۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

موج اجتماعي خارج كردن پول از بانكها

تهران – تداوم قيام عاشورا

 3 بهمن – تهران – به گزارش رسيده ، اخيرا بسياري از مردم درصدد خارج کردن پولهايشان از بانکها در ايران هستند ولي بانکها قادر نيستند که تمام پولشان را به آنها بدهند وپول ندارند مثلا کسي که ميخواهد پس اندازش را که في المثل سي چهل ميليون تومان است از بانک خارج کند فقط 5 يا 4 ميليون تومان به او ميدهند. علت اينست که بسياري از آقازاده ها وآقايان سران رژيم وامداران اصلي بانکها هستن وبانکها در بندوبست هايشان پول مردم را به آنها قرض داده اند وچنانچه انها پول را ويا بهره هاي پول را به بانک ندهند بانک درمعرض ورشکستگي قرار ميگيرد وچون اکثر اين غارتگران پولها را ازايران خارج کرده اند لذا درشرايط بحران فعلي پولها را برنميگردانند واين موجب هجوم مردم براي براي خارج نمودن پولهايشان شده مضافا براينکه بسياري از مردم عمدا وبراي صربه زدن به رژيم نيز ازين روش استفاده ميکنند

اين خارج کردن پول ابعادي گسترده واجتماعي به خود گرفته است.

به گفته كساني كه دست اندر كار پول و بانك هستند به اين موج ، موج دوم يا موج اجتماعي خروج پول گفته ميشود . موج اول آن توسط بسياري از عوامل رژيم ازحدود 6 ماه پيش شروع شده بود .

گفته ميشود که اگر اين موج ادامه پيداکند به زودي به دهشاهي يگ قرانيها هم خواهد رسيد وبانکها کاملا ورشکست ميشوند

ممانعت از شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه در مسجد

تهران – تداوم قيام عاشورا

تهران – دي ماه - در يكي از مساجد تهران در منطقه بازار ، آخوند اين مسجد ، بعد از سخنراني اش وقتي حاضرين در مسجد ميخواهند در پايان شعارهاي خود ، « مرگ بر ضد ولايت فقيه » بدهند ، از دادن اين شعار ممانعت ميكند.

يكي از روشهاي وحشيانه حذف معترضان

تهران – 30 دي – يك هموطن كارمند دولت ميگويد يكي از راههاي اذيت و از دور خارج كردن مخالفان رژيم اينست كه فرد را مخالف را درجايي گير انداخته و بشدت ميزنند و شكنجه ميكنند و سپس به او آمپول يا موادي تزريق ميكنند كه دچار حواس پرتي و فراموشي و انزوا و جنون ميشود .  

اين آمريكاست كه نميخواهد پشت مردم ايران باشد

30 دي – تهران – به گزارش هموطنان ، اكثر قيام كنندگان بويژه افراد ميانسال ، نظرشان بر اينست كه علت ادامه حيات رژيم ، آمريكاست و اين اوست كه مانع است و اگر آمريكا بخواهد پشت مردم ايران باشد همه چيز تغيير ميكند . 

كينه جويي رژيم نسبت به تداوم اعتراض شبانه

تهران – ادامه قيام عاشورا

30 دي – تهران – يك هموطن ساكن سعادت آباد گزارش ميكند كه اعتراضات شبانه در سعادت آباد هيچگاه قطع نشده است . به همين دليل هم رژيم ، بطرز هيستريكي دسترسي به تلويزيونهاي ماهواره اي در اين منطقه را به صفر رسانده است ، تا نه مردم از اخبار مطلع شوند و نه بتوانند به رسانه ها صدايشان را برسانند . اين هموطن ادامه ميدهد رژيم ما را خيلي اذيت ميكنند گناهمان هم فقط اينست كه اعتراض عليه رژيم را تعطيل نكرده ايم.

 

مردم درانتظار فرارسيدن دهه زجر

تهران – ادامه قيام عاشورا

3 بهمن – بنا به گزارش رسيده، در تهران مردم همه منتظر فرارسيدن دهه زجر هستند .

دانشجويان برخي دانشگاهها نيز برنامه دارند تا در اين دهه ، براي آزادي ياران زنداني خود تحصن كنند و از مردم نيز انتظار دارند كه به تحصن آنها بپيوندند .

