۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

روز كارگر – انفجار شبانه ي فرياد « مرگ برخامنه اي»

تهران – 11 ارديبهشت – 2130 تا 2215 – در آخرين ساعات روز كارگر در تهران پس از قيامي در سراسر تهران ، از همه جاي تهران بانگ الله اكبر و مرگ بر خامنه اي آسمان را به لرزه درآورد . در اين ساعت از ميدان توپخانه ، تهران نو ، بهارستان ، آزادي ، اكباتان و .... از هر طرف و گوشه اي صداي انفجار گونه شعار ها به گوش ميرسيد . 

روز كارگر –خدايا خدايا تو را به جان مهدي آزادي را برسان

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 2300 در منطقه آزادي و هاشمي صداي بانگ الله اكبر مردم آسمان تهران را در اين منطقه ميلرزاند . عده اي از جوانان و كارگران در اين منطقه در خيابانها نيز شعار ميدهند : خدايا خدايا تا انقلاب مهدي آزادي را برسان .

روز كارگر – ما ميگيم كار ميخواهم اتم به ما نشون ميده

تهران – 11 ارديبهشت – برخي شعارهاي مردمي در مقابل وزارت كار در تظاهرات روز كارگر در خيابان آزادي ، علاوه بر شعارهاي مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور ، از اين قرار بود :

خدايا خدايا تو را به جان مهدي آزادي را برسان

ما ميگيم كار ميخوايم اتم به ما نشون ميده

آزادي آزادي آزادي بگو آزادي آزادي آزادي

روز كارگر – درگيري شديد در فلاورجان اصفهان

فلاورجان اصفهان – 11 ارديبهشت – تظاهرات كارگران ستمكشيده و مردم فلاورجان اصفهان به مناسبت روز كارگر در مقابل اداره كار اين شهر ، در ساعتهاي 1015 و 1445 در دو نوبت به درگيري شديد بين مردم و مزدوران سركوبگر منجر شد و تعداد زيادي زخمي شدند .

شدت درگيري به حدي بود كه رژيم براي مقابله با مردم از فولادشهر ، نيروي كمكي از مزدوران سپاه به فلاورجان وارد كرد .

روز كارگر – تظاهرات در مقابل بيمارستان

اصفهان – 11 ارديبهشت –بنا به اخبار تكميلي مجروحين قيام امروز مردم و كارگران و دانشجويان در اصفهان به بيمارستان الزهرا منتقل شده اند و در ساعت دريافت اين خبر يعني 2145 ، مردم و بستگان مجروحين در مقابل اين بيمارستان براي جلوگيري از ربوده شدن مجروحين درحال تظاهرات و شعار دادن عليه خامنه اي  هستند .  

روز كارگر – درگيري شديد در همايونشهر اصفهان

همايونشهر – 11 ارديبهشت – در ساعت 16 تظاهرات روز كارگر مردم و كارگران محروم اين شهر در خيابان موسوم به خميني درگيري شديدي بين مزدوران سركوبگر و مردم درگرفت و 16 نفر بشدت مجروح شدند . مجروحين اين درگيري به بيمارستان خورشيد اصفهان منتقل شدند .

روز كارگر – خلع سلاح مزدوران در دستگرد اصفهان

دستگرد – 11 ارديبهشت – در تظاهرات مردم و كارگران محروم به مناسبت روز كارگر ، آنها به فرمانداري حمله كرده و قصد آتش زدن آن را داشتند . با ورود نيروي انتظامي مردم خشمگين سه تن از آنان را خلع سلاح ميكنند . در اين درگيري بر اثر تيراندازي مزدوران چند نفر از مردم مجروح شدند .

روز كارگر – درگيري در تهرانپارس

تهران – 11 ارديبهشت – در جريان تظاهرات كارگران و محرومان در اين منطقه ، مردم به يك مركز رژيم در فلكه دوم تهرانپارس حمله كرده و قصد تسخير آن را داشتند و به همين منظور بامزدوران رژيم درگير شدند . يك مزدور يك نفر از مردم را از بلندي به پايين پرت ميكند و وي بشدت مجروح شده و توسط مردم به بيمارستان مهر در تهران منتقل ميشود .

روز كارگر – درگيري و تظاهرات در منطقه خوش و نواب

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 1615 – جمعيتي در حدود 2000 نفر از مردم و كارگران در خيابان آزادي حد فاصل خوش و نواب با شعار مرگ بر خامنه اي ، مرگ بر ديكتاتور و خامنه اي قاتله ولايتش باطله تظاهرات كردند و با مزدوران رژيم درگير شدند . در اين درگيري چندين نفر از مردم زخمي شدند .

