۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

خبرهاي مردمي 4 آبان-26 اكتبر

قم - پاي صحبت يك روحاني مخالف

شوری که در ایران است را حداقل من تا به حال ندیدم روزی بی خبر و سرد در برابر سیاست های هئیت حاکمه نداریم  هر روز آبستن می شود برای فردا ,نانوائی ها , تاکسیها, و اتوبوسها همه و همه پچ پچ پچ برای قرار فردا را می شنوی همه بیخ گوش هم می گویند اینها ساقط اند در مساجد من مثال می گویم برای شما در مسجدی که نائب اول مجلس سخنرانی میکند و طرح بهینه سازی یارانه ها را می گوید و می شمرد جوانی به پا می خیزد که ای آقا چه می گویی لقمه نانی را هم که داریم کوفتمان کردید و دارید از گلویمان می برید حساب کنید مردم در چشم نائب اول مجلس چشم می دوزند و اعتراض می کنند تو خودت بخوان دیگه تا ته قضیه را . قم آتش زير خاكستر است

 

تهران- پاي صحبت يك هموطن

اوضاع امنيتي در تهران مثل سال 60 شده است . از تهرانپارس تا شهرك غرب ، در شب چهار بار ماشينم را زير و رو كردند . جوانها را خيلي بيشتر بازرسي ميكنند . اغلب پستها تركيبي از بسيجي و لباس شخصي ها هستند .

 تورم افسار گسيخته مردم را در هرقشري كلافه كرده است .

مردم ميگويند اين موسوي كاره اي نيست و اگر يك رهبر درست و حسابي بود تا حالا رژيم سرنگون شده بود  آنها ميگويند رهبري خارج از كادر اين رژيم لازم است .

 

وحشت رژيم از دانش آموزان در 13 آبان

يك هموطن ساكن خاك سفيد تعريف ميكند كه از مدرسه مادر بچه را احضار كرده و به او گفته اند كه روز 13 آبان نگذارد كه بچه اش از خانه خارج شود و اگر اتفاقي افتاد خودش مقصر است و به اين وسيله خانواده را ترسانده اند . ولي خانواده ميگويد بچه را كه نميشود در خانه زنداني كرد .

 

دلارهاي نو در بانك مركزي   

مدتی است هر روز صبح شما هر چقدر دلار از صرافی های تهران بخرید دسته های صد دلاری نو که از بانک مرکزی گرفته اند به شما میدهند. صراف ها می گویند مدتی است که بانک مرکزی فقط صد دلاری نو به آنها میدهد. با توجه به اینکه بانک مرکزی مستقیما نمیتواند از آمریکا... ارز بگیرد، بسیار بعید به نظر می آید که ارزهای دریافتی از مردم و بانکهای کشور های اروپا و آسیا همگی نو و با شماره سریال باشند. ماجرا چیست؟