۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

وحشت از خيزش مردم پس از سخنراني احمدي نژاد

تهران - 8 آبان - به گزارش رسيده شنبه شب ، در وحشت از خيزش و شعله ور شدن خشم مردم ، همزمان با پخش تلويزيوني سخنراني احمدي نژاد در مورد يارانه ها در سراسر تهران در تمامي چهار راهها و ميادين ، حداقل در نزديك به 600 نقطه ، مزدوران سركوبگر با لباس شخصي مستقر شده بودند .    

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

ارتش آزاديبخش تو راهه – خامنه اي آماده فراره

تهران – 5آبان- روز چهارشنبه از هموطنان تهراني در محلات مختلف خبر رسيد كه با ديوارنويسيها و نصب تراكت هاي جديد با مضامين جديد مواجه شده اند .

ـ در گزارش يكي از اين هموطنان از منطقه الهيه آمده  است :  ظهر وقتي داشتم با دوچرخه از كوچه تختي ميرفتم سر خيابان فرشته شعاري كه روي يك برچسب سفيد نوشته شده بود توجهم را جلب كرد ، ايستادم و ديدم كه نوشته ،  ارتش آزاديبخش پيروز است،  سپاه جهل و جنايت نابود است- و عده ما عاشورا .

منهم خودكارم را درآوردم و در زير آن نوشتم : موفق باشيد

ـ هموطن ديگري در گزارش خود گفت كه در نزديكي متروي شريعتي در خيابان رودبار يك شعار جديد به ديوار نصب شده بود كه نوشته بود « ارتش آزاديبخش تو راهه – خامنه اي آماده ي فراره – قرار ما عاشورا »

ـ از خيابان دامپزشكي و جنت آباد و نيرو هوايي و صددستگاه نيز گزارش پخش تراكت و شعارنويسي بويژه براي 16 آذر رسيده است . در اين گزارش منجمله شعارهاي « خامنه اي آماده باش – 16آذر بازهم مياييم » و يا « دانشجو ميرزمد – خامنه اي ميلرزد – 16آذر مياييم »  قيد شده است .

وضعيت بازار تهران روز چهارشنبه

تهران – 5 آبان -  به گزارش شاهدان وضعيت بازار تهران روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 ظهر به اينصورت بوده است :

بازار طلا و جواهر : 70% باز و 10% بسته و 20% نيمه باز

بازار پارچه و پاساژقائم و تيمچه هاي مربوطه : 60%باز و 10% بسته و 30% نيمه باز

بازار كفش و چرم : 60% باز و 15% بسته و 25% نيمه باز

سبزه ميدان : 65%باز ، 5% بسته ، 30% كركره ها بالا ولي دربها قفل

۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

فراخوان به 16 آذر در جنوب تهران

تهران – 4 آبان – دانشجويان فعال در مناطق خزانه و شهرك شريعتي با نوشتن شعارهاي « خامنه اي بدونه بزودي سرنگونه – 16 آذر مياييم » و « خامنه اي جلاد مرگت فرا رسيده – 16 آذر يادت نره » مردم و جوانان محلي را به گراميداشت 16 آذر فراخواندند

فراخوان گسترده به عاشورا در شمالغرب تهران

تهران- 3 و 4 آبان – به گزارش رسيده از مناطق پونك و شهرك غرب و صادقيه شمالي و سعادت آباد ، در دو روز گذشته دهها تراكت در فراخوان به عاشورا ، نصب شده است . مضامين جديد تراكتهاي نصب شده منجمله عبارت بود از :

مجاهدين خلق ايران اميد ملت ايران – ما مياييم در عاشورا

ما زن و مرد جنگيم – اشرف نشان ميجنگيم – عاشورا يادت نره

ميتوان و بايد و همه ملت ايران بايد حكومت آخوندي را با حمايت ارتش آزاديبخش سرنگون كند - عاشورا فراموش نشود

۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

وضعيت بازار تهران روز سه شنبه

تهران – 4 آبان – به گزارش شاهدان وضعيت بازار تهران امروز ا ز ساعت 9 تا 12 به اين صورت بوده است :

بازار طلا و جواهر : 65% باز و 35% نيمه باز

بازار كفش و چرم : 75% باز و 15% نيمه باز و 10% بسته

بازار پارچه و پاساژ قائم و تيمچه هاي آن : 65% باز و 15% نيمه باز و 20% بسته

تاراج آثار باستاني و عتيقه توسط سپاه

در شهريور 88 يك جسد موميايي مربوط به دوران ساسانيان در اطراف شوش پيدا شد . و بلافاصله سپاه آن را توسط پاسداري بنام مجيد طبا به خارج منتقل كرده و فروخت .

بنا به همين گزارش ظرف 6 ماه اخير مقدار زيادي از عتيقه جات و آثار باستاني ايران از مناطق مختلف كشور توسط عناصر سپاه و يا شركتهاي پوششي آن بغارت رفته است . اين گنجينه ميهني ابتدا به امارات عربي منتقل شده و سپس از آنجا به انگلستان و ساير كشورهاي اروپايي جهت فروش برده شده است .

ورود بدون كنكور به دانشگاه هنر

تهران – مهرماه – دانشگاه هنر – به گزارش دانشجويان دانشگاه هنر ، در سال تحصيلي جاري ، تعداد زيادي از فرزندان يا نوه هاي سران رژيم اعم ا زدختر و پسر بدون كنكور وارد اين دانشگاه شده اند . به همين دليل امسال تردد دانشجونمايان با  ماشينهاي آخرين مدل به دانشگاه هنر، پديده جديدي به نسبت سال قبل است .

« قاتل برو گمشو » به دژخيم پورمحمدي

تهران – 4 آبان – دانشگاه پلي تكنيك – روز سه شنبه بعدازظهر همزمان با ورود دژخيم پورمحمدي به دانشگاه پلي تكنيك ، قبل از ورود وي به سالن مربوطه ، دانشجويان كه از قبل خود را براي ورود اين دژخيم آماده كرده بودند از طبقات بالاي دانشكده ، با فرياد « قاتل برو گمشو » از او استقبال كردند . مزدوران حراست هراسان براي دستگيري دانشجويان شعار دهنده دويدند ولي موفق نشدند .

نيرو گيري براي عمليات تروريستي در كشورهاي عربي

مرداد ماه - سپاه موسوم به محمد رسول الله ازحداقل سه ماه  گذشته ، از ميان روستاييان مناطق مختلف بويژه خوزستان اقدام به استخدام نيروهاي جوان ميكند . جواناني كه به دليل فقربه تحصيلات بيشتر از راهنمايي نميتوانند ادامه دهند و بخصوص اگر به زبان عربي آشنايي داشته باشند و از يك خانواده مثلا يك خواهر و برادر باشند در اولويت استخدام قرار ميگيرند.

تاكنون اين سپاه درحدود 600 نفر جوان زير 20 سال را از خوزستان جذب كرده است . تبليغات براي جذب در استانهاي اصفهان و چهارمحال و يزد راهم شروع كرده است . پايه حقوقي كه براي اين جوانها تبليغ ميشود 400-500 هزار تومان است .

بخشنامه در شركت نفت

تهران – 4 آبان – طي يك بخشنامه در شركت نفت ، از كاركنان اين شركت خواسته شده كه به هيچوجه نبايد خبر وارد كردن سوخت از خارج از كشورتوسط دولت ، عليرغم وجود تحريمها، علني شود . در اين بخشنامه تاكيد شده كه بطور خاص  مجلس  و مصلحت نظام آخوندي از اين موضوع بايد بي خبر بمانند !

۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

دانشجويان احمدي نژاد راهو كردند

تهران – 3 آبان – به گزارش رسيده ، صبح روز دوشنبه احمدي نژاد با حفاظت كامل وارد دانشگاه شد . حدود 200 نفر از دانشجويان معترض در انتهاي صحن دانشگاه تجمع كرده بودند و همزمان با ورود وي ، او را هو كردند . آرايش حفاظتي و امنيتي داخل دانشگاه توسط اطلاعاتي ها طوري صورت گرفته بود كه دانشجويان در نزديكي نرده هاي دانشگاه نتوانند تجمع كنند تا صدايشان به مردم بيرون دانشگاه برسد .
همچنين بنا به خبر ديگري حتي بسيجيهاي دانشجو نيز اجازه شركت در سالن موسوم به علامه اميني را نداشتند .

فراخوان به 16 آذر و عاشورا در تهران

تهران – 2 آبان – به گزارش عابرين سواره و پياده از تقاطع خيابان دماوند و گلشندوست و پارك بهارستان و ايستگاه متروي سبلان و تقاطع امام علي و گلشندوست در منطقه وحيديه و سبلان تهران و همچنين درميدان رضايي ها در خيابانهاي خردمند شمالي  و مترو و خيابان وزرا و تقاطع اطلسي و ظفر و از گيشا و تهران ويلا و جمشيديه شعارهاو تراكتهاي جديدي در فراخوان به 16 آذر و عاشورا به ديوار اماكن چسبانده يا نوشته شده بود. برخي از اين شعارها از اينقرار است :
مجاهد ميرزمد  خامنه اي ميلرزد
ارتش آزاديبخش ميايد با آتش ، اي خامنه اي جلاد - روز موعود روز عاشورا
16 آذر چون آذر  مياييم – مرگ بر خامنه اي
مجاهدين خلق با ارتش آزاديبخش ميايند
ايران بانام مسعود رجوي بپا ميخيزد – وعده ما عاشورا
خاتمه حكومت خميني  با ارتش آزاديبخش ملي  - وعده ما عاشورا
اشرفي قهرمان حمايتت ميكنيم – وعده ما عاشورا
دانشجو ميرزمد  خامنه اي ميلرزد – 16 آذر يادت نره
بيا بيا شعار ماست اشرف افتخار ماست
ورود مريم مهر تابان را ملت  ايران گرامي ميدارد – وعده ما آذر و عاشورا

وضعيت بازار تهران روز يك شنبه

تهران – 2 آبان – به گزارش شاهدان از ساعت 9تا 12 روز يك شنبه از بازار طلافروشان ، 60% مغازه هاي اين صنف باز ، 30% بسته و 10% نيم بسته بودند .
همچنين صنف پارچه فروش 75% مغازه ها باز و 25% آنها بسته بودند .

احمدي نژاد- دانشگاه تهران

تهران – ساعت 1030- بنا به گزارشي از دانشگاه تهران ، هنوز آمدن احمدي نژاد به دانشگاه تهران قطعي نيست ولي انجمن اسلامي و تحكيم وحدتي ها اعلام كرده اند كه قرار است اعتراض كنند . بنا به همين گزارش از روز قبل تمام دوربينهاي دانشگاه روشن شده است و تعدادي هم دوربينهاي دوار نصب شده است .

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

وضعيت بازار تهران روز شنبه

تهران – 1 آبان – از ساعت 9 تا 12 در بازار طلا فروشان 60% مغازه ها باز بود و 40% نيمه بسته در همين ساعت در بازار پارچه فروشان و پاساژ قائم و تيمچه هاي مربوطه 70% مغازه ها باز و الباقي آنها نيمه بسته بودند .

پخش تراكت در شهرك اكباتان

تهران – 1 آبان – بنا به گزارش ساكنان محل ، روز شنبه در شهرك اكباتان تراكتهايي پخش شده بود كه ضمن فراخوان به قيام در عاشورا در حمايت از مجاهدين بود :

خامنه اي ميلرزد احمدي ميترسد مجاهد ميخروشد – عاشورا همه باهم يادتان نرود

مجاهدين خلق نور چشم ملت ايران زمين  خامنه اي و ولايتش شيطان سرزمين تباهي و سياهي