۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

دستگيري 9 تن از مادران در تجمع هفتگي-14آذر

بنا به گزارش رسيده امروز دور تا دور و داخل پارك لاله پر از مزدوران لباس شخصي رژيم بوده است
در ساعت 1730به وقت تهران 9 نفر از مادران دستگير شدند
خبرهاي بعدي متعاقبا به اطلاع ميرسد
 

بسيجي آماده باش 16 آذر هم مياييم

روز جمعه 13آذر, آخوند جنتي, در خطبههاي نمايش جمعه تهران, مخالفان نظام ولايت فقيه را «دشمنان خدا»  و «كساني كه به بسيج اهانت مي‌كنند  را خائن» ناميد و تصريح كرد كه در جنگ با آنها «كوچكترين ترحمي» نبايد در دل داشت. وي  معترضان را تهديد كرد و گفت: «جنگ با نظام» «براي دشمنان گران تمام مي‌شود» و «كساني كه به نظام ...خيانت مي‌كنند كيفر كارشان را خواهند ديد» (خبرگزاري حكومتي فارس- 13آذر).

آخوند جنتي سپس براي روحيه دادن به بسيجيان مزدور به ستايش جنايتهاي آنان پرداخت و گفت:  «بايد دست و بازوي بسيجيان را بوسيد». 

 

وعده ما 16 آذر در خيابانها

بسيجي آماده باش 16 آذر  داريم مياييم

 

دليران بيباك ايرانزمين

14 آذر

ترجيع بند «مقابله با جنگ نرم» , هذيان گويي هاي وحشتزده يك رژيم محتضر!

اعلام  انواع و اقسام اقدامات پيشگيرانه تحت عنوان «مقابله با جنگ نرم», و  همزمان ابداع روزانه روش هاي محدود كننده عجيب و غريب و گاه خنده دار, چيزي جز هذيان گويي هاي يك رژيم محتضر و رو به موت را در ذهن تداعي نمي كند.

جوشش خشم مردمي كه سي سال  رنج زيستن در زير حاكميتي ستمگر و ضد انساني را تحمل كرده و اينك همچون آتش زير خاكستر سر باز كرده, آنچنان  بنيان كن و سهمگين بر سرو روي نظام ولي فقيه مي كوبد,  كه براي رژيم  بحران زده ولي فقيه جز اتخاذ چنين روش ها و رجز خواني هاي پهلوان پنبه اي, راه چاره اي باقي نگذاشته است.

اگر  سلسله بگير و ببند ها و احضار و بازداشت ها و صدور احكام و محدوديت هاي غير قانوني در دانشگاهها را فاكتور بگيريم, برخي نمونه هاي ديگر هم شايد چندان براي رژيم پا به گور عجيب وجديد نباشد, في المثل يك روز خبر مي رسد در استانداري ها پيشنهاد بازنشستگي پيش از موعد فعالان سياسي را داده اند, يك روز همه صحبت از ارسال پيامكهاي راندوم روي تلفن هاي همراه و تهديد هاي انچناني در صورت شركت در قيام 16 آذر,  مي كنند.روز بعد  مي گويند تلفن هاي اسكايپ را قطع كرده اند و تاريخ آن هم از فرداي 13 آبان بوده است!,  قطعي و كندي اينترنت و  بلوكه كردن وبلاگها و سايت ها و بستن روزنامه هاي حتي درون نظام مثل سرمايه و.... هم كه ديگر كهنه شده و سياق ثابت اين نظام است.

از اراجيف مقامات ريز و درشت رژيم در زمينه گسترش بسيج در همه نهادها و اقشار و سنين از بسيج نونهالان و نوجوانان, بسيج مدارس,  بسيج اقليتهاي مذهبي و بسيج ميليوني در تهران كه تقريبا فقط شيرخوارگان را مستثني كرده است! را نيز فعلا در مي گذريم كه خود شايان بررسي جداگانه است.

