان شعار مي داده اند:

حرف دل منتظري – مرگ بر اين ديكتاتور

اين ماه ماه خونه – يزيد سرنگونه

بسيجي بي غيرت- شده قاتل ملت

بسيجي ننگت باد- لباس شخصي شرمت باد

- تظاهرات و شلوغي هاي امروز با همه روزهاي قيام در شهر اصفهان متفاوت بوده و نا آرامي به همه نقاط شهر سرايت كرده است.

- همچنين شبها دوباره صداي آلله اكبر از پشت بامها به گوش مي رسد.

- با توجه به يكي شدن روز عاشورا با هفتم منتظري از هم اكنون لباس شخصي ها, بسيجي ها و نيروي انتظامي ها آماده باش هستند.

اصفهان بامداد 3 دي – به نقل از يك هموطن اصفهاني

- اصفهان بسيار شلوغ و نا آرام هست.

- اطراف خانه طاهري زرهپوش آورده اند.

- مردم نجف آباد خيلي متعصب هستند و امكان ندارد به اين زودي ها از خواسته هايشون دست بردارند.

- مرجع تقليد اكثر اصفهاني ها منتظري بوده است و همگي نسبت به وي تعصب خاصي داشتند.

- دوست خواهرم با چشم خودش ديده است كه چهار فيملبردار را دستگير كرده اند.

- اين مسجد سيد درست در مركز شهر است كه قبلا بهش مي گفتند مسجد محمد رضا شاه و حالا قلب درگيري ها در مركز و اصلي ترين نقطه شهر اصفهان است. در زمان شاه هم درست بعد از تهران اصفهان حكومت نظامي شد و از اولين شهرهايي بود كه در آنجا قيام شكل گرفت.و درهمين جاها اولين بار جواني تير خورده بود.

۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

خامنه اي بميري هم شمري هم يزيدي – شعار نويسي در تهران

در سه روز اول محرم در تهران در نقاط زير ، شعار خامنه اي بميري  هم شمري هم يزيدي با اسپري سياهرنگ نوشته شده است  

روي پلاكارد دبيرستان دخترانه در ميدان گلهاي يوسف آباد

ميدان انقلاب كوچه شهيد پرتوي روي ديوار درمانگاه

ميدان امام حسين نقش خيابان شهناز

تجريش دو طرف كوچه شهيد بنده زاده

تعطيلي مدارس در اصفهان 2 دي

يك دانش آموز دبيرستان از اصفهان  گفت كه امروز از مدارس  به خانه ها زنگ زده و گفتند كه مدرسه تعطيل است و نرويم

اصفهان 2 دي - جنبش دانشجويي آماده انقلاب است

امروز دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان در همراهي با اعتراضات مردمي در سطح شهر،  شعار هميشگي جنبش دانشجويي آماده قيام است را به شعار ، « جنبش دانشجويي آماده انقلابست » تغيير دادند .

طول جمعيت تظاهر كننده در اصفهان 2 دي

يك هموطن دانشجو از اصفهان خبر داد كه روز چهارشنبه 2 دي در تظاهرات اصفهان كه از صبح شروع شده بود ، ابتداي جمعيت آخر خيابان  مسجد سيد و انتهاي آن در  چهار راه كرماني بود .

 

آگهي تظاهرات ميليوني تاسوعا و عاشورا

خامنه اي بميري  هم شمري هم يزيدي
اين ماه ماه خونه  سيدعلي سرنگونه
خامنه اي مرگت باد   منتظري روحت شاد

دانشگاه شيراز عليه حضور احمدي نژاد ميخروشد

روز سه شنبه اول دي همزمان با حضور و سخنراني مفتضح پاسدار عنتري نژاد در شيراز دانشجويان دانشگاه به محض مطلع شدن از حضور اين پاسدار در شيراز دست به تظاهرات زدند . آنها خطاب به بسيجيهاي دانشگاه كه مانع ازخروج دانشجويان به بيرون ميشدند شعار ميدادند ما اهل كوفه نيستيم پول بگيريم بايستيم و مرگ بر ديكتاتور   

چهارشنبه 2 دي – اصفهان بطور كامل تعطيل است

يك هموطن دانشجو از اصفهان چنين گزارش ميدهد : دانشگاههاي اصفهان از شدت اعتراضات امروز غلغله است ، شهر عين روزهاي عيد كه حتي يك مغازه هم باز نيست ، تعطيل است ، تا دلتان بخواهد پاسدار ومزدور به شهر ريخته اند و همه جا وول ميخورند . شلوغي امروز اصفهان مثل روزهاي قيام در تهران شده است .  

