۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

خبرنامه قيام ايران – 12 سپتامبر – 21 شهريور

تهران
به گزارش يك هموطن روز هفده شهريور ، از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 1745 در مقابل و اطراف مسجد فخرالدوله در تهران ( درنزديكي ميدان شهدا ) تجمع و تظاهرات پراكنده با شعار مرگ بر ديكتاتور جريان داشت . موتورسواران مزدور رژيم نيز در محل حضور داشتند ولي جرات نزديك شدن به مردم در نزديكي مسجد را نداشتند .

در سي خرداد يك خانم هموطن با باتوم برقي صورتش مجروح ميشود و باماشين مزدوران لباس شخصي به بيمارستان مهر منتقل ميشود سپس دومزدور لباس شخصي در بيمارستان او را مورد تهديد قرار ميدهند كه اگر كساني كه از مجاهدين درخارج از كشور ميشناسد اسامي شان را ندهد مجددا به سراغ او خواهند آمد .

پدر يكي از اشرفيها در تهران با يورش به خانه وي در روز چهارشنبه دستگير شد

الله اكبر شبانه در كرج و مشهد
بنا به گزارش يك هموطن كه در آخر مرداد ماه در مشهد دراطراف حرم مستقر بوده است ، هرشب صداي شعارهاي اعتراضي شبانه از شهر بگوش ميرسيد .
اين هموطن همچنين گزارش نمود كه در اواخر مرداد و اوائل شهريور در مهرشهر كرج نيز هرشب صداي الله اكبر و اعتراضات بگوش ميرسيد .

اروميه
روز 17 شهريور در ميدان ايالت (خيابان موسوم به امام ) يك تظاهرات آني با شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر احمدي نژاد و احمدي نژاد جنايت ميكند رهبر حمايت ميكند و تقلب نه سه درصد نه پنجاه و سه درصد ، انجام شد و قبل از سررسيدن مزدوران سركوبگر ، شعاردهندگان صحنه را ترك كرده و به محل ديگر رفتند .

اهواز
يك هفته پيش هموطنان عرب خوزستاني كه بشدت تحت ستم و تحقير عوامل رژيم قراردارند در منطقه شلنگ آباد در مقابل يكي از 25 پاسگاهي كه رژيم براي كنترل مردم اين منطقه داير كرده است با مزدوران رژيم درگير شدند .

خلخال
در روزهاي اول سپتامبر در مركز شهر خلخال ، در اعتراض به دستگيري مجدد يك زنداني سياسي آزاد شده بدون اينكه جرمي مرتكب شده باشد ، مردم تظاهرات كردند .

اصفهان
روستاييان حوالي مباركه اصفهان كه تاكنون دو بار فيلم جنايت مزدوران عراقي رژيم رادر تلويزيون رسمي رژيم تحت عنوان اينكه دولت عراق منافقين را سركوب كرد ، ديده اند بشدت نسبت به رژيم ابراز انزجار ميكنند و از طرفي از مجاهدين بعنوان فرزندان و جوانان راستين و مبارز مردم كه رژيم ساليان عليه آنها با عنوان ستون پنجم عراق و ... تبليغات كرده بود تجليل كرده و ميگويند اگر اينها ستون پنجم عراق بودند پس چرا دولت عراق با آنها اينطور ميكند ؟

شيراز
حضور لباس شخصيها در اطراف دانشگاه و خيابان زند كه از كانونهاي اعتراضات بوده اند خيلي زياد شده است

۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

خبرنامه قيام ايران- 11 سپتامبر - 20 شهريور

شعار نويسي در تهران
تخت طاووس و چهارراه قصر و سبلان بطور مرتب شبها شعار نوشته ميشود و روز بعد رژيم پاك ميكند
پول نويسي و ديوار نويسي در كل تهران به اوج خود رسيده است . برخي شعارهاي معمول از اينقرار است : ماهمه باهم هستيم – مرگ بر استبداد – مرگ بر ديكتاتور – نه موسوي نه كروبي لعنت به بيت رهبري – ناسزا و فحش مستقيم به احمدي نژاد و خامنه اي

الله اكبر شبانه جنوب شهري هاي تهران
مردم جنوب شهر بدليل احتمال لو رفتن توسط جاسوسهاي محلي رژيم ، با موتور به شهركهاي شمال شهر مثل گيشا و شهرك غرب و اكباتان ... براي الله اكبر گقتن ميروند .