روز كارگر – هر لحظه بر جمعيت تظاهركننده افزوده ميشود

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 1850 – هر لحظه بر تعداد مردم در مقابل وزارت كار افزوده ميشود . دربين مردم انبوه مزدوران گارد ويژه و لباس شخصي ، حضور دارند و هركس كه به هر نحوي از دوربين و تلفن دستي استفاده ميكند  بشدت سركوب ميكنند .

روز كارگر – تظاهرات و درگيري دراصفهان

اصفهان – 11 ارديبهشت – در ساعت 1230 روز شنبه ، مردم و كارگران در ميدان انقلاب با شعار مرگ بر خامنه اي و خامنه اي قاتله ولايتش باطله دست به تظاهرات زده و با مزدوران سركوبگر درگير شدند .

همچنين در ساعت 1455 در مقابل درب ورودي دانشگاه اصفهان مردم و دانشجويان درحمايت از كارگران با شعار كارگر دانشجو اتحاد اتحاد دست به تظاهرات زدند . اين تظاهرات نيز به درگيري با مزدوران رژيم منجر شد .

روز كارگر – درگيري شديد در ميدان توپخانه

تهران – 11 ارديبهشت – درحدود 500 نفر از مردم و كارگران در ميدان توپخانه تهران باشعار مرگ بر خامنه اي با مزدوران بسيجي و انتظامي در محل ، بشدت درگير شدند . درحدود 36 نفر از مردم با زخمهاي سطحي و شديد مجروح  شدند . همچنين  تعدادي از مزدوران بسيج و انتظامي نيز در اين درگيري توسط مردم بشدت گوشمالي داده شدند .

روز كارگر – خودسوزي يك كارگر در مقابل دانشگاه

تهران – 11 ارديبهشت – يك كارگر محروم كه صبح روز كارگر در مقابل وزارت كار حضور يافته بود،  بعد از ظهر امروز در مقابل دانشگاه تهران به نشانه اعتراض به تماميت رژيم خود را به آتش كشيد .

مزدوران وحشت زده سركوبگر در شعاع 400 متري مانع از تردد مردم  به اطراف اين كارگر قرباني ميشدند .

همين گزارش ميافزايد كه مزدوران بسيجي امروز مسلح هستند و باتونهاي برقي نيز در دست دارند . نيروي انتظامي نيز با خودروهايي كه زندان سيار است دستگير شدگان را به يك پايگاه انتظامي در پشت سينماهاي ميدان انقلاب منتقل ميكنند .

روز كارگر - حضور گله اي مزدوران در اطراف وزارت كار

تهران – 11 ارديبهشت – سـاعت 1630 تمام كوچه هاي اطراف و پل عابر پياده ي مقابل وزارت كار پر از ماشينهاي مزدوران انتظامي و لباس شخصي است .

دور تا دور ميدان انقلاب خودروهاي نيروهاي سركوبگر مستقر شده اند .

مزدوران لباس شخصي كساني راكه دوربين داشتند را مورد حمله قرار دادند و مانع از فيلمبرداري آنها شدند.

مردم منتظرند كه ساعت 17 شروع كنند چراكه در خيابان هنوز ترددات معمول جريان دارد و موتورهاي مزدوران از بين ماشينها و اتوبوسها مانور ميدهند و سروصدا ايجاد ميكنند .

مزدوران با ضرب و شتم مانع  از تجمع مردم ميشوند و يك مرد و يك جوان بشدت مضروب شده و به بيمارستان شهريار منتقل شدند .

روز كارگر – پرواز هلي كوپتر بر فراز منطقه مركزي تهران

تهران – 11 ارديبهشت – در وحشت از شروع قيام روز كارگر ، در حوالي  ساعت 1445 چند هلي كوپتر متعلق به نيروهاي سركوبگر بر فراز منطقه آزادي و انقلاب و ستارخان به پرواز درآمدند .

روز كارگر – تظاهرات در خيابان انفلاب

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 1530 – يك جمعيت 4000 نفره از مردم تهران و كارگران محروم ، در خيابان انقلاب از سمت خيابان فردوسي به سمت مصدق در حال راهپيمايي با شعار «دانشجو ، كارگر اتحاد اتحاد » ميباشند .