مسيرهاي تاسوعا و عاشورا در تهران

خامنه اي بميري  هم شمري هم يزيدي
اين ماه ماه خونه  سيدعلي سرنگونه
خامنه اي مرگت باد   منتظري روحت شاد
خامنه اي خامنه اي   يزيد اين زمونه اي

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

فضاي اصفهان پس از لغو مراسم شب سوم آقاي منتظري

ـ روز سه شنبه  اول دي در اصفهان پس از اينكه خبر لغو مراسم شب سوم منتظري در شهر پيچيد در دانشگاههاي اصفهان و صنعتي اصفهان و همچنين سطح شهر تظاهرات و اعتراضات مردمي صورت گرفت و تا ساعت 2230 شب كه ساعت نگارش اين خبر ميباشد اوضاع شهر همچنان متشنج است .

ـ دانشجويان در دانشگاهها شعار ميدادند

مرگ بر ديكتاتور         

مرگ بر ظالم يا حسين يا حسين

ديكتاتور مرگت باد منتظري روحت شاد

ـ در سطح شهر در خيابانهاي چارباغ ، فردوس ، مجيد شريف واقفي ، هاتف ، حافظ ، آپادانا ، نير ، چهار راه نظر ، چهار راه بالا مردم ضمن دادن شعار عليه رژيم ( مرگ بر ديكتاتور ، روحاني واقعي و ... ) به يك ديگر تسليت ميگويند و پوشيدن لباس سياه را به همديگر توصيه ميكنند و عده اي سياه پوشيده اند . مردم همچنين ميگويند كه خبر لغو مراسم سوم منتظري دروغ است و ماحتما به خيابان مياييم .

ـ همچنين  بنابه گزارش رسيده ، صبح روز گذشته 30 آذر  ، وانتهايي كه به عازمين به قم در نزديكي قم ،  نان و پنير و چاي ميدادند ، از جانب حسينيه طاهري ( امام جمعه سابق اصفهان ) تامين شده بودند .

فضاي تهران در روزهاي اول محرم به نقل از هموطنان

ـ الله اكبر يك شنبه شب در تهران قيامت بود و تهران به لرزه در آمده بود .

ـ در ميدان هفت تير و اطراف آن ، اولا عكسهاي خامنه اي با رنگ قرمز تخريب شده ، يا براي عكسهايش دندانهاي قرمز ترسيم شده است .

ـ روز دوم محرم دسته هاي سينه زني آذربايجانيها در جواديه تهران با مزدوران رژيم كه به آنها اجازه خروج از تكيه نداده بودند درگير شدند .

ـ بعد از فوت منتظري ، روز يك شنبه تعداد زيادي از خانمها با چادرهاي مشكي همراه با بچه هايشان به خيابانها آمده بودند و صحنه ها بسيار تداعي كننده قيام سال 57 بود و تحسين همگان را برانگيخته بود .

ـ بعد از فوت منتظري ، پرچمهاي كوچك سياه به انحا مختلف در كوچه ها نصب شده ، پرچمهايي كه معلوم است مربوط به هيئتها يا دولتي نيستند و هم شكل نيستند بلكه مردم با ابتكار و امكانات خودشان آنها را تهيه و نصب كرده اند .

ـ مردم ميگويند اين عاشورا و تاسوعا تظاهرات ميليوني خواهند داشت و رژيم نميتواند كاري بكند .

شليك گاز اشك آور در پايان مراسم منتظري

روز دوشنبه 30 آذر ، پس از اتمام تدفين پيكر آقاي منتظري ، مردم در صحن حضرت معصومه هرچه بيشتر ميشدند و به شعار دادن ادامه ميدادند بنحوي كه نيروهاي سركوبگر وحشتزده وارد شده و با پرتاب گاز اشك آور و شليك تيرهوايي و گلوله هاي مشقي و ضرب و شتم جمعيت را متفرق كردند .

ابوالفضل علمدار ديكتاتور رو برش دار

شعارهاي جديدي از قيام بزرگ  قم در روز 30 آذر

نه بسيج نه سپاه     نه جنتي نه مصباح

ابوالفضل علمدار     ديكتاتور رو برش دار

تسليت عقده اي     نميخوايم نميخوايم

ضرغامي ضرغامي   مردي ؟ نمايش بده

ميجنگيم ميميريم  ذلت نميپذيريم
ما دليل شورشيم    ديكتاتور و ميكشيم

ماه محرم در عراق هم عليه رژيم ولايت فقيه است

به گزارش رسانه هاي عراقي ، مردم عراق در شهرهاي مختلف بويژه كربلا در دسته هاي عزاداري ويژه محرم و همچنين در مقابل كنسولگري رژيم در كربلا ، عليه اشغال چاه نفت فكه در عراق توسط رژيم ، شعار دادند و خواستار پايان دادن به اشغال و دخالت ولي فقيه ايران در عراق شدند .

