۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

نامه جمعي از عوامل سپاه پاسداران به سركرده سپاه

تهران – 30 بهمن –  متن يك سند دريافتي از  ايميل :

نامه جمعي از پرسنل تيپ پياده آل محمد از سپاه حضرت رسول (ص)- شماره 1

پيرو حوادث 25 بهمن 89 ما جمعي از پرسنل تيپ پياده آل محمد از سپاه حضرت رسول(ص)  كه در حال حاضر ماموريت امنيت بخشي از تهران بزرگ را برعهده داريم, در روز 25 بهمن ماه به فرماندهي سرتيپ دوم پاسدار حسن زاده در لانه جاسوسي استقرار يافته بوديم شاهد صحنه هايي از ضرب و شتم جوانان توسط برخي از همكاران خود بوديم, از تمامي همكارانمان در سپاه حضرت رسول(ص)  و تيپ هاي الزهرا(س), انصار النبي و پرسنل 23 ناحيه بسيج تهران بزرگ كه ماموريت حضور در امنيت تهران بزرگ را برعهده دارند ميخواهيم دست تجاوز و تعدي به جان و مال و آبروي و ناموس مردم و جوانان دراز نكرده چرا كه اينكار خيانت به خون همه ياران شهيدمان است كه در طول هشت سال دفاع مقدس با خون خود براي حفظ ارزش هاي انقلاب و امنيت مردم اين مرز و بوم را آبياري كردند .

 

جمعي از پرسنل تيپ پياده آل محمد از سپاه حضرت رسول (ص)

29/11/1389

 

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

27 بهمن – درگيري شديد بين دانشجويان و بسيج در دانشگاه هنر

تهران – 27 بهمن – ساعت 1300 – درگيري در ساعت 0930 در دانشگاه هنر با هجوم مزدوران بسيجي به دانشجويان در مقابل سالني كه جسد شهيد ژاله توسط رژيم به داخل برده شده بود شروع شد . مزدوران بسيجي به زور دانشجويان داخل سالن را به بيرون راندند و دانشجويان در بيرون سالن با مزدوران درگير شدند دانشجويان شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور ميدادند . شعارهاي مزدوران بسيجي در داخل دانشگاه مرگ بر منافق و موسوي كروبي اعدام بايد گردند بود.

دانشجويان حين ورود محسن رضايي او را هو كردند .

بنا به همين گزارش جمعيت زيادي نيز در بيرون در دانشگاه هنر تجمع داشتند و با مزدوران رژيم با سنگ و چوب درگير شدند . حدود 200 مزدور انتظامي بيرحمانه مردم تجمع كننده را كتك ميزدند و دستگير ميكردند ولي آنها نيز با شعارهاي مرگ برخامنه اي و مرگ بر ديكتاتور مقابله ميكردند .

 در ساعت 1030 دانشجويان با سنگ و چوب 5 تن از اوباش بسيجي را گوشمالي دادند.

 در ساعت 1115 مزدوران بشدت به مردم و دانشجويان  بيرون دانشگاه حمله كردند ولي با مقابله مردم با سنگ 6 مزدور ديگر زخمي شدند .

مزدوران بسيجي در بيرون شعار ميدادند ميكشم ميكشم آنكه برادرم كشت ، كروبي موسوي امروز اعدام بايد گردند .

در ساعت 1300 دانشجوياني كه در داخل دانشگاه محدود شده بودند ، قصد داشتند به تالار فارابي در پشت دانشگاه هنر رفته  و به دانشجوياني كه در آنجا مشغول شعار دادن بودند بپيوندند و از آنجا در داخل صحن دانشگاه تظاهرات كنند .

 تا ساعت 1300 تعداد 50 نفر دستگير و 12 نفر زخمي از مردم گزارش شده است .

27 بهمن – نيروهاي مسلح در مركز تهران

تهران – 27 بهمن – ساعت 1030 - مركز تهران امروز مملو از نيروهاي امنيتي از كوي دانشگاه تا مقابل دانشگاه تهران و امير كبير و چهار راه مصدق و ميدان انقلاب مملو از مزدوران مسلح به كلت و مجهز به جليقه هاي ضدگلوله و بيسيم گزارش شده است .

۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

26 بهمن – تظاهرات و درگيري در ميدان انقلاب

تهران – 26 بهمن – ساعت 1930 – به گزارش شاهدان صحنه ، روز سه شنبه در ميدان انقلاب ، در ساعتهاي 1730 و 1830 و 1930، در حدود 400 نفر از مردم و جوانان با شعارهاي مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور با مزدوران لباس شخصي و بعد هم انتظامي كه به آنها پيوستند ، درگير شدند . مزدوران سركوبگر با هر بار تهاجم و پيشروي مردم ، تني چند از آنان را دستگير ميكردند . درمجموع تا ساعت 1930 در ميدان انقلاب 23 نفر دستگير شدند .

26بهمن – آتش زدن منابع زباله در نواب

تهران – 26 بهمن – ساعت 1830 – در خيابان نواب ، در اين ساعت حدود 100 نفر از جوانان و مردم با شعارهاي « بهمن ماه سرنگون سرنگون خامنه اي رژيمت واژگون »  و مرگ بر ديكتاتور با آتش زدن منابع زباله با مزدوران لباس شخصي و انتظامي درگير شدند . تعداد مزدوران لباس شخصي 25 نفر و انتظامي 30 نفر بودند . شاهدان گفتند مزدوران بطور وحشيانه اي جوانان را مورد حمله قرار ميدادند .

26 بهمن – تهاجم به ون اطلاعات با سنگ و چوب

تهران – 26 بهمن – 1930 – در مقابل درب ورودي دانشگاه شريف ، تعقيب و گريز بين 30 نفر از دانشجويان و مزدوران اطلاعاتي مستقر در آنجا جريان داشت . در يك مورد دانشجويان با سنگ و چوب ماشين ون اطلاعات را مورد حمله قرار داده و آن را تخريب كردند و تا خروج  مزدوران مسلح از داخل ماشين دست از سر آنها برنداشتند .

26 بهمن – جنگ و گريز با مزدوران در اميرآباد

تهران – 26 بهمن – ساعت 1950 – در منطقه اميرآباد بين 50 نفر از مردم و جوانان باشعارهاي « مبارك بن علي نوبت سيدعلي » و مرگ بر خامنه اي ، با مزدوران انتطامي و اطلاعاتي با سنگ به جنگ و گريز پرداختند .

26 بهمن – تهاجم به مزدوران انتظامي

تهران – 26 بهمن – ساعت 1830 –در خيابان آذربايجان 55 نفر از مردم و جوانان با تهاجم به يك ماشين مزدوران انتظامي با آنها درگير شدند و در اثر اين درگيري و ورود نيروي كمكي براي مزدوران 6 نفر از مردم با باتون بشدت زخمي شدند .

26 بهمن – درگيري و تظاهرات در شهرآرا و تهرانپارس

تهران – 26 بهمن – به گفته شاهدان در نقاط مختلف تهران امروز تظاهرات پراكنده زيادي جريان داشت منجمله در ساعت 1930 در شهرآرا 120 نفر دست به تظاهرات زده و با مزدوران درگير شدند . در ساعت 1915 در فلكه دوم تهرانپارس 150 نفر از مردم با 50 مزدور انتظامي درگير شدند .

خروش بهمن – فراخوان به ادامه قيام در روز سه شنبه

تهران – 26 بهمن – يك اطلاعيه روز سه شنبه در تهران پخش شده كه از مردم خواسته شده ساعت 1700 در خيابانهاي حافظ ، پل حافظ ، صادقيه ، مقابل دانشگاه شريف ، ميدان انقلاب ، امير آباد دانشگاه مديريت ، تجمع وتظاهرات كنند .

بنا به همين گزارش ، شهر تهران روز سه شنبه مثل روزهاي تعطيل خلوت است . ميدانهاي انقلاب و امام حسين و ولي عصر از هميشه خلوت تر است . كارمندان به سركارهاي خود رفته اند .

اين گزارش ميافزايد ، شب گذشته تا صبح كارگران شهرداري مشغول پاكسازي آثار سوختگي و سطلهاي زباله سوخته  و عاديسازي ظاهري شهر بودند . يك كارمند شهرداري گفت كه به كارگران گفته شده كه سه برابر معمول به آنها دستمزد داده ميشود تا همه جا را به حالت اول برگردانند . شاهدان گفتند كه شهرداري حتي مشغول رنگ زني جدول كنار خيابانها و ميادين بود .

