۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

خبرنامه قيام ايران - 15سپتامبر 24 شهريور


تهران
تظاهرات 17 شهريور: براساس گزارشهاي رسيده گستردگي تظاهرات و تجمع براي تظاهرات 17 شهريور در تهران از مسجد فخرالدوله و خيابان سعدي و ميدان شهدا تا ميدان امام حسين و انقلاب و خيابانهاي گرگان و نظام آباد بوده است .

قطعي اينترنت : به گزارش رسيده در روزهاي 21 تا 23 شهريور اينترنت قطع بود و هيچ ايميلي را نميشدارسال كرد .

شتشوي اتوبوسها : به بهانه آنفلوانزاي خوكي ، رژيم در روزنامه اعلام كرده است كه ميخواهد اتوبوسها را كامل شستو دهد . مردم ميگويند اينكار براي پاك كردن شعارنويسي هاي بيرون و داخل آنهاست .

بهانه آنفلوآنزاي خوكي : نگراني از شيوع آنفلوآنزاي خوكي با باز شدن مدارس و دانشگاهها ، شايعه و ترفندي است كه رژيم ساخته و مدعي شده كه دانشگاهها را به همين دليل ضد عفوني كرده و دارو زده است و ميخواهد اينكار را درمورد مدارس هم انجام دهد ! حرف مردم اينست كه اگر راست ميگفت بايد اول از ضد عفوني مدارس شروع ميكرد نه دانشگاه وهدف رژيم از اين شايعه پراكني ها ، زمينه سازي براي ايجاد اخلال در شروع سال تحصيلي و يا جاسوسي است .

بخشهايي از گزارش يك هموطن از تهران : « شهر کاملا نظامی است بخصوص خیابان ولیعصر (مصدق) حد فاصل عباس اباد تا چهارراه پارک وی رایک طرفه کرده اند از جنوب به شمال ظاهرا خط ویژه برای اتوبوس ولی پشت سر هم ومرتبا گشت های ویژه پلیس در رفت وامد است … امروز که رفته بودم بیمارستان همه صحبت از روز قدس میکردند و اینکه حتما به راهپیمایی میروند وهر طور که شده انرا تبدیل به تظاهرات میکنند بدون ترس فحش میدادند …
امروز عصر هم مادران شهیدان ودستگیر شده ها در چند پارک جمع میشوند حال و هوای بعد از 17 شهریور 57 است … »

اصفهان
درخانه هاي مردم تراكت و اطلاعيه هايي مبني بر دعوت به شركت در تظاهرات قدس انداخته شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.