همچنين بنا به همين گزارش براي 22 بهمن مردم قصد دارند با تمام توان و بسا بيشتر و قويتر از عاشورا در اين قيام شركت كنند و اين در كليه ارتباطات روزانه آنها تبادل و خبررساني ميشود

۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

بسيج لشكر « سانديس» از اروميه براي 22 بهمن تهران

اروميه – 1 بهمن – بنابه گزارش رسيده ، به كارگران كارخانجات در اروميه از جانب رژيم گفته شده است كه روز 22 بهمن را بايد بصورت ماموريتي به تهران بروند و در حمايت از خامنه اي در تظاهرات رژيم شركت كنند و اين ماموريت اجباري است و روزي 25000 تومان نيز به هر نفر داده خواهد شد .  

قلم كردن پاي جاسوس « تربيتي » از دفتر مدرسه

تهران –ادامه قيام عاشورا

10 دي  – تهران – در بكي از مدارس راهنمايي دخترانه در جنوب  تهران، عليرغم بخشنامه دولتي براي فرستادن دانش آموزان به تظاهرات دولتي ، مدير مدرسه از اين بخشنامه تبعيت نميكند و بچه هارا به راهپيمايي نميفرستد .

همچنين در اين مدرسه از بعد از قيام عاشورا ، عامل جاسوسي وتفتيش موسوم به « امور تربيتي » از جانب مدير و معلمان تحريم و بايكوت شده و در انزوا بسر ميبرد . زيرا وي مورد تنفر شديد و علني ساير معلمين و مدير بوده و ديگر جرات پا گذاشتن در دفتر مدرسه را ندارد و به محض ورود به مدرسه مستقيم به اتاق يا كلاس خود ميرود .

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

وحشت رژيم از كاركنان شركت نفت

تهران – ادامه قيام عاشورا

1 بهمن – تهران - به گزارش رسيده، رژيم قصد دارد به بهانه ي بي پولي وزارت نفت، حقوق كارمندان اين وزارت خانه را كاهش دهد . ازطرف ديگر بدليل وحشت از اعتراضات كاركنان ، 30 نفر از مديران ارشد شركت نفت كه وابسته به جناح اصلاح طلب بوده اند در حال تعويض با عناصري از باند خامنه اي ميباشند .

بنا به همين گزارش، مدير شركت نفت در مورد عواقب كم كردن حقوق كاركنان شركت نفت به وزير گزارش كرده است كه اگر حقوق ها كم شود با اعتراض كاركنان روبرو خواهد شد چرا در وضعيت فعلي بسياري از متخصصين نفت در جنوب كار و شغل خود را رها كرده و به كشورهاي همجوار براي كار مهاجرت كرده اند چه رسد به اينكه همين حقوق ها هم كم شود .  

حمله به دستفروشان اهواز

اول بهمن -  اهواز – بنا به گزارش رسيده روز پنجشنبه حدود 40 -50 نفر از مزدوران انتظامي در اهواز امروز در خيابان سعدي در بازار پاكستاني ها مستقر شدند تا دكه ها و بساط دستفروشان محروم در اين منطقه را جمع كنند . مزدوران دزد و غارتگر بسياري از اقلام دستفروشان را دزديده و به داخل ماشينهايي كه همراه آورده بودند انداختند و در صدد حمله و درگيري با خود فروشندگان محروم محلي هستند .

اين اقدام وحشيانه براي زهر چشم گرفتن از مردم و آنها را بيش از پيش درگير نان بخور نمير كردن ، در وحشت از قيام يكپارچه مردم عليه ديكتاتوري ولي فقيه، به دستور شهرداري صورت گرفته است .

اعلام رزمايش يا اعلام وحشت ؟

قم – ادامه قيام عاشورا

در وحشت از خشم و خروش مردم قم در چهلم منتظري در نهم بهمن، پاسداري كه فرمانده انتظامي قم است ، در روزهاي 5 و6 بهمن اعلام رزمايش كرده است .

اگر بخاطر داشته باشيد در مراسم تشييع و تدفين منتظري ، مردم در وسط پايتخت مذهبي ولايت فقيه، شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه دادند و حرم حضرت معصومه را از دست دين فروشان براي ساعاتي آزاد كردند .