استقبال گرم مردم از آزادي پدر يكي از هواداران سازمان در لرستان
پدري كه به جرم اينكه فرزندش هوادار سازمان مجاهدين است به مدت 8 ما در لرستان زنداني بود روز 15 شهريور از زندان آزاد شد .
دراعتراض به اين بيعدالتي توسط رژيم حدود هزار نفر از مردم شهر بهنگام آزادي وي از جلوي زندان تا خانه ، عليرغم ماه رمضان با آهنگ وساز ودهل او را همراهي كردند و مزدوران رژيم نيز هيچ غلطي نتوانستند بكنند .

روشهاي رژيم براي ايجاد رعب و وحشت
رژيم براي قطع اعتراضات شبانه در مورد مجتمعهاي بزرگ مثل شهرك اكباتان به مدير ساختمان ها نامه ميدهد كه اگر الله اكبر تكرار شود با مدير برخورد ميشود .
يكي از روشهاي رژيم براي ترساندن مردم گذاشتن پيام هاي تهديد آميز روي تلفنهايي است كه انسرينگ ماشين دارند مثلا آنها را بدليل داشتن ماهواره تهديد ميكنند .


۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

خبرنامه قيام - 19 شهريور – 10 سپتامبر


تهران - تظاهرات در ميدان فردوسي
روز چهارشنبه 18 شهريور ساعت 18 ميدان فردوسي روبروي سيما هماي و داخل ميدان فردوسي و اول خيابان فردوسي شاهد تظاهرات 800 الي 1000 نفر از مردم و جوانان با شعار مرگ بر ديكتاتور بود .

تهران – شعار عليه احمدي نژاد در وسط مسابقه فوتبال
سه شنبه شب 17 شهريور در استاديوم آزادي در وسط مسابقه فوتبال بين استقلال و سايپا ، جوانان تماشاچي شروع به دادن شعار توپ تانك فشفشه احمدي نژاد كشته شه نمودند .

اعتراض كارگران كشت و صنعت هفت تپه
صبح روز جاری چهارشنبه مورخ 18 شهریور صدها تن از کارگران کشت و صنعت هفت تپه دست به اعتصاب زدند
کارگران معترض خواستار منظم شدن پرداخت حقوق و پاسخ گویی مدیران این شرکت درباره کاهش اضافه کاری، کاهش دست مزد دریافتی، اجرایی نشدن طرح طبقه بندی مشاغل و عدم اجرای طرح ضریب ریالی بودند.
کارگران که با همراهی اعضای سندیکای کارگری شرکت کشت و صنعت هفت تپه از ساعات ابتدایی کار شرکت دست به تجمع روبروی درب دفتر مدیریت کارخانه زده بودند به دلیل دریافت نکردن پاسخی از سوی مدیران ، این تجمع را تا پایان ساعت کاری امروز ادامه دادند

علامت پيروزي درهر ترافيك
يكي از صحنه هاي رايج و يك پارچه درزمان ترافيك درجاده هاي شمال در فصل تابستان خصوصا هراز و چالوس اينست كه مردم همه دستشان را به علامت پيروزي از ماشين بيرون مياورند .

تحريم و مبارزه منفي توسط مردم
گفته ميشود لاستيك دنا درايران متعلق به آخوند يزدي وپيترا بوف متعلق به پاسدار مصلحي است
مردم تحريم اين محصولات را با ارسال پيامهاي اس ام اس در بين يك ديگر تبليغ و اطلاع رساني ميكنند .

