۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

« قرص مسكن 22 بهمن » از زبان خود رژيم

در يك تحليل دروني توسط اتاقهاي فكر! وابسته به باند ولي فقيه به تداوم قيام به اين صورت اعتراف شده است كه :

"برخلاف آنچه در تبليغات و جنگ رواني مطرح ميشود، راهپيمايي 22 بهمن و يا 9 ديماه نقطه پاياني به جريان 8 ماهه اغتشاشات نيست, بلكه در بهترين حالت  بعنوان يك مسكن قوي كارايي داشته است. و اين اغتشاشات ادامه خواهد يافت. زيرا:

-       در حال حاضر چشم اندازي براي اينكه نيروهاي نظامي به پادگانها برگردند, نداريم و كسي اين توصيه را نميكند

-   بررسي جامعه شناسانه ي  اتفاقات بعداز 22 خرداد88 , نشان ميدهد كه ريشه اين حوادث به بعداز پايان جنگ (رژيم با عراق) برميگردد. (اثار جام زهري است كه خميني خورد!)

-   ريشه اين اغتشاشات روي افراد نيست, يعني با برخورد با تعدادي از سران و مصاديق فتنه, حتي همراه كردن آنها با نظام, نميتوان اين اغتشاشات را حل و تمام كرد. اين اغتشاشات كه ريشه در جنگ ايران و عراق دارد, از سرخوردگي هاي اجتماعي, مسائل و مشكلات اقتصادي جامعه نشأت ميگيرد كه الان فرصت و محمل مناسب بروزش را  پيدا كرده است و در آينده زمينه براي حضور و ورود مخالفين بيشتر و بيشتر هم خواهد شد.

-   واقعيت اين است كه  تا به الان  بطور مادي در دولت دهم طرحي براي كاهش مشكلات اجتماعي و يا برخورد با سرخوردگيهاي اجتماعي و يا چيزهاي ديگر پياده نشده است و به سكوت كشاندن اجتماع هم با فشار فيزيكي و جنگ رواني حل شدني نيست. بنابراين نبايد انتظار داشت كه با برخوردهاي فيزيكي ميتوان آنرا تمام كرد.

-   تفاوت الان با چند دوره اصلاحات و جريان 18 تير 78 در اين است كه متاسفانه الان به  تنظيم رهبري با مردم  لطمه خورده است. و گوش به فرمان او نيستند و  تنها راه حل و بيرون آمدن از اين شرايط احياي تنظيم رابطه با رهبري است. "

۱ نظر:

daliranbibak گفت...

چقدر فكر كردن تا اين كشف را كردن كه ريشه ي قيام در چيست ؟ 20 سال تاخير فاصله خوبي است . اگر همينقدر فكر كنند ، 20 سال بعد از سرنگوني هم علت آن را كشف خواهند كرد .

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.