دستپاچگي رژيم از اعتصاب پيروز كارگران ذوب آهن اصفهان

اصفهان – ادامه قيام عاشورا

 30 دي   طبق گزارشي از اصفهان  اعتصاب كارگران زحمتكش و غيور ذوب آهن كه بخاطر عدم پرداخت حقوق ماههاي آبان وآذر آنها جريان داشت پيروز شد و رژيم طي يك عقب نشيني علاوه بر پرداخت حقوق ها وحشت خود را از خشم وعزم كارگران رانيز به نمايش گذاشت .  

بنا به اين گزارش عوامل رژيم ابتدا قول ميدهند كه طي روزهاي چهارشنبه 30 دي و شنبه 3 بهمن ، حقوقهاي آبان و آذر را بپردازند . اما به محض اينكه خبر اين اعتصاب گسترش يافته و به گوش سردمداران رژيم ميرسد ، در روز چهارشنبه حقوق هر دو ماه را ميپردازند .

سرفه سربازان موجب خفقان گرفتن آخوند عقيدتي سياسي شد

تهران – ادامه قيام عاشورا

دي ماه  – بنا به گزارشات مختلف از بعد از قيام عاشورا ، يكي از مشكلات سردمداران نيروهاي سركوبگر رژيم ، مواجهه با تمرد و مخالفت و ريزش سربازان و افسران جز و كادرهاي وظيفه در ميان نيروهاي نظامي رژيم است . اين مخالفتها شامل  شعار نويسي عليه خامنه اي و احمدي نژاددر سرويسهاي پادگانها ، تا عدم گزارش اعتراضات مردمي به بالاتر تا عدم شليك يا مضروب كردن مردم در روز عاشورا را در برميگيرد . بنا به همين گزارش در يك نمونه جالب در مسجد پادگان صفر يك ، وقتي آخوند عقيدتي سياسي مشغول دروغبافي بر منبر براي سربازان بود ، سربازان با سرفه هاي مستمر و دستجمعي خود آنقدر سروصدا ايجاد ميكنند تا اينكه آخوند مزبور خفقان ميگيرد . درحين سرفه هاي مكرر و بلند سربازان ، دژباني حاضر در محل بيهوده ميخواست جمعيت بيش از هزار نفر را كه درحال سرفه بودند ساكت كند و گفته ميشود هنوز نيز بدنبال سربازان خاطي ميگردند!

احضار خانواده ها و زندانيان مقاوم شناخته شده

تهران – ادامه قيام عاشورا

1 بهمن – تهران -  بنا به گزارش رسيده از يك هموطن كه از بستگان فعالين خارج كشور ميباشد و پس از قيام كبير عاشورا، خودش و همسرش به كميته سابق وزرا احضار شده بودند ،  رژيم ازبعد ازعاشورا اقوام هركسي را كه در ليست دشمنان شناخته شده خود ثبت كرده است ، حال چه كاري كرده باشند، چه نكرده باشند را احضار كرده و آنها را تهديد ميكند كه « شما تحت نظر هستيد و تماسها و آدرسهايتان زير نظر است » و ...
 

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

تقويم تاريخ از انقلاب 57

1 بهمن ماه برابر با 21 ژانويه 1979 – از تيترهاي صفحه اول كيهان

ـ 162 زنداني سياسي آزاد شدند

ـ مسعود رجوي ، موسي خياباني ، مهدي بخارايي ، علي خاوري ، بهروز حقي در ميان آزاد شدگان هستند .  

تقويم تاريخ از انقلاب 57

30دي ماه برابر با 2018 ژانويه 1979 – از تيترهاي صفحه اول كيهان

ـ عظيم ترين راه پيمايي مذهبي و سياسي تاريخ – ميليونها نفر در تهران ، شهرستانها و حتي روستاها راهپيمايي كردند

ـ 185  زنداني سياسي تا فردا آزاد ميشوند

ـ در جريان راهپيمايي نجف آباد درحمله خونين افراد مسلح 15 تن كشته شدند .

ـ نماينده اعزامي نخست وزير به اهواز : استاندار خوزستان ديگر باز نميگردد .

