۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

خبرنامه 24 سپتامبر – 2 مهر

اصفهان - رفتن احمدي نژاد به نيويورك
بنا به گزارش رسيده ، مردم اصفهان از اينكه احمدي نژاد به نيويورك راه داده شد عصباني هستند ، رژيم براي پوشاندن فضاحت و انزواي بين المللي خودش ، در بين مردم اينطور تبليغ ميكند كه با مذاكره و رابطه مستقيم با آمريكا ، پرواز مستقيم از ايران به نيويورك راه ميافتد و وضعيت اقتصادي بهتر ميشود و ....

تهران – جنت آباد
شب گذشته 1 مهر در خيابان كاشاني جنت آباد شيشه هاي بانك صادرات توسط 10-20 نفر شكسته شد و آي تي ام ( ماشين پول نقد ) آن نيز به آتش كشيده شد .

تهران – تالار وحدت
روز پنجشنبه 2 مهر در تشیع جنازه پرویز مشکاتیان در مقابل تالار وحدت، پس از اجراي يك ترانه ، معاون وزیر ارشاد كه قصد سخنراني داشت با اعتراض مردم حاضر در صحنه مواجه شد و آنقد او را هو كردند و دست زدند و شلوغ كردند كه صداي او به كسي نرسيد .

قيام 27 شهريور به روايت شاهدان
تهران – خيابان حافظ
جمعيت از خيابان حافظ تا ولي عصر نزديك بين 150 تا 180 هزار نفر بود . وسط خيابان تماما نيروي نظامي مستقر بود . ميدان ولي عصر هم كه رسيديم آنقدر نظامي ريخته بود كه نميشد تكان خورد .اتوبوسهاي زيادي كه مزدوران را از روستاها و جاهاي مختلف منتقل كرده بود همه در طول خيابانها پارك بود . اميد عجيبي درمردم موج ميزد مردم با بچه هاي كوچك و پيرزن و پيرمرد و ...واقعا همه بودند . سرعت خبررساني و روشهاي آن در بين مردم حيرت انگيز است ، بطور مستمر همه مشغول خبر رساني هستند باهر وسيله اي ، پخش با سي دي ، شبنامه ، اس ام اس ، تلفن ، اسكناس ، شعار نويسي..،همه يكي از كارهايشان اطلاع رساني شده است .

اصفهان - ميدان مجسمه
در بين جمعيت كساني كه به طرفداري از رژيم شركت كرده بودند هچيك لهجه اصفهاني نداشتند و معلوم بود كه آنها را از جاهاي ديگر آورده اند . علاوه بر اين بساطي كه براي افطار آنها از قبيل ساندويج و خرما و ... توسط رژيم فراهم شده بود در كنار محل تجمعشان بود . در ميدان مجسمه در سي وسه پل يك عده سرچماقدار كه قصد حمله به مردم را داشتند توسط جوانها كه تعدادشان خيلي بيشتر از مزدوران بود ، شناسايي و محاصره شدند و جوانان بدون اينكه شعاري بدهند از حمله مزدوران به زنان و دختران جلوگيري كردند . مزدوران محاصره شده وقتي ميخواستند با بي سيم يا تلفن صحبت كنند جوانان با سوت زدن و ايجاد صداي زياد مانع اينكار آنها ميشدند . بدليل همين ابتكار جوانان ، از درگيري در ميدان مجسمه جلوگيري شد.

چند نمونه اسكناس نويسي