روز كارگر – تظاهرات در ميدان بهارستان

تهران – 11 ارديبهشت –  ساعت 1545 – در ميدان بهارستان  در مقابل مجلس آخوندها مردم با شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور درحال تظاهرات هستند .

مزدوران رژيم كليه مسيرهاي منتهي به ميدان را بسته اند و بين مردمي كه در وسط ميدان هستند و مردمي كه از خيابانهاي مختلف ميخواستند به آنها بپيوندند با موانع ترافيك مانع ايجاد كرده اند .

روز كارگر – گوشمالي بسيجي در مقابل وزارت كار

تهران – 11 ارديبهشت –ساعت 1330 -  در مقابل وزارت كار مردم با  نيروهاي  بسيجي و سركوبگر رژيم درگير شدند  و يك بسيحي  را مردم گوشمالي دادند .

روز كارگر – تظاهرات در مقابل وزارت كار

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 1530 – مردم و كارگراني كه در مقابل وزارت كار در خيابان آزادي تهران تظاهرات كرده اند شعار ميدهند :

مرگ بر استبداد – مرگ بر روسيه – ولايت استبداد نابود بايد گردد – استبداد نابود بايد گردد - خامنه اي ستمگره هر روز روز كارگره

شروع راهپيمايي روز كارگر در تهران

تهران – 11 ارديبهشت – حوالي ساعت 1430  – راهپيمايي در خيابان آزادي شروع شده است و جمعيت بطرف وزارت كار درحال حركت است .

 ورودي خيابانهاي منتهي به خيابان آزادي مانند اوستا توسط ماموران امنيتي رژيم ، بسته شده است . مزدوران لباس شخصي در اغلب خيابانها گشت ميزنند و بعضا عابران را در خيابان مورد بازرسي بدني قرار ميدهند .

روز كارگر - درگيري كارگران و مزدوران در خيابان نواب

تهران – 11 ارديبهشت – در ساعت 1330 حدود 40 نفر كارگر كه بطور دستجمعي در خيابان نواب بطرف خيابان آزادي جهت برگزاري تظاهرات روز كارگر ميرفتند در پي  هجوم وحشيانه مزدوران انتظامي با آنها درگير شدند .  مزدوران با ميله هاي آهني و باتوم به كارگران محروم و بي دفاع حمله كردند و دو نفر از آنها بشدت زخمي شده و به بيمارستان منتقل شدند .

روز كارگر – از گرسنگي ميميريم ذلت نميپذيريم

اهواز – 11 ارديبهشت - جمعي از كارگران لوله سازي اهواز نيز در مقابل اداره  كار رژيم با پلاكارد " از گرسنگي ميميريم ذلت نميپذيريم" تجمع كرده اند.

همچنين در مقابل استانداري نيز در وحشت از قيام امروز كارگران  نزديك به 10 خودروي انتظامي مملو از ماموران مستقرشده اند.

روز كارگر- نفت و مرغ نخواستيم تخم مرغ رو صدا كن

شيراز – 11 ارديبهشت – در مقابل استانداري اين شهر از صبح روز شنبه ، كارگران صنايع شير رمك نيز  با پلاكارد " نفت و مرغ  رو نخواستيم تخم مرغ رو صدا كن " و " حكومت عدل علي ! خجالت خجالت" تجمع كرده اند.

روز كارگر- تجمع 8000 كارگر چيني البرز

قزوين – 11 ارديبهشت – در وزرشگاه اين شهر 8000 نفر از كارگران چيني البرز با پلاكاردهاي «كارگر اتحاد اتحاد»  و « ما عيدي سالهاي 87 و 88 راهم نگرفته ايم » تجمع كرده و دست به تظاهرات زده اند .

روز كارگر – مدعي عدالت خجالت خجالت

شيراز – 11 ارديبهشت – قبل از ظهر شنبه كارگران بيكار شده ي مجتمع صنايع گوشت فارس در جلوي استانداري تجمع كرده اند و پلاكاردي كه روي آن نوشته « پول نفت سر سفره ها نخواستيم ، حداقل نان خالي را از سفره هامان قطع نكنيد » در دست دارند . آنها شعار ميدهند « كارگر روز بيكاريت مبارك » و « مدعي عدالت خجالت خجالت »

وحشت از قيام روز كارگر در خيابان آزادي

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 1145

در خيابان آزادي در مقابل  وزارت كار و همچنين بر روي پل عابر پياده اي كه درست در مقابل وزارت كار وجود دارد ، نيروي انتظامي مستقر شده است و مردم هم در حال تردد هستند .  