اما اين روزها تكرار ترجيع بند مقابله با « جنگ نرم» و « تهاجم فرهنگي» وروش هاي ابداعي در اين زمينه,  جداً بديع و تاريخي است.  تنها نگاهي به عناوين آنها , بيانگر عمق وحشت يك رژيم پوسيده و رو به زوال از سرنگوني در تقدير است و اين ضرب المثل سوت زدن آدم ترسيده در تاريكي را تداعي مي كند.

               خبرگزاري حكومتي « ايلنا» با اشاره به «.... حضور دائمي روحانيون در مدارس ، حضور نيروهاي پليس در مقابل مدارس، تشكيل پايگاه هاي بسيج دانش آموزشي در مدارس ابتدايي و هم اكنون هم اعزام 4 هزار مدرس تربيت سياسي در مدارس، خبرهاي جديدي است كه تنها با گذشت 1 ماه و نيم از آغاز سال تحصيلي از سوي مسئولين آموزش و پرورش اعلام مي‌شود», هدف از اين همه جاسوس و بپا گذاشتن براي حتي دانش آموزان را هم «.... آگاه ساختن دانش‌آموزان از فتنه‌هاي دشمن براي نابودي انقلاب اسلامي» و « راه درست مقابله با تهاجم فرهنگي كه يك خطر جدي براي دانش‌آموزان» است ذكر كرده, علاوه بر همه اينها اضافه مي كند كه «, تاكنون 2 هزار مدرس تربيت بدني كه با شاخص‌هاي اين معاونت همسو هستند» براي  مقابله با «تهاجم فرهنگي و جنگ نرمي كه آغاز شده است» نيز معرفي شده اند!.

- ايلنا به نقل از آخوند ذوالعلم باصطلاح دبير ستاد همکاري‌هاي حوزه‌هاي علميه و آموزش و پرورش نقل مي كند كه «.... در چندين استان کشور حوزه‌هاي علميه مديريت برخي مدارس را بر عهده گرفته‌اند.....»,  افزود: «حوزه‌هاي علميه به خصوص در تهران و قم در قالب مجوزي که از آموزش و پرورش گرفته‌اند به مديريت مدارس مي‌پردازند و در مجموع مديريت و عملکرد موفقي داشته‌اند».

ايلنا در انتها علت اجراي اين واگذاري را «....در راستاي تربيت فرهنگي و اخلاقي و حتي سياسي دانش آموزان- حتي در مقاطع پايين تحصيلي-!! » و «... نشان از نارضايتي عميق دولت و مراکز حکومتي از فضاي فرهنگي مدارس ....» ذكر مي كند.

- حيدر مصلحي وزير اطلاعات پاسدار نشانان نيز در گفتگويي خبر از « تربيت افسران ارشد اينترنتي»  «براي مقابله با تهاجم دشمنان در عرصه مجازي» مي دهد.

-مقامات ريز و درشت نيروي انتظامي نيز  از مهمترين چالشهاي پيش روي نيروي انتظامي,  در ده سال آينده از "ناتوي فرهنگي" ! نام مي برند.

- مسعود جزايري معاون فرهنگي ستاد کل نيروهاي مسلح، و رئيس ستاد تبليغات دفاعي نظام, نيز از «.....راه اندازي دو ستاد "مرکزي" و "عالي" بر عليه آنچه که "عمليات رواني دشمن" خواند....»,  خبر داد.

آغاز اين داستان هم همانا همايشي بنام« عمليات رواني و رسانه» بود كه در تاريخ ١٩ مهرماه در تهران در سالن همايش هاي صدا و سيما با شركت پاسدار احمدي نژاد تشكيل شد و در آن

 "برخورد با سران فتنه جنگ نرم" بدعت گذاري گرديد.

واقعيت اين است كه  اين اقدامات بازدارنده, هر چند در نوع خود بي نظيرند, اما براي  رژيمي بحران زده كه مرگ خود را به زودي در تقدير مي بيند,   خارج از انتظار نيست!

آري,  رژيم درمانده كه در اثر گيجي ناشي از ضربات كوبنده اي كه از جانب مردم بپاخاسته ميهن و جوانان و زنان غيور و مصمم و جان بركف, در صحنه حقيقي و واقعي خيابانهاي تهران و سراسر ايران, به هذيان گويي افتاده, حال به سراغ جنگ با دشمنان موهوم در صحنه هاي «مجازي» رفته است!

