۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

اعتصاب اعتصاب – جواب اين آخوندهاست

تهران – 9 مهر – هموطنان ساكن مناطق شهرآرا و آزادي و نواب و خوش از ديوارنويسي هاي جديد در حمايت از تحريمهاي بين المللي عليه رژيم و اعتصاب بازاريان خبر دادند . از جمله شعارهاي گزارش شده « از تحريمها نترسين  ما همه باهم هستيم » و « اعتصاب اعتصاب  جواب اين آخوندهاست » ميباشد .

ادامه اعتصاب طلا فروشان

تهران- 10 مهر- اعتصاب سراسری طلا و جواهر در سراسر پایتخت ادامه دارد.

این بی سابقه ترین اعتصاب صنف طلا و جواهر طی ربع قرن اخیر است که نه تنها بازار بلکه سراسر شهر را فرا گرفته است.

دوربينهاي جديد در دانشگاه پلي تكنيك

تهران – 10 مهر – رژيم اخيرا كليه دوربينهاي مداربسته دانشگاه پلي تكنيك را عوض كرده است . دوربينهاي جديد ساخت ژاپن ميباشند . اين دوربينها علاوه بر داشتن توان ذخيره كردن 24 ساعته فيلم ، امكان  ارسال اتوماتيك فيلم به هرمركز جاسوسي رژيم را نيز دارند .

دستگيري سه دانشجوي دختر

كوي دانشگاه تهران – 8 مهر – سه دانشجوي دختر دانشگاه هنر ، با مراجعه شبانه و مستقيم مزدوران وزارت اطلاعات به كوي دانشگاه ، دستگير شدند .

 

 

مفقود شدن دانشجويان وابسته به باند مغلوب

دانشگاه تهران – 10 مهر – از وقتي كه مجاهدين انقلاب اسلامي توسط باند غالب رژيم ممنوع اعلام شد ، دانشجويان وابسته به اين باند در دانشگاه مفقود شده اند .

همچنين قرار بود در اعتراض به اين ممنوعيت، تجمعي در دانشگاه برگزار شود كه اين تجمع نيز برگزار نشد .

 

 

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

گزارشي از وضعيت ارز در تهران

رژيم روز پنج شنبه 8 شهريور می خواست برای عقب راندن بازاريان ، از طریق بانکها دلار و سکه وارد بازار کند تا جلوی روند صعودی نرخها را بگیرد تا دلار را در مرز 1020 تومان نگه دارد. امروزجمعه  بین ساعت 11 تا 1130 در چهارراه استانبول که کانون صرافهای تهران است بودم. اوضاع بدین قرار بود:

1.     بطورکل صرافها خرید و فروش نمی کردند ولی در تابلوها قیمت دلار بالای 1200 تومان و سکه از مرز 400 تومان گذشته بود.

2.     فقط در چهارراه استانبول شرکتی به نام شرکت صرافی "چهر" دلار ثبت نام می کرد. که ازدحام زیادی بود و برنامه اش طوری بود که هر یک نفر که وارد می شد بعد از یک ربع با یک فرم در دستش می آمد که باید در بانک صادرات شعبه کوچه برلن بر مبنای هر دلار 1087 تومان و به میزان سه هزار دلار واریز می کردند و بعد آدرس دیگری ميدادند که دلار مورد نظر را ازآنجا تحویل می گرفتند.

3.     چون پنج شنبه ها بانکها زودتر از موعد معمول تعطیل می شوند آنهایی که فرم گرفته بودند می گفتند سرکاری است و عده ای هم می گفتند چون زمان یارانه ها فرا رسیده دولت کم آورده و این بلوا را بوجود آورده تا قیمت دلار را بالا ببرد و کمبود خود را جبران کند.

سرنگوني شعار ماست تحريم، افتخار ماست

تهران- 8 مهر – دهها ديوار نويسي با مضمون حمايت از تحريمهاي بين المللي ، توسط مردم محروم ساكن مناطق جواديه و خزانه و نيز منطقه تهران نو گزارش شده است .

از جمله اين ديوار نويسي ها شعارهاي « سرنگوني شعار ماست    تحريم، افتخار ماست »  و « اونكه از تحريم ميترسه ولايت است نه ملت » ميباشد .

۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

ادامه اعتصاب بازار روز پنجشنبه

تهران-امروز پنجشنبه 8مهر صنف طلا وجواهر بطور كامل هم دربازار بزرگ هم درسراسر پايتخت  اعتصاب را ادامه دادند.