  

وضعيت امنيتي تهران در صبح روز كارگر

تهران – 11 ارديبهشت – ساعت 10 تا 11 صبح

ـ در ميدان بهارستان ، نيروي انتظامي با گله هاي خودرو و مزدوران خود در وحشت از تهاجم مردم ، جلوي مجلس صف بسته است.

ـ ميدان توپخانه ، مملو از نيروي انتظامي و مزدوران است .

ـ دور تادور ميدان ولي عصر نيروهاي لباس شخصي با ماشينهاي سواري سياهرنگ خود مستقر شده اند .

ـ در ميدان آزادي از سمت ورودي غربي آن ، پست بازرسي برقرار است و به كنترل شديد تك تك خودرو ها مشغولند .

ـ در پارك دانشجو ، يك كانكس كه از دو روز قبل مستقر شده است ، محل فرماندهي نيروي انتظامي در اين منطقه است و سركردگان انتظامي در آن مستقر هستند .

ـ در انتهاي غربي خيابان مولوي كه ورودي تهران است نيز پست بازرسي با كنترل كارت ملي برقرار است

- در ساعت 11 در خيابان آزادي بهبودي ، مزدوران انتظامي و بسيجي و سپاهي ، به عابرين حمله ميكنند و با ضرب و شتم مردم و دستگيري آنها سعي در ممانعت از شكل گيري هر نوع تجمعي دارند .

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

روز كارگر – تظاهرات شبانه با شعار مرگ بر خامنه اي

تهران – 10 ارديبهشت – مردم تهران ، با قيام شبانه خود به پيشواز قيامي بزرگي كه چند ساعت بيشتر تا شروع آن نمانده رفتند . طنين بانك الله اكبر و مرگ بر خامنه اي از تهران نو در شرق ، تا ميدان توپخانه در شلوغترين منطقه مركزي تهران تا شهرك اكباتان در غرب ، آسمان تهران را به لرزه در آوده است  .

روز كارگر – درگيري وتظاهرات در ميدان فردوسي تهران

تهران – 10 ارديبهشت – در ساعت 1830 روز جمعه  در ميدان فردوسي  ، مردم گله هاي  مزدوران گارد ويژه و انتظامي را كه در وحشت از قيام بزرگ روز كارگر به خيابانها ريخته اند را هو ميكردند ، كه همين امر موجب شروع يك درگيري دو طرفه ميشود و مردم كه هر لحظه بر تعدادشان افزوده ميشد ، با شعار مرگ بر خامنه اي دست به تظاهرات در ميدان فردوسي ميزنند . به گزارش رسيده در ساعت 1845 جمعيتي حدود 700 نفر شعار ميدادند و با مزدوران مشغول درگيري بودند . 

تظاهرات شبانه بر فراز بامها در آستانه روز كارگر

تهران – 9 ارديبهشت – در آخرين شب جمعه قبل از روز كارگر مردم تهران در مناطق شرق و غرب و جنوبي

آن ، شعار هاي « مرگ بر خامنه اي » و « الله اكبر » را هر چه بلند تر از شبهاي قبل ، سر دادند .

صداي مردم تهران از مناطق خوش و نواب و نازي آباد و جواديه و اطراف شهر ري و اطراف حرم آسمان را فراگرفته و زمين را زيرپاي ولي فقيه به لرزه درآورده بود .

۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

شعار نويسي در دانشكده فني تبريز

تبريز – 8 ارديبهشت – به گزارش رسيده دانشجويان بر روي ديوارراهرو و كلاسها  و صندليها بطور گسترده اقدام به شعار نويسي كرده اند .

شعارهاي دانشجويان عبارتند از « مرگ بر اصل ولايت فقيه » , « مرگ بر ديكتاتور»  , « مرگ بر خامنه اي » و « تنها راه حل آزادي مردم  راه حل سوم »

اين دانشجويان يك نسخه از شعارهاي فوق را به صندوق حراست دانشگاه  نيز ارسال كرده اند .

تشديد اقدامات امنيتي و قطع ارتباطات در آستانه خيزش بزرگ روز كارگر

تهران – 9 ارديبهشت – به گزارش رسيده ، از بعد از ظهر روز پنجشنبه در تهران تلاش رژيم براي كنترل خشم و خيزش مردم كاملا مشهود است ، منجمله

ـ  سرعت اينترنت خيلي كم و غير قابل استفاده شده است ، يك ساعت همه موبايل ها قطع شد .

