۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

حال و هواي چهارشنبه سوري درتهران

تهران – 7 اسفند - يك خانم هموطن ميگويد  :

- هر كجا كه مي نشيني صحبت از چهار شنبه سوري است و اينكه همه مي خواهند شركت كنند . مردم عجيب پشت اين مسله هستند .

- در تاكسي و.... تا صدا ي آخوندي شنيده مي شود ابتدا يكي شروع مي كند كه آقا خفه اش كن و.... بقيه هم بدون ترس پشتش مي آيند و شروع مي كند به فحش دادن . خودم اغلب شروع كننده هستم .

- هيچ وسيله نقليه مثل تاكسي ,اتوبوس , ميني بوس , يا كابين تلفن , خودروهاي آژانس ..... نيست كه روي آن شعار ننوشته باشند . هر چقدر هم كه به مركز شهر نزديك مي شوي بيشتر است .

- در ايام 22 بهمن در بين راه در اتوبوس براي استراحت توقف كرده بوديم . صدا آهنگ هاي دهه زجر بود , خانمي گفت اي خدا كي مي شود كه ديگر ما صداي اين آهنگ ها را نشنويم . وقتي او را تائيد كردم دستم را گرفت و گفت بيا دست به دست هم بدهيم  برويم تا كه صداي اين كثافتها را نشنويم .

- بعضي از اتوبوسها هستند كه فقط بليط مي گيرند . برخي هم هستند كه فقط پول مي گيرند . هفته گذشته يكي از اتوبوسها كه فقط بايد بليط بگيرد , از مردم مي خواست پول بگيرد . يكي اعتراض كرد . همه شروع كردند به اعتراض و داد وفرياد . بعد يك مسافر از اتوبوس پريد ويك پليس خبر كرد كه او وقتي وارد اتوبوس شد . اول به راننده گفت : ببين من با مردم هستم با مردم هستم . هر چه مردم بگويند گوش مي كنم و .....

- علي رغم اختناق و...... مردم ديگر ترسشان ريخته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.