شعارهاي دانشگاه علم و صنعت اول دي ماه

اين ماه مه خونه يزيد سرنگونه

كيانوش عزيزم راهت ادامه دارد

منتظري مظلوم راهت ادامه دارد حتي اگر ديكتاتور برما گلوله بارد

وصيت منتظري مرگ بر اين ديكتاتوري

ديكتاتور ننگت باد منتظري روحت شاد

نصر من الله و فتح قريب مرگ بر اين دولت مردم فريب
 
تجاوز حنايت مرگ بر اين ولايت
 
نوحه در سوگ كيانوش آسا :  
در راه وطن ريخته شد خون كيانوش      عزيزم كيانوش عزيزم كيانوش

در چرخ و فلك ما همه گشتيم سيه پوش   عزيزم كيانوش عزيزم كيانوش

تجمع در مقابل بسيج شيراز براي رساندن صداي اعتراض به عنتري نژاد

امروز سه شنبه اول دي  در شيراز پس از حضور عنتري  نژاد ، بسيجيها به برخي ادارات دولتي رفته وگفته اند كه براي رييس جمهور نامه بنويسيد تا وي رسيدگي كند ! مردم عادي و ستمزده كوچه و بازار به محض اطلاع از اين موضوع اقدام به نوشتن نامه و دادن به بسيجيها ميكنند ولي مزدوران نامه هاي مردم را تحويل نميگيرند و به آنها ميگويند كه شما نامه هايتان را ساعت 4 بعدازظهر به خيابان سميه پشت پارك شهر به دفتر رييس جمهور ( كه همان پايگاه بسيج است ) بياوريد تا تحويل بگيريم ! عده اي از مردم نيز مصمم  راهي اين محل شده اند تا خواسته ها و اعتراضات خود را اعلام كنند .

تجمع امروز در اين محل از شيراز  را خبر رساني كنيد .        

تظاهرات دانشگاه شيراز عليه احمدي نژاد

روز سه شنبه اول دي ، به محض اطلاع از حضور عنتري نژاد در شيراز دانشجويان دانشگاه شيراز دست به تظاهرات زدند وعليه خامنه اي واحمدي نژاد شعار دادند .  
 
 تا زمان پخش سخنراني عنتري نژاد از  تلويزيون دولتي هيچيكس از مردم عادي  از حضور احمدي نژاد در شيراز خبر نداشت . و اصلا نميدانستند كه او كجا و كي سخنراني دارد  و هموطني گفت كه از مردم عادي هيچكس در سخنراني او نيست و  غير از مزدوراني كه خودشان با خودشان آورده اند در سخنراني وي كسي شركت نكرده است چون از ترس اعتراض مردم نگذاشته اند كه خبرش بپيچد  .

 

 

احمدي ديوونه توي چمدونه - درش بياريم هندي ميخونه

يك هموطن ازتهران ميگويد كه اخيرا اين شعار را پدران و مادران به فرزندان كوچك خود ياد ميدهند و بر سر زبان كودكان افتاده است:

" احمدي ديوونه توي  چمدونه -  درش بياريم هندي ميخونه"

 

 

۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

شعار هاي مردمي ديگر در تشييع آقاي منتظري30 آذر

اين ماه ماه خونه , يزيد سرنگونه

منتظري مظلوم – راهت ادامه دارد- حتي اگر ديكتاتور- برما گلوله بارد

يا حجه ابن الحسن- ريشه ظلم رو بكن

تسليت كينه اي نمي خوايم نميخوايم

پيام سيدعلي توهين به مرجع ماست

ما زن و مرد جنگيم- ديكتاتور با تو مي جنگيم

تهران – وحشت رژيم از تجمع ميدان محسني

گزارش يك هموطن از تهران – ما ديروز 29 آذر كه به ميدان محسني ميرفتيم مزدوران همه راهها را بسته بودند و بعضا ماشينهارا تهديد ميكردند كه اگر برنگرديد ماشين تان را داغون ميكنيم مردم هم جمع شده و شلوغ كردند كه نيروي انتظامي خجالت خجالت ، برادر رفتگر محمود و بردار ببر و خلاصه رد شديم و رفتيم ميدان محسني .

قم – همكاري و همبستگي عزاداران آيت الله منتظري

گزارش يك هموطن از تهران - صبح روز دوشنبه 30 آذر وقتي به قم ميرفتيم در نزديكيهاي قم عليرغم اينكه ماموران جلوي ماشينها را ميگرفتند ولي مردم خودشان را از راههاي مختلف به قم ميرساندند . علاوه بر اين سر راه قبل از رسيدن به قم عده اي كه از اهالي قم نبودند در بين همه مردم نان و پنير و خرما و چاي توزيع ميكردند تا انرژي كافي براي تظاهرات داشته باشند .