قيام 25 بهمن – وحشت رژيم از خيزش مجدد مردم

تهران – 26 بهمن – ساعت 0730 – از اين ساعت ماشيهاي مزدوران اطلاعاتي و لباس شخصي  در نقاط اصلي داخل شهر مستقر شده اند و خودروهاي نيروي انتظامي در گله هاي 20 خودرويي در اتوبانهاي سريع الوصول به ميدان آزادي و انقلاب مستقر شده اند. حضور اين مزدوران در سطح خيابانهاي داخل شهر زياد نيست .

بنا به همين گزارش در ايستگاههاي مترو تعداد زياد مزدوران لباس شخصي و اطلاعاتي كاملا مشهود است .

حمله به خانواده بازداشتيهاي قيام 25 بهمن تهران

تهران – 26 بهمن – ساعت 0930 – مزدوران اطلاعات و انتظامي به خانواده بازداشتيهاي قيام روز 25 بهمن در مقابل دادگاه انقلاب در چهارراه قصر حمله كردند . در اثر اين يورش وحشيانه 15 نفر از خانواده ها زخمي شدند و مابقي متفرق شدند .

25 بهمن – حمله به خوابگاه شريف

تهران – 26 بهمن – ساعت 0250 – مزدوران رژيم به خوابگاه دانشجويان دانشگاه شريف حمله كرده و دانشجويان را مورد ضرب و شتم شديد قرار داده و حداقل 12 نفر را دستگير و 7 نفر را بشدت مجروح كردند . همه مجروحان از ناحيه سر مجروح شده بودند .

25 بهمن – 200 بستري تنفسي براثر گاز اشك آور

تهران – 25 بهمن – به گزارش دريافتي از  اورژانس تهران ، روز دوشنبه ، 200 نفر بر اثر گاز اشك آور دچار حمله تنفسي شده و در بيمارستانهاي مختلف بستري شدند .

25 بهمن – ادامه درگيري هاي در بامداد سه شنبه

تهران – 26 بهمن – ساعت 0300- در اين ساعت با قطع مجدد برق ميدان بين مردم و مزدوران انتظامي به مردم حمله كردند و 7 نفر از مردم زخمي شدند .

                     

تهران – 26 بهمن – ساعت 0210 – يك گروه 50 نفره از مردم و جوانان ، با سنگ خودروهاي انتظامي را هدف قرار ميدادند .

 

تهران – 26 بهمن – ساعت 0245 – در خيابان رودكي ( سلسبيل ) يك گروه 150 نفره از مردم كه درحال بازگشت به خانه هاي خود بودند مورد يورش وحشيانه مزدوران انتظامي قرار گرفتند و 7 تن از آنها مجروح شدند و يك پيرمرد 75 ساله دچار سكته شد و به بيمارستان منتقل شد .

همين گزارش ميافزايد كه مزدوران انتظامي چراغها و شيشه هاي ماشينهايي كه چراغ هاي خود را بالا و پايين ميكردند يا بوق ميزدند را با باتون ميشكستند . به همين دليل شب گذشته از لحاظ تردد ماشين در خيابان انقلاب وآزادي، از خلوت ترين شبهاي تهران شده بود .

25 بهمن – ادامه پايداري شبانه در تهران

تهران =26 بهمن - ساعت 0130 – به گزارش دريافتي در اين ساعت هنوز مردم در خيابان انقلاب حضور دارند . مردم براي كساني كه خيابان و ميدان انقلاب را ترك نكرده اند غذا آورده اند . گفته ميشود جوانان ، از افراد مسن خواسته اند كه شب در خيابان نمانند. مردم حاضر در صحنه ميگويند  « ميخواهيم بمانيم تا همه دنيا از ما حمايت كنند. »

۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

25 بهمن - پايداري شبانه مردم در تهران

تهران – 25 بهمن – ساعت 2400 – به گزارش دريافتي از ميدان انقلاب تا آزادي حداقل 150 هزار نفر از مردم حضور دارند . بنا به همين گزارش سه ساعت قبل در ميدان آزادي حداقل 150 هزار نفر حضور داشتند .