- منشا همه اين هذيان گويي ها هم چيزي نيست الا وحشت بي پايان يك رژيم پا به گور است كه به هذيان گويي هاي  قبل از موت افتاده است.

دليل اصلي را  اما دبير كل خوابنما شده  باصطلاح اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان بهتر بيان كرده, اين مزدور بنام عليرضا آراني نژاد كه انگار با چشم بسته غيب مي گويد در گفتگويي با خبرگزاري فارس,  اظهار مي دارد «.......جريان افراطي حاكم بر دانشگاه‌ها در 2 مقطع روز قدس و 13 آبان برنامه‌ريزي‌هايي را براي ايجاد تشنج در فضاي دانشگاه‌هاي كشور انجام داده بودند، ..... مطمئنا اين جريان افراطي برنامه‌هايي را نيز براي 16 آذر و روزهاي مهم تاريخي آينده نيز دارد.».

آري دليل اين هذيان گويي ها چيزي نيست الا اراده  مردمي كه با جلوداري جوانان ميهن پرست خود سرنگوني اين رژيم ضد بشري را اراده كرده اند و ذره اي از اين خواست مشروع خويش كوتاه نخواهند آمد و اين بار مصمم تر در فراز 16 آذر به ميدان نه جنگ نرم كه سخت ترين و جانانه ترين مقاومت ها و ايستادگي ها و دفاع از شرف و ناموس ملي و ميهني خويش به صحنه خواهند آمد.  

                                                                             دليران بي باك و بيم ايرانزمين-13آذر88

 

 

 

مقاومت اوج يابنده دانشجويان قهرمان در دانشگاههاي سراسر كشور در مقابل سركوب نظام ولايت فقيه

به دنبال لرزه سرنگوني كه سراپاي حكومت ولي فقيه را در قيام هاي پي در پي مردمي در 5 ماه گذشته بعد از انتخابات در برگرفته است, و از فرداي 13 آبان كه قيام مردم يك مرحله كيفي ارتقا پيدا كرد,  ارگانهاي رنگارنگ سركوب رژيم به نحو وحشيانه اي به دستگيريها و بگير و ببندها و محدوديت هاي ديوانه وار و جنون آميزي در همه جا و بويژه مراكز آموزشي و دانشگاهي دست زدند.

ايستادگي و مقاومت قهرمانانه مردم و به ويژه جوانان دلاور و بي باك ايرانزمين  در قيام 13 آبان كه وعده ديدار بعدي در 16 آذر را هم يادآوري مي كردند, آن چنان وحشت و هراسي به جان سران نظام انداخت  كه ديگر هيچ ملاحظه اي را براي سركوب دانشجويان بر نتابيده و بي محابا به دستگيري و بگير و بنبد وحشيانه روي آورده است تا به خيال خام خود به اين ترتيب مانع ادامه قيام گردد و آن را خفه كند.

از دستگيريها, احضاروبازداشت ها و محروميت هاي تحصيلي در تمامي دانشگاههاي شهرهاي سراسر ايران و انواع مراكز دانشگاهي- اقداماتي كه حتي فعالين دانشجويي ساليان قبل و اساتيد را نيزدر برگرفته و بنابر امار موجود گاه تا 60 درصد افزايش داشته-  تا صدور احكام زندان و شكنجه و شلاق براي دانشجويان به جرمهاي واهي و جرائم آخوند ساخته نظير «اقدام عليه امنيت ملي» و « تبليغ عليه نظام» و امثالهم كه تنها بخاطر مثلا انتشارنشريات دانشجويي صورت گرفته است, از برقراري انواع ارگانهاي سركوب نظير «كمتيه حجاب وعفاف» تفكيك جنسيتي دانشگاهها», تا بكارگيري ترفندهايي همچون تعطيل كردن سلف سرويس دانشگاهها, بستن خوابگاهها, تبليغ و ترويج اردوهاي مختلط تفريحي و فرهنگي كه تا قبل ازاين غير مجازبود,  و تا برگزاري جلسات دست ساز رژيم براي به سكوت كشاندن دانشجويان آگاه, تعطيلي هاي اجباري كلاسها قبل از 16 آذر و هر آن ترفند و راه چاره ديگري كه در چنته خالي آخوندهاي حاكم, براي مقابله با بحران سرنگوني, يافت شود.