ـ همچنين در مناطق مختلف تهران پستهاي بازرسي تك تك خودروها و كنترل كارت ملي منجمله در خيابانهاي مصدق و آزادي و دوراهي يوسف آباد جريان يافته است .

ـ در ميدان فردوسي مزدوران انتظامي با دوماشين مستقر شهد اند .

بانگ الله اكبر مردم تهران در شب جمعه قبل از روز كارگر

تهران – 9 ارديبهشت – ساعت 22 از اكثر مناطق تهران ، بانگ الله اكبر و خروش مرگ بر خامنه اي آسمان تهران را فرا گرفته است .

به گزارش رسيده ، در اين ساعت مردم مناطق خوش ، توپخانه ، شهرك اكباتان ، يوسف آباد و تهران نو قيام همبستگي شبانه با كارگران را شروع كرده بودند .

روز كارگر - شعار نويسي مقابل وزارت كشور و مناطق مركزي تهران

تهران – 8 ارديبهشت – جوانان غيور تهران در فراخوان به قيام در روز كارگر به  شعار نويسي خود ادامه ميدهند . روز گذشته ، شعارهاي « خامنه اي غارتگر پس بده حق كارگر » ، « مرگ بر خامنه اي روز كارگر » ، « كارگران بيدارند از خامنه اي بيزارند » در ديوارهاي مناطق نواب چهارراه اناري ، مقابل وزارت كشور درخيابان فاطمي ، يوسف آباد و اتوبان جلال آل احمد ، پيام خيزش بزرگ كارگران وهمه اقشار در روز كارگر را يادآوري ميكرد .

چهارمين شب خيزش همبستگي با روز كارگر

تهران -8 ارديبهشت – چهارشنبه شب در تهران ، نداي بلند الله اكبر و مرگ بر خامنه اي ، از شرق تا غرب تهران ، از مناطق اكباتان ، امام حسين و جواديه تهرانپارس ، براي فراخوان به خيزش سراسري روز كارگر ، آسمان را فرا گرفت . 

اقدامات امنيتي در وحشت خيزش بزرگ روز كارگر

تهران و كرج – 8 ارديبهشت – به گزارش رسيده رژيم در وحشت از خيزش بزرگ روز كارگر ، به روشهاي شناخته شده هميشگي خود براي سهولت سركوب و مقابله با مردم دست زده است . منجمله در تهران  :

ـ در خيابان آزادي و مصدق ، مجددا توقف خود روها ممنوع شده است .

ـ خيابان فاطمي از عصر روز جمعه يك طرفه ميشود .

ـ چهارراه مصدق و و خيابان آزادي پر از ماموران انتظامي و لباس شخصي اي كه در ماشينهاي سواري غير رسمي نشسته اند گزارش شده است .

ـ در پارك دانشجو يك كانكس بزرگ نيروي انتظامي و بسيج مستقر شده است .

ـ در ضلع شمالي ميدان آزادي يك چادر بزرگ نصب شده است .

 

در كرج

ـ خروجي اتوبان به سمت تهران مزدوران سپاه در ماشينهاي با آنتنهاي بلند مستقر ميباشند .

ـ در ميدان كرج نرسيده به مسجد دو خودروي حامل مزدوران سپاه مستقر شده اند

ـ درجاده چالوس در قهوه خانه هاي بين راه نيز حضور رژيم به همين شكل گزار شده است .

۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

شعارنويسي روز كارگر : سيدعلي غارتگر! پس بده حق كارگر

تهران – 7 ارديبهشت – مردم وجوانان در شمال غرب تهران در منطقه جنت آباد و شهرك والفجر و بزرگراه موسوم به كاشاني با شعار نويسي به شركت در تظاهرات روز كارگر فراخوان دادند . جوانان اين مناطق با نوشتن شعارهاي « خامنه اي بيچاره روز كارگر تو راهه » و « ماهمه كارگرهستيم ضد ولايت هستيم » و « سيدعلي غارتگر  پس بده حق كارگر » و « مرگ بر خامنه اي »  در بلوار شقايق ، پارك ساحل ، بلوار لاله ، و بلوار شاهين جنوبي بر همبستگي همه اقشار مردم  با كارگران تاكيد كردند .

