۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

اخبار مردمي 4 اكتبر- 12 مهر

يكي از شعارهاي فوتبال 10 مهر

انرژي هسته اي- دويست تومن بسته اي

 

زندان در گيشا

در محله گيشاي تهران رژيم دستگيرشدگان اخير قيام را در مسجد خرابه اي در اين محل كه محل متروكه بوده است, نگهداري مي كرده است.

 

تعداد بسيجي در فوتبال 10مهر

در استاديوم صد هزارنفري, بسيجي ها به گونه سازمان دهي كرده بودند كه هر بسيجي مراقب 2 نفر از مردم حاضر در استاديوم باشد. حدود 34000 هزار بسيجي در آنجا حضور داشته است.

 

 وضعيت اقتصادي در شهر انزلي

- در انزلي فقط برنج كاشت مي شود و هندوانه, اما چون برنج گران شده برنج پاكستاني و هندي به وفور در بازار يافت مي شود كه متوسط كيسه اي 17000 تومان به فروش مي رسد.

- نان به طور كلي به دو فرم آزاد و دولتي فروخته مي شود در نان فروشي هاي مختلف يعني نانواني كه نان دولتي دارد, نان آزاد نمي فروسد و برعكس.

- اختلاف قيمت نان به خاطر دو نرخ مختلف آرد توزيعي به نانوايي ها هست. هر كيسه  آرد توسط توزيع كننده كه همان دولت است توزيع مي شود اما ميگويند اين آرد بدون سوبسيد خريد شده و پس گرانترعرضه مي شود كه بالطبع قيمت نان هم گرانتر مي شود.

حدود چندين ماه پيش مردم به فرمانداري شكايت بردند كه اين مغازه هاي نان آزاد فروشي چرا اينقدر نان را گران مي فروشند , اما فرمانداري هم پس از مدتي به مردم اعلام كرد كه همه چيز تحقيق و كنترل شده هيچ مورد سو ظن وجود ندارد و اينها قيمت نان را قانوني اعلام مي كنند.

- نان دولتي سنگگ 50 تومان و بربري 75 تومان است كه بسيار كيفيت بدي دارد اما نان آزاد 150 تا 200 تومان قيمت دارد.

- ماهي به وفور در بازار وجود دارد, و زياد گران نشده اما ميوه بسيار در اين اواخر گران شده است.

- كشتي هاي بار بري بيشتر از روسيه ميايند به انزلي و بيشتر آهن و وسيله سنگين صنعتي مي آورند , (نظرمنبع خبر : ممكن است وسايل غني سازي اورانيوم و اسلحه هم باشد).