۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

نوك تيز حمله و سركوب روي خانواده ها و بستگان و هواداران مجاهدين

تداوم قيام عاشورا

به گزارش هموطناني كه از بعد از قيام عاشورا بطور مستمر مورد آزار و ارعاب و احضار قرار گرفته اند  وهمچنين بنا به گزارشاتي كه از درون رژيم ميرسد ، تمامي دستگاه اطلاعاتي و سركوب رژيم ، براي مقابله با قيام بزرگ 22 بهمن ، بر روي خانواده ها و بستگان درجه يك تا درجه دهم مجاهدين متمركز است.  

اين گزارش حاكي است كه رژيم به هيچ وجه با بستگان وهواداران حتي سابقه دار ساير گروهها و دسته جات سياسي و فكري تحت سركوب ، از بعد از عاشورا هيچ كاري ندارد بلكه فقط روي مجاهدين متمركز است .  

بنا بر اين گزارش، هموطناني كه حتي در قيام عاشورا شركت نداشته اند و در مسافرت يا بستر بيماري بوده اند نيز چند بار به كميته ها و دفاتر و شعبات اطلاعات آخوندي احضار شده اند. از آنها فقط يك سوال مشخص بطور هيستريك پرسيده ميشود و آن اينكه   « روز عاشورا كجا بودي ؟ ».

علاوه بر اين با دادن پرسشنامه هاي مفصل و خسته كننده اي كه شجره نامه و كليه سوابق 30 سال گذشته ي فرد احضار شده بايد در آن نوشته شود ، اينطور وانمود ميكنند كه گويي كسي هم در اين دستگاه سركوب درحال ريزش و مايوس رژيم قصد خواندن آنها را دارد!  و به اين ترتيب ميخواهند مخاطب خود را بترسانند.

ضمنا يكي ديگر از طرح هاي دستگاه سركوب رژيم براي محدودتر كردن دامنه قيام 22 بهمن ، اينست كه بهر تعداد از اين بستگان مجاهدين يا هوادارانشان را بطور موقت دستگير كند تا بزعم خودش سازمان كار آنها را بهم بريزد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.