ـ كاركنان سازمان بازنشستگي : قانون استخدام را زير و رو خواهيم كرد .

از بردباري و هوشياري و رشادت زنان ايران زمين بياموزيم

تهران – ادامه قيام عاشورا

30 دي – اگر بخاطر داشته باشيد خبر زير را 20 روز پيش بعد از قيام كبير عاشورا در وبلاگ منتشر كرديم :

 

يك گوشه از جنايات هولناك در عاشورا

تهران -  ادامه قيام عاشورا – 10 دي

يك پدر زحمتكش در تهران دو فرزند دختر و پسرش در جريان درگيريهاي قيام عاشورا مجروح ميشوند . پسرش را كه بشدت مجروح شده بود ، دوستان پسر از بيمارستان فراري داده و به منزل اقوام ميبرند . پدر بدنبال دخترش كه صورتش با قمه شكافته شده بود به بيمارستان ميرود ووقتي بيمارستان را پر از مزدوران رژيم ميبيند ، متوجه ميشود كه دخترش دستگير شده است در همانجا به همراهش ميگويد زانوانم  سست شده و بر زمين ميافتد و تا رسيدن به درب بيمارستان ، جان ميسپارد!

 

به ادامه خبر توجه كنيد ، بنا به گزارش رسيده ، اولا دوستان دختر مجروح خانواده ، او را از بيمارستان فراري داده اند و او را تا كنون مخفي كرده اند و خانواده اش نيز مطلع شده اند كه دخترشان سالم است .

ثانيا همزمان با مخفي شدن دختر خانواده و مراسم فوت و تدفين پدر شهيدش، براي وي احضاريه توسط اطلاعات ارسال ميشود . مادر دلير اين دختر كه همسرش راهم از دست داده بود، در تاريخ مقرر مراجعه كرده و ميگويد كه من از دخترم از روز عاشورا تا بحال خبر ندارم و بچه ام را از شما ميخواهم و ...

ادامه تحريم امتحانات در دانشگاه علم و صنعت

تهران – ادامه قيام عاشورا

29دي - تحريم امتحانات در دانشگاه علم و صنعت همچنان ادامه دارد و عوامل اطلاعات و حراست رژيم در وحشت از فعاليت بيشتر دانشجويان روزانه آنها را احضار وتهديد به اخراج و تنبيه ميكنند و دانشجويان نيز بي اعتنا به اين تهديدات به اعتصاب خود ادامه ميدهند .

تصوير آقاي رجوي در ميدان جمهوري

تهران – ادامه قيام عاشورا  

29 دي - بنابه گزارش يك شاهد عيني ، يك پوستر بزرگ از چهره آقاي رجوي از پل عابر پياده ميدان جمهوري تهران ، به مدت دو شب آويزان بود .

تاثير تبليغات رژيم عليه مجاهدين بر قيام 22 بهمن

تهران – ادامه قيام عاشورا

26 دي - نظر يك هموطن از تهران : دلمان  خوش است كه مجاهدين اشرف در 22 بهمن همانند عاشورا پيشقراول ما خواهند بود و مارا دارند . اين اتهاماتي كه نظام ميخواهد مستمرا به جامعه القا كند به ضرر خودشان هست و همه ديگر كم و بيش فهميده اند كه مجاهدين نقش اصلي در اين روز داشتند و فضا هم به همين دليل با ساير اعتراضهاي بعداز انتخابات تفاوت ميكرد. اين بار در بهمن هم حتما روز جديدي و سرفصل جديدي رقم خواهد خورد.

تهديد دانشجويان به اخراج در وحشت از فعاليت آنها

اهواز – ادامه قيام عاشورا

25 دي - حراست دانشگاه آزاد خوزستان ، در وحشت از فعاليت دانشجويان در قيامهايي كه در پيش است ، دانشجوياني كه در روز 16 آذر فيلم تظاهراتشان توسط بسيجيهاي مزدور در اختيار عوامل اطلاعات و حراست قرارگرفته ، را بطور مستمر احضار و تهديد و به اخراج ميكند .

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

وحشت رژيم از روحانيون سني

29دي - يك ماه قبل تعدادي از روحانيوني كه جديدا از پاكستان فارغ التحصيل شده بودند دستگير شدند و همچنان از سرنوشتشان خبري نيست .

