۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

تشديد وضعيت امنيتي در تهران

تهران – 16 دي – ساعت 1030 – در خيابان وصال شيرازي گشت انتظامي 5 نفر را به جرم رژيم ساخته ضد انقلاب دستگير كرد كه 2 نفر از آنها زن بودند . در اثر مقاومت اين جمع 5 نفره در برابر دستگيري و درگير شدن  با مزدوران ، 3 نفر از آنها مجروح شدند .

 

تهران – 17 دي – شبها از ساعت 22 در تهران نقاط و ميادين حساس و مبادي ورودي ، پستهاي بازرسي توسط مزدوران سركوبگر داير است . از جمله اين محلها ميدان ونك ، ميدان راه آهن ، ورودي اتوبان كرج ، ورودي اتوبان قم ، محلهاي اخذ عوارض اتوبان ها ، ورودي آزادي از سمت كرج ميباشند . اين پستها با تنگتر كردن معابر و ايجاد صفي از اتوموبيلها و بازرسي بار و وسايل همراه است .

همچنين در فرودگاه موسوم به خميني نيز مسافران پس از انجام كليه بازرسي و كنترلهاي داخل فرودگاه ، يك پست بازرسي در بيرون فرودگاه داير شده است و كليه مسافرين و بار و پاسپورت آنها بازرسي ميشود .
 

تهران – 16 دي – ساعت 0020 – مزدوران اطلاعات در خيابان خيام به سمت يك خودرو كه بظاهر فرمان ايست آنها را رعايت نكرده بود شليك كردند . در جريان اين جنايت يك نفر به قتل رسيد و دونفر از سرنشينان ماشين مجروح شدند .

 

تهران – 17 دي – به گفته شاهدان ، از روز چهارشنبه خيابانهاي اطراف دانشگاه تهران پر از مزدوران لباس شخصي گزارش شده است .  بنحوي كه اگر كسي دو بار از اطراف دانشگاه عبور كند مورد باز خواست و ثبت اسم و مشخصاتش قرار ميگيرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.