شدت يافتن اعتراضات شبانه در شبهاي احيا
اعتراضات شبانه مردم تهران در شب احياء از شدت بيشتري برخوردار بود و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور در اکثر نقاط تهران شنيده مي شود.در اکثر مناطق صداي اعتراضات شبانه مردم به گوش مي رسيد که از جمله آنها؛ توحيد ، آزادي ، آذربايجان ،‌تجريش ،‌جمهوري ،‌ميرداماد ، سيد خندان ،‌ونك ،شهرك غرب ،‌جنت آباد ، فردوس بود


تهران – تاكتيك مردمي مقابله با دستگيري
يكي از روشهاي مقابله با حمله وهجوم مزدوران در تظاهرات ، شركت دسته جمعي و خانوادگي بزرگ توسط مردم بود بنحوي كه بتوانند با هر نوع دستگيري و ... مقابله كنند . يك هموطن كه داراي يك فاميل بزرگ شامل بيش از 100 خواهر زاده وبرادرزاده ميباشد ميگفت ما اينطوري در اعتراضات شركت ميكنيم كه تا هر اتفاقي خواست براي يكي بيفتد بقيه به كمكش بشتابند .

تهران – وحشت رژيم از اعتصاب معلمان
بنابه گزارش رسيده از تهران رژيم از اينكه معلمين بخاطر فقر شديد در ابتداي سال تحصيلي اعتصاب كنند يا مانع بازگشايي مدارس شوند وحشت دارد و از اين رو قصد دارد به معلمان مشابه قبل از انتخابات سود سهام عدالت بدهد و آن را از مهر ماه توزيع كنند . بنابه اين گزارش معلمان كه بسيار فقير و اجاره نشين هستند ، نميتوانند ساكت بمانند .

70 شهيد بي نام و نشان در بهشت زهرا عرصه را بر رژيم تنگ ميكنند
روز 18 شهريور رييس قوه قضاييه رسما از پزشك قانوني خواسته است كه جواب بدهد كه آيا 70 نفري كه در يكي از قطعات بهشت زهرا دفن شده اند از موارد بي نام و نشان پزشك قانوني بوده يا خير ؟
اين درحاليست كه قبلا رييس بهشت زهرا اين را استعلام نموده و جواب پزشك قانوني منفي بوده است .به اين ترتيب روشن ميشود كه افشاگريهاي انجام شده تا چه حد عرصه را برسردمداران رژيم تنگ ميكند .

زندان گوهر دشت – بيش از يك هفته است كه به زندانيان سياسي روزنامه هاي خود رژيم نيز داده نميشود

كرمانشاه :
هر شب صداي الله اكبر در آنجا هم بگوش ميرسد.
رژيم قبل از انتخابات حقوق كارمندان و بازنشسته ها را زياد كرده بودند تا راي بخرد , اوايل اين ماه نامه دادند كه اشتباهي پول به حساب شما واريز شده و بايد آنها را پس بدهيد و افزايش حقوقي هم در كار نيست.

تهران - گزارشي از تجمع به مناسبت سالگرد پدر طالقاني
مراسم با حدود 200نفر از مردم از ساعت پنج برگزار شد . اين مراسم فقط سكوت اعتراضي به لغو برنامه در حسينيه ارشاد بود
عليرغم اين موضوع محل برگزري مراسم تحت محاصره نيروي انتظامي قرار داشت
در اواسط قرائت قرآن يك نفر شعار ميداد طالقاني مظهر ضد استثمار و استبداد بود .

ركود اقتصادي – ارزيابي يك هموطن ازتهران
اقتصاد وبازار خوابيده است وركود خاصي بوجود آمده است ، سرمايه ها را خارج ميكنند وكسي حاضر به سرمايه گذاري نيست مشخصا گردش پول الان به بيست درصد رسيده است و ايادي رژيم درمجلس هم در اين مورد به چاره جويي افتاده اند .

