۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

« علي صارمي با خون خود قيام را زنده كرد »

تهران – 17 دي – اين روزها رژيم بطورمرتب در راديو  وتلويزيون داخلي خود از مجاهدين صحبت ميكند و تلاش ميكند كه اعدام علي صارمي را عادي جلوه دهد . ولي مردم عادي كوچه و خيابان حرفهاي رژيم را باور نميكنند .

يك هموطن چنين ميگويد : در تاكسي سوار شدم. من و دو آقاي 50-55 ساله در پشت نشسته بوديم و يك خانم 45 ساله و راننده 60 ساله جلو بودند . من گفتم اعدامها شروع شده است . راننده گفت كه يك هفته ونيم است كه هركس را سوار كرده ام درمورد اعدامها صحبت ميكنند . من گفتم منظورم علي صارمي است ، آن خانم گفت او با امام حسين محشور شده است . بعد آن دو آقا گفتند ريشه آخوندها كنده ميشود بزودي . اين هموطن ميافزايد جو تهران در رابطه با علي صارمي همينست . او با خون خود قيام را زنده كرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.