۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

ساعاتي پيش تجمع اعتراضي خانواده ها در مقابل دادستاني آغاز گرديد

بنابه گزارشات رسيده ده ها تن از  خانواده هاي زندانيان سياسي در مقابل دادستاني تهران با در دست داشتن پلاکارد  دست به تجمع اعتراضي زدند.

 

از ساعت 11:00 ده ها تن از خانواده زندانيان سياسي در مقابل دادستاني تهران دست به تجمع اعتراضي زدند و لحظه به لحظه بر تعداد خانواده افزوده مي شود.خانواده هاي زندانيان سياسي در اعتراض به ادامه بازداشت و بلاتکليفي بودن و همچنين ادامه يافتن بازداشتها دست به اين تجمع اعتراضي زدند.خانواده هاي زندانيان سياسي در بيانيه خود تاکيد کردند که در صورت ادامه يافتن بازداشت عزيزانشان اقدام به تحصن و حتي اعتصاب غذا خواهند زد.

 

خانواده هاي زندانيان سياسي با در دست داشتن پلاکاردهاي که بر روي آنها نوشته شده است: دادگاه فرمايشي ملغا بايد گردد/ زنداني سياسي آزاد بايد گردد و همچنين اسامي عزيزانشان که خواهان آزادي آنها هستند به اعتراضات خود ادامه ميدهند

 

همچنين تعداد از فعالين زنان وخبرنگاران به حمايت از خانواده ها به جمع آنها پيوستند که از جملۀ آنها خانم ژيلا بني يعقوب و مهسا امرآبادي مي باشند. تعداد زيادي از مردم رهگذار به آنها پيوستند و همچنين تعداد زيادي از مردم در گوشه اي ديگر تجمع کرده اند.

 

نيروهاي سرکوبگر نيز به دادستاني گسيل شده اند و چند ماشين از نيروي انتظامي در حال گشت زدن هستند و همچنين تعداد زيادي موتور سوار لباس شخصي در حا دور زدن هستند.