۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

خبرنامه قيام ايران- 22 سپتامبر – 31 شهريور

تاثير قيام 27 شهريور در روحيه مردم
در اين روز چه كساني كه درتظاهرات شركت كرده بودند و چه كساني كه فقط شاهد آن بودند يا از حاشيه آنرا دنبال كردند ، روحيه شان عوض شده و شوق و خوشحال و هيجان زدگي در همه تماسهايي كه با ايران داشتيم از صدا و مكاتباتشان محسوس بود .

قيام 27 شهريور – ميدان رضاييها
بعد از تجمع مردم در اين روزدرگيري و بزن بزن بين مردم و رژيمي ها شروع شد دو طرف شديدا همديگر را زدند و اين بار مردم نميگذاشتند كه رژيم كسي را دستگير كرده و ببرد و هر طور شده دستگير شدگان را از دست رژيم درمياوردند . بعد ازظهر يك سري مزدوران رژيم آمدند و فقط با زدن اسپري فلفل به مردم آنهارا دستگير كرده و بردند و حداقل 60-70 نفر در 7تير دستگير شدند .
در اين منطقه جوانان دو موتور سوار رژيم را از موتور پايين كشيده و موتورهايشان را آتش ميزنند و آنها را به يكديگر ميبندند و به آنها ميگويند شعار بدهيد مرگ بر خامنه اي وگرنه شما را مياندازيم در همين آتش ، آنها هم شعار ميدهند و جوانها همه سوت زده و هورا ميكشند . اين دو مزدور كه بهم بسته شده بودند مدتي توسط مردم گوشمالي داده ميشوند .
مردم محل درب خانه هاي خود را باز گذاشته بودند تا كساني كه از دست مزدوران در ميروند بتوانند وارد شوند .خانه ي يك هموطن كه يك بار بطوركامل شكسته وتعويض شده بود اين بار نيز باز بوده و 17 نفر روز قدس بخانه وارد و سپس خارج شده بودند .

الله اكبر شبانه – گيشا و پل رومي و هفت تير
اعتراضات شبانه در اين محلات از جمعه 27 شهريور اوج جديدي گرفته است .

قيام 27 شهريور – رشت
بعد از اتمام تظاهرات عوامل رژيم، مردم شروع به تظاهرات ميكنند وشعارهاي خودشان را ميدهند و مزدوران رژيم از ديدن اين صحنه غافلگير ميشوند و شروع به زدو خورد ميكنند و مردم هم با سنگ و چوب رژيميها را دنبال ميكنند . تظاهرات و درگيري تا ساعت 5 و 6 عصر ادامه داشته است و الله اكبر شبانه نيز آنشب اوج جديدي گرفت .

الله اكبر شبانه – رشت
محلاتي كه در آنها اعتراضات شبانه زياد شده است و اساسا هم محل تجمع وشروع اعتراضات است عبارتند از خيابان سام و پارك شهر و شريعتي و تختي و گلسار رشت كه محلاتي است

قيام 27شهريور - اصفهان
در روز قيام جمعه ، بين ميدان چارباغ و انقلاب روبروي سينما نقش جهان يك درگيري بين مردم و موتورسواران رژيم پيش آمد كه مردم آنهارادنبال ميكنند و مزدوران نيز فرار ميكنند . رژيم براي انتقال دستگير شدگان دو اتوبوس آورده بود و آنها را طوري روبروي سينما ساحل مستقر كرده بود كه سر خيابان شمس آباد هم بسته شده بود و با موتور سوار ها اين اتوبوسها را حفاظت ميكرد و آنها راپر از نفرات دستگير شده كرده بودند و مردم دسترسي به اين اتوبوسها نداشتند .

عيد فطر -كرج
روز يك شنبه خيلي ها روزه بودند و دوشنبه مردم به مسجد حجت ( مسجد اصلي عظيميه ) براي اداي نماز عيد فطر ميروند كه درب مسجد را باز نكردند وآنها در همانجا روي چمن مقابل مسجد در ميدان استقلال ايستاده ونمازشان راخواندند . تعداد جمعيتي كه يك شنبه روزه بودند و دوشنبه عيد گرفتند زياد بوده است كه جلوي يك مسجد بصورت جمعي نماز را خوانده اند .

قيام 27 شهريور – دانشگاه تهران
در داخل دانشگاه عليرغم اينكه از قبل همه را از عوامل رژيم چيده بودند وسط حرفهاي احمدي نژاد عده اي شلوغ كردند كه همه شان را بيرون كردند .

دانشگاهها – دانشكده داروسازي
در سالن يك جلسه امتحاني ، دانشجويان با پاره كردن ورقه هاي امتحاني و شعارعليه رژيم امتحان را بهم ميزنندو گارد دانشگاه وارد شده و همه را بيرون ميكند .براي تجديد اين امتحان 6 ماه بعد جواب ميدهند كه چه موقع برگزار ميشود .

اول مهر – اصفهان
شايع است كه رژيم ميخواهد مدارس و مدارس عالي را 10 روز ديرتر بازگشايي كند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.