۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

خامنه اي بدونه بزودي سرنگونه – 16 آذر مياييم

تهران- 15 مهر – جوانان فعال تهران براي 16 آذر فراخوان ميدهند . به گزارش هموطنان ساكن نارمك ، لويزان و تهران نو ، روز پنجشنبه شعارهاي جديدي توسط جوانان اين محلات ديوار نويسي شده بود كه جديدترين آنها ، فراخوان براي 16 آذر امسال بود :

خامنه اي بدونه بزودي سرنگونه – 16 آذر مياييم

دانشجو ميرزمد  خامنه اي ميلرزد – 16 آذر يادت نره

تصفيه بزرگ در داخل رژيم

يك منبع از داخل رژيم گزارش كرده است كه در 6 ماه آينده قرار است اتفاقاتي در كشور بيفتد . يك تصفيه بزرگ در سپاه و اطلاعات و ديگر ارگانهاي رژيم در جريان است .

بستن راهها بعد از درگيري سنندج

15 مهر – به گزارش رسيده از هموطنان ، بدنبال حمله  مسلحانه به مزدوران سپاه و اطلاعات در سنندج ، رژيم در وحشت از ادامه چنين حملاتي به مزدورانش ، جاده سلماس و مهاباد به سنندج را دركنترل كامل گرفته است و كليه خودروهاي آن را بازرسي ميكند . 

تجمع اعتراضي آهن فروشان

تهران – 15 مهر – از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر صنف آهن فروشان در چند نقطه بازار منجمله در سبزه ميدان با دست داشتن پلاكاردي اعتراضي دست به تجمع زدند . در سبزه ميدان تعداد جمعيت حمايت كننده از معترضين به 500 نفر ميرسيد .

۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

بخشنامه عدم مقابله با حجاب

14 مهر – طبق گزارشي از درون رژيم يك بخشنامه جديد اخيرا به نيروي سركوبگر انتظامي و ستاد امربه معروف و نهي از منكر رژيم داده شده كه به حجاب خانمها كاري نداشته باشند .

اين امر در بيرون نيز كاملا مشهود است . البته اغلب جوانان و مردم معتقدند كه اين كار كارِ احمدي نژاد در مخالفت با خامنه اي است .

وضعيت ادامه اعتصاب بازار تهران

تهران - 15مهر- عليرغم خط ونشان كشيدن هاي رژيم كماكان بازار طلا وجواهر پانزدهمين روز اعتصاب خود را در تهران پشت سرميگذارند  .

لازم به ذكر است كه ساير قسمت هاي پايتخت طلافروشان از ديروز چهارشنبه 14مرداد به اعتصاب خود پايان دادند .

اعتصاب سراسري - مرگ بر اين ولي فقيه

تهران – 14 مهر – به گزارش رسيده از هموطنان ساكن نظام آباد و شريعتي و ياخچي آباد و آرامگاه سابق و شهر ري ، ديوارنويسي هاي جديدي در حمايت از تحريمهاي بين المللي و اعتصاب عمومي توسط جوانان فعال اين مناطق صورت گرفته است .

چند شعار جديد در اين مناطق از اينقرار ميباشد :  « اعتصاب سراسري - مرگ بر اين ولي فقيه » و « از تحريمها نترسين ما همه باهم هستيم – مرگ بر خامنه اي »

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

درگيري و شعار مرگ بر ديكتاتور در دادگستري تهران

تهران – 13 مهر – در ساعت 1145 روز سه شنبه ، در صحن كاخ بيدادگستري رژيم آخوندي ، يك خانواده 10 نفره مظلوم كه از ورودشان به جلسه دادگاه توسط مامورين دادگاه ممانعت بعمل آمده بود ، وقتي از ورود به بيدادگاه نااميد شدند ، بطور دستجمعي اقدام به تظاهرات با شعار مرگ بر ديكتاتور نمودند . پس از مدتي مزدوران انتظامي كليه اعضاي اين خانواده ستمديده را دستگير كرده و با خود بردند.

درگيري در بازار كفاشان تهران

تهران – 12 مهر –روز دوشنبه ، در بازار كفاشها مردم و مغازه داران با مزدوران انتظامي درگير شدند و همين درگيري موجب بسته شدن تعداد بيشتري از مغازه ها شد . در بازار كفاشان تعدادي از مغازه ها در حال اعتصاب بودند . اين درگيري وقتي شروع شد كه مزدوران انتظامي در وحشت از گسترش اين اعتصاب قصد داشتند برخي از مغازه هاي درحال اعتصاب را با زور باز كنند . مردم حاضر در بازار به كمك كسبه آمده و مزدوران را هو كردند و آنها را از محوطه سرپوشيده بازار بيرون انداختند .

طرح تعويض كارتهاي دانشجويي

تهران – 13مهر – بنابه گزارش رسيده ، براساس يك طرح سركوبگرانه جديد كه توسط اداره كل حوزه رياست دانشگاه طراحي شده است  ، رژيم قصد دارد براي محدود كردن هرچه بيشتر دانشجويان فعال ، از دي ماه كليه كارتهاي دانشجويي را عوض كند و به دانشجويان كارتهاي جديدي كه كليه سوابق سياسي و امنيتي آنها بصورت كد در آن كارت ثبت ميشود، بدهد .  

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

ادامه اعتصاب طلافروشان تهران

تهران -13 مهر –وضعیت بازار امروزسه شنبه صنف طلا در کل پایتخت همچنان در اعتصاب است. يكي از طلافروشان اظهارداشت : " هنوز به خواسته مان نرسیدیم و تا رسیدن به خواسته مان اوضاع بهمین منوال است. قرار بود تا امروز دولت عقب نشینی کند اما نکرد و ما هم به اعتصابمان ادامه می دهیم . تا آخر این هفته اعتصاب ادامه دارد شاید شنبه به نتیجه دلخواهمان برسیم و با موفقیت اعتصاب را پایان دهیم." صنف فرش همچنان هيچ حمايتي نكرد وهمه امروز باز بودند .

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

خامنه اي بدبخت ! تحريم به نفع ملت

تهران – 11 مهر – جوانان فعال در تهران ، به شعار نويسي درحمايت از تحريمهاي و اعتصابات عمومي ادامه ميدهند . بنابه گزارشهاي رسيده از مناطق خزانه ، هزاردستگاه ، حشمتيه ، تهرانپارس و دريان نو ، ديوارنويسي هاي جديد منجمله با شعارها « مرگ بر خامنه اي » و « خامنه اي بدبخت ! تحريم به نفع ملت » و « خامنه اي خونخوار با تحريمها شدي خوار» در كوچه و خيابانها توجه هموطنان را به خود جلب كرده است .