۱۳۸۸ مهر ۱۸, شنبه

انعكاسات آزادي 36 اشرفي در ايران

اصفهان 17 مهر

يك مادرهموطن مطابق نذري كه كرده بود روز جمعه چند گوسفند قرباني كرده و در يكي از روستاهاي فقير نشين براي حدود 200 كودك آبگوشت طبخ كرده و درهمان محل توزيع ميكند  و براي برخي نيز گوشت خام نذري بنام اشرفيان توزيع ميكند .

 
دو مادر از تهران
يك مادر گفت براي اسراي مجاهدين نذر قرآن در سحر هاي ماه رمضان كرده بود و با شنيدن خبر آزادي آنها گفت كه اين پاسخ نذر من بود .
يك مادر ديگر گفت كه من نذري براي يك خانم فقير كه سمنو ميپزد كرده بودم و هر گاه نذر سمنو بدست او كرده ام خدا پاسخم را داده ، براي بچه هاي اشرف هم براي او نذر كرده بودم .
 
بوشهر

تعدادي از دوستان يكي از هموطنان متحصن در خارج از كشور كه تصوير اورا در تحصنها از تلويزيون ديده بودند ، پس از شنيدن خبر آزادي 36 گروگان با وي تماس گرفته و به او تولد مبارك ميگويند و بطور جمعي پشت تلفن ترانه تولدت مبارك را ميخوانند و ميگويند تولد همگي مان مبارك !

 

زندان اوين

يكي از زندانيان سياسي از اوين بخانواده خود زنگ زده و و بصورت علني  آزادي 36 اشرفي  را تبريك گفت  و گفت كه خبر را ديروز در زندان گرفتيم و همه خوشحال شديم و شادي كرديم و چشن گرفتيم.  وي گفت  كه از قول من به همه سلام برسانيد

 

زنداني سياسي آزاد شده

 خبر را به اطلاع همه رساندم به همه بچه هايي كه در زندان باهم بوديم هم اطلاع دادم  همه خوشحال و شاد شدند خيلي ها خبر را داشتند ولي باز من به همه اطلاع دادم.