در مقابل هجوم نيروهاي سركوبگر رژيم به ساحت مقدس دانشگاهها كه در آستانه « روز دانشجو» و قيام در تقدير 16 آذر, اين مقاومت بي انتهاي دانشجويان است كه چشمها را خيرهكرده است.

آري, بايد گفت بازهم دشمنان مردم كور خوانده اند, اين بار هم اشتباه محاسبه دارند, مقاومت جانانه دانشجويان در همه مراكز آموزشي اين پيام مردمي را پژواك دادند كه «...... گيرم كه مي كشيد , گيرم كه مي زنيد , گيرم كه مي بريد, با رويش ناگزير جوانه چه مي كنيد؟!».

دانشجويان قهرمان با مقاومت بي مانند خود نشان دادند كه ريشه ها و جوانه ها مي رويند , اين  قيام را

سر باز ايستادن نيست! اينها نه يك شاخه كه تنه عظيمي به قدمت يك تاريخ مقاومت اند كه از نيم قرن پيش با خون همان اولين دانشجويان به خون تپيده اولين 16 آذر تا كنون پيوسته آبياري و تنومند شده است. و هيچ ديكتاتوري را توان شكستن آن نيست. آن خون جوشاني كه در به خاك غلتيدن كيانوش و ندا و بقيه شهداي قيام استمرار يافته است. به پاس داشت همان خونهاي پاك است كه در  هيچ نقطه اي در هيچ دانشگاهي ,  از شعارهاي « مرگ بر ديكتاتور» , مرگ بر ديكتاتور» خالي نمانده است.

از دانشگاه كردستان آنجاكه شعار مي دهند: «نداييم, سهرابيم, احسانيم – ما همه يك صداييم», تا تبريز و اروميه و تهران و كرمانشاه و ايلام و قزوين و گرمسار و مشهد و گيلان و مازندران و اهواز و همه و همه شهرهاي ايران.

همچنانكه در تمامي روزهاي بعد از آغاز سال تحصيلي به  هيچ مزدوري از عناصر رژيم امكان برگزاري يك برنامه و حتي يك سخنراني در هيچ دانشگاه و دانشگده اي داده نشد, ودر خفت و خواري مجبور به ترك دانشگاهها شده اند, ودر آخرين نمونه آن كه در هنگام  بيرون كردن مزدور صفارهرندي دانشجويان تكرار كردند كه ژنرال بي ستاره-  ارزش كفش نداره! (دانشگاه .......)

 همچنانكه روزي نيست كه صحن دانشكده اي با تحصن و اعتراض و اعتصاب غذا و تجمع و تظاهرات وتعطيلي كلاسها.......................از نجاست حراستيها پاك و پاكيزه نشود.وتا انجا پيش رفته اند كه حتي بساط بسيجي ها در باصطلاح «هفته بسيج» را هم به هم مي زنند(دانشجويان قهرمان دانشگاه آزاد گرمسارپنجشنبه12آذر).

بايد گفت اين تراوشات ذهن عقب مانده و عليل  ولي فقيه و ايادي اوست كه فكر ميكنند اين قيام به چند صد نفردانشجو بسته است و ميتواند با دستگيري و بگير و ببند راه قيام را سد كند, اما سخت در اشتباه است.