علاوه بر اين مولوي عبدالعلي خيرشاهي از روحانيون سرشناس اهل تسنن در استان خراسان رضوي پس از دو سال بلاتكليفي در زندان ، اخيرا به 9 سال زندان و تبعيد محكوم شده است.

انفجار بمب گوشمالي رجب زاده توسط يك زن قهرمان ، در ايران

تهران – ادامه قيام عاشورا

تهران – 28 دي : هموطني چنين نقل ميكند كه مردم هرجا بهمديگر ميرسند ميگويند ديدي اين رجب زاده را چطور يك زن مالانده است ؟ و خيلي از اين خبر ابراز خوشحالي ميكنند .

هموطن ديگري ادامه داد اين خبر عين بمب در ايران بخصوص تهران منفجر شده است.

آنهاهمچنين گفتند كه مردم عليرغم تهديدات تلويحي رژيم براي ممانعت از برگزاري تظاهرات مردم در روز 22 بهمن ، ولي همه برنامه دارند كه عين عاشورا بر سر رژيم خراب شوند.

گفته ها و شنيده ها درمورد گور دستجمعي

بوشهر – ادامه قيام عاشورا

بر اساس گفته و شنيده هاي مردم در يکي از روستاهاي بين بوشهر و برازجان بنام روستاي احمدي در شبي از شبهاي گذشته جسد حدود 50 نفر به گورستان اورده ميشود تا با کندن گودالي بزرگ همه انها را در ان چاله بريزند که خوشبختانه نگهبان گورستان سر رسيده و متوجه اين فاجعه شده است .

همچنين در مسير جاده نيروگاه و شهر چغادک نيز مشابه همين قضيه وجود دارد و در  بين مردم شايع  است که اينها همان جواناني هستند که زير شکنجه در زندانهاي کشورکشته شده و براي مخفي کردن اين جنايتهاي بزرگ  انها را به جاهاي پرتي مثل استان بوشهر ميفرستنند .

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

آزادي 4 دانشجو

سنندج – ادامه قيام عاشورا

سنندج – 27 دي - چند روزپيش  10 نفر از دانشجوياني كه در مراسم دومين سالگرد شهادت ، ابراهيم لطف اللهي دانشجوي حقوق دانشگاه پيام نور سنندج ، شركت كرده بودند ، توسط رژيم دستگير شدند .

پس از اعتراضات مستمر و مراجعات خانواده هاي آنها و مردم ، رژيم روز يك شنبه مجبور شد 4 نفر از آنها را آزاد كند .

شرح دستگيري و شكنجه يك طرفدار موسوي در مشهد ، بعد از نمايش انتخابات خرداد 88

بسمه تعالي

بعد از برگزاري انتخابات من بعنوان يكي از اعضاي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در تظاهرات هاي مردمي به جهت اعتراض به تقلب در انتخابات شركت ميكردم . در روز دوم بعد از انتخابات در ميدان آزادي (فلكه پارك ) با عده زيادي از مردم دست به تجمع زديم و بدين گونه از راه مسالمت آميز خواهان رسيدگي به نتيجه انتخابات شديم ، اين درست زماني بود كه عده زيادي از همرديفان مان كه خواهان باز شماري آراي انتخاباتي بخاطر صحت انتخابات بودن به اتهام برهم زدن امنيت عمومي در زندان به سر ميبردند .

در حين تظاهرات چهل يا پنجاه موتورسوار با چهار يا پنج ماشين از نيروهاي نوپو ( ضدشورش ) در سمت شرقي پارك ملت (خيابان آزادي ) مستقر بودند كه به مردم حمله ور شدد ، مردم بعد از حمله نيروهاي نوپو پراكنده شدند.

تعدادي از مردم توسط نيروهاي نوپو دستگير شدند بعد از پراكندگي مردم من و چند تن ا زدوستان در پارك جامي سجاد مستقر شديم تا براي شركت در تظاهرات شبانه كه در بلوار سجاد هرشب راه اندازي ميشد شركت كنيم .

