۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

بريدگي و انفعال در بسيج درد بي درمان يك رژيم سركوبگر

كابوسي بنام قيام 22 بهمن

يكي از آخوندهاي عقيدتي سياسي سپاه پاسداران در تعدادي از پايگاه بسيج در تهران براي حفظ و بالا بردن روحيه بسيجي ها فعال است, گزارش زير را  به فرماندهي سپاه داده است:

-   بعد از انتخابات تعدادي از پايگاه بسيج فعاليت در اغتشاشات اخير و شلوغي ها نه تنها شركت فعال نداشتند بلكه در بعضي از اغتشاشات حتي  يك نفر شان هم  پيدا نشد. وقتي اوضاع شلوغ ميشود. اينها درب پايگاه  بسيج را مي بنند و ميروند.

-   يكي از اين پايگاهها پايگاه بسيج قمر بني هاشم در نزديك ميدان آزادي و خيابان حبيب الله است كه مدتي است درب پايگاه بسيج برداران را بسته و رفته اند و بسيج خواهران هم يكسري كلاس ميگذارند ولي آنها هم در روز عاشورا درب پايگاه را بستند و رفتند. يك نمونه ديگر پايگاه بسيج امام حسين است كه آنها هم درب پايگاه را بسته و رفته اند. و اين مسئله در بسياري از پايگاهها كم و بيش وجود دارد.

تا آنجا كه من صحبت با بسيجيان كردم, در ظاهر ميگويند كه بعداز انتخابات بين بسيج ها در حمايت از موسوي و احمدي نژاد اختلاف افتاده و بهتر است براي اينكه دامن زده نشود, فعاليت را پائين بياوريم! اما آنچه خودم متوجه شدم بسيجي ها هركدام دنبال منافع شخصي بوده و هستند. يكي دنبال تائيديه، يكي دنبال پول، يكي دنبال كار و غيره رفته اند. مشكل اينها اين است كه انگيزه ندارند و از انقلاب كنار كشيدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.