دانشجويان دلير ايران چون هميشه از حمايت مردم بپاخاسته و آگاهي برخوردارندكه در 13 آبان فرياد

زدند  « ما همه با هم هستيم- ملت بي شكستيم» اين تنها يك شعار نيست, بلكه چون همه شعارها ي قيام برخاسته از يك واقعيت است. اگر در 13 آبان روز دانش آموز همه مردم بودند كه در يكدلي و همصدايي بر قلب دشمن ضربه سهمگين زدند, اين بار در روز دانشجو 16 آذر هم اين همه مردم قهرمان ايران زمين اند كه سرنگوني و نابودي آخوندهاي حاكم را اراده كرده اند, به خيابانها آمده و بار ديگر آنچنان سيلي محكمي بر بناگوش رژيم مي نوازند كه فكرش را نكرده و تا قيام هاي عظيم تر بعدي از سرگيجه آن به خود خواهد پيچيد.

13 آبان ثابت كرد كه اين ملت يك صدا و همدل  چه قدرت بيكراني دارد كه هيچ باتوم و تير و تبري را ياراي مقابله با آن نيست!. وعده ما 16 آذر!                      

دليران بي باك ايرانزمين12آذر88

۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

تصوير كوچكي از چپاول مافيايي در رژيم

منبع : يك ميلياردر رژيمي داراي  شركت خصوصي كه لوله به شركت نفت ميفروشد . اين فرد تا 6-7 سال پيش يك معلم بوده است كه با تدريس خصوصي گذران زندگي ميكرده است ولي درحال حاضر ميلياردر است:  

·       وي ميگويد كه براي اينكه در مزايده ها برنده شود ، در حراست شركت نفت نفر دارد كه به او باج و رشوه كلان ميدهد تا شركت نفت از شركت او خريد كند .

·       او ميگويد كه وكيلش يك نفر از وزارت اطلاعات بوده است و در مواقعي كه رقبايش عليه او ميزدند او به اين ترتيب برتري خودش را حفظ ميكرده است .

·       او ميگويد كليه رئيس روساي شركت نفت همه شان فقط باجگير و دزد هستند چه از طريق فروش نفت بطور خصوصي چه واگذاري امتيازات خريد و فروش نفت در كشورهاي خارجي .

·       خود همين فرد يكي از معاونتهاي شركت نفت را بخارج برده و گردانده كلي باج داده تا مزايده اي را گرفته است .

·       فردي بنام رستمي از تهران ، در دوسلدورف و سوييس شركتهاي پوششي دارد كه مزايده هاي لوله و اتصالات شركت نفت را تامين ميكند .

·       چندي پيش براي او نامه اي آمد كه اگر 50 يا 100 ميليون ندهي تمام مزايده هايت لغو ميشود!

·       بيشترين خريدهاي مربوط به شركت نفت از روسيه انجام ميشود .

·       سرپل بيشتركارهاي رژيم در اروپا ژنو است .

۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

ايجاد ترافيك براي ممانعت از تجمع در 16 آذر

بنا به گزارش رسيده ، يكي از طرحهاي رژيم در تهران  براي ممانعت از رسيدن به موقع مردم به محل تجمع و تظاهرات در اطراف دانشگاه تهران ، اينست كه در نقاط مختلف تهران راه بندان ساختگي با استفاده از ماشينهاي آتش نشاني و ... ايجاد كند تا به اين وسيله مانع به هم پيوستن مردم بشود .

احمدي احمدي حمايتت ميكنيم- به باغ وحش سده هدايتت ميكنيم

يك هموطن از اصفهان : آنقدر جمعيت كم بوده كه مايه خجالت برايشان بوده است. درخيابانهاي  اطراف ميداني كه عنتري ميخواسته برود پر از ايستگاههاي صلواتي بوده كه به مردم خوراگي و شربت و شيريني مي داده اند كه مردم استقبال كنند ولي باز هم هيچكس جز ايادي خودشان نبوده اند.

همچنين يك سري از بچه هاي مدرسه را با زور و اجبار برده بودند و يك سري هم از سربازها را براي شلوغ كردن مستقبلين به محل آورده بودند, با اين همه  استقبال در حقيقت صفر بوده است.

رژيم از ترسش خيلي اقدامات امنيتي در شهر انجام داده بودند ولي آبرويشان رفته است.