در ساعت 2400 مردم زيادي در ميدان انقلاب تا آزادي حضور دارند . مزدوران سركوبگر هم حضور دارند ولي جمعيت مردم بيشتر است .

در تقاطع نواب آزادي در ساعت 2400 بين مردم و انتظامي درگيري رخ داد كه 17 نفر از مردم زخمي شدند ولي همه به خانه هاي مردم منتقل شدند .

رژيم در حال انتقال مزدورانش با اتوبوس از سمت استاديوم آزادي به داخل شهر است .

اين گزارش ميافزايد همه جاي تهران آتش و دود است . مزدوران رژيم مثل ديوانه ها شده اند و تا ميتوانند گلوله هاي پلاستيكي شليك ميكنند تا شايد مردم متفرق شوند .

رژيم همچنين از ماشينهاي آب پاش فشار قوي براي پراكنده كردن مردم استفاده ميكند . در تقاطع نواب آزادي حداقل 6 ماشين آب پاش مستقر بود .

عده اي از مردم و جوانان در ميدان انقلاب در اين ساعت شب ايستاده اند و از بقيه مردم ميخواهند كه ميدان را ترك نكنند و تا صبح بمانند .

25 بهمن – گزارشي از منطقه آزادي نواب

تهران – 25 بهمن – به گزارش دريافتي روز دوشنبه بعد ازظهر مردم و جوانان تهران ، در منطقه آزادي ، خوش و نواب و سلسبيل و بهبودي و شادمان با بستن معابر و ايجاد راه بندان به مدت 4-5 ساعت ، مانع ورود نيروهاي سركوبگر شده و آزادانه دست به تجمع زده و شعارهاي مبارك بن علي نوبت سيد علي و ميجنگيم ميميريم ايران را پس ميگيريم سر دادند . جوانان در نوبتهاي مختلف با مزدوران سركوبگر رژيم در اين مناطق درگير شدند . جوانان عكسهاي خامنه اي كه از روز 22 بهمن در خيابان آزادي بجامانده بود را براي مقابله با گاز اشك آور آتش زدند و همه آشغالهاي اين چنيني 22 بهمن رژيم را خاكستر كردند .

همه درب خانه هاي مردم در اين مناطق بروي جوانان و قيام كنندگان باز بود. بنا به همين گزارش وقتي  در نزديكي وزارت كار در تقاطع بهبودي مزدوران اقدام به پرتاب گاز اشك آور نمودند مردم از پنجره منازل خود براي قيام كنندگان روزنامه و كاغذ ميريختند تا بتوانند با گاز مقابله كنند .

25 بهمن – شعار نيروي انتظامي حمايت حمايت

تهران-1545 بوقت ايران - درخيابان ابوريحان تقاطع انقلاب مردم شعار ميدادند نيروي انتظامي حمايت حمايت وبراي نيروي انتظامي گل انداختند .يك نفر از نيروي انتظامي برايشان دست تكان داد واز يك نقطه درمسير حركت مردم  نيروي انتظامي ازجلوي جمعيت كنار رفت مردم به راه خودشان ادامه دادند.

25 بهمن – جنگ و گريز با مزدوران در مناطق مركزي تهران

تهران-25 بهمن ساعت 1530-به گزارش رسيده در ميدان وليعصر ، جنگ و گريز بين مردم و مزدوران در جريانست. يگان ويژه مردم را ميزنند  ولي مردم با سنگ وچوب جواب ميدهند.شعارها مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور هست .  

همچنين درگيري بين مردم و نيروهاي سركوبگر در نبش فاطمي- جمالزاده , مقابل وزارت كار در خيابان آزادي درجريانست

چه ايران با موتور چه قاهره با شتر مرگ برديكتاتور

گرمسار-25بهمن-دانشجويان گرمسار راهپيمايي خود را با شعار « چه ايران با موتور چه قاهره با شتر  مرگ برديكتاتور » تجمع وراهپيمايي از داخل دانشگاه شروع نمودند .  بسيجي ها وحراست به دانشجويان حمله كردند ودانشجويان آنها را هو كردند.