بعد از يك ساعت حضور در پارك جامي از طرف خيابان گويا به سمت بلوار سجاد حركت كرديم اما به دليل وجود چند لباس شخصي و چند مامور درجه دار نيروي انتظامي مسير خود را منحرف كرده و ازكوچه پس كوچه ها به سمت بلوار سجاد رفتيم . وقتي به خيابان پامچال رسيديم تا از آنجا از پشت پاساژها به چهار راه بزرگمهر برسيم اما دو دستگاه ماشين يگان ويره جلوي ما را گرفتند چند تن از ما موفق به فرار شدند . به ما دستور دادن كه روي زمين بشينيم ، يكي از دوستان من كه يك عكس بزرگ از ميرحسين موسوي به همراه داشت در حين نشستن عكس را زير ماشين يگان ويژه انداخت كه افسر انتظامي متوجه آن شد و شروع كردند به ضرب و شتم ما و ميگفتند شما در تظاهرات ميدان آزادي شركت داشتيد .

ما را سوار ماشينهاي يگان ويژه كردند و از درب بلوار خيام به ستاد فرماندهي نيروي انتظامي واقع در بلوار ملك آباد بردند .

تا ساعت 11 شب در آن ستاد بوديم كه حدود چهارصد نفر ميشديم . در آن زمان مامورين حفاظت اطلاعات آمدند و نفراتي را كه مثل من از آنها عكس و فيلم داشتند را شناسايي ميكردند و جدا از بقيه نشاندند و شروع به ضرب و شتم كردند به طوري كه منجر به انتقال چند تن با آمبولانس شدند .

تمام نفرات را به صورت گروههاي چهل نفره تا چهل و پنج نفره با اتوبوس به امنيت ملي واقع در خيابان گاراژدارها ( كوي پليس ) بردند . ما حدود بيست نفر بوديم كه در گروه آخر اعزام شديم .

بعد از ورود به امنيت ملي ما را به داخل زيرزمين آنجا بردند كه به حالت سياه چال بود و تمام آن داراي سلولهاي انفرادي 2×2 . در هر سلول حدود چهار يا پنج نفر بودند . در حياط آنجا نيز حدود ششصد يا هفتصد نفر نشسته بودند .

صبح آن روز ما را در همان سالن به صف كردند و ما رابه نوبت به داخل يك اتاق ميبردند و شروع به زدن ميكردند بعد چشمان ما را بسته و بعد از گرداندن در حياط به يك اتاق در طبقه دوم بردند .

درآنجا با دستبند مرا به صندلي بستند بعد از پنج تا ده دقيقه زدن شروع به بازپرسي و بازجويي كردند .

اين ماجرا تا ظهر ادامه داشت . بعد ما را با چشمان بسته به همان سياه چال بردن دوباره شروع به زدن ما كردند . فرداي آن روز دوباره ما را به همان سالن بردند و در اتاق بازجويي عكسها و فيلمهايي از خودمان در تظاهراتها و … در مراكز عمومي به ما نشان ميدادند .

هر شب حدود ششصد تا هفتصد نفر به آنجا ميامدند و تا صبح آزاد ميشدند و تعدادي هم به جمع ما به زيرزمين ميپيوستند .

هر روز سه تا چهار نوبت ما را درجلوي سلولها صف ميكردند و شروع به زدن ميكردند. گاهي همه را باهم ميزدند و گاهي نيز به نوبت به داخل يك اتاق ميبردند و با آب سرد شروع به زدن ميكردند.

شبها موقع خواب هر 20 دقيقه شروع به زدن باتوم به درها ميكردند و جلوي خواب راحت را ميگرفتند .

بعد از شش روز زندگي با عذاب با كلي دوندگي پدرم ا زآنجا خارج شدم ، از هركدام از ما تعهد ميگرفتند .

از من تعهد گرفتند كه ديگر در هيچ تجمع مردمي شركت نكنم و در صورت ديده شدن ديگر اميد به زندگي نداشته باشم . اما من بعد از آزادي بازهم در تظاهرات ها شركت كردم تا اينكه عرصه حضور در تظاهرات ها تنگ شد و من مجبور به ترك وطن شدم.

يك نمونه از ضعف و درماندگي رژيم در مقابل دانشجويان

تهران- ادامه قيام عاشورا

يك دانشجوي21 ساله كه پس از شركت در تظاهرات 16 آذر با شعار مرگ بر ديكتاتور دستگير و آزاد شده بود ، اخيرا دوباره  از جانب حراست دانشگاه مورد احضار و بازخواست قرار ميگيرد.

