۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

خبرنامه 26 سپتامبر - 4 مهر

تهران – گزارش يك هموطن 3 مهر
همه چیز فیلتره حتی جیمیل هر روز باید از یکی خواهش کنی یک فیلتر شکن برات نصب کنه از مرکز فیلتر میشه واین کار را سخترمیکند
در نبود ما از طرف کلانتری امده بودن که از اینجا شبها شعار میدهند وخلاصه سراغ مدیر ساختمان و اخرشم تعهد گرفتن از او . اما در محله های مسکونی مثل نارمک وسعادت اباد وگیشا وامیر اباد شبها راس ساعت 10.30 شعار ها والله اکبر شروع میشه
خیابان ولیعصر کاملا کنترل میشه وشهر حکومت نظامی است ولی مردم بعد از تظاهرات روز قدس خیلی روحیه گرفته اند .

كرمان –گزارشي از زندان
يكي از زندانيان سياسي كه در روز هفتم تير88 ( دوران قيام) در كرمان دستگير شده و بعداز شكنجه موفق به فرار و خروج از كشور شده است چنين نقل ميكند :
تعداد 320 تن از دستگيرشدگان اعتراضات اخير با هواپيماي نظامي از فرودگاه نظامي كرمان به زندان منتقل شدند .
اغلب اين نفرات را از پا آويزان كرده بودند كه قصابي را تداعي ميكرده و با شيلنگ نيز آنها را بشدت مورد شكنجه قرار داده بودند.

قيام 27 شهريور به روايت شاهدان
تهران - در خيابان وليعصر، يك تعداد بسيجي مردم را ابتدا دوره كرده و فرياد ميزدند مرگ بر منافق كه مردم هم پاسخ آنها را ميدادند: مرگ بر مزدور .

اشرف در تهران
يك هموطن از تهران : وقتي تصاوير اشرف را از ماهواره ديدم كه چگونه توسط عراقيان چوب و چماق و تبر ميخوردند با خودم گفتم عين تصاوير سركوب ما در ايران توسط رژيم هست و نميشود تشخيص داد و يا فرقي گذاشت. ديدم كه دشمن مان مشترك هست و هر دوي ما در ايران و در اشرف در يك جبهه قرار داريم.

گوشه اي از وضعيت اقتصادي در ايران و چپاول توسط رژيم
ـ از وقتي كه رژيم مورد تحريم غربيها قرار گرفت ملت جرات پيدا كردند كه دست به اعتراض بزنند. زيرا مردم بغضشان تركيد. چه در داخل و چه در خارج بايد رژيم را تحت فشار گذاشت. بعنوان مثال تمامي سرمايه و نقدينگي توسط آقازاده ها از قبل خارج شده.
ـ يكي از اقوام توفيقي ( وزير آموزش و پرورش دولت خاتمي) كه هم اكنون نيز در ايران هست بعنوان مثال مبلغ 40 ميليارد به رژيم وام بدهكار است. تنها در شعبه بانك ملت اكباتان مبلغ 6 ميليارد به دولت بدهكار است. و اينطور ميشود كه پول از خزانه دولت بطور غيررسمي و حساب ناشده خارج ميشود.
ـ آقازاده ها از جمله امثال همين اقوام توفيقي اين پولها را در دبي سرمايه گذاري كرده و يا ملك و املاك و زمين و خانه و ... خريده اند و فقط رژيم از آنها سفته و يايك برگه دارد كه هربار هم به او كه مراجعه ميكنند وي ميگويد ندارم كه بدهم .
ـ توفيقي از طريق برادرش رابطه اي وام ميگرفتند و از طريق ديواندره اي رئيس كل بانك ملت وام را از اين بانك گرفته است. شركتي كه روي ورقه فقط پخش ميشد يك شركت صوري بنا دوكا شركت نمك يك ميليون دلار( يك ميليارد تومان) وام به وي داده شد.
ـ او را به زندان نمياندازند چون آدمي كه اين ميزان پشتوانه مالي دارد هيچگاه به زندان نميرود و زندان مال بدبخت بيچاره هاست.
ـ وي بهمراه عده زياد ديگري اين ميزان ارز كشور را براحتي خارج كرده اند و خود توفيقي با نوشتن يك نامه خواستار شده كه به او وام به ميزان زياد داده شود. درحاليكه مردم عادي از 50000 تومان تا ماكزيمم 225000 تومان وام ميگيرند و بيشتر از آن به مردم تعلق نميگيرد.
ـ وقتي كه تحريم از جانب غربي ها عليه رژيم اعمال شد ممكن است كه در شرايطي مقطعي به مردم فشار بيايد اما اين باعث شد كه رژيم دستش بسته باشد و در ناتواني از حل مسئله اقتصادي مردم و مردم هم كه جانشان به تنگ آمده بود لذا باعث شد كه شرايط انفجاري جامعه با نبودن آزاديها و سركوب آزاديها همزمان بالاتر برود و به خرخره مردم برسد و لذا مردم به خيابانها بريزند. البته علت آن سياسي بوده اما مسئله اقتصادي خيلي مهم است.

باند فدائيان رهبر

باند ولي فقيه اقدام به يك باند جديدي بنام ” فدائيان رهبر” ايجاد نموده كه هدف آن سركوب قيام و مردم ميباشد تا آنها را بهنگام سركوب شهرها اعزام كند.