اصفهان يك منطقه اي بنام «سده» دارد, در آنجا يك باغ وحش است كه محوطه بزرگي است. در همين رابطه پسر بچه هاي دبيرستاني شعار مي داده اند كه:

احمدي احمدي حمايتت ميكنيم- به باغ وحش سده هدايتت ميكنيم

خلاصه حسابي وي را سكه يك پول و مسخره كرده بودند. مثلا روي ديوارها بعضا نوشته بودند كه :

توجه توجه

ميمون آدم نما به اصفهان آمده!

- دوستم مي گفت اين جا و آنجا يك شعارهايي خوانده و يا درست مي كنند كه آدم از خنده مي ميرد . بچه ها هم زود ياد گرفته و تكرار مي كنند. او ميگفته كه رژيم از درون دارد از هم مي پاشد.

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

دوخبر دانشجويي از گيلان

شعار دانشجويان رشت براي 16آذر

نه غزه ، نه لبنان ، رژيم چنج اين ايران – آنها ضمن ارسال اين شعار براي خبرنامه ما خواستار انتشار هرچه بيشتر آن در اينترنت و فيس بوك و سايتهاي خارجي زبان شدند .

Na Ghaze Na Lobnan

Regime change in Iran

دريافت كنندگان اين خبر حتما اين شعار را منتشر كنند .
شعار ديگر دانشجويان گيلان براي 16 آذر  از اين قرار است : مرگ بر اصل ولايت فقيه - دوباره ميميريم ايرانو پس ميگيريم

 

رهمنود دانشجويان گيلان براي 16 آذر

دانشجويان دانشگاه گيلان اين خط را به يك ديگر منتقل ميكنند كه با توجه به اينكه رژيم ميخواهد روز 16 آذر ما را در خوابگاه يا دانشگاه حبس كند ، همه بايد  شب يا شبهاي قبل از 16 آذر را درخوابگاه نباشيم و از دوشنبه صبح يك راست به محل قرار در بيرون دانشگاه مياييم .   

ترفند لو رفته رژيم براي مهار دانشجويان در 16 آذر

يك هموطن از تهران  ميگويد از جمله برنامه هاي فرهنگي اي كه رژيم امسال براي مقابله با خيزش 16 آذر در همه دانشگاههاي كشور قصد دارد اجرا كند، برگزاري مراسم ازدواج دانشجويي است!

برنامه ديگر رژيم نيز برگزاري همايشهاي سراسري دانشجويي و اجراي جشن و سرور در دانشگاهها ميباشد .

اين درحاليست كه در سالهاي گذشته رژيم از دفن استخوان هاي باقيمانده از جنگ در حياط دانشگاهها استفاده ميكرد .

 

اخباري از مشهد

ترس و وحشت در بين مزدوران رژيم – مشهد

يك هموطن ساكن مشهد ميگويد شبها عملا خيابانهاي فرعي وحاشيه شهر از كنترل مزدوران انتظامي خارج است حتي اگر دزد هم بيايد نيروي انتظامي از ترس اينكه دامي براي كتك زدن و گوشمالي خودش توسط مردم باشد به محل نميايد .

اين هموطن ميگويد در همسايگي ما دزد آمده بود و ما تماس گرفتيم با انتظامي بما گفتند خودتان دزد را بگيريد ما با چوب و چماق او را دنبال كرديم و  گرفتيم و تماس گرفتيم كه دستگيرش كرديم بياييد او را ببريد مجددا جواب دادند كه صبح مياييم ! و معلوم است كه ميترسند با اين چوب و چماق بجان خودشان هم بيفتيم .

 

وحشت رژيم از زائران امام رضا در مشهد

اخيرا رژيم از ترس هر نوع اعتراض و حركت جمعي مردم توسط زائريان حرم امام رضا و انتشار خبر آن در بين مردم  ، قبل از ورود به حرم  لباس شخصيهاي غول پيكر و بسيار لومپني را براي بازرسي بدني مردم گمارده است  كه حتي كوچكترين وسايل مردم را نيز حين بازرسي از آنها تحويل ميگيرند . يك هموطن ميگويد كه اخيرا قبل از ورود به حرم يك جاسوئيچي حاوي دوربين داشته كه آن راهم از او گرفته اند .

