۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

سي خرداد - قطعي موبايلها در ايران

تهران – 22 ارديبهشت – روز چهارشنبه ، كليه خطوط موبايل در تهران يا قطع يا با اختلال جدي مواجه بود و تنها خط موبايل يك وصل بود . در تهران شايع است كه اين اختلال ارتباطي حلقه اي از زنجيره ي توطئه هاي وحشت آلود رژيم براي خرداد است.

فراخوان به قيام سي خرداد با شعار نويسي در مناطق

تهران – 22 ارديبهشت – مردم وجوانان شجاع تهران در منطقه الهيه و اختياريه براي قيام در سي خرداد 89 با شعار نويسي هاي خود فراخوان دادند . آنها بر ديوار خيابانهاي دولت ، كامران ، ايران ، آقا بزرگي و مجتمع مينياتور ،  شعار « مرگ بر خامنه اي – 30 خرداد يادت نره » را نوشتند و همچنين شبنامه هاي حاوي همين فراخوان را به داخل منازل در اين مناطق انداختند .

گشت مزدور انتظامي در منطقه الهيه ، قصد تعقيب و دستگيري جوانان فعال اين منطقه را داشت ولي در مقابل سرعت عمل و هشياري جوانان فعال ، شكست خورد . 

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

اطلاع رساني گسترده قيام خرداد

تهران – 22 ارديبهشت – مردم تهران در تاكسي و اتوبوس از پيرو جوان و زن و مرد ، حين جدا شدن و پياده شدن به يكديگر يادآوري ميكنند « خرداد يادتان نره »

استمرار شايعه زلزله در تهران

تهران – 22 ارديبهشت – مردم همگي در تهران مدتهاست كه صحبت از زلزله اي ميكنند كه رژيم قرار است با يك انفجار زيرزميني ايجاد كند .

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

اعدام 5 زنداني سياسي – دستگيري دانشجويان معترض

تهران – 20 ارديبهشت – ساعت 1430 – درادامه تظاهرات و اعتراض مردم و دانشجويان دراطراف دانشگاه تهران به اعدام 5 زنداني سياسي ، مزدوران انتظامي به كوي دانشگاه يورش بردند تا دانشجويان فعال را دستگير كنند . 4 دانشجوي دختر و 3 دانشجوي پسر دراين ساعت درمقابل كوي دانشگاه توسط نيروي انتظامي دستگير و با خودروهاي اين نيروي سركوبگر به محل نامعلومي منتقل شدند .

وحشت رژيم از حضور مردم در مقابل دانشگاه تهران

تهران – 20 ارديبهشت – ساعت 1200 -  به گزارش شاهدان عيني نيروهاي امنيتي و انتظامي مقابل درب اصلي دانشگاه تهران و اطراف آن را بطور كامل با حضور خود قرق كرده اند .

 

اعدام 5 زنداني سياسي - تظاهرات غرب ميدان انقلاب

تهران – 20 ارديبهشت – ساعت 1130 – در غرب ميدان انقلاب جمعيتي در حدود 600 نفر از جوانان و دانشجويان با شعار مرگ بر خامنه اي تظاهرات خود در اعتراض به اعدام سبعانه 5 زنداني سياسي در روز گذشته را شروع كردند . نيروهاي امنيتي وحشت زده به سمت آنها حمله ور شدند .

تظاهرات شبانه در اعتراض به اعدامها

تهران – 19 ارديبهشت – بدنبال اعدام 5 زنداني سياسي در زندان اوين يك شنبه شب ، بانگ مرگ بر خامنه اي و الله اكبر مردم از مناطق مختلف تهران ، منجمله امام حسين ، ونك و تهران پارس آسمان را به لرزه درآورده بود .
 

قابل ذكر اينكه از ساعت 4 بامداد دوشنبه 20 ارديبهشت خود روهاي يگان ويژه و گارد ضد شورش و ماشينهاي زندان در اطراف دانشگاه تهران و در خيابانهاي منتهي به دانشگاه در وحشت از اعتراضات مردم و دانشجويان مستقر شده بود .