۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

جشن سالمرگ دجال

قزوين –روز جمعه14 خرداد سالمرگ دجال بود، جمعیت زیادی درالموت قزوین جمع بودند، همه آهنگهای شاد گذاشته بودند و به رقص وپايكوبي مشغول بودند و تجمع مردم مانند سيزده بدر شده بود ، مردم می گفتند:" بزرگترین شادی ما چنین روزی است و باید این روز را پرشکوه برگزار کنیم ».

جنگ مستمر بين مردم و رژيم، بر روي ديوارها

تهران – 10 خرداد – در منطقه سعادت آباد تهران ، بطور روزمره ، صبحها شعارهاي فراخوان به خيزش در خرداد و همچنين دعوت به شركت در 22 خرداد به چشم ميخورد كه شبها همگي آنها با رنگ پاك شده است . ولي مجددا صبح روز بعد بر روي همان ديوارهاي رنگ شده توسط رژيم ، شعار مجددا پر رنگتر نگاشته شده است .

در شمال تهران باجه هاي تلفن جديدا رنگ شده است

در شمال تهران در يك خط عابر پياده اسم نحس خامنه اي بر روي زمين نگاشته شده است تا بطور مستمر عابرين آن را لگد كنند .

وضعيت اقتصادي به صفر رسيده رژيم

ـ مخابرات ايران توان پرداخت چك هاي 30 ميليون تومن ببالا را ندارد و شركتهاي كوچكتري كه از مخابرات طلب دارند ، چك هاي 30 تا 60 ميليون تومني شان تماما برگشت ميخورد . مدير يكي از اين شركتها ، با نزول پول قرض ميكند تا هنوز حقوق فروردين ماه كارگران و كاركنانش را بدهد !

ـ يكي از مديران يك شركت كاشي فروشي معتبر ، چكهايي با مبالغ 16-17 ميليون تومني را نشان داد كه براي هتل استقلال ( شرايتون سابق و مورد استفاده وزارت اطلاعات ) توسط اين شركت صادر شده بود ولي همه چكها براي چندمين بار برگشت خورده است و در حسابها پولي نيست .

۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

فراخوان به خيزش 20 تا 30 خرداد در شمال تهران

تهران – 11 خرداد – جوانان فعال در شمال تهران در خيابان جردن و منطقه كاووسيه و نيز در شمال مهمات سازي متعلق به سپاه پاسداران  اقدام به توزيع صدها برگه تبليغي نمودند .

متن يكي از تراكتهايي كه در اين مناطق توزيع شده است از اين قرار است :

« ملت قهرمان ايران

روزهاي بيستم تا سي ام خرداد روزهاي فراموشي ناپذير تاريخ معاصر و روزهاي سرنگوني رژيم جنايتكار و ولايت سفياني خامنه اي است .

به خيابانها بياييد براي احقاق حقوق به يغما برده شده زندانيان سياسي و تمام ملت ايران

آري ! ميتوان و بايد اين رژيم جنايتكار را به زباله دان تاريخ فرستاد »  

۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

فراخوان به خيزش 20 تا 30 خرداد در شهرآرا

تهران – 11 خرداد – ظهر روز سه شنبه ، مردم شهرآرا در مقابل منازل خود و در پارك شهرآرا ، اوراق تبليغي را دريافت كردند كه در آنها نوشته شده بود « خرداد ماه خونه خامنه اي سرنگونه » و همچنين از آنها دعوت شده بود تا عليه خامنه اي در روزهاي 20 تا 30 خرداد به خيابانها بيايند .

۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

فراخوان به خيزش 20 تا 30 خرداد در جنت آباد و وحيديه و حشمتيه و نظام آباد

تهران – 8 و 9 خرداد – جوانان فعال به فعاليتهاي تبليغي خود در همه مناطق تهران براي فراخوان به حضور هرچه فعالتر مردم در خيابانها در روزهاي 20 تا 30 خرداد همچنان ادامه ميدهند .

روز شنبه در منطقه حشمتيه در ورودي يكي از پلهاي هوايي شعار «خامنه اي بميري - هم شمري هم يزيدي  - 20 تا 30 خرداد يادت نره » توجه ساكنان محل را جلب كرده بود.

 

علاوه بر اين مردم وحيديه و نظام آباد روز شنبه تراكتهايي را دريافت كردند كه روي آن نوشته شده بود :

« ملت قهرمان ايران !

20 تا 30 خرداد روزهاي فراموشي ناپذير در تاريخ معاصر مردم ايران و روزهاي نجات مردم ايران از دست آخوندهاي جنايتكار است . ميتوان و بايد خامنه اي جنايتكار را سرنگون كرد . وعده ما 20 تا 30 خرداد »

 

روز يك شنبه 9 خرداد در جنت آباد جوانان فعال تراكتهايي را از شمال تا جنوب اين منطقه توزيع كردند كه روي آنها نوشته شده بود:

« خرداد ماه خونه  خامنه اي سرنگونه                         

ما، شما هموطنان را به تظاهرات در خيابانها عليه خامنه اي در 20 تا 30 خرداد دعوت ميكنيم»