اقدامات امنيتي در مراسم شبهاي احيا
تهران - در نقاط مهم تهران كه مردم براي شب هاي احياء جمع شده بودند از جمله ميدان امام حسين و تهرانپارس و رسالت و ميدان سپاه و بهشتي و اكثر مساجد ، نيروهاي انتظامي و مامورين باتوم به دست نيروي انتظامي و نيروهاي لباس شخصي با بيسيم اين مناطق را كنترل كرده ومانع تجمع مي شدند

كرج - همايون ويلا گلشهر عظيميه و مهرشهر در هر نقطه اي كه مراسم شب هاي احيا برگزار مي شود در بيرون مراسم سربازان نيروي انتظامي با باتوم و چند نفر لباس شخصي به طور كامل منطقه را بصورت حكومت نظامي درآورده اند

برنجهاي وارداتي سرطانزا
برنجهای وارداتی پاکستاني و هندي برای دوام بيشتر در انبارها و جلوگيری از قارچ وکپک و پوسيدگی و نيز جلوگيری ازشپشک توسط موادگوگردی به همراه گروه غير اشباع خانواده فنل بخار داده شده اند. اين مواد بغايت سرطان زا میباشند وحتی در صورت شتشوی برنج و يا جوشاندن و آبکشی برنج آسيب­های
نابود کننده و مخرب آن کم نمیشود. سرطانهای معمول با اين مواد از نوع Leukemia (سرطان خون و مغز
استخوان) و Sarcoma &Bone Cancer (سرطان بافتهای نرم و استخوان) می باشد. برای سلامتی هم میهنانمان وجلوگيری از آسيبهای جانی جبران ناپذير به هموطنانمان با همه امکانات اطلاع رسانی كنيد

ايجاد رعب و اخاذي دروحشت از قيام مردم
اخيرا درنقاط مختلف تهران دادستاني مراكزي تاسيس كرده است كه تنها هدف آن ايجاد رعب و وحشت در بين مردم براي ممانعت از قيام و خيزش آنها ميباشد .بعنوان مثال مزدوران بخانواده ها تلفن زده و فرزندان يا همسران آنها را احضار ميكنند و سپس از آنها سوالاتي مبني بر اينكه آيا موسوي را قبول داريد آيا احمدي نژاد را قبول داريد آيا انتخابات را قبول داريد و … مينمايند و يا عكسهاي شركت آنها در تظاهرات خياباني يا بوق زدن با ماشين يا هر نوع همراهي با قيام مردمي ... را به آنها نشان ميدهند و سپس اقدام به اخاذي مينمايند .

۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

اخبارقيام - روز 18 شهريور – 9 سپتامبر



تظاهرات برق آسا توسط جوانان ادامه دارد

تهران – ميدان رضاييها –حدود 10 جوان بطور پراكنده هركدام در گوشه اي ايستاده و بعد باهم به مدت 10-15 دقيقه شعار عليه رژيم داده و قبل از سر رسيدن مزدوران محل را ترك كردند .

اشرف در قلب تهران

تهران – ميدان رضايي ها – هفته گذشته عكس شهداي اخير اشرف ، بصورت برگه اي چاپ شده در تمام خانه هاي اين منطقه انداخته شد .

ابتكار مردم جنوب تهران

تهران- شهران- يك هموطن ساكن امام زاده حسن تهران اطلاع داد كه آنها هميشه براي دادن شعار الله اكبر شبانه به مناطق شمال تهران منجمله به شهران ميروند .

وحشت رژيم از بازگشايي خوابگاهها و دانشگاه

تهران – در مدت تعطيلات تابستاني و غيبت دانشجويان درخوابگاهها، رژيم در وحشت از شروع مجدد اعتراضات دانشجويي ، در تلاش است تا با كار گذاشتن شنود و دوربين در اين خوابگاهها جلوي اين اعتراضات را قبل از وقوع بگيرد .

وحشت رژيم از ادامه اعتراضات شبانه

تهران – مزدوران زبون رژيم بخانه هاي مردم در محلاتي كه فعالانه الله اكبر و شعار مرگ برديكتاتور ميدهند مراجعه ميكنند و سعي ميكنند وانمود كنند كه مردم را زير نظر دارند تا آنها را از اعتراض شبانه خود باز دارند

وحشت رژيم از سالروز 17 شهريور خونين

تهران –ميدان رضاييها – روز 17 شهريور از صبح پر از مامور و لباس شخصي بود و مردم زمزمه شان اين بود كه شب بعد از افطار اعتراض خود را با الله اكبر نشاندهند