قم – كينه كشي مزدوران از عزاداران آيت الله منتظري

روز دوشنبه بعد از پايان مراسم تشييع آقاي منتظري ، مردم كه به سمت ماشينهايشان ميرفتند تا به شهرهاي خود برگردند ، عده اي بسيجي براي نشان دادن حقد و كين خامنه اي گونه خود  عكسهاي آقاي منتظري را جلوي آنها پاره ميكردند و مردم هم شعار ميدادند كه ضرغامي ضرغامي اين فيلمها رو پخش كن

همچنين موقع بازگشت مردم از مراسم تدفين ، عده اي طلبه شروع به گرفتن فيلم از مردم بخصوص زنان و دختران نمودند و به آنها هتاكي كردند .

اهواز- تظاهرات مقابل خوابگاه گلستان

در شب اول محرم  در ساعت 2025 در مقابل خوابگاه گلستان اهواز(چمران) دانشجويان اين خوابگاه تجمع كردند و در اعتراض به دستگيري همكلاسي هايشان ، شعار مرگ بر ديكتاتور ، دانشجوي زنداني آزاد بايد گردد، ما همه با هم هستيم، دانشجوي نترسيم ،  سر دادند و اين تجمع تا ساعت  2040 ادامه داشت.

اهواز ـ شب اول محرم

در ساعت 2220 شب اول محرم در مقابل مسجد امام سجاد اهواز واقع در ميدان ساعت همزمان با روضه خواني؛جوانان در کنار اين مسجد با "شعارما همه باهم هستيم"  از محرم استقبال کردند و هيچ ستاد بحراني هم مزاحم شان نشد.

اهوازـ ولايت خامنه اي به باده

در اهواز شب اول محرم در مقابل حسينيه اعظم در خيابان طالقاني که در رژيم شاه يکي از کانون هاي انقلاب در اهواز بود؛ جوانان انقلابي و مبارز تجمع کردند و شعار " ولايت خامنه اي به باده؛ ديکتاتوريش حکومت زياده" و " مرگ بر ديکتاتور " و " جوانان حسيني آماده قيام اند" را  هم سر ميدادند.

شيراز- شب محرم امسال؛ عزاي شمر و دجال

در تاريخ 28-9-88 در خيابان زند شيراز در مقابل هيات "دشمن زياري " هاي شيراز جوانان تحصن کردند و با شعار هاي " شب محرم امسال؛ عزاي شمر و دجال " و مرگ بر اين دولت مردم فريب " اين شب رو آغازکردند و خبري هم از ستاد بحران نشد.

ابوالفضل عباس يزيد بهتر از اينهاست

چند شعار محرمي مردمي بعد از فوت آيت الله منتظري كه در شهرهاي مختلف داده شده از اين قرار است :

ابوالفضل عباس   يزيد بهتر از اينهاست

يزيدي حيا كن    خلافت و رها كن

بسيجي يزيدي    خشم ما رو نديدي

خامنه اي بداند    بسيج اثر ندارد

مرگ بر ستمگر   چه شمر باشه چه رهبر  

دانشجويان شهيد ، دشمن شمر و يزيد

نجف آباد 30 آذر ساعت 0930

امروز در مقابل باغ ملي نجف آباد مردم در اين ساعت تجمع كردند و شعار "دانشجويان شهيد ، دشمن شمر و يزيد"  را  در مقابل دفتر آقاي منتظري  سر دادند.

شعار ديگر آنان مرگ بر ديكتاتور بود

برنامه ترحيم دوشنبه شب اصفهان و نجف آباد

دوشنبه شب 30 آذر ،  بزرگداشت ايت الله منتظري در اصفهان بعد از نماز مغرب خيابان حسين اباد مسجد اعظم حسين اباد قرار است برگزار شود.

در نجف آباد هم شام غريبان برگزار ميشود و مردم شمع ميگيرند.

چند شعار مردمي از مراسم تشييع آقاي منتظري 30 آذر

با اينهمه هياهو           رسانه ي ملي كو

ننگ ما ننگ ما           صدا و سيماي ما

ضرغامي ضرغامي        فيلم ما رو پخش كن

درگيري درمقابل درب دانشگاه صنعتي شريف 30 آذر

امروز دوشنبه دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف تهران  قصد داشتند تا تظاهرات ضد حكومتي خود را به مناسبت فوت آيت الله منتظري به بيرون از دانشگاه بكشانند . دانشجويان كه شعار مرگ بر ديكتاتور ميدادند ، با ممانعت مزدوران گارد مواجه شده و با آنها درگير شدند .

نجف آباد دوشنبه 30 آذر

امروز نيز نجف آباد تعطيل و عزادار بود و تقريبا همه مردم در مساجد و خيابانها به برگزاري مجالس ختم  براي آيت الله منتظري مشغول بودند و در خيابانهاي مركزي شهر يك تشييع جنازه سمبليك برگزار كردند و با در دست گرفتن عكسهاي ايشان براي او عزاداري كردند .