۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

بازتاب شهادت جعفركاظمي و محمد حاج آقايي 3

·        تهران – 4 بهمن –جمعي از هواداران مجاهدين در تهران پس از دريافت خبر شهادت مجاهدين قهرمان جعفر كاظمي و محمد حاج آقايي پيامي به اين شرح دادند :

قبل از همه به رهبري مقاومت به برادر مجاهد مسعود رجوي و خواهر مريم و همه شيرزنان و شيرمردان ارتش آزاديبخش ملي ايران و همه اعضا و مسولين و هواداران مجاهدين در سراسر دنيا تسليت گفته و هواداران مجاهدين در داخل كشور عزم شان را بر اين كردند تا هر چه بيشتر دست خامنه اي جنايتكار و تمامي اين دجالان را افشا كنند و تا آنجا كه توان داشته باشيم به برادر و خواهر عزيز اين اطمينان را ميدهيم كه از خون اين برادران عزيزمان پاسداري كنيم . جنايتكاران حتما به سزاي اعمالشان ميرسند .

هواداران مجاهدين خلق ايران – تهران – 4 بهمن

درود بر رجوي – مرگ بر خامنه اي – زنده باد آزادي

 

·        تهران – 4 بهمن – چند تن از هواداران سازمان مجاهدين طي تماسي پيامي به اين شرح دادند :

به رهبري و ارتش آزادي و همه پشتيبانان مجاهدين تسليت ميگوييم . و يقين داريم كه اين خونها پايه هاي ارتجاع و ديكتاتوري آخوندي را از بنيان ميلرزاند . بعنوان هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران به خامنه اي و دستگاه جهنمي او ميگوييم باش ببين با اين خونها ، هزاران عاشق ايران با رهبري برادر مجاهد مسعود رجوي تو را به زباله دان تاريخ خواهند انداخت .

 درود بر مسعود و مريم – مرگ بر خامنه اي

 

·        تهران – 4 بهمن – بنا به يك گزارش آماري  از ادارات كشاورزي ، آموزش پرورش و آموزش عالي ، روز دوشنبه 48% از كاركنان و مراجعين حاضر در اين ادارات لباس سياه به تن كرده بودند .

 

·        تهران – 4 بهمن – ساعت 1430 – روز دوشنبه از پنجره انتهاي يك اتوبوس خط امام حسين –آزادي ، كه به سمت آزادي در حركت بود ، يك پارچه سياه چهار متري به نشانه عزاداري ، آويزان بود و با حركت اتوبوس در پشت آن در هوا مانند پرچم تكان ميخورد .

 

·        تهران – 4 بهمن – ميوه فروشهاي ميدان حسن آباد ، هركدام يك پرچم سياه عزا  مابين بساط هاي هرمغازه با مغازه ديگر  بصورت عمودي قرار داده بودند .

 

·        تهران – 4 بهمن – در دانشگاه علم و صنعت روز دوشنبه از ساعت 0730 تا 1530 مزدوران حراست در وحشت از خشم دانشجويان از اعدام زندانيان سياسي ، بطور مستمر گشت ميزدند و خود را نشان ميدادند . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.