۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

شبِ آخرين 12 فروردينِ خامنه اي

http://tiny.cc/zdnqt

تجمع در كوچه منزل منتظري

قم – 7 فروردين – ساعت 23 – درحدود 100 الي 200 نفر از مردم در مقابل منزل منتظري تا سر كوچه تجمع كرده اند .

۱۳۸۹ فروردین ۶, جمعه

گوشمالي مزدوران در شب چهارشنبه سوري در جنوب تهران

تهران – 25 اسفند – به گزارش يك شاهد عيني ، در شب چهارشنبه سوري در خيابان مولوي ، مقابل ايستگاه مترو ، جوانان با نيروي مزدور انتظامي درگير شده و آنها را گوشمالي دادند و حداقل  يك مزدور كه  بشدت از ناحيه صورت و چشم زخمي شده بود با آمبولانس رژيم از صحنه خارج شد . در همين درگيري يكي از جوانان شجاع جنوب تهران نيز مجروح  شد و توسط دوستانش از صحنه خارج شد .  

گوشه اي از خشم جوانان شرق تهران در چهارشنبه سوري

تهران – 25 اسفند – بنا به گزارش رسيده در شب چهارشنبه سوري ، جوانان تهران نو پس از حمله و شكستن شيشه هاي يك مركز بسيج واقع در خيابان بلال حبشي در نزديكي پارك شقايق ، با مزدوران انتظامي در اين خيابان درگير ميشوند . آنها  سپس به تهرانپارس رفته و يك ماشين متعلق به نيروي انتظامي مستقر در بلوار شاهد خيابان علي پور را با پرتاب نارنجكهاي دستي به آتش ميكشند .

وحشت رژيم از حضور گسترده مردم در سيزده بدر

تهران – 6 فروردين – به گزارش رسيده ، براي روز سيزده بدر رژيم تعدادي اتوبوس مجاني در مياديني مانند امام حسين و ميدان اعدام مستقر خواهد كرد تا بطور مجاني مردم را به پاركهاي مورد نظر رژيم كه كنترل بيشتري بر روي مردم داشته باشد،  منتقل كند .

 

سيزده، به دره امسال

از نامه هاي رسيده به سايت - شعري براي سيزده بدر 89
سيزده، به دره امسال

لوطيِ ابر دجال

با پشتك و واروهاش

همش در سفره امسال- سيزده، به دره امسال

مهماني نوروزي

با هفت سين شيرازي

سانديس عنتره امسال- سيزده، به دره امسال

يارانه به ياران

دجال جنايتكار

خرج سفره امسال- سيزده، به دره امسال

دخت كوسه رمال

با بچه و اموالش

پاك در خطره امسال – سيزده، به دره امسال

منظور ابردجال

ازكار مضاعف كن

كار مثل خره امسال- سيزده، به دره امسال

سبز و سبزه و جلبك

تا يكي دو ماه ديگه

زه وارش دره امسال- سيزده، به دره امسال

بوم و بر شهرما

از عبا و عمامه

از رمال و از دجال

از دزد و جنايتكار

از سبز و دغل بازار

شسته همه را يك جا

نحسي، به دره امسال - سيزده، به دره امسال

 

پايان نحوست رفراندوم خميني و ولايت خامنه اي

http://tiny.cc/getgm

۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

حمله با ترقه به مزدوران در چهارشنبه سوري

تهران – 25 اسفند – به گزارش رسيده ، در شب چهارشنبه سوري ، مزدوران رژيم در زير پل گيشا كه قصد ايجاد مزاحمت براي مردم را داشتند ، با آتش ترقه ها و بمبهايي كه بر سرو صورتشان باريدن گرفت مواجه شدند و با سروكله زخمي و سوخته ، پا به فرار گذاشتند.

دستگير شدگان چهارشنبه سوري بروجرد

بروجرد – 29 اسفند – بنا به اخبار هموطنان ، دستگير شدگان درگيريهاي شب چهارشنبه سوري بروجرد ، 40 نفر بودند كه 20 نفر از آنها روز قبل از عيد با وثيقه هاي سنگين آزاد شدند ولي 20 نفر از آنها به محلهاي نامعلومي منتقل شدند . برخي از جوانان نيز كه بعد از اين درگيريها به زندگي مخفي روي آورده اند، ازمحبوبيت ويژه اي دربين مردم برخوردار شده اند و مردم از قهرمانيهاي آنها سخن ميرانند .  