25 بهمن – تحصن در پارك دانشجو

تهران-25بهمن- ساعت1500-مردم زيادي در پارك دانشجو در محاصره مزدوران تحصن كرده اند و دورتا دور ميدان داخل پارك نشسته اند.

25 بهمن – حضور جمعيت در ميادين و معابر

تهران- 25بهمن -ساعت 1500- به گزارش دريافتي در اين ساعت جمعيتي درميدان وليعصر تجمع نموده بودند .

و در خيابان ملاصدرا تعداد زيادي جمعيت در پياده روها حضور داشتند .قابل ذكر است كه اغلب مغازه ها در ملاصدرا بسته اند.  مزدور يگان ويژه سركوب دراين منطقه مستقر ميباشند .

 در ميدان امام حسين نيز در اين ساعت جمعيتي 1000 نفره از مردم گزارش شده است

25 بهمن – شعار مرگ بر جمهوري اسلامي در ميدان آزادي

تهران-25بهمن-ساعت1430- در غرب ميدان آزادي مردم در حال حركت هستند. مردم شعارميدهند مرگ بر جمهوري اسلامي  ,در ميدان انقلاب مزدوران رژيم دور ميدان را مسدود كرده اند .

 

تهران ـ 25بهمن- ساعت 1400- درميدان آريا شهر فلكه اول صادقيه تجمعي از مردم به چشم ميخورد  كه تركيب هاي مختلفي ازمردم اعم از زن ودختر وبچه حتي پيرزن وپيرمردهستند.

 

تهران-25بهمن- ساعت 1400- تعدادي مزدو انتظامي ميخواستند وارد ميدان آزادي شوند ( روبروي دانشگاه صنعتي شريف ) كه مردم با ايجاد يك ترافيك مصنوعي سعي كردند جلوي آنها را سد كنند وساعاتي آنجا ترافيك ايجادكردند و خودروهاي نيروي انتظامي به ميدان آزادي با تاخير وارد شدند.

 

تهران-25بهمن- ساعت 1430 - چند هزار نفر از ميدان انقلاب تا آزادي تجمع كرده اند و ساعت 1500حركت راشروع ميكنند. شعار دادن را شروع كرده اند.

 

تهران – ساعت 1330

- تعداد 100نفر درعباس آباد و چهارراه قصر جمع شده اند .

- ايستگاه اتوبوس و متروي آزادي تعطيل شده و بسته اند . مسيرهاي  به سمت آزادي را بسته اند.

- ايستگاه متروي  ميدان انقلاب پر از لباس شخصي است و مامورين زن براي ممانعت از خيزش زنان نيز حضور دارند .  

بانگ شبانه مرگ بر خامنه اي برفراز تهران

تهران – 24 بهمن – بانگ الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر خامنه اي در شب 25 بهمن بصورت مستمر به مدت 20 دقيقه از مناطق زير گزارش شده است :

سه راه آذري ، ميدان راه آهن ، جواديه ، خاني آباد ، تهرانپارس ، تهران نو ، صادقيه ، آرياشهر ، ونك ، نارمك ، مصدق ، تجريش

25 بهمن – محل تجمع مادران شهداي 88

تهران – 25 بهمن – خانواده هاي شهداي سال 88 روز دوشنبه به ترتيب در پارك لاله و پارك دانشجو اعلام تجمع براي پيوستن به راهپيمايي عمومي مردم نموده اند .

25 بهمن - حركت گروهي مردم به سمت ميدان آزادي

تهران – 25 بهمن – ساعت 1130 –به گزارش رسيده از ميدان راه آهن 170 نفر از مردم بطور پياده  وجمعي در حال رفتن  به طرف ميدان آزادي جهت تجمع بزرگ روز دوشنبه بودند .

بنا به همين گزارش در ساعت 1145 از ميدان امام حسين حدود 100 نفر از مردم درحال رفتن به طرف ميدان آزادي بودند . تصوير تهران امروز همانند روزهاي تعطيل گزارش ميشود .

تجمع مزدوران رژيم در ميدان آزادي

تهران –25  بهمن –از ظهر روز دوشنبه حدود 200 مزدور انتظامي و لباس شخصي مجهز به كلاه خود و باتون و باتونهاي برقي در ميدان آزادي مستقر شده اند .