مزدوران اطلاعاتي در حراست به وي ميگويند كه چون تو دستگير شده بودي،  بما گفته اند كه از تو تعهد بگيريم . اين دانشجو به آنها جواب ميدهد كه از من تعهد نامه گرفته اند و مگر به شما نگفته اند كه مرا كتك زده اند ؟ و سپس  برگه را به سمت آنها پرت كرده و امضا نكرده بيرون ميآيد. مزدوران او را تهديد ميكنند كه برايت گران تمام ميشود و اين دانشجوي مبارز درجواب ميگويد هرچه ميخواهد بشود من برگه تعهد امضا نميكنم.

اعتصاب غذاي يك روزه در دفتر مركزي شركت نفت

تهران – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده پيمانكاران غذاي شركت نفت در تهران كه از ابتداي سال تاكنون حق الزحمه خود را دريافت نكرده بودند قبل از پايان دي ماه ، به سراغ وزير رفته و به او اعتراض ميكنند . وزير به آنها ميگويد كه پولي در بساط نيست كه ما بدهيم و برويد از كارمندان بگيريد و حسابداري هم سند ها را آماده ميكند تا ازحقوق كارمندان هر كدام 50 هزار تومان در آن ماه كسر كنند .  

اين موضوع به محض اينكه به گوش كارمندان ميرسد همگي در اعتراض به اين اقدام وزير رفتن به سالن غذاخوري را تحريم كرده و اعتصاب غذا ميكنند . با اطلاع از اين موضع كارمندان وزير دست پاچه شده و از دستوري كه به حسابداري داده بود عقب نشيني ميكند و حسابداري حقوقهاي دي ماه را بطور كامل ميدهد .

اين گزارش ميافزايد ، اداره ي كليه پروژه هاي شركت نفت بطور واقعي پشت پول مانده است .

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

عجز رژيم در كنترل تماسهاي موبايلها

تهران – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش چندتن از هموطناني كه  شماره موبايلهايشان اخيرا توسط رژيم باطل شد و يا اصطلاحا  سوخت ، علت اين اقدام ، از جانب مخابرات اين بود كه  اين شماره ها  از جمله شماره هايي بودند كه با خارج كشور در روز عاشورا ارتباط داشتند .

بنا بر نظر اين هموطنان ، اين كار رژيم ،  مبين ضعف و عجز سيستم مخابرات در كنترل تماسهاي تلفني قيام است . همچنين كند شدن اينترنت نيز از ديگر علائم ضعف مخابرات رژيم در كنترل ارتباطات اينترنتي است. چرا كه اگر ميتوانست كنترل كند نيازي به كند كردن يا قطع كردن آن نبود .

مصادره سلاح از كلانتري گيشا در روز عاشورا

تهران – قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده از هموطنان ، يكي ازمراكز سركوب كه در قيام عاشورا، توسط مردم  مورد حمله قرار  گرفت و مردم سلاحهاي آن را  مصادره كردند ، كلانتري گيشا بود . اين كلانتري از منفورترين و وحشي ترين كلانتريهاي تهران در دوران قيام 88 بوده است .
وحشت رژيم از اين قضيه آنقدر بود كه در اخبار گفت اغتشاشگران از برخي مراكز سلاح دزديده اند و شركت در تجمعات تهديد كشته شدن دارد !

تقويم تاريخ از انقلاب 57

28 دي ماه برابر با 18 ژانويه 1979 – از تيترهاي صفحه اول كيهان

حمله تانكها و چماق بدستان به اهواز و دزفول

 ـ دهها نفر كشته شدند

 ـ تانكها دهها اتوموبيل را در دزفول له كردند

ـ اسامي عده اي از شهدا و 50 نفر از مجروحين حوادث خونين اهواز

كردهاي شورشي به پاسگاه ژاندارمري حمله كردند

اراك سه كشته و 21 مجروح داشت

تقويم تاريخ از انقلاب 57

27 دي ماه برابر با 17 ژانويه 1979 – از تيترهاي صفحه اول كيهان

در طلوع آزادي جاي شهدا خالي

ميليونها نفر رفتن شاه را جشن گرفتند

مردم مجسمه ها را پايين كشيدند ( با تصوير )

