۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

بیانیه دانشجویان دانشگاه شیراز

این صدای انقلاب نوین مردم ایران است!

با نام و یاد هزاران هزار شهید آزادی ایران از عطار نیشابوری و سربداران و میرزای جنگل و ستارخان و باقرخان و رییسعلی و حنیف نژاد تا اشکان و سیاووش و ندا.

با تشکر از مردم آزادی خواه و دیکتاتورستیز ایران که در روز 16 آذر با توانی مضاعف در مقابل ضدبشرترین رژیم تاریخ همگام با دانشجویان خود فریاد و ندای آزادی را در راستای قیام های سراسری مردم ایران برافراختند.

دشمن دون بداند که راهی جز تسلیم و شکست و پذیرفتن خواست مردم که چیزی جز سرنگونی قطعی آخوندها نیست؛ ندارد.

وزارت کثیف و بدنام اطلاعات ملاها با تمام تلاش ها و حربه های خود در مقابل این سد عظیم ایستاد و همه راه های ارتباطی را مسدود نمود تا بلکه ندای آزادی ملت غیور ایران به گوش جهان نرسد اما با سیلی که همه سدها را ویران کرده است؛ چه می توانند بکنند؟

این انقلاب قطعی خواهد بود و در این راه همه هزینه ها باید و باید پرداخت شود و سرانجام به شکست آخوندها و یاران و اوپورتونیست هایشان منجر خواهد شد. انقلابی که حاصل تلاش و خون هزاران هزار شهید است و از اعماق تمدن ایرانی برخاسته و لاجرم با سربلندی ایران و ایرانی محقق خواهد گشت.

یاران آخوندها هم بدانند که "در این گور مرده ای نیست".

در قیام 16آذر در سراسر ایران به روشنی صدای خردشدن استخوان های خامنه ای و احمدی نژاد و هرگماشته ای که علیه ملت بود؛ شنیده شد. در شیراز و تهران و اصفهان و اراک و کرمان و قزوین و یاسوج و بندرعباس و کرج و زاهدان و مشهد و تبریز و ده ها شهر دیگر؛ دانشجویان آزاده و مبارز به همراه مردم در زنجیرشان؛ هفت طبقه بساط آخوندها را درهم ریختند.

جای هیچ شکی نیست که قیام فراگیر شده و دیگر ترسی از آخوندها و تعلیق و تحریم و اخراج و کمیته های چندگانه انظباطی و تهدید و اعدام و شکنجه و زندان و سایر جنایات؛ نیست. این شیخکان که از هیچ جنایتی درحق مردم و فرزندان مردم کوتاهی نکرده اند و بازهم دریغ نمی کنند. پس دیگر باکی نیست. آیا بالاتر ار اعدام؟

بدینوسیله ما دانشجویان دانشگاه شیراز همبستگی خود را با سایر دانشجویان ایران زمین و مردم بزرگوار میهن مان اعلام می کنیم و کلیه هموطنان را به شرکت در تظاهرات بعدی فرامی خوانیم.

همچنین از مردم غیور ایران می خواهیم محرم را به محل عزا و سوگواری برای رژیم پابه گور آخوندی تبدیل کنند.

حق با ماست.

ایران از آن ماست.

سلام بر آزادی.

سلام بر ملت شریف ایران

نیمه دوم آذرماه 88