۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

چند خبر مردمي

قيمت نان

در تهران در خيابان جردن نان سنگك دانه اي 1000 تومان است .

در رشت نان بربري هفته پيش دانه اي 500 تومان بود .

 

زلزله تهران

يك هموطن 70 ساله گفت كه من قبلا هم زلزله ديده ام ولي من درخانه ام درجردن روي مبل نشسته بودم كه ناگهان از جايم پريدم و دوباره افتادم روي مبل و اين مثل زلزله كه آدم در جايش نشسته يا ايستاده تكان ميخورد نبود . او گفت كه رژيم يك آزمايشات و انفجارات زير زميني در حوالي قم و شاه عبدالعظيم كرده است . و اين ناشي از آن بوده است .

 

بهشت زهرا

يك هموطن كه هر پنجشنبه به بهشت زهرا ميرود و هميشه برمزارد پدر طالقاني هم فاتحه ميخواند . نقل ميكند كه اخيرا چندين قبر گمنام در نزديكي همان قطعه ديده است كه هر پنجشنبه وجمعه جوانان در آن قطعه حاضر ميشوند و رژيم هم براي متفرق كردن و يا دستگيري آنها بسيج ميكند .

تظاهرات جوانان درجريان مسابقه فوتبال در استاديوم آزادي

روز گذشته 30 مهرماه ، درجريان مسابقه فوتبال بين تيمهاي پرسپوليس و سايپا ، جوانان در پايان بازي ، عليه رژيم دست به تظاهرات زدند . آنان شعار ميداند مرگ بر ديكتاتور - احمدي خامنه اي مرگت فرا رسيده .تظاهرات جوانان خشمگين تا ميدان صادقيه و ميدان آزادي ادامه داشت و با تخريب اتوبوسهاي واحد همراه بود .

لازم بذكر است كه در اين تظاهرات ، جوانان همه رابه شركت در تظاهرات روز 13آبان فراخوانده و شعار ميدادند 13 آبان يادت نره .  

۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

هرچه گسترده تر منتشر كنيد

 شعار مرگ بر شاه دانش آموزان و دانشجويان ايران در سال 57 را در 13 آبان امسال هر چه رساتر با فرياد هاي مرگ بر ديكتاتور تكرار كنيم

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

وضعيت بازار

يك هموطن بازاري ميگويد بيمارترين بخش اقتصاد ايران بازار است . بازاريان نه قدرت خريد و نه قدرت مانور ندارند . آنها حتي قادر نيستند كه حتي معامله يا برنامه اي براي درآمد يك هفته خود داشته باشند آنها فقط روي معاملات و تجارت روزانه خود ميتوانند حساب كنند
 
يك هموطن كه قبلا توليدي پوشاك زنانه داشته است ميگويد رژيم بخاطر انزواي بين المللي خود ، درِ بازار ايران را به روي بنجل ترين اجناس چيني باز كرده است اگر هزينه توليد يك تونيك زنانه 3000 تومان بود و به قيمت 4000 تومان فروخته ميشد ، الان همان لباس وارداتي از چين به قيمت 2500 تومان بفروش ميرسد . اجناس چيني بازار ايران رابرداشته و درواقع هر صنفي كه فكرش را بكنيد ورشكست شده است .

اعلام آمادگي دانشجويان براي 13آبان

 
روز چهارشنبه 29 مهر  دانشگاه هاي آزاد مرکز ياسوج و شيراز(صدرا) و اهواز (فرهنگ شهر) و اصفهان ( خوراسگان ) و نجف آباد و کرج و رودهن و تهران مرکز و شمال و جنوب هم  آمادگي خود را براي شرکت در تظاهرات ( راهپيمايي ) 13 آبان اعلام کردند.
 
لغو مرخصي هاي نيروي انتظامي تهران
از روز 28 مهر كليه مرخصيهاي نيروي انتظامي تهران لغو شده و نيروي انتظامي درحال آماده باش بسر ميبرد .
 

نامه هاي هموطنان از ايران – انعكاسات جشن اشرف در ايران

نامه هاي هموطنان از ايران – انعكاسات جشن اشرف در ايران

يك دانشجو از تهران

با سلام و درود.

متاسفانه يک قسمت از اون برنامه جان جهان رو ديدم ولي يک قطره از اين دريا ما را بس.

الان مدتي هست که تنظيم ديش تلستار به هم ريخته و اينجا هم بسيار سخت هست گرفتنش.

بگذريم!

 

در اين برنامه مالامال از عشق و حديث مقاومت همه برادران و جان جهان, اشاره به گوهر بي بديل کردند و رمز بقاي زنده ماندن قهرمانان رو هم همين عنوان کردند.

اين زنده ماندن علاوه بر زندگي جسمي ابتدا روح و جان را به بقا و زندگاني نزديک ميکند و همان "آب حيات عشق" است که مولانا هم اشاره دارد.

همان "آب حيوان" است که حافظ هم گفته.

جان جانان هم به دليل وصل بودن و همگام بودن با چرخه تکامل و جريان هستي؛ اين گوهر بي بديل را در روح و جان مجاهدين و تمامي هواداران از کوچک و بزرگ دميده اند.

اصلا جوهره مجاهدين با همين رمز و راز عجين است و بلاشک از آغاز تا کنون و " بي شکاف " هر عنصري که وارد اين عرصه شده و ميدان آنرا درک و لمس کرده است؛ با اين " گوهر بي بديل" زنده مانده .

منظور هم زندگي مادي و هم زندگي غير ماده و همان عالم غيب مورد اشاره قران.