تهران در همبستگي شبانه با روز كارگر

تهران – 7 ارديبهشت –سه شنبه شب براي سومين شب متوالي ،  طنين شعارهاي  « الله اكبر » و « مرگ بر خامنه اي » مردم تهران از شرق و غرب و جنوب تهران آسمان را شكافت . مردم در مناطق آرياشهر و تهران پارس و تهران نو و مولوي ، با فريادهاي همبستگي شبانه خود با كارگران و زحمتكشان ، به استقبال قيام در روز 11 ارديبهشت ، روز جهاني كارگر و روز قيامي ديگر عليه خامنه اي رفتند .  

۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

روز كارگر – دومين همبستگي شبانه

تهران – 6 ارديبهشت – در همبستگي با رنج و رزم كارگران محروم ايران ، دوشنبه شب بانگ « الله اكبر» و «مرگ بر خامنه اي» مردم تهران ، از مناطق امام حسين ، تهران نو ، سرچشمه ، يوسف آباد و جواديه آسمان را شكافت و قيام و زلزله اي ديگر بر اركان ولي فقيه در روز كارگر را نويد داد .

روز كارگر : كارگر ميرزمد خامنه اي ميلرزد


كارگران! پتك تان مسلسلِ رزمتان

وعده ما روز كارگر !

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

اعتراض شبانه در همبستگي با روز كارگر


تهران - 5 ارديبهشت - يك شنبه شب مردم تهران در مناطق مختلف تهران از شرق تا غرب در همبستگي و حمايت از قيام ملي در روز كارگر دست به تظاهرات شبانه بر فراز بامها زدند.

در خيابان نواب صداي شعارهاي "كارگران بيدارند, از خامنه اي بيزارند" در تهران نو و نارمك و تهرانپارس شعار "الله اكبر" و در جواديه شعار "مرگ بر خامنه اي" آسمان تهران را شكافت.

پيشواز روز كارگر با شعار « كارگران بيدارند از خامنه اي بيزارند»

تهران -  5 ارديبهشت – جوانان و كارگران در جنوب تهران در مناطق اقدسيه و شهر ري و شهرك عباسپور  ، با نوشتن شعارهاي « روز كارگر مرگ بر خامنه اي » ، « خامنه اي بيچاره روز كارگر تو راهه » و « كارگران بيدارند از خامنه اي بيزارند » در خيابانهاي ذكرياي رازي ، بزرگراه آويني ، خيابان سلمان فارسي به استقبال قيام بزرگ كارگران در روز كارگر رفتند .

تعويض و تقويت دوربينهاي ترافيك تهران

تهران – 5 ارديبهشت : به گزارش رسيده ، رژيم در روزهاي اخير ، اقدام به تعويض لنز  دوربينهايي كه در خيابانهاي مختلف تهران نصب ميباشند با لنزهاي پهن و قويتر كه محدوده بيشتري را زير ديد  قرار ميدهد ، نموده اند .

خطر زلزله در روز كارگر ! در تهران

تهران – 5 ارديبهشت – يك تبليغ گسترده توسط رژيم از طريق كليه وسايل ارتباط جمعي و اس ام اس  دراين هفته شروع شده است مبني بر اينكه روز يازده ارديبهشت قرار است يك زلزله خفيف در تهران واقع شود و همه را به دست برداشتن به دعا فراخوانده است !

اعتصاب غذا در شركت نفت

تهران -6 ارديبهشت – كليه كارمندان شركت نفت و شعبات آن در تهران در اعتراض به پولي شدن غذاي عمومي در اداره ، بطور يك پارچه از رفتن به غذاخوري خود داري كرده و هركس با لقمه غذا يا ناني كه بهمراه خود آورده درمحل كار خود غذا ميخورند ولي به غذاخوري نميروند .

قابل ذكر است كه از روز يك شنبه 5 ارديبهشت ، رژيم  بطور يك باره و ناگهاني ، مديرعامل نفت و مديرعامل پالايش را عوض كرد و مدير عامل پتروشيمي هم قبلا تعويض شده بود .

۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

پيشواز روز كارگر در خاني آباد تهران

تهران – 4 ارديبهشت – جوانان و كارگران تهران در منطقه خاني آباد تهران در  ايستگاه متروي ميدان اعدام و تقاطعهاي خيابان  شوش با خيام و شاپور اقدام به نوشتن شعارهاي «مرگ بر خامنه اي در روز كارگر» و« خامنه اي بيچاره روز كارگر تو راهه » نمودند .