۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

خبرنامه قيام ايران - 15 سپتامبر 24 شهريور - شماره 2

اخبار و نظرات يك هموطن كه به تازگي ازتهران بخارج ازكشور آمده است

الان نسل جوان خيلي شجاع و انقلابي شده اند. خيلي از دختران و پسر هاي جوان و غير سياسي را كه از قبل مي شناختم, الان همشون بدون ترس و بي محابا به خيابان ها براي تظاهرات و اعتراض ميروند.

هر شب در تهران صداي الله و اکبر از مناطق مختلف مي آيد. درمحله ما شبها چند خانواده رژيمي هم براي شعار دادن به پشت بام ميامدند كه شايد هم قصد شناسايي سايرين را داشتند ولي كسي به اين چيزها اهميت نميداد

روي در و ديوار ها پر از شعار مرگ بر رهبر است, در اتوبوس ها هم همينطور پر شعار بود

اعتراف گيري به روابط نامشروع
رژيم آخوندي درجريان قيام تعدادي از زنان را فقط با اين هدف دستگير كرده است كه از آنها اعترافاتي به روابط نامشروع با مردان وبطور خاص ، با همكارانشان در احزاب باند مغلوب ( موسوي وكروبي و... ) بگيرد .

وضعيت اقتصادي به نقل از يك كارخانه دار در ايران
وضع رژيم از نظر اقتصادي خيلي خراب است و همه چيز خوابيده است, به همين دليل بي رويه جنس از خارج وارد ميكند, چون در هر زمينه اي ورشكسته است, بعنوان مثال بزرگترين كارخانجات ماشين سازي را ايران در خاورميانه دارد ولي توليد ندارند.
منبع خبر مي گويد خودش هم به دليل مشكلات اقتصادي و هرچند ناراحت است, ولي اجبارا قصد اخراج يكسري از كارگران متخصص و فني اش را دارد زيرا درآمدي ندارد .

مشهد
به گزارش رسيده در روزهاي اخير در پارک ملت مزدوران همه را کامل يازرسي کرده اند و هر کسي را که اطلاعيه اي در باره روز قدس و تظا هرات داشت, دستگير كردند, و ناقل خبر خود شاهد دستگيري چند جوان در همين پارك بود .

دانشگاه آزاد تهران
يك جوان هموطن كه براي ثبت نام در دانشگاه آزاد تهران اقدام كرده است , بعد از ثبت نام به وي گفته شده از دهم مهرماه براي شروع كلاسها بيايد. يعني عملا اول مهر نمي خواهند شروع كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.