دوازده وسيزده بدر! سيدعلي ميشه دربدر

http://tiny.cc/k39uh

۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

اگر مزاحم شويد به شما آب ميپاشيم- چهارشنبه سوري مهرشهر

كرج – 25 اسفند – در شب چهارشنبه سوري درمهرشهر كرج مردم از پيرو جوان همه مشغول برگزاري جشن بودند. دو تن از مزدوران انتظامي كه از دور نظاره گر اين جشن بودند، از ماشين پياده شده و به سراغ افراد مسن حاضر در صحنه رفته و مردم را تهديد ميكنند كه اگر زيادي طولش بدهيد و سرو صدا كنيد جمعتان ميكنيم . آنها نيز پاسخ ميدهند كه اگر اينجا بمانيد ما هم شما را با آب خيس ميكنيم. با شنيدن اين جواب مزدوران گور خود را گم ميكنند وتا آخر جشن مردم پيدايشان نميشود.

محاصره زندان گوهردشت در روز چهارشنبه سوري

گوهردشت – 25 اسفند – به گزارش رسيده از هموطنان ساكن اطراف زندان ،  هر وقت كه در تهران قيام اوج ميگيرد ، رژيم بلافاصله بانيروي نظامي زندان گوهردشت را محاصره ميكند . روز سه شنبه 25 اسفند نيز همين كار را تكرار كرد .

بزرگداشت مصدق در زير سلاح گلنگدن كشيده پاسداران

احمدآباد – 14 اسفند – درحاليكه رژيم در اين روز ، همه برنامه متروها و اتوبوسها را بهم ريخته وعوض كرده بود تا مردم نتوانند خودشان را به مزار پيشواي ملي خود برسانند و عليرغم اينكه در جاده منتهي به احمد آباد نيرو مستقر كرده بود ، در حدود 30 نفر از مسن ترين ساكنان احمدآباد ، با در دست داشتن گل و شمع و شربت پاي پياده به طرف مزار پيشواي ملي خود حركت كردند . پاسداران راه آنها را سد ميكنند و برايشان گلنگدن كشيده و آنها را تهديد ميكنند ولي با جواب « بزن ولي ما هرسال اينكار را ميكنيم و اين دين ما نسبت به اوست » از جانب هموطنان سالخورده اي كه بعضا باكمرهاي خميده به راه پيمايي و حمل گل براي مزار مصدق ادامه ميدادند، روبرو شدند.

درهاي مزار و خانه مصدق فقيد بسته بود آنها گل و شمع و گلاب را در بيرون خانه ميگذارند و با نگاه كردن از پنجره ها به داخل خانه ، مزار پيشواي خود را زيارت ميكنند .

مزدوران عجز و سوزش خود از عشق مردم به مصدق را با زدن لگد و ضرب و شتم زنان و مردان سالخورده بارز ميكنند ولي عاشقان مصدق مراسم زيارت خود را بطوركامل برگزار كرده و باز ميگردند.

درگيري مسلحانه در اصفهان

اصفهان – 3 فروردين – ساعت 4 بامداد ، وزارت اطلاعات به يك خانه در خيابان مير واقع در كوچه مقابل باشگاه سابق كارگران ، براي دستگيري ساكنين آن حمله كرد . ساكنين خانه بطور مسلحانه به مقابله پرداختند و مدتي پس از اين درگيري ، 6 نفر توسط مزدوران اطلاعاتي دستگير شدند .

۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

شب سال نو با دهن كجي به خامنه اي در تهران


تهران – 29 اسفند - ساعت 2130 – بهنگام تحويل سال نو اهالي محله شهرك غرب ، با نارنجک هاي صوتي خيلي قوي و صداي کف و سوت و فريادهاي شادي و طنين مرگ بر ديکتاتور به استقبال سال نو رفته و ولي فقيه را به چالش طلبيدند

اين تظاهرات شب سال نو و دهن كجي به خامنه اي در شهرك غرب و مناطق پونك و سردار جنگل و باغ فيض بيش از نيم ساعت دقيقه ادامه داشت.