در دفتر دوم مثنوي مولانا اشاره ميکند که ياران محمد ( همان مجاهدان حضرت محمد) پر بودند ازمحمد و لبريز بودند از جان محمد (ص)و هرکاري که ميکردند گويي پيامبر انجام ميداد.

دقيقا به همين نکته هم جان جهان اشاره کردند و گفتند که "هرکس اين گوهر بي بديل رو درک کنه جاي من و مريم هست" و معني آن هم پربودن آن قهرمانان از جان جانان و مهر تابان است.

البته يک سينه سخن دارم از اين برنامه و مجال شرحش نيست چون هم زمان اندک و هم فاصله بسيار هست.

 

نامه دوم- يك دانشجو از تهران

سلام – ما جلسات پي در پي شاديها را ديديم. عزم جزم برادر رجوي با صداي جوانشان را با جان و دل شنيديم.

ما قسمتهايي از آنرا در سي دي ريختيم كه به گوش همه خواهيم رساند.

از اشرفيان همين بايد . بسيار مايه مباهات است كه مبارزين واقعي ميهن مان اينچنين با ايستادگي شان بما آموخته اند كه چون بايد رفت!

سلامهاي ما را برسانيد. ما را در غم و شادي تان شريك و يار بدانيد.

پيروز باد اشرف-درود بر  مسعود و مريم رجوي – زنده باد آزادي.

 

نامه سوم- يك كارمند از تهران

پيام 17 مهر چقدر عالي بود و اين جشن در حضور برادر مسعود چقدر باشکوه بود .

باور کنيد اينجا همه ما به وجد اومديم.

چقدر شايسته و عالي.

درود بر شير بيدار ايران زمين.

درود بر مهر تابان ايران.

سلام بر اشرفيان قهرمان.

موفق و پيروز باشيد.

تظاهرات دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد

ديروز 28 مهر ساعت 3 بعد از ظهر دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد ، در مقابل درب ورودي و سلف سرويس اين دانشگاه در همبستگي با فراخوان دانشجويان دانشگاه آزاد مركز و همزمان با دانشجويان دانشگاه آزاد كرج و تهران  به تظاهرات ضد حكومتي دست زدند .

دانشجويان عليه احمدي نژاد و ولي فقيه ارتجاع شعار ميدادند . از جمله شعارهاي آنان ، فرياد « مرگ بر ديكتاتور » شعار مشترك همه مردم ايران بود .

۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

اخبار مردمي - 13آبان و …

تهران – رنگ سبز تابلوها

در سطح شهر ظاهرا هیچ خبری نیست ولی روی تمام تابلو های راهنمایی سطح شهر رنگ سبز پاشیده شده مرتبا پاک میکن ولی فردا دوباره رنگ پاشیده شده

 

تهران – فعاليتهاي به مناسبت 13 آبان

يك خانم هموطن : يكي از دوستانم ميگفت ساعت 2 نیمه شب نزدیک خانه شان  پیچ شمیران اعلامیه در مورد شرکت کردن در روز 13 ابان پخش شده بود مثل اینکه همه میخواهند  دران روز به خیابان بروند  روی بعضی از دیوار های شهر هم خودم شعار شرکت در تظاهرات 13 ابان را دیدم مثل خیابان 28 یوسف اباد 

 

يك راننده تاكسي جوان: «عمو جان سلام, ما اينجا داريم براي روز 13 آبان لحظه شماري مي كنيم. همه آماده هستيم تا در اين روز دوباره حضور خودمان را به تمام دنيا نشون بديم. اميدوارم كه مردم مثل قبل به خيابونها بيان. به اميد آزادي = به اميد ديدار».

 

يك هموطن جوان كه قبلا در حين تظاهرات زمين خورده بوده و لباس شخصيها  ازاو عكس وفيلم گرفته بودند و خيلي هم مي ترسد و احتياط مي كند در نامه اي نوشته است كه حتما تلاش مي كند روز 13 آبان به خيابان برود و گزارش تهيه كند.

 

مشهد - خبررساني 13 آبان

روزهاست كه همه روي دستي هايشان براي هم پيام مي دهند كه روز 13 آبان يادت نره .

 

تهران – اختلالات در اينترنت و ماهواره

بعد از واگذاري سهام مخابرات به سپاه مشكل در اينترنت و ماهواره خيلي زياد شده است.

بيشتر مواقع اكثر كانالهاي ماهواره قطع است, بخصوص منازلي كه در نزديك برج ميلاد در شهرك غرب هستند , اكثر كانالها از 9 صبح تا 2 نصفه شب قطع است, از سيماي آزادي تا برسد به كانالهاي ديگر مثل صداي آمريكا و ....كه اكثرا قطع هستند.

 

تهران – شركت نفت

روز گذشته بخاطر انفجار و آتش سوزي اي كه در جنب شركت نفت در خيابان طالقاني تهران رخ داده بود ساختمان شركت نفت پر از مزدوران رژيم بوده و اينترنت اين اداره نيز قطع شده بود .

 

تهران – كنترل خيابانها

روز 27 مهر درسراسر  خیابان گاندی و وزرا به فاصله هر 50 متر یک پلیس مسلح ایستاده دیروز از یکیشان پرسیدم چه خبره گفت در این خیابانها گزارش سرقت زیاد داشتیم وچیز های دیگه بعد هم خندید کاملا معلوم است دنبال چیزی در این خیابانها هستن وخبر هایی است اجازه حتی یک لحظه ایستادن به هیچ ماشینی نمیدن .