۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

گزارش يك شاهد عيني ازروز چهاردهم محرم در تهران

ادامه قيام عاشورا – 10 دي - پنجشنبه
- روز پنجشنبه 10 دي,  ساعت 12  ازميدان سعادت آباد تهران شروع كردم. همه جا  پر از نيروهاي گارد بود, . در پاسخ اينكه چه خبر است , فقط فحش مي دادند.
 
- يك زن دلاور در حاليكه ميوه خريده بود و در حال بازگشت به خانه بود, در مقابل مزدوران رژيم ايستاد, به او گفتند برو, گفت اگر نروم چكارم مي كنيد؟, با وجود تمامي تهديدها, خيلي سر نترسي داشت .
 
- يك دختر 22 ساله با ديدن گارد به من گفت ماهواره ها قطع است تظاهرات كجاست كه برويم؟ من گفتم تظاهرات در تمامي ميادين تهران است. با  اين همه ايجاد وحشت,  باز جوانان مقاومت مي كنند.
 
- بعد ازظهر پنجشنبه كه به  بهشت زهرا رفته بوديم,  پر از نيروهاي ويژه گاردي بود, اجازه رفتن به قطعه شهدا را به من ندادند, مسخره اينكه حتي قطعه شهداي خودشان هم امن نبود و پر از مزدوران رژيم شده بود.
 

- بعد از آن به ميدان انقلاب رفتم, ميدان آزادي و...  انگار همه مردم به بيرون از خانه هايشان آمده بودند, پياده يا با ماشين, گاردي هاي رژيم در تمامي خيابانها با امكانات و تجيهزات كامل نظامي, موتورها و لباسهايي جديد, حضورداشتند و فقط رژه رفته و عربده كشي مي كردند, عموم مردم به آنها لعن ونفرين مي كردند و با موبايل هاي خود به همديگر خبر مي دادند كه شهر حكومت نظامي است.