ادامه اعتصاب بازاريان

تهران – 8 مهر – يك هموطن بازاري: مذاكرات اتحاديه ها با دولت به جايي نرسيده است و دولت ازگرفتن ماليات كوتاه نمي آيد , بازاريان تصميم گرفته اند تا به نتيجه رسيدن موضوع اعتصاب را ادامه بدهند , امروز نيز بازار طلا كاملا تعطيل است و بقيه بازارها هم گفته اند تعطيل ميكنند (ممكن است يكدست نباشند ) ولي اين تصميم عام گرفته شده است كه تا تغيير جدي كه حذف ماليات باشد اين اعتصاب ادامه پيدا كند و مثل دفعه قبل نباشد. بازاريان ميگويند فشاري كه دولت به بازار مياورد براي حل كسري بودجه اش است و ما هم كوتاه بيا نيستيم .

براي تحت فشار قرار دادن بازاريان , امروز صبح (پنجشنبه ) رژيم اعلام كرده است كه براي پايين آوردن سكه آزادي , طلا وارد بازار ميكند و سياستش هم اين است كه قيمت سكه را پايين بكشد در بحران اخير قيمت سكه از 280 هزار تومان به 400هزارتومان رسيده است (ديروز رسيده بود) , به اين وسيله رژيم ميخواهد قيمت را به 350 رسانده و تثبيت كند .

۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

خامنه اي خونخوار با تحريمها شدي خوار – در مهرماه مياييم

تهران – 6 مهر – جوانان فعال قيام در مناطق ستارخان و ونك و ملاصدرا و بلوار كشاورز اقدام به شعارنويسي در حمايت از تحريمهاي بين المللي عليه رژيم ولايت فقيه و همچنين فراخوان به اعتراض بعد از بازگشايي مدارس و دانشگاهها نمودند . برخي از اين شعارها كه موجب حمايت مردم محلي از جوانان شده و همچنين مورد توجه عابرين قرار گرفته بود از اينقرار ميباشد :

خامنه اي خونخوار  با تحريمها شدي خوار – در مهرماه مياييم

سرنگوني شعار ماست    تحريم، افتخار ماست – مهر ماه يادت نره

مدرسه ها باز ميشه   خامنه اي بدبخت ميشه  - مرگ بر خامنه اي

اعتصاب بازاريان تهران 7 مهر – اظهارات چند هموطن

يك طلافروش : تهران دامنه اعتصاب نسبت به روز گذشته بيشتر ميشود , ولي دوام آن كم است , علت هم اين است كه منشاء دعوا بين عسگر اولادي و احمدي نژاد است . و النهايه دولت با خريدن چند خائن ازاين صنف سرو ته موضوع راهم مياورد.

خريدو فروش ملك در ايران ركود كامل است و وضعيت كساد است .

 

يك طلافروش: ما در مغازه نشسته و كره كره را پايين كشيديم و فقط به تلفن جواب ميدهيم , بازار كامل تعطيل است . ما براي پرداخت اين ماليات مجبوريم قيمت ها را بالا بكشيم و اين طوري مشتري ازدست ميدهيم ولي دولت حالي اش نميشود ما با چه تضادي دست و پنجه نرم ميكنيم و فقط پول ميخواهد .درحالي كه ما فروش نداريم.

 

يك پارچه فروش : رژيم براي ما تره خورد نميكند و به خواسته هاي ما توجه اي ندارد , زندگي براي ما خيلي مشكل شده است و الان ديگر مسئله روزمان پول نان و غذا است و الان ديگر مسئله ومشكل روي ميز بازاري ها  درآمد بيش ازاين نيست، چون مشتري وجود ندارد البته اين درد ما است ولي يكعده سر در آخور رژيم دارند , براي آنها اوضاع بد نشده و فرقي نميكند ماليات بالا برود يا پايين برود آنها بهرحال سرمايه اشان در حال افزايش است و خيانتشان رابه مردم ميكنند .

وضعيت بازار روز سه شنبه

·      تهران – 6 مهر – بازار پارچه فروشها درحالت نيمه اعتصاب بود .

بازار طلافروشها اعتصاب بود .

بازار كفاشها نيز نيمه باز نيمه بسته بود . و گفته ميشود از پنجشنبه قرار است كه به اعتصاب بپيوندند

بازار صفويه تهران نيز به گزارش هموطنان تق و لق و نيمه باز نيمه تعطيل بود .

 

·      اصفهان – 6 مهر – در بازار هنر كه بازار طلافروشهاست ، لباس شخصيها با زور و خراب كردن كركره مغازه ها تعدادي مغازه را باز كردند.

۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

تجمع در حمايت از اعتصاب بازار

تهران – 3 مهر – در ساعت 1545 يك جمعيت حدود 250 نفره از مردم درحمايت از بازاريان اعتصابي در مقابل بازار پارچه فروشها تجمع كردند.