دزدي اصلي ترين مشغله بسيج و سپاه

يك بسيجي كه هم  اكنون نيز در اهواز در شركت نفت كار ميكند خود ميگويد كه عوامل  بسيج و سپاه كه پستهاي وزارت نفت و ساير وزارتخانه ها را دست گرفته اند همه به فكر دزديهاي خودشان هستند (خودش هم جزو آنهاست ) . وكسي بفكر كشور و ... نيست و رژيم پوسيده تر از اين حرفهاست كه فكر ميكنيد .

مرگ بر ديكتاتور دانشگاه ياسوج

مرگ بر ديكتاتور دانشگاه ياسوج

روز سه شنبه دهم آذرماه ساعت 13دانشجويان دانشگاه ياسوج تجمع اعتراضي برگزار كردند. دليل اين اعتراض معرفي پاسدار" نگين تاج " بعنوان معاون ضد فرهنگي دانشگاه بود.پاسدار "نگين تاج"  از عوامل سركوب دانشجويان در وقايع خرداد و تير  بود.دانشجويان در اين تجمع شعار "مرگ بر ديكتاتور" سر دادند.

 

اقدامات رژيم در آستانه 16 آذر

دانشگاه آزاد اردبيل

دانشجويان اجازه ندارند كامپيوتر لب تاپ به خوابگاه ببرند

دانشجويان رشته كامپيوتر ودختران دانشجو حق رفتن به كافي نت را ندارند

همچنين موبايل دوربين داردرخوابگاه ممنوع است

 

ارسال اس ام اس  براي توسط رژيم

 بر اساس گزارشهاي واصله رژيم براي ايجاد رعب و وحشت درميان سيل خروشان اعتراضات  مردمي  پيام ضميمه را به صورت راندوم براي كليه نفراتي كه تلفن همراه دارند ارسال مي كند و كليه نفراتي كه تلفن همراه دارند اين روزها پيام زير را  به صورت اس.ام.اس دريافت كرده اند.

مشترك گرامي طبق اطلاع واصله جنابعالي تحت تاثير تبليغات  ضد امنيتي رسانه هاي بيگانه قرار گرفته اي

درصورت حضور درهر تجمع غير قانوني وارتباط با رسانه هاي خارج از كشور برابر مواد 498 و 499 و 514 و 609 قانون مجازات اسلامي شناخته ميشويد و با شما برخورد قانوني خواهد شد

 

سلماس

رژيم طي هفته گذشته استخوان هاي 3 نفر از كشته هاي جنگ  را همراه با بسيجي ها و دانش آموزاني كه به زور همراه خودش كرده بود ، درتنها پارك اين شهر دفن كرد

كه اين قضيه موجب خشم مردم شد . و از آنجا كه  تنها پارك شهر ميباشد مردم ديگر تمايلي به رفتن به آن جا ندارند

۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

خبرهاي مردمي در آستانه 16 آذر

سنندج

در هفته گذشته در سنندج چند بار در خيابان انقلاب درگيري و تظاهرات شده است كه تعدادي دستگيري شده اند و اعتراض گسترده در مورد اعدام احسان فتاحيان صورت گرفته و اوضاع همچنان نا آرام است.

 

شعارنويسي در مدارس ايراني در خارج از كشور

در دبستان شهيد فهميده در دوحه پايتخت قطر كه يك مدرسه ايراني است , دانش آموزان تمام در وديوار آن را پر از شعاركرده اند. از جمله شامل موارد زير بوده است:

خامنه اي قاتله – ولايتش باطله

ما همه ندا هستيم – خواهان آزادي هستيم

ايراني با غيرت – حمايت حمايت

مرگ بر ديكتاتور

ندا زنده است

سلام بر شهيدان را ه آزادي

 شعارها با خط بسيار درشت دور تا دور ديوارهاي اين مدرسه نوشته شده بوده است.

 

شركت نفت- تهران

روز گذشته كامپيوترهاي اداره شركت نفت از مركز قطع شده بود و كار اينترنتي اداره خوابيده بود .

