۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

تمهيدات براي عربده كشي سانديسي در 22 بهمن

تهران – 18 بهمن - بنا به گزارش شاهدان عيني ، رژيم از ضلع شمال ميدان آزادي بلندگو كشي براي سر دادن عربده هاي گوشخراش عواملش در روز 22 بهمن را شروع كرده است و اين بلند گوكشي فعلا تا كارخانه زمزم سابق رسيده است.

اين بلندگوها در دونوع بي سيم و باسيم ميباشند .

بلندگو كشي از ميدان آزادي تا وسط هاي نواب به سمت جنوب هم ادامه دارد . در چهار راه مصدق  نيز ، شاهدان روي يك ماشين بزرگ مانند كاميون پر از بلندگو را گزارش كرده اند  كه ظاهرا درحال آماده سازي براي نصب آنها هستند .

بلند گو كشي تا چهارراه مصدق ادامه دارد .

بنا به همين گزارش ، تاسيساتي يا جايگاهي كه دو روز پيش همزمان با چهلم شهداي عاشورا،  در ميدان انقلاب ماموران رژيم  مشغول نصب آن بودند و گمان ميرفت كه براي اعدام باشد و نيمه كاره رها شده  بود ، روز يك شنبه 18 بهمن حدود نيمي از آن چه نصب شده بود باز و برچيده شده است ولي هنوز بطور كامل جمع آوري نشده  است.

 

هراس از تخريب عربده هاي سانديسي تاكجاست ؟

شاهدان گزارش كردند كه وزارت اطلاعات براي شناسايي كساني كه در روز قيام 22 بهمن قصد از كار انداختن بلندگوهاي بي سيمي را دارند ، در روبروي برخي از بلندگوهاي مذكور  در خيابان آزادي در سمت ديگر خيابان دوربينهاي جديدي با لنز قوي و با مارك ساخت آلمان ، باعاديسازي كار گذاري كرده است .

اين دوربينها بسادگي قابل رويت نيستند و بعضا پشت تابلوهاي نئون و موانعي با عاديسازي كار گذاشته شده اند و ضمنا لنزهاي آنها پهن است و تا فاصله زيادي را به لحاظ ديد و فيلمبرداري تحت پوشش قرار ميدهد و براي خارج شدن از ديد آنها بايد خيلي از آنها فاصله گرفت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.