تظاهرات اهواز به خون كشيده شد

اموال شاه ملي اعلام شد

عده اي از نمايندگان مجلس استعفا كردند

وزير دادگستري استعفا كرد

 

 

دلگرمي و اطمينان قلب از اطلاع رساني جهاني قيام

تهران – ادامه قيام عاشورا

يك هموطن تهراني ميگويد، مردم همه از اينكه اخبار و گزارشات قيام آنها در جهان منتشر و شنيده ميشود دلگرم هستند و از اين بابت مطمئن هستند كه موفق ميباشند و به همين دليل هم همه در اطلاع رساني فعالند .

اين هموطن كه خود شاهد ضد تظاهرات رژيم در روز 13 محرم در ميدان انقلاب تهران بوده است چنين ادامه ميدهد كه در آن روز در ميدان انقلاب كاملا واضح بود كه حتي يك نفر تهراني در بين اين به اصطلاح تظاهركنندگان نبود . همه معلوم بود كه دانش آموز و يا روستايي و غير تهراني هستند . و اتوبوسهايي كه آنهارا جمع كرده و به محل آورده بود را  همه ديدند .

دهه فجر يا دهه زجر رژيم ؟

تهران – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارشي از جوانان تهراني، آنها براي 22 بهمن طرحهاي جديدي دارند و قصد دارند در اين روز كارهاي جالب تر و هماهنگ تر از عاشورا را انجام بدهند.

اين گزارش ميافزايد كه دهه فجر برخلاف هر سال كه يك نان داني و مفتخوري براي رژيم و ولي فقيه بود ، امسال واقعا تبديل به دهه زجر رژيم خواهد شد .

گزارشي از وضعيت دانشگاهها بعد از عاشورا

تهران – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش تني چند از دانشجويان در تهران ، كلاسها در برخي دانشگاهها  تعطيل و تحريم است ودر برخي برقرار است و همه يك دست تعطيل و تحريم نيستند . اما در كلاسهايي كه برگزار ميشود، براحتي عليه رژيم شعار داده ميشود و شعار  نوشته ميشود و همه به باند ولي فقيه فحش  ميدهند و از كسي نميترسند.

تهديد عناصر باند مغلوب ولي فقيه به دستگيري

اهواز – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده از اهواز وزارت اطلاعات اهواز تني چند از اعضاي نهضت ازادي و مشارکت و … را احضار کرده و انها را تهديد کرده است که اگر به فعاليت هاي خود ادامه دهند بازداشت ميشوند.

بعنوان نمونه به يك نفر از احضار شدگان به اداره اطلعات گفته اند که « ما پرونده اي به اين قطر از شما داريم و اصولا بايد شما را بازداشت کنيم ولي داريم با روي خوش به شما ميگيم که اين جلسات هفتگي تون رو جمع کنيد »  و در جواب مخاطب مبني بر اينكه جلسه ندارند وفقط دو هفته يك بار دور هم جمع شده و ديدار ميكنند  مزدور اطلاعاتي جواب داده است « ما ديگه نميدونيم اگر دست از پا خطا کرديد ميگيريمتون و تا حالا هم بايد شما بازداشت ميشديد»

چندي پيش هم نفراتي از باند مغلوب قصد داشتند براي روز سوم منتظري به قم بروند که عوامل اطلاعات به آنها گفته بودند« اگر پاهاتون رو گذاشتيد توي جاده هنوز به انديمشک نرسيده به اتهام اقدام عليه امنيت ملي بازداشت خواهيد شد» .

اعلام بريدگي چند نفر از باند احمدي نژاد

تهران – ادامه قيام عاشورا

بنا به گزارش رسيده بعد از قيام عاشورا از تهران در حال حاضر افرادي از باندهاي وابسته به احمدي نژاد و حتي بسيجيها نيز از احمدي نژاد دست شسته اند و تعدادي از كساني كه حتي پول ميگرفتند و براي احمدي نژاد تبليغ ميكردند گفته اند ما ديگر ميدانيم كه آينده اي نيست و اينها جلوي مردم به عينه ايستاده اند و نميخواهيم با آنها باشيم