 

مشهد

فعلا خبري نيست ولي شعار نويسي خيلي بيشتر از قبل شده است و بالا بودن فعاليتها محسوس است .

در دانشگاه مشهد هم براي 16 آذر شعار نويسي زياد است .

خريد و فروش املاك و ... در مشهد راكد است .

 

 

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

پيشنهاد استفاده از سوت براي 16 آذر

يك نامه از ايران : شنبه گذشته  مادران در پارک گرد آمده بودند. ماموران سعی میکردند با صدای سوت آنها را متفرق کنند.  این سوت را نیز برای آزار و اذیت روانی تجمع کنندگان به کار می بردند. چند تا از مادران می گفتند که در تظاهرات های بعدی نیز ما ازسوت برای بهم زدن تمرکز بسیجی ها استفاده خواهیم کرد. در تظاهرات قدس نیز تعدادی از این شیوه استفاده کردند و خوب بود. من و دوستانم نیز در نظر داریم چند تا سوت در جیب از این به بعد داشته باشیم

شعارهاي تهران و يك پيشنهاد

 

ـيك هموطن از تهران ميگويد : تهـران  پر از شعارنويسي است ازجمله شعارها اينها هستند :

مرگ بر خامنه ای

مرگ بر دیکتاتور

خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه

رهبر الدنگ

 

ـ يك پيشنهاد از طرف يكي از هموطنان برای 16 آذر داده شده كه « هممون با خودمون یک عدد سوت ورزشی داشته باشیم تا با صدا در آوردن اون نیروهای سرکوبگر رو دچار عدم تمرکز دقیق بکنیم.

با این کار ماشین ها هم ناخواسته به زدن بوق وادار میشوند و همون طرح ترافیک سبز یقینا شکل میگیره . لطفا به دوستان بگویید »

خبري از بلوچستان

رزمايش بزرگ  بسيجيان كشور  در4 كيلومتري جاده بمپور شروع شده است

كلا اين رزمايش تاكتيكي بسيجيان آن منطقه است نه كشور 

كه كارمندان دولت هم درصورت شكت روزانه مبلغ 20000تومان حق ماموريت دريافت ميكنند  وآموزش هايي از قبيل تيراندازي  عمليات مسلحانه به افراد آموزش داده ميشود  وتبليغات گسترده هم براي جذب نفرات توسط رژيم انجام شده است .

فضاي تهران قبل از 16 آذر به نقل از يك هموطن

ـ روی تمام ضندلی های اتوبوس ها شعار نوشته شده است .

ـ خیلی از اسکناس ها بصورت شابلون شعارنويسي شده  و برخي از مغازه ها آنها را قبول نمیکنند و میگويند اجازه نداریم.

ـ تمام تابلو های تبلیغاتی یا راهنمای شهری رويشان شعار نوشته شده ویا بر رويشان  رنگ پاشيده شده است

ـ ماموران رژيم صبح شعارها را  پاک میکنند وشب دوباره همان بساطه و  روی دیوار ها پر از شعار است.

ـ شهر کاملا چهره نظامی دارد تمام نظامی ها با لباس های عجیب که مردم به آن ميگويند ترمیناتور پر شده است .

 ـ گرانی هم روز بروز بیشتر میشود .

ـ مثل روزهای انقلاب 57 كه مردم یا ساواکی بودند یا آنوري و ضد شاه ، حالا هم  بدون ترس در تاکسی اتوبوس ویا هر جای دیگر حرفشان رامیزنند.

ـ  قرار است  روز 16 آذر مردم با ماشین به خیابان بیایند وترافیک ایجاد کنند . بیشتر خیابان های اصلی یک طرفه شده و براي رژيم قابل کنترلتر شده است .

ـ  15 آذر ساعت 10 شب هم قرار است  الله اکبر سر بدهيم .

ـ  درخیابان زنها بقول خودشان بد حجاب شده اند  ولی فعلا خبري از فشار به آنها نيست ولی شهر پراز ماشین گشت است.