۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

اخبار مردمي 6 اكتبر

دانشگاه دزفول

رژيم  در بين دانشجوهاي جديد سال اولي اطلاعیه اي پخش ميکرد مبنی بر اینکه اگر کوچکترین اتفاقی براتون افتاد زنگ بزنید به 110، هر وقت دلتون گرفت زنگ بزنید ! ولی دانشجوها 50 متر آنطرف تر اطلاعیه را در سطل زباله ميانداختند .

 

دستگيري دختران با فريب  

يك دختر جوان كه براي شركت درمراسم چهلم عمويش در بهشت زهرا حضور داشت و اين مراسم همزمان با بزرگداشت شهداي قيام در بهشت زهرا بوده ، توسط يك جوان كه وانمود ميكرده ميخواهد با او دوست شود فريب خورده و به اين وسيله دستگير شده و به زندان برده ميشود و پس از مدتها كه تحت آزار و شكنجه تجاوز قرار ميگيرد با تلاش زياد خانواده اش بيگناهي خود را ثابت كرده و آزاد ميشود .  وي از بعد از آزادي دچار افسردگي شديد است .

 

پاي صحبت يك مسافر از تهران

بيشترين اعتراضات شبانه در تهران در ولي عصر و ونك است .

آنقدر در فرودگاه و ... مامورين رنگارنگ ريخته است و آنقدر اذيت ميكنند كه نميتواني تشخيص بدهي كه كي پليس است كي آدم عادي .

 

پاي صحبت يك هموطن فيلمساز

يك كارگردان موفق فيلمسازي كه كارش هميشه پر رونق هم ميباشد ، ميگويد آنقدر اوضاع اقتصادي در ايران خرابست كه بيش از 7 ماه است كه حقوق مرا هم نداده اند .

 

تهران - چهارراه قصر و حشمتيه

ديوارنويسي مدارس خيلي زياد است و عمدا مرگ بر ديكتاتور است .

مقابل دادگاه انقلاب هميشه شلوغ است و تعداد مزدوران در اين محل افزايش داشته است و هر روز در اين محل تظاهرات خانواده ها برقرار ست