۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

انعكاسات و احساسات مردمي نسبت به علي صارمي قهرمان -2

·        يك دختر خانم دانشجوي دانشگاه هنر – متني آماده كرده ام كه برايتان ميفرستم : بايد به ملت ايران بعد از قيام گفت ، رژيم هنوز توانسته شما را در اوهام نگهدارد و بهترين فرزندان ايران زمين را به خاك و خون بكشد و جانيان عمامه بسر را ديگر دستشان به خون يكي از قهرمانان تاريخ ايران زمين آلوده شد . دستهاي ناپاكي كه زندگي 70 ميليون ايراني را در فقر و فحشا و بدبختي نگهداشته اند . اميدوارم با ياري خدا اين دستها قطع گردد و ايران زمين دوباره روي آسايش و آبادي را پيدا كند .

·        يك دخترخانم  دانشجوي دانشگاه آزاد – خيلي متاسفم . ناجوانمردانه به نام دين و خدا و محمد و علي اينكارها را ميكنند . انسانهايي را اعدام ميكنند كه ايمان و شرف آنها اجازه نداد كه به عجز در تلويزيون كثيف آخوندي بيايند . و شايسته است كه درود تمامي آزاديخواهان جهان را به علي صارمي بفرستيم . در فرداي ديگر تاريخ همه چيز را با صداي بلند بازگو ميكند . البته قبل از هرچيز بگويم اعدام ايشان نشانه ترس و عجز خامنه اي و احمدي نژاد است و مطمئن باشيد كه خون عزيزان ملت ايران بساط شيادي آخوندي را بهم ميريزد .

·        يك خانم باز نشسته از تهران – خيلي ناراحت بود .گفت شنيدم خيلي متاثر شدم . مطمئن باشيد خون اين قهرمانان هيچ موقع پايمال نميشود . 

·        يك كارمند از تهران : اين پدرسوخته ها به هيچكس رحم نميكنند بالاخره ملت ايران انتقام خواهد گرفت وزياد هم دور نيست

·        يك كاسب 49 ساله از تهران : خيلي متاسفم . از جمهوري اسلامي مگر غير از دزدي و كلاهبرداري و رشوه خواري چيز ديگري انتظار داريد ؟ چنين حكومتي معلوم است كه بچه هاي خوب مردم را هم ميگيرد و اعدام ميكند . بنظر من هركسي در اين جمهوري اسلامي ضربه خورده باشد ، آدم خوبي است چون با اين رژيم كنار نيامده است هركس ميخواهد باشد . چه كمونيستها ، چه مجاهدين ، چه طرفداران شاه . بالاخره اينها با رژيم كنار نيامدند و بالاخره اينها از پول و دنيا دست برداشتند و رفتند براي وطنشان .

·        كارمند 51 ساله از تهران  : واقعا داستان ايران غم انگيز است . ولي با  اين خونها حتما به سرمنزل مقصود كه همان آزادي ملت است ميرسيم . درمورد او از بي بي سي و اينها شنيده بودم قبلا .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.