۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

خبرهاي مردمي 11 اكتبر

تهران – آزادي 36 اشرفي

يك خانم خانه دار ازتهران گفت در زير پل ستارخان تصاوير 36 اشرفي همراه با تبريك آن نصب شده بود . او همچنين در يك باجه تلفن ديده بود كه در پشت تلفن عكس آنها گذاشته شده است .

 

يكي از هموطنان خارج از كشور  پس از آزادي 36 گروگان اشرفي وقتي براي رساندن خبر اين پيروزي به دوستان قديمي خود در ايران با آنها تماس ميگيرد ، آنها به او ميگويند كه  هر سه قبلا  براي او ايميل تبريك را فرستاده اند !

 

تهران – پاركها

يك هموطن ميگويد در تهران در گوشه كنار هر پاركي عبور كني در لابلاي درختها اطلاعيه اي در حمايت از اشرف ميبيني ، كليشه عكس خانم رجوي را روي تنه برخي درختهاي پاركها هم ميشود ديد. در جنوب شهر كليشه ها را با اسپري مخصوص پاك ميكنند .

 

تهران - شعاردادنهاي كوتاه مدت

يك هموطن ميگويد الان آنطور نيست كه مردم همگي باهم بيرون بيايند و جو  خاصي حاكم است مردم آماده انفجار هستند ازيكطرف بدليل حضور گسترده مزدوران رژيم مردم همينطور كه د رخيابان راه ميروند يكديگر را با وحشت نگاه ميكنند ولي از آنطرف جوانهاي مدرسه اي يا دانشجو حتي سه چهار نفره هم كه شده عليه رژيم شعار ميدهند و تا قبل از سررسيدن مامورين پراكنده ميشوند .   

 

تهران – كنترل مدارس

رژيم براي كنترل جو خروشان قيام در مدارس و دبيرستانها شروع به تاسيس باجه يا اتاق پليس در آنها كرده است و اينكار را تحت عنوان مبارزه با فروش مواد مخدر انجام ميدهد .مشخصا در يكي از مدارس دخترانه هدف 4 زن چادر مشكي در زمان زنگ تفريح در مدرسه قدم ميزنند

 

دانشكده علوم انساني تهران

گفته ميشود به احتمال 90 درصد رژيم قصد تعطيل كردم اين دانشكده براي ترم بعدي را دارد .