۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

عبور « قيام» از موسوي و كروبي به اعتراف باند غالب

بنابه گزارش رسيده از داخل رژيم ، در بحثهاي دروني باند غالب و سپاه پاسداران درمورد موسوي و كروبي چنين تحليل ميشود كه :

" از منظر سياسي, ممكن است موفق شد كه, آقاي موسوي, آقاي كروبي و ساير معترضين را مجاب  و يا حتي به اقناع رساند كه دست از اين كارها بردارند ولي اغتشاشات را حل نميكند. اين مساله از موسوي و كروبي عبور كرده و  مي كند. الان شما آقاي كروبي و موسوي را ساكت بكنيد, اين جريان يك كس ديگر (رهبري ديگري) را براي خودش پيدا ميكند.

 الان بررسي ها و كارهاي تحقيقاتي  و اطلاعاتي  نشان ميدهد كه آقاي موسوي و كروبي به اين دليل مواضع تند ميگيرند كه ميترستند جريان اغتشاشات از آنها  عبور كند. چون موسوي و كروبي پشتوانه اي ندارند, نه پشتوانه حاكميتي و نه پشتوانه اعتقادي. تنها اين موج و حركتي كه به بهانه آنها  ايجاد شده را پشتوانه خود ميابند و لذا نميخواهند آنرا از دست بدهند. اگر خود را با اين موج همراه نكنند, يعني اگر  متوقف بشوند و يا  عقب نشيني بكنند, اين موجي كه راه افتاده به راحتي از آنها عبور خواهد كرد  و ديگر محلي از اعراب ندارند."

۱ نظر:

daliranbibak گفت...

واقعا كه فكر كردن به پاسدار جماعت نيامده ! چون بي بي سي كه از ولي نعمت هاي جنگ رواني اين رژيم است خودش بعد از 13 آبان گفت كه قيام از موسوي و كروبي عبور كرد! حالا اينها ميگن اگر موسوي كروبي عقب نشيني كنن قيام از آنها عبور ميكند! چقدر جالب و شيرين است كه دشمنان مااز احمقترينها هستند

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.